Cavaleru Postat August 6, 2022 Share Postat August 6, 2022 pai da dar nu tre sa te tina in frau astea, ii dai talpa la cotetz pana fac pistonale ca popcornu sub rezervor... declaratia aia lui Peco poate sa vina si pe fondul frustarii ca gp22 era atunci mai slab ca gp21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 6, 2022 Share Postat August 6, 2022 N-a mers nici un alt ducati în spatele codițozaurului? Că datele ăluia ar fi fost mai interesante! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 6, 2022 Share Postat August 6, 2022 1 oră în urmă, ENEOS a spus: N-a mers nici un alt ducati în spatele codițozaurului? Că datele ăluia ar fi fost mai interesante! Good point! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 6, 2022 Share Postat August 6, 2022 Acum 9 ore, Cavaleru a spus: declaratia aia lui Peco poate sa vina si pe fondul frustarii ca gp22 era atunci mai slab ca gp21 Declaratia lui Peco a fost cu subiect si predicat. A fost nemultumit pentru ca in FP-uri i s-a cerut sa testeze elemente noi si prin asta si-a compromis pregatirea cursei. Frustrarea a venit de la locul 9 ocupat in cursa din Qatar, el fiind unul dintre favoritii la victorie. Acum 7 ore, ENEOS a spus: N-a mers nici un alt ducati în spatele codițozaurului? Că datele ăluia ar fi fost mai interesante! Alea sunt secrete. In functie de ele regleaza nivelul turbulentelor pentru nefericitul care ajunge in spatele coditzozaurului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 KTM aplică rețeta celor de la Aprilia: Stefan Pierer says he will bring in engineers from Red Bull’s Formula 1 team to help the Austrian marque in MotoGP in 2023. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 (editat) Acum 2 ore, PzKpfW a spus: KTM aplică rețeta celor de la Aprilia: Stefan Pierer says he will bring in engineers from Red Bull’s Formula 1 team to help the Austrian marque in MotoGP in 2023. Enjinierii F1 il pot ajuta in probleme specicifice, asa cum este cazul si la Aprilia sau Yamaha, dar nu le pot construi o motocicleta. Ori Pierer inca nu intelege, ca nu are o motocicleta pe care sa lucreze. Auzi la el... vrea sa bata brandurile japoneze... mai are de stat la rand.. Ducati se chinuie de 15 sezoane. Jarvis despre ideea lui Dall'Igna de a implementa hibridul in MotoGP. He's unstoppable: https://www.speedweek.com/motogp/news/197276/Lin-Jarvis-(Yamaha)-DallE28099Igna-ist-nicht-zu-stoppen.html Editat August 29, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 Prototipurile de MotoGP sunt foarte aproapiate ca performanță în momentul de față. Detaliile precum electronica, aerodinamica sau utilizarea gumelor fac diferența acum. Adică domenii unde inginerii din F1 au mai multă experiență. Dacă a mers pentru Aprilia, posibil să funcționeze și pentru KTM. Mai ales în cazul în care Red Bull Racing au practic cei mai buni ingineri în momentul de față. 59 minutes ago, xt600 said: vrea sa bata brandurile japoneze Deocamdată sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Dacă nu ar fi Quartararo, ar fi în mod cert și peste Yamaha. 1 hour ago, xt600 said: Ducati se chinuie de 15 sezoane. Ducati sunt campioni mondiali la constructori de 2 ani la rând. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 (editat) Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Prototipurile de MotoGP sunt foarte aproapiate ca performanță în momentul de față. Detaliile precum electronica, aerodinamica sau utilizarea gumelor fac diferența acum. Adică domenii unde inginerii din F1 au mai multă experiență. Dacă a mers pentru Aprilia, posibil să funcționeze și pentru KTM. Mai ales în cazul în care Red Bull Racing au practic cei mai buni ingineri în momentul de fața Deocamdată sunt peste Suzuki și Honda în clasament. Dacă nu ar fi