Jump to content

Cu si despre masinile electrice


adidas
 Share

Recommended Posts

Mă amuz teribil cum se întrec mai sus în previziuni privind viitorul electric al automobilului milenialii (în general motociclişti de trotinetă).

EV succede ICE tot aşa cum boala precede morţii. Ştim că avem un termen de 15 ani să schimbăm troacele termice. Şi după aia? După aia nimic, vom vedea (...vom vedea singuri că n-o să mai avem nevoie de ele).

În ăştia 15 ani carburantul va fi tot mai scump (vedeţi criza din Liban), restricţii tot mai multe, pe scurt vor face viaţa tot mai grea celor ce umblă pe stradă. 

În toate oraşele mari din Franţa se generalizează limita de 30kmh, 50kmh pe periferice.

Calculaţi care va fi nevoia de mobilitate şi viteza medie peste 15 ani.

De azi în Paris 

https://www.20minutes.fr/paris/3111403-20210829-paris-limitation-vitesse-generalisee-30-kmh-entre-vigueur-lundi

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hopa! am atins milenialul la operaţie. Nu rîd de situaţie, rîd de prostia credulilor care funcţionează pe logica ta imbecilă că n-au ăia atîta mwie cît pot ei înghiţi.
De cîţiva ani repetă imbecila aia de Hidalgo (la fel de proastă ca Ciordild fiind pusă de aceleaşi servicii) că trebuie să scadă viteza la Paris. Şi cînd s-a ajuns la masa critică de imbecili care să spună că asta nu are impact, pac! s-a adopat.
Pe principiul că dacă tot sînteţi în căcat n-o să vă supăraţi dacă vi-l dăm puţin şi pe ochi.
Au adăugat şi vreo cîteva camere tot aşa pt securitatea voastră (cca 1 milion, se apropie de chinezi sau aşa). Dacă înainte mi se rupea ca motociclist că mergeau conservele cu 15kmh eu mergeam constant interfils cu 50-70kmh acum chiar nu mai ai ce face cu mobra în oraş din cauza camerelor. Ştiu, pe principiul sugătorului perpetuu de mumu îmi vei spune că oricum nu aveam ce căuta cu moto în oraş. Poate o să ajungă un primar progresist şi la Mucureşti şi atunci...oh, wait

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, einstein1984 a spus:

 nu te gandesti la altcineva decat la tine, ca pe mtooreta nu sugeai tot gazele de la masinile alea. 

Nu e vorba că mă gîndesc doar la mine ci pur şi simplu că gîndesc.
Ba chiar mă gîndesc la imb..ilii ca tine care vor muri asfixiaţi dacă nu de prostia proprie atunci de "roadele" ei pentru că o maşină poluează mai rău la 30 kmh decît la 50. Ideea progresiştilor e alta, reducînd viteza pot în continuare reduce lărgimea căii de rulare în vederea afectării pt piste ciclabile şi alte năzbîtii pe care ăştia ca tine le înghit şi astfel ăia nu au cum altfel decît să vă pompino în continuare fără număr.

Apoi ca motociclist nu am filtru de particule în cască dar n-ai de unde să ştii treburi de astea

 

poluare.thumb.png.1f693c947f0dec60ff7280266349f28c.png

PS Nu sînt împotriva EV (probabil o să iau curînd kangoo pt FR,  zoe pt RO) cum nu sînt împotriva lamei de Toledo din mîna criminalului. Eu cu "criminalul" am ce am

Link to comment
Share on other sites

Electrificarea se extinde și la motociclete. Mai mulți producători s-au asociat pentru a dezvolta același tip de baterie 

https://www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/electrificarea-se-extinde-si-la-motociclete-mai-multi-producatori-s-au-asociat-pentru-a-dezvolta-acelasi-tip-de-baterie-1660515?

 

 

Evacuari sport: Bang & Olufsen, Harman Kardon

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

https://adevarul.ro/international/europa/ipocrizia-verde-jeff-bezos-printul-charles-alti-sustinatori-planurilor-climatice-sosit-conferinta-glasgow-avioane-private-1_61816ade5163ec427118bd9d/index.html

 

Corespondenţii Daily Mail au văzut cel puţin 52 de avioane private aterizând duminică pe aeroportul din Glasgow, dar potrivit unor estimări numărul lor s-ar ridica la 400 - calculele conservatoare arată că acestea ar elibera împreună în atmosferă 13.000 de tone de dioxid de carbon.

