Sari la conținut

Cu si despre masinile electrice


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

Ca tot o ardeti experti.Ce speranta de viata au mecanicii de locomotive?Dar cei de la metrou?

 

Pare ca faci o confuzie comuna. Nimeni nu le stie pe toate, iar cine declara asta probabil nu stie nimic.

Discutam fizica, nu demografie si statistica. Pentru asta o sa vina unul care a avut un unchi mecanic de locomotiva ce a murit la 45 de ani de ciroza. Si cum e o conspiratie globala care sa ascunda faptul ca mor mecanicii de metrou la 30 de ani din cauza radiatiilor. Si sunt ingropati in tunelurile dacice ca sa mentina secretul.

 

Am ratat ceva? Metrourile sunt facute de reptilieni sau ceva de genul? Bombardier e detinut de soros si alstom de bill gates?

 

Culmea, cunostintele de fizica pot fi dobandite si dupa 40 de ani, dar nu de pe tiktok si facebook, unde pare ca se informeaza majoritatea despre 5g si masini electrice de la idioti alarmisti care profita de prostime pentru a face view-uri cu tampenii senzationale.

 

Scoala e gratis, cine a ratat ocazia ar trebui macar copiii sa si-i indemne sa fie atenti la ore, poate ies mai putin creduli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

.. iar forțarea trecerii rapide la ev este o manevră, motivul real nu e să ai matale aer mai curat în sat! Și în nici un caz să te poți plimba ieftin cât de mult dorești.

 

Teoria conspiratiei, teoria conspiratiei.....

Adica statul mi-a dat 20.000 euro bonificatie ca mi-am luat masini electrice, mi-a mai dat si 4000 euro bonificatie ca sa-mi instalez panouri fotovoltaice pentru a-mi produce singur curent.... Si de un an jumatate, am facut cu electricele, adunat, 50.000 km. Adica nu am mai ars vreo 3 tone de benzina. Din alea 3 tone, jumatate de pret era al statului. Adica am mai si pagubit bugetul cu vreo 1000 euro pentru ca nu am mai trecut pe la benzinarie.

 

Deci cum castiga statul, UE si oculta din trecerea la EV-uri? Ca asta imi da rau cu virgula.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, mircea.cazachevici a spus:

cum castiga statul

Când a debutat programul rabla, acum mulți ani, am făcut un calcul simplu și doar din tva încasat la vânzarea mașinii noi  statul acoperea prima și îi rămânea și profit! 😉 Și se vindea Logan cu ~6000€ atunci.

Dacă tu îți închipui că ai primit favoruri gratis de la stat ești naiv!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat mai este RAbla Plus anul asta?

A mers cineva cu MG4? EU am fost sa l vad (eram cu cateii deci nu prea era loc de drive test) si ..sincer.. Dusterul e mai ok la interior!

Foarte spartan si materiale de "Dacie" .

Pentru mine e un mare + asta dar cred ca pentur piata nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, mircea.cazachevici said:

Adica statul mi-a dat 20.000 euro bonificatie ca mi-am luat masini electrice, mi-a mai dat si 4000 euro bonificatie ca sa-mi instalez panouri fotovoltaice...

Faptic, statul nu ti-a dat nimic,dar a luat din alte parti pentru a echilibra balanta. Ca tu a fost istet si ai profitatde oportunitate, e alta discutie.

Asa cum tu ai facut o investitie in EV-uri, asa si altii au investit in ICE-urile lor si nu au de gand sa renunte la ele doar pentru ca a zis UE. Iar altii sunt prea saraci sa-si permita un EV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Că a venit vorba de bani...la mine-n sat,sunt 2 milionari în euro.Îi cunosc bine pe amundoi,am chiar colaborat.Nahh..unu conduce Duster Diesel,celalalt Mitsupiși Diesel.I-am întrebat,de ce nu-și iau electrice bengoase.Au spus că alea nu-s mașini.Băieții fac case,aleargă mulți km,nahh...preferă termicele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, prafrau a spus:

 

Pare ca faci o confuzie comuna. Nimeni nu le stie pe toate, iar cine declara asta probabil nu stie nimic.