Quartararo, ar fi în mod cert și peste Yamaha. Ducati sunt campioni mondiali la constructori de 2 ani la rând. De acord. Si ceea ce spui, nu anuleaza ceea ce am spus eu, ca sa te poti folosi de know how-ul inginerilor de F1, trebuie sa ai o motocicleta pe care sa construiesti. Ei pot proiecta o aripioara, mai pe la motor cate ceva, electronica, dar nu stiu sa faca o motociceta. Iar KTM nu are o motocicleta, in momentul asta. Daca nu ar fi B. Binder, KTM ar fi la bataie cu Honda... pt ultimul loc... Dupa Suzuki care mental si financiar s-a retras deja, nu mai conteaza in nici un clasament. Sa o lasam pe asta cu daca si cu Q. Stim cu toti ca Yamaha are limite, dar mai stim ca fara o motocicleta performanta nu poti sa te bati la un titlu (mai ales la cat de apropiate sunt motocicletele de GP, parca asa spuneai, nu?) oricat de genial ai fi, in conditiile in care materialul de concurs a ajuns sa prevaleze asupra pilotului. Yamaha nu este arma totala, dar este suficient de buna, la ora actuala, ca sa duca un pilot la titlu, fara sa fie ajutat de trei echipe, Dorna, Michelin, FIM, etc, etc.. Da, cu 6-8 motociclete pe grila. Titlul la constructori ar trebui sa nu se mai acorde. Nu mai se poate vorbi de o competitie. Este aproape monomarca. Anul asta au o mare sansa sa castige titlul si la piloti, cu un Bagnaia incapabil sa il bata pe Q, pe pista, prin forte proprii, dar ajutat de 7 piloti si de oficiali, la masa verde. Va fi un mare campion, clar! Editat August 29, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 Nu că mă surprinde, dar refuzi catgoric orice contraargument care nu se potrivește viziunii tale - i.e. constructorii japonezi sunt miezul. Ducati fură (deși probabil au investit cel mai mult în proiectul de MotoGP până acum), KTM sunt niște mizerii (deși au cel mai bun program de juniorat), Dorna/Michelin favorizează fățiș constructorii europeni, etc. În același timp, japonezii își reduc prezența și sunt la coada clasamentului datorită lipsei unui program pentru piloți tineri și a investițiilor în general. Japonezii au avut perioada lor de glorie în disciplina asta, care a durat decenii. Dar în momentul de față, faptic sunt în urmă - în principiu datorită motivelor enumerate mai sus. Și asta se reflectă și în motocicletele de stradă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 Acum 12 minute, PzKpfW a spus: constructorii japonezi sunt miezul. KTM sunt niște mizerii (deși au cel mai bun program de juniorat) Și asta se reflectă și în motocicletele de stradă. Pai cam sunt. Sunt singurii care construiesc motociclete. Europenii fac surogate, pline de gadget-uri electronice si lipsite de fiabilitate. Bani aruncati pe fereastra. KTM este de departe cel mai bun exemplu. Motoare care pisa ulei, dupa nici 300 km, cadre si subcadre rupte la motociclete de enduro si adventure, erori/defecte pe partea electronica, etc. Sa stii ca ai spus bine: niste mizerii. Nu ca celelalte ar fi mai grozave, dar KTM depaseste orice limita. Sa stii ca incep sa dau mai mult credit brandurilor chinezesti, cu conditia sa nu aiba parteneriate cu KTM. In alta ordine de idei, nu discutam despre programul de juniorat, ci despre motocicleta. Iar cu junioratul asta, stii cum este? Daca nu ar iobagi pilotii, prin contracte restrictive, nu ar sta nici dracu la ei. Toti juniorii lor, odata ajunsi la nivelurile mai avansate ale competitiei, vor sa fuga cat mai departe de KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 Nu te contrazic, se vede că vorbești din auzite și nu din experiență proprie. Lasă fixismele că viața e scurtă. Nu te mai uita la ce scrie pe rezervor; suie-te pe ea motoretă și mergi, distrează-te. Despre asta e motoretismul. Eu unul mi-aș lua Qianjiang și mâine dacă mi-ar plăcea cum arată și m-ar face să zâmbesc când trag de gaz. E bună și fiabilitatea aia, dar dacă e singurul criteriu după care-ți iei o motoretă, e trist. 