Jump to content

Motociete cu o ciclistica buna ?


Recommended Posts

Acum 42 minute, Kagemusha a spus:

 

Cel mai trist este că societatea de astăzi se îndreaptă rapid spre punctul în care toleranța va ajunge la nivelul la care omului inteligent i se va interzice nu numai să vorbească, dar și să gândească, pentru a nu jigni sentimentele prostului. 

 

Eu nu dau doi bani pe sentimentele altora, de aia le spun multora pe nume: prosti, inculti, sfertodocti, bosorogi, libidinosi, cwristi, neomarxisti, tzarambeti, samd.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Acum 48 minute, Silver Arrow a spus:

Am avut zilele trecute de facut o documentatie la o instalatie echipata cu butoane galbene si negre. Si m-am tot gandit daca nu ar fi mai bine sa scriu ''buton galben'' si ''celalalt buton'' :moron:

Ala care nu e negru si oprimat :)))))

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Kagemusha a spus:

 

Cel mai trist este că societatea de astăzi se îndreaptă rapid spre punctul în care toleranța va ajunge la nivelul la care omului inteligent i se va interzice nu numai să vorbească, dar și să gândească, pentru a nu jigni sentimentele prostului. 

Eu am senzaţia că s-a depăşit acest nivel, încă de pe vremea miliţienilor.

Tocmai din cauza toleranţei faţă de prost (sau pervers care o face pe prostul).

 

 

Adică tu poţi (aparent) să şi vorbeşti doar că el consemnează altceva şi dacă cumva îl contrazici sau nu semnezi (nu aprobi) "extemporalul lui" îi vei jigni instinctele (sau complexele de inferioritate subconştiente).

Sentimentele sunt cu totul altceva ... :D

Educaţia începe cu mersul la oliţă ... apoi la şcoală ... on-line (ambele) :lol:

Nu?

 

Dar astea sunt chestiuni de fineţe mai greu accesibile unui puştan frustrat (sau dezorientat) care începe un topic cu

La 28.04.2021 la 1:49, Ionut1177 a spus:

Vreau ...

 

 

 

Acum 11 ore, _Raul_ a spus:

Daca tot e atata lume pe aici la jucat cu balonul

Sa iau un kit de inaltare la Crosstourer sau nu? Jack up kit ii zice. Antiteza oaselor aka lowering kit. 

 

Pentru mine o motocicleta cu cat mai inalta cu atat mai bine, deci deranj minim asta. 

Curios daca ati pus pe vreo mobra si cum a schimbat manevrabilitatea.

Asta?

OIP.thumb.jpg.d823a050479201d2317035167a4f9722.jpg

Mi se par cam fragile acele triunghiuri faţă de "biela" originală. Şi supuse la întindere (nu la comprimare).

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Ovidiu M a spus:

Stiti ce e cel mai trist? Ca scara valorilor dominata in ultimii ani de Dorian Popa, Shelly, Aby Talent, Tzanca Uraganu', samd incepe sa isi arate rezultatele: oameni obsedati de bani si imagine. Tupeul si aroganta inlocuiesc bunul simt si cultura generala. Ideea de a a avea bani iti da drepturi speciale, de a-ti permite sa nu mai respecti nici cele mai elementare regului de bun simt (sa nu mai vorbim de regului de convietuire sociala). Atitudinea asta "cine e saracu' asta si de ce imi pierde mie timpul, ca eu sunt X si eu nu ma compar cu nimeni".

Imbogatirea prin nemunca a ajuns un scop in sine si este promovata pe toate caile (social-media, televiziune, politica, etc).

Esta foarte trist...si ma sperie gandul cand vad ca acest tip de gandire si de oameni se raspandesc cu o viteza halucinanta. Oare ne indreptam spre o domninare a aceseti noi rase de "om nou"?

 

 

Lucru dracu`n casa popii sa ajunga pe un forum de bosorogi mai bogati ca el, jumatate realisti, jumatate socialisti. Ingineri/tehnici + nazi-grammars in traducere libera. 