Discutam fizica, nu demografie si statistica. Pentru asta o sa vina unul care a avut un unchi mecanic de locomotiva ce a murit la 45 de ani de ciroza. Si cum e o conspiratie globala care sa ascunda faptul ca mor mecanicii de metrou la 30 de ani din cauza radiatiilor. Si sunt ingropati in tunelurile dacice ca sa mentina secretul.

 

Am ratat ceva? Metrourile sunt facute de reptilieni sau ceva de genul? Bombardier e detinut de soros si alstom de bill gates?

 

Culmea, cunostintele de fizica pot fi dobandite si dupa 40 de ani, dar nu de pe tiktok si facebook, unde pare ca se informeaza majoritatea despre 5g si masini electrice de la idioti alarmisti care profita de prostime pentru a face view-uri cu tampenii senzationale.

 

Scoala e gratis, cine a ratat ocazia ar trebui macar copiii sa si-i indemne sa fie atenti la ore, poate ies mai putin creduli.

Vorbesti mult si prost.

Hai sa te lamuresc eu.Majoritatea mor intre 50 si 60 de ani.Ghici de ce?Si nu de ciroza,expertule.

Parca tot tu sau unul ca tine batea campii cu fizica si tot felul de teorii din fizica cand le explicam  din viata reala de ce au murit  baiatul ala la Baneasa sau fata aia la mine in Triaj urcati unul pe pod si fata pe vagon.Pentru ca poza telefon ,arc electric,cap prajit,morti amandoi.

Teoria e una baiatule,practica ne omoara,la propriu.

Desumfla-te ,sa nu pocnesca teoria fizica din tine.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/studenta-moarta-dupa-un-selfie-pe-vagon-era-insotita-de-profesor-si-14-colegi-1116247

Asta e cazul cu fata.Ce nu au relatat (cuvant jignitor) aia de la tv,a fost faptul ca nu cand a urcat pe vagon s-a intamplat nenorocirea ci cand a facut poza cu telefonul s-a declansat arcul electric'aparatul de fotografiat ce-l avea asupra ei nu a avut nici o treba cu nenorocirea.

 

Pentru stiinta ta(teoretica doar) in lumea mecanicilor de locomotiva existau trei categorii de supravietuire la pensionare,cei de pe LDH,cei de pe LDE,iar ultimii erau cei dupa electrice.Sub ei cei de la metrou.LDH-ul este aproape disparut.Au ramas celelalte.

Daca tot esti tare in gura si expert in fizica,stai minim sase ore langa un generator electric de minim 6000 v sau si mai bine langa unul de 12000v (ca la locomotivele electrice) si vezi dupa sase luni ,un an ce ,,bine" ori sa-ti iasa analizele.Mai ales daca te apropii de 50 de ani.

Culmea este ca ,cunostintele din viata reala si nu cea teoretica ,unii ,ca tine nu or sa o dobandeasca niciodata ,oricate carti de fizica ar citii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/5/2024 at 11:31 AM, Djebelu' said:

Probabil banii lor is mai valorosi decat cei ai posesorilor de termice, or fi bani eco...

Foar falsa impresie de a fi eco.

 

Vehiculul cu cele mai putine noxe, incepand de la procesul de fabricatie pana la casare ramane cel cu motor pe aer comprimat. Dar la ala nu castiga nici petrolistii, nici cei cu EV-uri.

 

Una din mizeriile introduse in normele Euro este cantitatea de ulei din motor si transmisie + intervale de service cat mai mari, si ''eficientizarea'' motoarelor pentru a ajunge cat mai repede la temperatura optima de lucru prin metodee fortate. In realitate un pachet frumos ambalat plin de solutii gen proptea la gard in loc de consolidare.

 

Dar nu-i problema, cat de curand vor iesi la iveala si problemele EV-urilor, doar ca la alea se va lasa cu Remat datorita costurilor de inlocuire a pieselor defecte.

