Sari la conținut

3. Grande Prémio 888 de Portugal


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, damager a spus:


Nu ma astept sa incerci sa vezi mai echidistant situatia, si sa dai un pic de incredere pilotiilor, daca nu e preferatul tau. Fiecare e cu parerea lui si e ok asa.

vezi ca anul trecut pe RBR yamaha a terminat de la 10 in jos parca intr-o cursa. Nu stiu in ce univers a castigat Yamaha 2 curse pe rbr.

 

in alta ordine de idei, daca discuti cu niste ingineri care au avut macar tangenta cu motogp sau wsbk, si sunt cel putin 2 si in Romania, o sa iti spuna cat de complicst e sa seteze o yamaha spre deosebire de ducati. O motocicleta "scurta" nu iti lasa nici o marja de eroare. 
probabil ca la fel e si cu honda, de aia doar ala mic stie sa o conduca.

M-am exprimat gresit,am uitat eu sa pun virgula - 14 etape din care 2 pe RBR (unde Yamaha e rupta).Deci cam 12.

E o situatie trecuta iar echidistanta e in rezultate.Repet - 7 victorii.Tot nu vrem sa ne uitam la rezultate,ci doar la feelinguri si emotii si declaratii ale tribunului si ale lui Maravilla "nu inteleg de ce sunt rapid" "rezervorul e plin" Vinales.

Sau vorbim de situatia actuala unde din 3 curse Yamaha cea de porc a castigat tot?Dar nici o problema sunt convins ca la prima cursa unde nu vor mai castiga,Yamaha va deveni pe loc de porc.Si sunt convins ca si acum Vinales a dat vina pe motoreta chiar daca Fabio a rupt cu ea.Nu conteaza.

 

Cand aud lumea ca se lamenteaza ca Yamaha e praf (ignorand total rezultatele pe care le are si le-a avut) si tragand concluzii nu pe baza rezultatelor ci pe baza declaratiilor pilotilor (care culmea - sunt atat de constanti in declaratii cam cum sunt de constanti si in performante),ma doare capul.Si eu nu sunt echidistant.In fine.

Yamaha e de porc.Pai nu stiu,sa se duca la Honda,Ducati Suzuki toti pilotii care plang ca Yamaha nu stie sa faca motorete.Si sa vorbeasca de acolo.

Nu l-am auzit in viata mea pe Rossi nici pe Vinales sa spuna "am gresit alegerea gumei,setupului,etc"...."am fost eu de vina"..."am intrat gresit si am cazut" samd.Nuu,tot timpul e motoreta de vina inginerii Iwata,ei nu gresesc niciodata.Never.Sunt flawless.Marquez a zis de multe ori ca a gresit in multe cazuri,Dovi la fel,Quarta la fel,Mir nu mai departe de prima cursa samd.Aia 2 never.Doar motoreta nu e cum trebuie.Echidistanta maxima.

 

Honda e mai scurta decat Yamaha (le-am vazut pe aman2 la distanta de 0.5m),bai nene si pe Honda o seteaza Xavi de dracii o gaseste.Nu stiu,e greu nu e greu,dar iata ca unii "poate".Si brusc "are" rezultate,si nu e nici o problema cu fabrica si mere treaba avion.Hmm,oare de ce?E mai bun Xavi decat inginerii si mecanicii de la Yamaha?I donno.Decat Coulon? (care btw nici nu e bagat in seama de Yamaha).Poate marginal.Dar nu cred ca ei fac diferenta.Altcineva face diferenta si stim toti cine.Si ala nu se lamenteaza niciodata ca Honda e praf.Desi fara el iata ca e chiar praf.

 

Martin dupa 3 operatii :

Screenshot-2021-04-22-Jorge-Martin-Almog

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 187
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, damager a spus:

 

in alta ordine de idei, daca discuti cu niste ingineri care au avut macar tangenta cu motogp sau wsbk, si sunt cel putin 2 si in Romania, o sa iti spuna cat de complicst e sa seteze o yamaha spre deosebire de ducati. 

Citeam, pe vremea cand Rossi era la Ducati, un articol in care Burgess spunea cat de greu se faceau setarile si,in general, cat de greu se lucra pe Ducati, pentru ca astia aveau niste solutii tehnice de te durea capul, prin comparatie cu Yamaha, Honda, etc. Ceva gen, scarpinatul cu mana dreapta la urechea stanga. Ma indoiesc ca s-a schimbat ceva in epoca Jiji... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Method a spus:

M-am exprimat gresit,am uitat eu sa pun virgula - 14 etape din care 2 pe RBR (unde Yamaha e rupta).Deci cam 12.