 

Acum 3 ore, hora09 a spus:

Sunt sigur ca se aplica de la o generatie la alta, nu e panica man cu s-ar zice.
Toate valurile au bune si rele, trebuie sa ne uitam si din alta perspectiva, sa ii vedem si pe aia buni si inteligenti.. care in conditiile astea pleaca in alta tara cel mai des 😕
Fiecare generatie isi are carctersitici, astia de acuma mici s-au nascut cu tehnologia in nas pe care noi nici nu o visam ca si concept. Au sa aibe nevoie de alte skiluri de acum inainte si tot asa.
Faza nu e ca sunt prosti, ci ca sunt multi :) da asta se aplica la tot globul.
De mult zic si cred in asta: ca la mai tot in viata ai o taxa, taxa de a sta pe forum: 10 Ron/luna
Sa vezi cum se schimba acest "mood" prin motociclism.ro
Adminii sa fie platiti ca nimic nu trebuie facut pe de-a moaca, sa se dezvolte mecanisme noi care sa ajute comunitatea prin a naviga si gasii chestii pe aicea si tot asa.
Nu o sa mai ai parte de "imi sare din a doua ce sa fac - help!" / "ce tobe sunt cele mai goale - help!" / "vand gunoaie cu sute de lei bucata -help?" si tot asa si tot asa.
O sa vrea care din conducerea forumului sa ia aceasta decizie, vede potentialul, are coe sa o faca? Greu, nu!? Ca si unde lucrez, ii tot imping sa scoate over time, time trackere si limite de zile de vacanta pe an, ca o sa fie tot muuult mai bine si asta intr-un timp foarte scurt.. panica cand aude managemeutul inalt, crede ca nu o sa isi mai ia ca in fiecare an zeci miliaone euro/caciula.. bau bau!

 

Pah, nu neaparat. 

As fi suficient un sistem de credite. 

Daca il vei pe unul cu 300 de 👎 la profil ar fi suficient sa iti dai seama ca omul prinde muste la modul fatal. 

Opusul - thumbs up-uri. 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, _Raul_ a spus:

sistem de credite

merge si asa, pe langa 10 lei luna :D

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, easy ride on! a spus:

Asta?

OIP.thumb.jpg.d823a050479201d2317035167a4f9722.jpg

Mi se par cam fragile acele triunghiuri faţă de "biela" originală. Şi supuse la întindere (nu la comprimare).

 

Dap, exact alea.

~ 40 eur fara tuv, 100 cu. 

Tot 100 cu tuv sunt si pe Louis.

Lucas Trw sau Mizu (nu am auzit de brandul asta ever)

https://www.louis.eu/artikel/mizu-rear-jack-up-kit/10015257?list=be6b53f3b988c504e30e341a62ee2b57&filter_article_number=10015303&filter_bike_id=2801

1871835332_MizuJuK.thumb.jpg.6fc107069f3e37b77f4cdb8b21ec79d7.jpg
 

Ideea cu ele este ca ar scurta ampatamentul si ar modifica sensibil geometria motocicletei, facand-o mult mai manevrabila in curbe. 

Peste tot pe unde am citit de produsul asta, la Crosstourer se recomanda si lasarea jugurilor mai jos cu 4 mm.

Pentru mine un motor mai inalt de spate (nu imi plac curajoasele 😊 ) si mai manevrabil ar fi un plus. 

Daca de lowering kit am auzit de m-am plictisit, despre jack up habar nu aveam pana de curand, asa ca... ascult.

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, _Raul_ a spus:

Ideea cu ele este ca ar scurta ampatamentul si ar modifica sensibil geometria motocicletei, facand-o mult mai manevrabila in curbe. 

Cu siguranţă că aşa devine sensibil mai manevrabilă în toate condiţiile.

O problemă ar putea fi riscul de intra faţa în "voblaj" la unghiuri prea mici (şi sub frânare).

Eu am făcut înălţarea asta din şaibele de reglaj de pe telescopul central până la înălţimea comodă a şeii şi manevrabilitatea dorită de mine. Dar a trebuit să resetez (prin încercări) şi amortizarea hidraulică pe compresie şi "rebound".

Asta (cu unghiurile) depinde şi de greutatea ta şi de poziţia ta obişnuită pe motocicletă ...

Treaba ca asta cu "voblajul" riscă să apară la "trail" şi "rake" mai mici, mai ales dacă sunt telescoape lungi şi nu au un "U" (sau o "gaică") de rigidizare a părţii mobile:

s-l1000.thumb.jpg.a8bd27e687ba922de3f6e2aae8965aea.jpg

P.S.

Şi Mizu zice (în ofertă / VFR 1200 ...)