In rest, suntem pe val, EV-urile sunt in continuare cu dedicatie, dar nu pentru talpasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, DKW a spus:

Foar falsa impresie de a fi eco.

 

Vehiculul cu cele mai putine noxe, incepand de la procesul de fabricatie pana la casare ramane cel cu motor pe aer comprimat. Dar la ala nu castiga nici petrolistii, nici cei cu EV-uri.

 

Una din mizeriile introduse in normele Euro este cantitatea de ulei din motor si transmisie + intervale de service cat mai mari, si ''eficientizarea'' motoarelor pentru a ajunge cat mai repede la temperatura optima de lucru prin metodee fortate. In realitate un pachet frumos ambalat plin de solutii gen proptea la gard in loc de consolidare.

 

Dar nu-i problema, cat de curand vor iesi la iveala si problemele EV-urilor, doar ca la alea se va lasa cu Remat datorita costurilor de inlocuire a pieselor defecte.

In rest, suntem pe val, EV-urile sunt in continuare cu dedicatie, dar nu pentru talpasi.

curand? de cati ani sunt EV-urie "pe drum"? e retorica intrebarea iar "Argumentul" tau este  cam vechi. cu vreo 10 ani.

cum am explicat, ciorbele reincalzite de informatii de acum un deceniu:)

La 05.03.2024 la 13:51, pinnochio a spus:

Că a venit vorba de bani...la mine-n sat,sunt 2 milionari în euro.Îi cunosc bine pe amundoi,am chiar colaborat.Nahh..unu conduce Duster Diesel,celalalt Mitsupiși Diesel.I-am întrebat,de ce nu-și iau electrice bengoase.Au spus că alea nu-s mașini.Băieții fac case,aleargă mulți km,nahh...preferă termicele.

ce argumet este asta? EV-uri nu s pentru toti.Am explicat si e discutie veche. A, 2 din sat de la tine au zis ca alea nu s masini. Clar, nu s :)))

1 oră în urmă, exilatu' a spus:

Noroc cu autonomia, că dacă era dizăl, se plimbau aia pe autostradă vreo 2 zile... 😅

de fapt e mai simplu. ce face un diesel cand turbina se cam defecteaza ? mda, arde uleiul si se tureaza pana crapa.

care e legatura?

retorica intrebarea. relax

La 07.03.2024 la 13:52, Djebelu' a spus:

Esti cam obraznic si tu ca si celalalt, sa nu mai spun infatuat...

Se lua des curentul in copilaria ta? Oameni ca voi duceti de rapa lucrurile pe un forum si in celelate parti, la fel de discret cum jigniti pe toti care nu-s de acord cu voi.

iarta ne.

uneori ne ia valul cand citim prostiile debitate. trolleala si fake "news" + o lipsa de cunostinte grava (asta nu mai e scuzabila, in 15 minute poti sa ai elementele de baza folosing google)

de ce oare va simiti jigniti cand vi se spune ca "posturile" voastre nu sunt ok?  EU as multumi sa mi se arate unde/cum gresesc - asa am sansa sa ma corectez.

ERa o gluma - un om care stie  - te contrazice, unul care crede - te omoara.

 

 

La 06.03.2024 la 0:55, adiy32 a spus:

Vorbesti mult si prost.

Hai sa te lamuresc eu.Majoritatea mor intre 50 si 60 de ani.Ghici de ce?Si nu de ciroza,expertule.

Parca tot tu sau unul ca tine batea campii cu fizica si tot felul de teorii din fizica cand le explicam  din viata reala de ce au murit  baiatul ala la Baneasa sau fata aia la mine in Triaj urcati unul pe pod si fata pe vagon.Pentru ca poza telefon ,arc electric,cap prajit,morti amandoi.

Teoria e una baiatule,practica ne omoara,la propriu.