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Nguyen a spus:

https://adevarul.ro/international/europa/ipocrizia-verde-jeff-bezos-printul-charles-alti-sustinatori-planurilor-climatice-sosit-conferinta-glasgow-avioane-private-1_61816ade5163ec427118bd9d/index.html

 

Corespondenţii Daily Mail au văzut cel puţin 52 de avioane private aterizând duminică pe aeroportul din Glasgow, dar potrivit unor estimări numărul lor s-ar ridica la 400 - calculele conservatoare arată că acestea ar elibera împreună în atmosferă 13.000 de tone de dioxid de carbon.

 

 

toti serpii sunt acolo! Lasa mamica voi poluati mai putin sa salvam planeta, lasa ca poluam noi ca nah cineva trebuie sa o faca

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, einstein1984 a spus:

si vroiai sa vina cu acelasi tren de peste ocean sau cum? 

 

Te simti destept astazi sau care e treaba? Puteau sa ia un avion de linie, adica sa practici ceea ce predici sau macar sa lasi impresia caci avionul de linie oricum ar fi fost plin cu agenti de securitate. Vrei sa vorbim si de consumul lor de resurse in plan personal?

Link to comment
Share on other sites

La 03.11.2021 la 15:58, cuki a spus:

Fa ce zice popa, un ce face popa...

 

https://flux24.ro/sefa-comisiei-europene-si-a-luat-zbor-privat-de-19-minute/?fbclid=IwAR3fDFN5dvga4bhgKNoqUIr5YA5JwR1-6bUFkbk5Ed50tIkiKDWvUNNstpA

 

Purtătorul ei de cuvânt, Eric Mamer, a declara joi că zborul de 50 km între Viena şi Bratislava a făcut parte dintr-o călătorie de două zile cu un program încărcat, implicând vizite în cinci state UE.

Şefa executivului UE nu putea să călătorească cu o maşină între cele două capitale întrucât mai avea programată o întâlnire în cursul serii la Riga, capitala Letoniei, a spus Mamer. Renunţarea la avionul închiriat la Viena pentru a călători în alt mod spre capitala Slovaciei ar fi durat prea mult timp, a adăugat el.

Deplasarea, despre care a relatat prima dată ziarul britanic Daily Telegraph, era pe o distanţă mai mică de 100 km şi dura în jur de o oră cu maşina.

Secretarul general al Asociaţiei contribuabililor europeni, Michale Jaeger, a declarat pentru ziarul german Bild că zborul a fost un „păcat ecologic” care a costat „mult din banii contribuabililor, mult timp spre şi de la aeroport şi, mai mult decât toate, multă credibilitate”.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 18 minute, cuki a spus:

 

Acuma esti si tu mai catolic decat papa...imediat te transformi in Greta

 

Daca programul era intradevar de asa natura incat femeia sa plece de la Brastislava la Riga, normal ca zbori cu avionu de la Viena la Bratislava...ce rost are ca ea cu toata delegatia sa mearga cu masina, iar avionu sa zboare gol la Bratislava.

 

Ca si-ar fi putut face programul in asa fel incat sa mearga de la Viena-Bratislava si retur cu masina, apoi sa zboare din Viena la Riga...s-ar fi putut. Ca ar fi durat 2h mai mult, sigur...erau alea 2 ore asa de imporntante? Habar nu am.

Pai ideea nu e neaparat ca nu putea sa faca aia sau ailalta, ideea este ca ei ar trebui sa dea si sa fie un exemplu pentru poolime. Ca asa de vorbe goale gen  nu mai faceti aia, nu mai faceti cealalata, nu mai mancati carne rosie, nu mai zburati cu avionul - e satula lumea. Stii ca mai e si vorba ai de la americani: practice what you preach 🤪

Link to comment
Share on other sites

La 05.11.2021 la 11:00, cuki a spus:

cand ei o ard cu avioane private, yachturi si altele.

 

https://adevarul.ro/international/statele-unite/superyachturile-mare-cautare-pandemie-bogatii-lumii-relaxeaza-mare-1_618ab1d45163ec42715bb52e/index.html

 

Industria superyahturilor şi-a revenit rapid în pandemie pe măsură ce bogaţii au căutat să scape de stresul lockdown-urilor prin plimbări relaxante pe mare, relatează Reuters.