E o situatie trecuta iar echidistanta e in rezultate.Repet - 7 victorii.Tot nu vrem sa ne uitam la rezultate,ci doar la feelinguri si emotii si declaratii ale tribunului si ale lui Maravilla "nu inteleg de ce sunt rapid" "rezervorul e plin" Vinales.

Sau vorbim de situatia actuala unde din 3 curse Yamaha cea de porc a castigat tot?Dar nici o problema sunt convins ca la prima cursa unde nu vor mai castiga,Yamaha va deveni pe loc de porc.Si sunt convins ca si acum Vinales a dat vina pe motoreta chiar daca Fabio a rupt cu ea.Nu conteaza.

 

Cand aud lumea ca se lamenteaza ca Yamaha e praf (ignorand total rezultatele pe care le are si le-a avut) si tragand concluzii nu pe baza rezultatelor ci pe baza declaratiilor pilotilor (care culmea - sunt atat de constanti in declaratii cam cum sunt de constanti si in performante),ma doare capul.Si eu nu sunt echidistant.In fine.

Yamaha e de porc.Pai nu stiu,sa se duca la Honda,Ducati Suzuki toti pilotii care plang ca Yamaha nu stie sa faca motorete.Si sa vorbeasca de acolo.

Nu l-am auzit in viata mea pe Rossi nici pe Vinales sa spuna "am gresit alegerea gumei,setupului,etc"...."am fost eu de vina"..."am intrat gresit si am cazut" samd.Nuu,tot timpul e motoreta de vina inginerii Iwata,ei nu gresesc niciodata.Never.Sunt flawless.Marquez a zis de multe ori ca a gresit in multe cazuri,Dovi la fel,Quarta la fel,Mir nu mai departe de prima cursa samd.Aia 2 never.Doar motoreta nu e cum trebuie.Echidistanta maxima.

 

Honda e mai scurta decat Yamaha (le-am vazut pe aman2 la distanta de 0.5m),bai nene si pe Honda o seteaza Xavi de dracii o gaseste.Nu stiu,e greu nu e greu,dar iata ca unii "poate".Si brusc "are" rezultate,si nu e nici o problema cu fabrica si mere treaba avion.Hmm,oare de ce?E mai bun Xavi decat inginerii si mecanicii de la Yamaha?I donno.Decat Coulon? (care btw nici nu e bagat in seama de Yamaha).Poate marginal.Dar nu cred ca ei fac diferenta.Altcineva face diferenta si stim toti cine.Si ala nu se lamenteaza niciodata ca Honda e praf.Desi fara el iata ca e chiar praf.

 

Martin dupa 3 operatii :

Screenshot-2021-04-22-Jorge-Martin-Almog

 


Ok. Asa e cum zici. Yamaha e cea mai buna. 
pacat ca nu reuseste sa castige nici o competitie majora... pilotii astia. Toti cei buni sunt luat de altii:).

 

cum spuneam si ma repet... si te citez si pe tine din ce ziceai anul trecut: yamaha merge in anumite conditii de grip bun si temperatura.

iar treaba cu senzorii de temperatura, cand zici ca nu crezi ca au pe ce te bazezi? Eu cand zic ca au, ma bazez pe faptul ca i-am vazut, tot de la 0.5m:) si nu la smaeb la replica aia a lu Rossi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ZaiR a spus:

#eatthis

image.thumb.png.472bb56ee6a4ec33698d3548b1798de5.png

Oau.

L a batut pe ăla accidentat.

Sper că doar trolezi :)

pentru binele tau, "nu de altceva".

 

așteaptă puțin.

Acum 54 minute, Method a spus:

 

 

Martin dupa 3 operatii :

Screenshot-2021-04-22-Jorge-Martin-Almog

 

Vai de pla lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

E o situatie trecuta iar echidistanta e in rezultate.Repet - 7 victorii.Tot nu vrem sa ne uitam la rezultate

 

Sau vorbim de situatia actuala unde din 3 curse Yamaha cea de porc a castigat tot?

 

Cand aud lumea ca se lamenteaza ca Yamaha e praf (ignorand total rezultatele pe care le are si le-a avut) si tragand concluzii nu pe baza rezultatelor ci pe baza declaratiilor pilotilor... 

