Sari la conținut

Postări Recomandate

pai da dar nu tre sa te tina in frau astea, ii dai talpa la cotetz pana fac pistonale ca popcornu sub rezervor...

 

declaratia aia lui Peco poate sa vina si pe fondul frustarii ca gp22 era atunci mai slab ca gp21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 338
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

N-a mers nici un alt ducati în spatele codițozaurului? Că datele ăluia ar fi fost mai interesante! 😇

 

Good point! 😅

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Cavaleru a spus:

 

declaratia aia lui Peco poate sa vina si pe fondul frustarii ca gp22 era atunci mai slab ca gp21

Declaratia lui Peco a fost cu subiect si predicat. A fost nemultumit pentru ca in FP-uri i s-a cerut  sa testeze elemente noi si prin asta si-a compromis pregatirea cursei. Frustrarea a venit de la locul 9 ocupat in cursa din Qatar, el fiind unul dintre favoritii la victorie.

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

N-a mers nici un alt ducati în spatele codițozaurului? Că datele ăluia ar fi fost mai interesante! 😇

:D Alea sunt secrete. In functie de ele regleaza nivelul turbulentelor pentru nefericitul care ajunge in spatele coditzozaurului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

Enjinierii F1 il pot ajuta in probleme specicifice, asa cum este cazul si la Aprilia sau Yamaha, dar nu le pot construi o motocicleta. Ori Pierer inca nu intelege, ca nu are o motocicleta pe care sa lucreze. 

Auzi la el... vrea sa bata brandurile japoneze... mai are de stat la rand.. Ducati se chinuie de 15 sezoane.

 

Jarvis despre ideea lui Dall'Igna de a implementa hibridul in MotoGP. He's unstoppable:  https://www.speedweek.com/motogp/news/197276/Lin-Jarvis-(Yamaha)-DallE28099Igna-ist-nicht-zu-stoppen.html

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prototipurile de MotoGP sunt foarte aproapiate ca performanță în momentul de față. Detaliile precum electronica, aerodinamica sau utilizarea gumelor fac diferența acum. Adică domenii unde inginerii din F1 au mai multă experiență. Dacă a mers pentru Aprilia, posibil să funcționeze și pentru KTM. Mai ales în cazul în care Red Bull Racing au practic cei mai buni ingineri în momentul de față.

 

59 minutes ago, xt600 said:

vrea sa bata brandurile japoneze

 

Deocamdată sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Dacă nu ar fi Quartararo, ar fi în mod cert și peste Yamaha.

 

1 hour ago, xt600 said:

Ducati se chinuie de 15 sezoane.

 

Ducati sunt campioni mondiali la constructori de 2 ani la rând.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Prototipurile de MotoGP sunt foarte aproapiate ca performanță în momentul de față. Detaliile precum electronica, aerodinamica sau utilizarea gumelor fac diferența acum. Adică domenii unde inginerii din F1 au mai multă experiență. Dacă a mers pentru Aprilia, posibil să funcționeze și pentru KTM. Mai ales în cazul în care Red Bull Racing au practic cei mai buni ingineri în momentul de fața

 

 

Deocamdată sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Dacă nu ar fi Quartararo, ar fi în mod cert și peste Yamaha.

 

 

Ducati sunt campioni mondiali la constructori de 2 ani la rând.

De acord. Si ceea ce spui, nu anuleaza  ceea ce am spus eu, ca sa te poti folosi de know how-ul inginerilor de F1, trebuie sa ai o motocicleta pe care sa construiesti. Ei pot proiecta o aripioara, mai pe la motor cate ceva, electronica, dar nu stiu sa faca o motociceta. Iar KTM nu are o motocicleta, in momentul asta.

 

Daca nu ar fi B. Binder, KTM ar fi la bataie cu Honda... pt ultimul loc... :D :D Dupa Suzuki care mental si financiar s-a retras deja, nu mai conteaza in nici un clasament. Sa o lasam pe asta cu daca si cu Q. Stim cu toti ca Yamaha are limite, dar mai stim ca fara o motocicleta performanta nu poti sa te bati la un titlu (mai ales la cat de apropiate sunt motocicletele de GP, parca asa spuneai, nu?) oricat de genial ai fi, in conditiile in care materialul de concurs a ajuns sa prevaleze asupra pilotului. Yamaha nu este arma totala, dar este suficient de buna, la ora actuala, ca sa duca un pilot la titlu, fara sa fie ajutat de trei echipe, Dorna, Michelin, FIM, etc, etc.. 