Desumfla-te ,sa nu pocnesca teoria fizica din tine.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/studenta-moarta-dupa-un-selfie-pe-vagon-era-insotita-de-profesor-si-14-colegi-1116247

Asta e cazul cu fata.Ce nu au relatat (cuvant jignitor) aia de la tv,a fost faptul ca nu cand a urcat pe vagon s-a intamplat nenorocirea ci cand a facut poza cu telefonul s-a declansat arcul electric'aparatul de fotografiat ce-l avea asupra ei nu a avut nici o treba cu nenorocirea.

 

Pentru stiinta ta(teoretica doar) in lumea mecanicilor de locomotiva existau trei categorii de supravietuire la pensionare,cei de pe LDH,cei de pe LDE,iar ultimii erau cei dupa electrice.Sub ei cei de la metrou.LDH-ul este aproape disparut.Au ramas celelalte.

Daca tot esti tare in gura si expert in fizica,stai minim sase ore langa un generator electric de minim 6000 v sau si mai bine langa unul de 12000v (ca la locomotivele electrice) si vezi dupa sase luni ,un an ce ,,bine" ori sa-ti iasa analizele.Mai ales daca te apropii de 50 de ani.

Culmea este ca ,cunostintele din viata reala si nu cea teoretica ,unii ,ca tine nu or sa o dobandeasca niciodata ,oricate carti de fizica ar citii.

 

ady tata, despre ce locomotive vorbim aici? scuza-ma dar nu am auzit de EV cu de 6kv sau de 12kv.

max 800, dc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, foxbat said:

curand? de cati ani sunt EV-urie "pe drum"? e retorica intrebarea iar "Argumentul" tau este  cam vechi. cu vreo 10 ani.

cum am explicat, ciorbele reincalzite de informatii de acum un deceniu:)

 

Nu conteaza de cat timp sunt pe drum ci progresul real. Iar argumentele mele vin din ceva experienta cu motoare fortate sa fie eco dar care s-au dovedit a fi catastrofe dpdv financiar, inclusiv pentru fabricant. 

EV-urile, in formula actuala, sunt doar o etapa de tranzit, si fara sustinerea lor cu diverse programe ar fi fost un esec de proportii. Si repet, ca poate acum citesti cu atentie, nu am nimic impotriva EV-urilor, este doar o alta etapa evolutiva, cu bune si cu rele, dar in care eu nu gasesc ''randamentul' promis. Scuza-ma ca nu pot fi de acord cu tine si ca am ideii proprii.

50 minutes ago, foxbat said:

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

Daca ai ceva materie cenusie nu ajungi in situatia asta, se numeste mentenanta preventiva. Ca in tara noastra nu avem cultura pentru fenomenul auto/moto e alta poveste, ne place sa fim doar utilizatori, fara sa ne batem capul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, foxbat a spus:

offtopic dar te rog, cum faci ? nu mi spune ca pui carpa pe admisie sau ca bagi in viteza si ambreiezi rapid.

nu de alta dar cand iese fum si alte alea de sub capota nu cred ca ai costumul pentru dezamorsare bombe la indemana.

serios,hai sa lasam fumigenele astea :)

 

 

Vezi mai bine cum faci dacă ia foc tigaia electrică, dacă o ia turbina pe ulei mă descurc eu. În cel mai rău caz schimb motorul, dar tigaia electrică se face scrum când ia foc bateria. Nu trebuie să îți explic, poți căuta pe net ce se întâmplă cu tigaile eco în caz de incendiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, foxbat a spus:

offtopic dar te rog, cum faci ?

Eu am salvat un diesel, culmea, nici nu era turbo ci doar uzat tare, după o repriză de forjă când am frânat am simțit că motorul tot împinge,  iar în spate era ceață albăstruie. N-am mai apăsat ambreiajul și am frânat vârtos până s-a oprit cu totul, eram în treapta 4 sau 5 și asta m-a ajutat pt că era cuplul mai mic la roți. Probabil dacă apuci să debraiezi sau te prinde în punctul mort ambreiajul n-ar rezista și va crăpa. Am vz un autocar românesc "cocar" montana luat pe ulei, s-a ambalat până a sucombat, dispăruseră vecinătățle în fum, che spettacolo!