 

Patru victorii, pentru ca trei au fost obtinute cu alta specificatie decat cea de uzina. Victorii care sunt rezultatul unui complex de imprejurari, in contextul unui sezon cel putin ciudat. In conditii normale, nu pupa. 

 

Da, trei curse castigate pe circuite destul de favorabile si in conditii de temperatura aproape ideale. Si cu Ducati surprinzator de slab, pe doua circuite pe care ar fi trebuit sa rupa. Motoreta M1 nu este rea, in principiu, ca arhitectura, ca filosofie, etc. dovada ca in conditii ideale castiga curse, insa are probleme nerezolvate, care fac ca "fereastra" de performanta sa fie una foarte ingusta. Putintica rabdare, sa dea caldura... Sper sa ma insel, dar imi este greu sa cred ca peste iarna toate problemele lor au disparut, in conditiile in care dezvoltarea a fost inghetata, pentru anul asta si nu au putut decat sa carpeasca pe ici pe colo, cate ceva. 

 

Nu ne lamentam. Constatam. Si nu trebuie sa asteptam declaratiile pilotilor, vedem ce se intampla pe circuit. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Patru victorii, pentru ca trei au fost obtinute cu alta specificatie decat cea de uzina. Victorii care sunt rezultatul unui complex de imprejurari, in contextul unui sezon cel putin ciudat. In conditii normale, nu pupa. 

 

Da, trei curse castigate pe circuite destul de favorabile si in conditii de temperatura aproape ideale. Si cu Ducati surprinzator de slab, pe doua circuite pe care ar fi trebuit sa rupa. Motoreta M1 nu este rea, in principiu, ca arhitectura, ca filosofie, etc. dovada ca in conditii ideale castiga curse, insa are probleme nerezolvate, care fac ca "fereastra" de performanta sa fie una foarte ingusta. Putintica rabdare, sa dea caldura... Sper sa ma insel, dar imi este greu sa cred ca peste iarna toate problemele lor au disparut, in conditiile in care dezvoltarea a fost inghetata, pentru anul asta si nu au putut decat sa carpeasca pe ici pe colo, cate ceva. 

 

Nu ne lamentam. Constatam. Si nu trebuie sa asteptam declaratiile pilotilor, vedem ce se intampla pe circuit. 

+1... tot asa conjuctural cum a iesit Mir campion. Intr-un sezon ciudat. Nimeni nu ii contesta calitatile lui Mir si pana la urma a si castigat o cursa.

E intresant cum lumea uita asa rapid, anul trecut toti ziceau ca Suzuki este peste Yamaha, si acuma, brusc Yamaha a devenit cea mai buna, cu cei mai slabi piloti.

dupa parerea mea, nici unul dintre pilotii de pe grila nu poate sa fie atat ee instabil incat azi sa termine pe 3 si sapt viitoare pe 18. 
Este clar si altceva acolo, doar sa vrei sa accepti ca lucrurile nu sunt atat de simple.

eu am vazut cat de mult se schimba comportamentul lasand fata 1 linie si dand 3 ture la arc la o amarata de motoreta de strada, pe care oricumo pilotez probabil la 50-60% din capacitate. Si atunci, la motogp cat de complexe pot sa fie lucrurile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, damager a spus:

+1... tot asa conjuctural cum a iesit Mir campion. Intr-un sezon ciudat. Nimeni nu ii contesta calitatile lui Mir si pana la urma a si castigat o cursa.

 

E intresant cum lumea uita asa rapid, anul trecut toti ziceau ca Suzuki este peste Yamaha, si acuma, brusc Yamaha a devenit cea mai buna, cu cei mai slabi piloti.

 

dupa parerea mea, nici unul dintre pilotii de pe grila nu poate sa fie atat ee instabil incat azi sa termine pe 3 si sapt viitoare pe 18. 

Da! Asa cum si Ducati a iesit prima la constructori,cu doar doua victorii de etapa si au fost ridiculizati de Suzuki la echipe, iar Yamaha cu cele sapte victorii a iesit pe doi la constuctori, 2 cu Petronas la echipe, iar echipa de uzina, cu cele 4 victorii de etapa, a reusit sa se tarasca abia pe locul 6... 2020 nu este un sezon de referinta, din pdv al rezultatelor. Mir are meritul de a fi fost cel mai constant, intr-un sezon cel putin ciudat. Insa cred ca are material de campion in el si sper sa il vad la bataie pt titlu si sezonul asta.