 

Da, cu 6-8 motociclete pe grila. Titlul la constructori ar trebui sa nu se mai acorde. Nu mai se poate vorbi de o competitie. Este aproape monomarca. Anul asta au o mare sansa sa castige titlul si la piloti, cu un Bagnaia incapabil sa il bata pe Q, pe pista, prin forte proprii, dar ajutat de 7 piloti si de oficiali, la masa verde. Va fi un mare campion, clar! 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu că mă surprinde, dar refuzi catgoric orice contraargument care nu se potrivește viziunii tale - i.e. constructorii japonezi sunt miezul. Ducati fură (deși probabil au investit cel mai mult în proiectul de MotoGP până acum), KTM sunt niște mizerii (deși au cel mai bun program de juniorat), Dorna/Michelin favorizează fățiș constructorii europeni, etc. În același timp, japonezii își reduc prezența și sunt la coada clasamentului datorită lipsei unui program pentru piloți tineri și a investițiilor în general.

 

Japonezii au avut perioada lor de glorie în disciplina asta, care a durat decenii. Dar în momentul de față, faptic sunt în urmă - în principiu datorită motivelor enumerate mai sus. Și asta se reflectă și în motocicletele de stradă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 constructorii japonezi sunt miezul. 

 

KTM sunt niște mizerii (deși au cel mai bun program de juniorat) Și asta se reflectă și în motocicletele de stradă. 

Pai cam sunt. Sunt singurii care construiesc motociclete. Europenii fac surogate, pline de gadget-uri electronice si lipsite de fiabilitate. Bani aruncati pe fereastra. KTM este de departe cel mai bun exemplu. Motoare care pisa ulei, dupa nici 300 km, cadre si subcadre rupte la motociclete de enduro si adventure, erori/defecte pe partea electronica, etc. Sa stii ca ai spus bine: niste mizerii. Nu ca celelalte ar fi mai grozave, dar KTM depaseste orice limita. Sa stii ca incep sa dau mai mult credit brandurilor chinezesti, cu conditia sa nu aiba parteneriate cu KTM. 

 

In alta ordine de idei, nu discutam despre programul de juniorat, ci despre motocicleta. Iar cu junioratul asta, stii cum este? Daca nu ar iobagi pilotii, prin contracte restrictive, nu ar sta nici dracu la ei. Toti juniorii lor, odata ajunsi la nivelurile mai avansate ale competitiei, vor sa fuga cat mai departe de KTM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te contrazic, se vede că vorbești din auzite și nu din experiență proprie. Lasă fixismele că viața e scurtă. Nu te mai uita la ce scrie pe rezervor; suie-te pe ea motoretă și mergi, distrează-te. Despre asta e motoretismul. Eu unul mi-aș lua Qianjiang și mâine dacă mi-ar plăcea cum arată și m-ar face să zâmbesc când trag de gaz. E bună și fiabilitatea aia, dar dacă e singurul criteriu după care-ți iei o motoretă, e trist.

 

30 minutes ago, xt600 said:

Toti juniorii lor, odata ajunsi la nivelurile mai avansate ale competitiei, vor sa fuga cat mai departe de KTM. 

 

Au și ei păcatele lor. Nu știu să-și administreze piloții. Dar pentru faptul că-i iau de mână de mici și le dau un ghidon sunt de lăudat. Asta face și Red Bull în F1 cu mare succes - program de juniori, echipe satelit, etc. Asta face într-o oarecare măsură și Ducati, asta face și academia lui Rossi.

 

Japonezii au de învățat aici: în afară de Honda care mai promovează câte un japonez, ei așteaptă să le crească alții piloții în clasele mici ca apoi să le vină să le bată lor la ușă. Asta funcționa când aveau motociclete competitive. Acum, mai puțin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, PzKpfW a spus:

Nu te contrazic, se vede că vorbești din auzite și nu din experiență proprie.

 

E bună și fiabilitatea aia, dar dacă e singurul criteriu după care-ți iei o motoretă, e trist.

 

As zice,... din observatii, mai degraba.. ;) 

 

Este un criteriu esential. Pentru ca viata este prea scurta, ca sa o petrec reparand. Si nici nu ma vad scotand bani din buzunar, pentru a repara un produs foarte slab calitativ.

Probabil esti un mare rider si este mai greu ca sa te faca sa zambesti QianJiang, eu in schimb, care ma consider un etern incepator, m-as bucura de experienta, cu conditia sa nu crape ceva prin el. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Da, cu 6-8 motociclete pe grila. Titlul la constructori ar trebui sa nu se mai acorde. Nu mai se poate vorbi de o competitie. Este aproape monomarca. Anul asta au o mare sansa sa castige titlul si la piloti, cu un Bagnaia incapabil sa il bata pe Q, pe pista, prin forte proprii, dar ajutat de 7 piloti si de oficiali, la masa verde. Va fi un mare campion, clar! 