"Important:
These rear jack-up kits have been tested for original fork tubes only"

Adică ar mai fi umblat şi alţii pe acolo (fork tubes) că nu prea este ceea ce trebuie - ca dimensionare din fabrică

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, _Raul_ a spus:

 

Pah, nu neaparat. 

As fi suficient un sistem de credite. 

Daca il vei pe unul cu 300 de 👎 la profil ar fi suficient sa iti dai seama ca omul prinde muste la modul fatal. 

Opusul - thumbs up-uri. 

 

Am propus asta acum multi ani, vazand ca functioneaza pe alte forumuri de afara. Trolii de serviciu ai vremii au sarit de c#r ca arsi...

Link to post
Share on other sites

pokemonii lovește din nou gen...

 

Cred ca criteriile cheie sunt ca se caută o motocicleta de A2, cu toba sa bubuie bine si cu ciclistica buna, in bugetul de 1500 de euro, ca parca așa caută inițiatorul. ( ce sa-i faci, nici trolling-ul nu mai e ce era )

Ca așa cu buget nelimitat găsești multe...
 

Părerea mea e ca la început, nu te va tine pe loc nicio motocicleta din cauza ciclisticii, poate doar dacă e strâmb cadrul sau îți iei ciopar.

Edited by JCDenton
Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, JCDenton a spus:

Cred ca criteriile cheie sunt ca se caută o motocicleta de A2, cu toba sa bubuie bine si cu ciclistica buna, in bugetul de 1500 de euro, ca parca așa caută inițiatorul. ( ce sa-i faci, nici trolling-ul nu mai e ce era )

"Bujetul iera l-a sicriet".
Ca sa poata sa arunce piatra in lac... Unda se propaga inca la nivelul suprafetei lacului.

Link to post
Share on other sites

A, scuze atunci.


Sa continuam zic :)

 

Cică trebuia sa se facă un duel între un ktm 525 exc și un CBR1000R, cele 2 fiind vârfuri ale ciclisticii, și avea sa se hotărască cine o are mai mare, ciclistica, dar nu s-a mai ținut așa ca nu am răspuns, sorry

 

 

Edited by JCDenton
Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, easy ride on! a spus:

 

Treaba ca asta cu "voblajul" riscă să apară la "trail" şi "rake" mai mici, mai ales dacă sunt telescoape lungi şi nu au un "U" (sau o "gaică") de rigidizare a părţii mobile:

s-l1000.thumb.jpg.a8bd27e687ba922de3f6e2aae8965aea.jpg

 

Se numește fork-brace. Am montat așa ceva (de la cosmo, site grecesc) și pe viraje strânse nu mai oscilează roata. A costat 50 euro + ceva transport și ce regret e că nu am luat-o încă din 2016.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Se numește fork-brace.

Multumesc!

Nu stiam aceasta denumire. Se pare ca se produc pentru unele modele (de serie).

Link to post
Share on other sites

Am avut noroc că am găsit pentru modelul meu, și-au montat alții înainte și au zis că merită. Cum îs obișnuit să pierd bani, iar suma nu depășea un plin la Octavia, am decis, împreună cu un prieten, să dau comandă. 

Totuși observ la unele mobre că au chestii similare din fabrică, poate nu la fel de groase și eficiente, dar sunt acolo și prind bine. Ce e ciudat: la comanda noastră au venit cu șuruburi M6, la alt V-strom am găsit cu M5 (accesoriul a fost cumpărat cu vreun an înainte de ale noastre). S-or fi prins grecii că e mai bine cu șuruburi normale?

Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, _Raul_ a spus:

Daca de lowering kit am auzit de m-am plictisit, despre jack up habar nu aveam pana de curand, asa ca... ascult.

 

Eu mi-am inaltat spatele cu 5cm cu niste "oase" mai scurte de la un coforumist din Cluj acum vreo 7-8 ani.

Nu am sesizat vreo diferenta d.p.d.v. al ciclisticii dar ce-i drept sunt si greu, asa ca probabil cu inaltarea asta combinata cu greutatea mea a ajuns motocicleta la unghiurile gandite de proiectanti. Si oricum eu nu "pilotez" motocicleta, doar circul cu ea, deci nu am mari pretentii de la agregat... (drept dovada ca nu mi-am batut capul sa o schimb de cand o am, adica de aproape 14 ani)

Link to post
Share on other sites

Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu.

Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!