Dar cum oprești buleftrica dacă o ia pe electroni?? Că n-are heblu ca la mașinile de curse și în Ro nu sunt autostrăzi să mergi blană până se termină bateria!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, DKW a spus:

Nu conteaza de cat timp sunt pe drum ci progresul real. Iar argumentele mele vin din ceva experienta cu motoare fortate sa fie eco dar care s-au dovedit a fi catastrofe dpdv financiar, inclusiv pentru fabricant. 

EV-urile, in formula actuala, sunt doar o etapa de tranzit, si fara sustinerea lor cu diverse programe ar fi fost un esec de proportii. Si repet, ca poate acum citesti cu atentie, nu am nimic impotriva EV-urilor, este doar o alta etapa evolutiva, cu bune si cu rele, dar in care eu nu gasesc ''randamentul' promis. Scuza-ma ca nu pot fi de acord cu tine si ca am ideii proprii.

Daca ai ceva materie cenusie nu ajungi in situatia asta, se numeste mentenanta preventiva. Ca in tara noastra nu avem cultura pentru fenomenul auto/moto e alta poveste, ne place sa fim doar utilizatori, fara sa ne batem capul.

man draga, tu te uiti nitel  la ce si cui raspunzi ? eu am zis de diesel ca raspuns la "contra offtopic " de mai sus. tu ai intervenit pe langa (inca odata) subiect.

urmareste nitel (ideal ar fi on topic), altfel e vai de mama lui de(ce a mai ramas din ) topic.

 

Acum 41 minute, ENEOS a spus:

Eu am salvat un diesel, culmea, nici nu era turbo ci doar uzat tare, după o repriză de forjă când am frânat am simțit că motorul tot împinge,  iar în spate era ceață albăstruie. N-am mai apăsat ambreiajul și am frânat vârtos până s-a oprit cu totul, eram în treapta 4 sau 5 și asta m-a ajutat pt că era cuplul mai mic la roți. Probabil dacă apuci să debraiezi sau te prinde în punctul mort ambreiajul n-ar rezista și va crăpa. Am vz un autocar românesc "cocar" montana luat pe ulei, s-a ambalat până a sucombat, dispăruseră vecinătățle în fum, che spettacolo!

Dar cum oprești buleftrica dacă o ia pe electroni?? Că n-are heblu ca la mașinile de curse și în Ro nu sunt autostrăzi să mergi blană până se termină bateria!

da man, dar realizezi cati sunt ca tine, da? tu nu ai nicio legatura cu 99% din "soferi" deci exemplul tau e nul :)

la buleftrica ai heblu, linisteste-te .doar ca nu mereu e la indeamna ( de ex la Zoe e sub picioarele pasager fata dreapta).

iar aia cu "nu am frana " hai ca macane. prajeai discurile dar pana atunci o opreai. sau rupeai reductorul ca EV-urile au cuplu baban.

 

Acum 49 minute, Lucian_M a spus:

Vezi mai bine cum faci dacă ia foc tigaia electrică, dacă o ia turbina pe ulei mă descurc eu. În cel mai rău caz schimb motorul, dar tigaia electrică se face scrum când ia foc bateria. Nu trebuie să îți explic, poți căuta pe net ce se întâmplă cu tigaile eco în caz de incendiu.

deci raspunsul tau la o intrebare directa dupa ce ai afirmat ca esti mare si tare si opresi tu masina a fost sa schimbi subiectul.

pe bune - o faci intentionat (e de preferat sa fie asa) sau pur si simplu iti ies vorbele fara sa treaca prin filtrul gandirii?

ce intrebare (noua si on topic) ai te rog despre EV-uri? Ceva care sa contina plusvaloarea experientei tehnice pe care o ai?

In liceu faceam la chimie chestii -printre care ce se intapla cand Na e scos din petrol. Deci ce sa fie nou la litiu, dupa 30 de ani ? chimia nu s a schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned și unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...