Pentru prima parte a anilor ´90 nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa numar motocicletele Yamaha prezente anual pe grila.

Dupa ´95 avem ani cu 6 Honda in top 8 la final de an sau cu 7 in top 10. Nu le-am numarat pe cele din afara top 10

Cum se numesc perioadele alea si care ar trebui sa fie statutul titlurilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, ilarionciobanu a spus:

Pentru prima parte a anilor ´90 nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa numar motocicletele Yamaha prezente anual pe grila.

Dupa ´95 avem ani cu 6 Honda in top 8 la final de an sau cu 7 in top 10. Nu le-am numarat pe cele din afara top 10

Cum se numesc perioadele alea si care ar trebui sa fie statutul titlurilor?

Am zis eu ca a fost corect asa? Sau ca acum este corect ca la SSP, in WSBK, sa fie mai bine de doua treimi din grila motociclete Yamaha? Nu, nu este ok! In asemenea cazuri nu ar trebui sa se acorde titlul pentru constructori. De altfel, nu stiu daca in perioada la care faci referire se acorda un asemenea titlu. Era titlul la piloti care conta!

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Am zis eu ca a fost corect asa? 

Techic, nu ai zis. Insa construiesti un argument fals folosind parti de informatie.

 

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Era titlul la piloti care conta!

Ajungem si aici. Folosind argumentatia ta, putem spune ca titlul din 95 nu a fost castigat de Doohan ci, mai degraba, pierdut de Beattie pentru ca nu s-a putut lupta cu armata de Honda de pe grila? 
Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals.

Editat de ilarionciobanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, apriliacluj said:

cine-i opreste pe constructorii X sau Y sa nu-si faca o duzina de echipe satelit??

 

Corect. Motiv pentru care subliniam că japonezii nu mai investesc în MotoGP. Honda ce mai ține stindardul cât de cât, cu 4 motociclete (de aceeași generație chiar), dar în mod paradoxal sunt ultimii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus:

 

 

-- putem spune ca titlul din 95 nu a fost castigat de Doohan ci, mai degraba, pierdut de Beattie pentru ca nu s-a putut lupta cu armata de Honda de pe grila? 
--Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals.

-- cat erau coechipieri la Rothmans Honda, Daryl cam lua bataie de la Doohan, iar in acel sezon Doohan a castigat 7 curse, Beattie 2..., ce vorbim??

(in acel an, o singura data l-a batut direct Beattie pe Doohan, intr-o singura cursa, in rest a cam fost invers...)

 

-- intre Suzuki si Honda mai erau cel putin 3 mobre Yamaha, piloti mai buni decat Sete

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitați că în vremurile alea nu se menajau gume, se mergea la maxim o cursă întreagă, așa că mai salcâm cu ritm fals și ținut spatele! 

Slava dorna & bibendum! 

🤬

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traim vremuri istorice in ceea ce inseamna capabilitatea "satelitilor" de a castiga curse si chiar sa aiba sperante la castigarea campionatului.

Daca era dupa japonezi, asa cum am vazut in era MotoGP (4T), ii tineau pe clienti in epoca de piatra. Honda sau Yamaha nici nu aveau nevoie de "ordine de echipa" cand ofereau clientilor exclusiv iteratii vechi si foarte vechi ale mobrelor.   

Grila este plina, avem ani consecutivi cu recorduri la numar de piloti care urca pe podium, la timpul intre pilotii din top 10 sau 15 la finalul unei curse, toti producatorii in top 10 la finalul unei curse samd.

JLo sau MM, de exemplu, au fost si sunt piloti exceptionali, dar intre perioadele lor de dominatie si ceea ce se intampla acum, ca telespectator, aleg cursele de acum. Este bine? Este rau? Vom vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ilarionciobanu a spus:

Techic, nu ai zis. Insa construiesti un argument fals folosind parti de informatie.


Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals.

Sigur ai vazut sezonul 2001? Nu sunt sigur.. 

 

Cat despre Doohan si Beattie, hello!!! discutam despre titlul la constructori, nu la piloti. Desigur, poti lua titlul mult mai usor, ajutat de o armata de piloti ai aceluiasi constructor, dar nu a fost cazul lui Doohan sau al lui Rossi. Baietii astia jucau intr-o alta liga.

Deci cum ramane cu argumentele false?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu poate exista vreo comparatie reala intre sezoanele de acum doua sau trei decenii si cel din prezent. S-a schimbat efectiv totul, de la materialul de concurs, regulament, tehnica pilotajului, efectiv TOT! 

E alta competitie, dupa alte reguli, cu alti oameni si alte masinarii. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...