 

Anul trecut, Suzuki a fost overall, cam cea mai buna. Cea mai echilibrata motocicleta, ori tocmai asta este secretul succesului in competitia asta: sa ai o motoreta care reuseste un echilibru al performantelor pe fiecare sector de  circuit. Ori Suzuki a facut asta cu brio, chiar daca inca mai erau lucruri de inbunatatit. Anul asta,insa, din ceea ce am vazut in astea trei curse, Yamaha pare sa aiba un usor edge, fata de Suzuki. Dar cum spuneam, nu a dat inca caldura... 

 

Fara discutie, pilotii astia sunt creme a la creme, in motociclismul mondial, nu sunt niste ageamii. Clar ca in spatele inconstantei lor stau si cauze obiective, care tin de materialul de concurs, de profesionalismul echipei din spate, de implicarea uzinei, de legatura dintre echipa si uzina, de managementul echipei, etc, etc.. Ai putut vedea cat de important a fost rolul lui Brivio, in evolutia si performantele celor de la Suzuki. De exemplu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

ai uitat exceptia - vin.

Da, vin e o exceptie:).

el chiar poate. Dar, sa fie toti 3 pilotii la fel? Cam mare coincidenta.

Acum 1 oră, xt600 a spus:

Da! Asa cum si Ducati a iesit prima la constructori,cu doar doua victorii de etapa si au fost ridiculizati de Suzuki la echipe, iar Yamaha cu cele sapte victorii a iesit pe doi la constuctori, 2 cu Petronas la echipe, iar echipa de uzina, cu cele 4 victorii de etapa, a reusit sa se tarasca abia pe locul 6... 2020 nu este un sezon de referinta, din pdv al rezultatelor. Mir are meritul de a fi fost cel mai constant, intr-un sezon cel putin ciudat. Insa cred ca are material de campion in el si sper sa il vad la bataie pt titlu si sezonul asta.

 

Anul trecut, Suzuki a fost overall, cam cea mai buna. Cea mai echilibrata motocicleta, ori tocmai asta este secretul succesului in competitia asta: sa ai o motoreta care reuseste un echilibru al performantelor pe fiecare sector de  circuit. Ori Suzuki a facut asta cu brio, chiar daca inca mai erau lucruri de inbunatatit. Anul asta,insa, din ceea ce am vazut in astea trei curse, Yamaha pare sa aiba un usor edge, fata de Suzuki. Dar cum spuneam, nu a dat inca caldura... 

 

Fara discutie, pilotii astia sunt creme a la creme, in motociclismul mondial, nu sunt niste ageamii. Clar ca in spatele inconstantei lor stau si cauze obiective, care tin de materialul de concurs, de profesionalismul echipei din spate, de implicarea uzinei, de legatura dintre echipa si uzina, de managementul echipei, etc, etc.. Ai putut vedea cat de important a fost rolul lui Brivio, in evolutia si performantele celor de la Suzuki. De exemplu. 

True and true. Brivio a fost un geniu in ce a construit. Pacat ca a plecat.

 

Iar cu motoreta asta a fost discutia anul trecut, suzuki a fost cea mai echilibrata, reusit sa termine cursele pe locuri fruntase.

este f simplu sa zici ca pilotii sunt de vina, dar este mult mai complex de atat. In plus de asta, ai telemetriile care iti arata exact ce si cum. 
 

chiar daca crede Method ca nu e asa, au senzori la tot, suspensie, presiune frana, temperatura si presiune pneuri. Si asta pt ca am vazut vazut anul trecut in austria fix in paddock motoreta lui Rossi si ducati-ul lui Miller. Si era un pic doferita de ce a fost adus la romexpo sau la eicma in italia la ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ,ca nu va luati prea in serios cu motociclete,piloti sau manageri in motogp!

Altfel rivalizati cu alti experti.cei din Careul din Cismigiu.

Radem ,glumim dar sa nu devenim ridicoli,zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.04.2021 la 0:22, Method a spus:

Bagnaia...meh.Vezi ca Bagnaia a fost si anul trecut in gp la o echipa f buna si...slabutz.Mai mult pe jos decat pe sus.Mai degraba as miza pe Martin decat pe Bagnaia.

 

 

 

sa nu zici ca nu ti am zis ;)

La 22.04.2021 la 6:29, B.B. a spus:

 

Incerc sa îmi placă ceva la el dar nu îl suport neam. 😁

cocalar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...