 

Fondatorul Alibaba Jack Ma a reapărut în public la Hong Kong, după o l... Cel care a iniţiat trendul a fost miliardarul chinez Jack Ma a cărui excursie în insula spaniolă Mallorca a atras atenţia ca prima sa călătorie în străinătate după ce o dispută cu autorităţile de reglementare chineze i-a tăiat avântul în afaceri.   Călătoria pe tărâmuri însorite la bordul noului său iaht „Zen” de 88 de metri lungime, estimat la 200 de milioane de dolari, a fost semnificativă şi în alt fel - punând în lumină o tendinţă globală: resuscitarea superyacht-urilor   În contextul în care sunt tot mai mulţi miliardari iar COVID-19 a stimulat dorinţa de evitare a aglomeraţiilor, industria globală de ambarcaţiuni de lux, în valoare de miliarde de dolari, cunoaşte o revenire rapidă după o paralizie aproape totală la debutul pandemiei.   „2021 depăşeşte cu mult oricare din ultimii 12 ani”, au spus brokerii Fraser Yachts.   Vânzările de nave de lux mai lungi de 30 de metri au crescut cu peste 8% în primele nouă luni ale anului 2021 faţă de aceeaşi perioadă din 2019, potrivit publicaţiei industriale Superyacht Group.   Costul unui superyacht poate varia de la 10 milioane de dolari la mâna a doua până la 600 de milioane de dolari nou, arată statisticile industriei.   Peste 200 de iahturi au avut primele lansări la apă anul acesta până în septembrie, în creştere de la 165 în aceeaşi perioadă a anului 2019, potrivit Superyacht Group.   S-au dat 300 de comenzi prevăzute să fie onorate înainte de 2023.   „Unii au observat că prietenii lor ultrabogaţi posesori de iahturi s-au distrat bine în timpul pandemiei, în timp ce ei erau obligaţi să se închidă în acasă”, a declarat Pepe Garcia, preşedintele şantierelor navale spaniole MB92, cea mai mare firmă de reparaţii a superyacht-urilor din lume.

 

Acum intelegeti de ce trebuie sa dati zeci de mii de euro pe o masina electrica care polueaza la fel de mult ca o masina pe benzina?

 


 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

Am un amic electrician auto moto foarte bun. 

Este și motociclist cu cont pe forum. 

Omul lucrează prin firma unde activează și la rezolvarea problemelor de la Tesla, fiind unul dintre cei mai buni, dacă nu singurul adevărat din România. 

Vorbeam ieri cu el și nu-mi venea să cred ce-mi spune despre Tesla. 

Cât de multe sunt noi cu gherle cât casa. 

O reparație care pare simplă - remedierea ecranului mare tactil - se face doar în Viena și costă 4000 euro 🙂

E plin OLX ul de Tesla, oameni ca au dat zeci de mii pe mașini SH și apoi au început gherlele la ele. 

Plus calitatea proastă la finisaje, lufturi și felul în care sunt făcute. 

Bateriile sunt un plus pentru că au capacitate de stocare peste concurență, dar în rest totul este făcut în China cu niște materiale mediocre. 

 

Iar Elon Musk este cel mai bogat om din lume 🤫

Link to comment
Share on other sites

Un vw fabricat 100% în Europa ar costa dublu decât acum. Toată lumea produce(a) în China la greu, iar finisajele la Tesla sunt cunoscute. Probleme cât China sunt la TOATE mărcile auto, nu există constructor care să nu meargă pe reducerea costurilor, câțiva au rămas care nu o duc la extrem. 

Link to comment
Share on other sites

  • Admin

El se referea strict la modulele electrice de pe Tesla și calitatea de ansamblu a componentelor sale. 

Toți fabrică în China, acolo se fac și lucruri de calitate, dar discuția era despre calitatea unei mașini care valorează ~80.000 euro nouă. 

Link to comment
Share on other sites

Ia în calcul și faptul că service-urile întotdeauna se confruntă cu mașinile care au probleme, alea care merg bine nu le calcă pragul decât poate pt mentenanță. Sunt convins că există povești la fiecare brand, știu și eu o grămadă. Nu zic acum că n-o fi mai rău la Tesla. Și înlocuirea unei baterii de Segway costa cca 3000€ la Viena, dar nu sunt convins că scorul reflecta costul real. 😁

Link to comment
Share on other sites

  • Ruginel changed the title to Cu si despre masinile electrice
  • Guest pinned this topic
  • l.u.v unpinned this topic
  • Ruginel pinned and unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...