Link to post
Share on other sites

Misto om OP, i-am citit cele doua topicuri pe care se da in spectacol si a fost amuzant pana la un punct. Punctul in care mi-am dat seama ca in bula lui sunt toti ca el si bula lui e probabil mai mare decat a mea. Atunci m-a luat un pic plansul. Dar cum sunt un optimist, inca mai sper ca e doar troll.

in fine, ce voiam eu era sa las asta aici:

 

dumb in private.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, cinezicealae a spus:

Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu.

Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!

vezi ca ngunoy e si mai sarac , are masina de 1 L ... muhahahahaha si mai are de platit 7 ani la ea  muahhahahahahahah

Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, JCDenton a spus:

Cică trebuia sa se facă un duel ... ciclistica ...

Aşa?

post-37279-0-99127700-1395820444.thumb.jpg.9fc71d5ce6516fb5ea3fa2480a2b6f95.jpg

Edited by easy ride on!
Link to post
Share on other sites
La 30.04.2021 la 8:31, cinezicealae a spus:

Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu.

Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!

Am cam pus-o.... sunt doar un muritor de rand care trebuie sa sa munceasca pentru acele chifle. Deci se lasa cu bataie.

Intrebarea existentiala este alta: daca nu ai o chifla in burta, bani si femei, Tik-Tok cu 12k de urmaritori, motocicleta cu cliclistica buna si burlan de +100dB, de ce li se permite acestori looseri sa aiba cont pe acest forum si sa ii strice karma initiatorului?

 

Link to post
Share on other sites
La 29.04.2021 la 14:24, _Raul_ a spus:

 

Dap, exact alea.

~ 40 eur fara tuv, 100 cu. 

Tot 100 cu tuv sunt si pe Louis.

Lucas Trw sau Mizu (nu am auzit de brandul asta ever)

https://www.louis.eu/artikel/mizu-rear-jack-up-kit/10015257?list=be6b53f3b988c504e30e341a62ee2b57&filter_article_number=10015303&filter_bike_id=2801

1871835332_MizuJuK.thumb.jpg.6fc107069f3e37b77f4cdb8b21ec79d7.jpg
 

Ideea cu ele este ca ar scurta ampatamentul si ar modifica sensibil geometria motocicletei, facand-o mult mai manevrabila in curbe. 

Peste tot pe unde am citit de produsul asta, la Crosstourer se recomanda si lasarea jugurilor mai jos cu 4 mm.

Pentru mine un motor mai inalt de spate (nu imi plac curajoasele 😊 ) si mai manevrabil ar fi un plus. 

Daca de lowering kit am auzit de m-am plictisit, despre jack up habar nu aveam pana de curand, asa ca... ascult.

Salut

Am montat eu un set nou de dogbones pe Vstrom 650. Am facut un design cu 3 pozitii. Il foloseam ridicat cu vreo 3-4cm fata de original si pot sa iti zic ca mi s-a parut mult mai manevrabil decat inainte. Pt sotie l-am lasat mai jos tot cu vreo 3-4cm si era mai greu de inclinat la viteze mici. Mi se parea ca ar fi mai grea motocicleta :). De mentionat ca am ridicat/ lasat doar spatele, fata a ramas standard.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, zo10000 a spus:

Salut

Am montat eu un set nou de dogbones pe Vstrom 650. Am facut un design cu 3 pozitii. Il foloseam ridicat cu vreo 3-4cm fata de original si pot sa iti zic ca mi s-a parut mult mai manevrabil decat inainte. Pt sotie l-am lasat mai jos tot cu vreo 3-4cm si era mai greu de inclinat la viteze mici. Mi se parea ca ar fi mai grea motocicleta :). De mentionat ca am ridicat/ lasat doar spatele, fata a ramas standard.

 

 

Mulțumesc frumos. 

Link to post
Share on other sites
La 29.04.2021 la 10:48, Silver Arrow a spus:

Am avut zilele trecute de facut o documentatie la o instalatie echipata cu butoane galbene si negre. Si m-am tot gandit daca nu ar fi mai bine sa scriu ''buton galben'' si ''celalalt buton''

Chiar esti rasist...se spune "butonul asiatic" si butonul "african-american", se stie.

Link to post
Share on other sites

ia auzi bai Trotinele, inca isi mai aminteste lumea de celebra balacareala! 525-ul meu inca mai alearga la curse, CBR-ul tau mai respira??? 😝

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...