30 minutes ago, xt600 said: Toti juniorii lor, odata ajunsi la nivelurile mai avansate ale competitiei, vor sa fuga cat mai departe de KTM. Au și ei păcatele lor. Nu știu să-și administreze piloții. Dar pentru faptul că-i iau de mână de mici și le dau un ghidon sunt de lăudat. Asta face și Red Bull în F1 cu mare succes - program de juniori, echipe satelit, etc. Asta face într-o oarecare măsură și Ducati, asta face și academia lui Rossi. Japonezii au de învățat aici: în afară de Honda care mai promovează câte un japonez, ei așteaptă să le crească alții piloții în clasele mici ca apoi să le vină să le bată lor la ușă. Asta funcționa când aveau motociclete competitive. Acum, mai puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 29, 2022 Share Postat August 29, 2022 Acum 18 minute, PzKpfW a spus: Nu te contrazic, se vede că vorbești din auzite și nu din experiență proprie. E bună și fiabilitatea aia, dar dacă e singurul criteriu după care-ți iei o motoretă, e trist. As zice,... din observatii, mai degraba.. Este un criteriu esential. Pentru ca viata este prea scurta, ca sa o petrec reparand. Si nici nu ma vad scotand bani din buzunar, pentru a repara un produs foarte slab calitativ. Probabil esti un mare rider si este mai greu ca sa te faca sa zambesti QianJiang, eu in schimb, care ma consider un etern incepator, m-as bucura de experienta, cu conditia sa nu crape ceva prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 13 ore, xt600 a spus: Da, cu 6-8 motociclete pe grila. Titlul la constructori ar trebui sa nu se mai acorde. Nu mai se poate vorbi de o competitie. Este aproape monomarca. Anul asta au o mare sansa sa castige titlul si la piloti, cu un Bagnaia incapabil sa il bata pe Q, pe pista, prin forte proprii, dar ajutat de 7 piloti si de oficiali, la masa verde. Va fi un mare campion, clar! Pentru prima parte a anilor ´90 nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa numar motocicletele Yamaha prezente anual pe grila. Dupa ´95 avem ani cu 6 Honda in top 8 la final de an sau cu 7 in top 10. Nu le-am numarat pe cele din afara top 10 Cum se numesc perioadele alea si care ar trebui sa fie statutul titlurilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Acum 8 minute, ilarionciobanu a spus: Pentru prima parte a anilor ´90 nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa numar motocicletele Yamaha prezente anual pe grila. Dupa ´95 avem ani cu 6 Honda in top 8 la final de an sau cu 7 in top 10. Nu le-am numarat pe cele din afara top 10 Cum se numesc perioadele alea si care ar trebui sa fie statutul titlurilor? Am zis eu ca a fost corect asa? Sau ca acum este corect ca la SSP, in WSBK, sa fie mai bine de doua treimi din grila motociclete Yamaha? Nu, nu este ok! In asemenea cazuri nu ar trebui sa se acorde titlul pentru constructori. De altfel, nu stiu daca in perioada la care faci referire se acorda un asemenea titlu. Era titlul la piloti care conta! Editat August 30, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 e economie de piata, nu?? cine-i opreste pe constructorii X sau Y sa nu-si faca o duzina de echipe satelit?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) 1 oră în urmă, xt600 a spus: Am zis eu ca a fost corect asa? Techic, nu ai zis. Insa construiesti un argument fals folosind parti de informatie. 1 oră în urmă, xt600 a spus: Era titlul la piloti care conta! Ajungem si aici. Folosind argumentatia ta, putem spune ca titlul din 95 nu a fost castigat de Doohan ci, mai degraba, pierdut de Beattie pentru ca nu s-a putut lupta cu armata de Honda de pe grila? Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals. Editat August 30, 2022 de ilarionciobanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 1 hour ago, apriliacluj said: cine-i opreste pe constructorii X sau Y sa nu-si faca o duzina de echipe satelit?? Corect. Motiv pentru care subliniam că japonezii nu mai investesc în MotoGP. Honda ce mai ține stindardul cât de cât, cu 4 motociclete (de aceeași generație chiar), dar în mod paradoxal sunt ultimii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Din greselaa aici. lasa ca vine Oliveira la Aprilia si ii bate pe japonezi Editat August 30, 2022 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) 1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus: -- putem spune ca titlul din 95 nu a fost castigat de Doohan ci, mai degraba, pierdut de Beattie pentru ca nu s-a putut lupta cu armata de Honda de pe grila? --Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals. -- cat erau coechipieri la Rothmans Honda, Daryl cam lua bataie de la Doohan, iar in acel sezon Doohan a castigat 7 curse, Beattie 2..., ce vorbim?? (in acel an, o singura data l-a batut direct Beattie pe Doohan, intr-o singura cursa, in rest a cam fost invers...) -- intre Suzuki si Honda mai erau cel putin 3 mobre Yamaha, piloti mai buni decat Sete Editat August 30, 2022 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 @apriliacluj, nu le lua in serios. Nici eu nu le iau. Le-am pus doar sa subliniez ca o rationamentul (gresit, dpmdv) poate fi folosit si in alte perioade. In cazurile respective e vorba de 2 biete Suzuki care nu se puteau lupta cu armatele de Honda si Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Uitați că în vremurile alea nu se menajau gume, se mergea la maxim o cursă întreagă, așa că mai salcâm cu ritm fals și ținut spatele! Slava dorna & bibendum! Editat August 30, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Traim vremuri istorice in ceea ce inseamna capabilitatea "satelitilor" de a castiga curse si chiar sa aiba sperante la castigarea campionatului. Daca era dupa japonezi, asa cum am vazut in era MotoGP (4T), ii tineau pe clienti in epoca de piatra. Honda sau Yamaha nici nu aveau nevoie de "ordine de echipa" cand ofereau clientilor exclusiv iteratii vechi si foarte vechi ale mobrelor. Grila este plina, avem ani consecutivi cu recorduri la numar de piloti care urca pe podium, la timpul intre pilotii din top 10 sau 15 la finalul unei curse, toti producatorii in top 10 la finalul unei curse samd. JLo sau MM, de exemplu, au fost si sunt piloti exceptionali, dar intre perioadele lor de dominatie si ceea ce se intampla acum, ca telespectator, aleg cursele de acum. Este bine? Este rau? Vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 5 ore, ilarionciobanu a spus: Techic, nu ai zis. Insa construiesti un argument fals folosind parti de informatie. Bonus point, blasfemia suprema: in 2001, bietul Gibernau, cu al sau Suzuki, nu a avut nicio sansa cand toate celelalte 6 Honda i-au tinut spatele celei cu nu arul 46 si au impus un ritm fals. Sigur ai vazut sezonul 2001? Nu sunt sigur.. Cat despre Doohan si Beattie, hello!!! discutam despre titlul la constructori, nu la piloti. Desigur, poti lua titlul mult mai usor, ajutat de o armata de piloti ai aceluiasi constructor, dar nu a fost cazul lui Doohan sau al lui Rossi. Baietii astia jucau intr-o alta liga. Deci cum ramane cu argumentele false? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Eu cred ca nu poate exista vreo comparatie reala intre sezoanele de acum doua sau trei decenii si cel din prezent. S-a schimbat efectiv totul, de la materialul de concurs, regulament, tehnica pilotajului, efectiv TOT! E alta competitie, dupa alte reguli, cu alti oameni si alte masinarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.