Sari la conținut

10-11. Michelin® Grand Prix of Styria & Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 3 ore, damager a spus:


ca sa fiu sincer, nu am inteles mare lucru din articolul pus de tine. Da, a mai avut niste tentative si nu e singurul. Ok... e o lume stresanta si a avut o copilarie complicata.

pe de alta parte, sa avem in vedere ca era al 3-lea parca cel mai bine platit pilot din paddock, dupa Rossi si Marquez cred. Treava asta cu stresul nu prea sta in picioare. Poate nu o fi fost limitarea, el dosr a declarat ca in ultimile tururi a condus altfel motocicleta, adica cu 4 s/ mai lent. Dar, tot nu justifica orice cearta cu yamaha.

Am tot respectul pentru Mat Oxley, imi place cum scrie. Are eruditie in motorsport, cunoaste foarte bine istoria competitiei, protagonistii, are articole bine argumentate, insa de data asta face pledoarie intr-o speta flagranta, doar cu argumente menite sa atinga latura sensibila, emotionala a cititorului. Omite insa cel putin trei aspecte obiective, care fac impardonabila fapta lui Vin, in anul de gratie 2021:

1. Vremurile s-au schimbat, regulamentele s-au schimbat, bugetele alocate competitiilor s-au schimbat, mizele curselor sunt altele. In consecinta, profesionalismul si comportamentul pilotilor s-au schimbat. Nu mai faci fata, fizic, psihic, etc, te retragi, nu crapi motoare sau incerci sa ruinezi munca unei intregi echipe. 

2. In conditiile in care fiecare echipa are alocat un numar fix de motoare, pentru un sezon, fapta lui Vinales dobandeste circumstante agravante. 

3. In ultima instanta, nu motorul distrus si paguba financiara facuta echipei sunt aspectele cele mai grave, felul in care a actionat denota o stare psihica foarte deteriorata, ceea ce il face un pericol pentru ceilalti piloti, mai ales pentru colegul de echipa. Nu poti da pe mana unui asemenea om o motoreta de 280cp. Tot asa de bine poti sa ii pui in mana un MG42 cu munitia aferenta. Concluzie: Yamaha a facut exact ceea ce trebuie, iar concedierea a venit ca o consecinta foarte logica. Oxley, sorry, de data asta ai pledat o cauza pierduta... 

Sincer, imi pare rau pentru Aprilia ca s-a incurcat cu el. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 401
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 16 minute, xt600 a spus:

Sincer, imi pare rau pentru Aprilia ca s-a incurcat cu el. 

Ei, lasă, hrc l-a luat pe AM.

Părea că se descurcă pe final de 20 dar... Acum iar e pe panta ascendentă.

 

Macar cu Vin știi că poate îți ia 1 victorie 2 pe an?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Method a spus:

 

Nu prea cred in articolul ala si bugetele alea.In primul rand e dat f vag zici ca e scris de un baeat pe un servetel la bar la bere "iti spun eu cat fac fiecare,fii atent....Honda baga 70-80 mil samd".

In al 2lea rand e vizibil ca Ducati si poate KTM baga ff multi bani si in dezvoltare si in track teams.Mai multi decat Yamaha

Atunci ar fi bine sa vii cu niste cifre din surse credibile. Poate nu ar fi rau sa postezi aici documentele oficiale ale echipelor, in care sunt prevazute bugetele echipelor. De mai multa vreme faci afirmatii pe marginea acestui subiect, dar niciodata nu ai citat sursele din care iti obtii informatiile. Pana la proba contrarie, acele cifre vor fi baza de discutie de acum incolo. De altfel par foarte logice.

 

Sau mai degraba este vizibil felul in care arunca banii pe fereastra, fara prea mult randament. Suzuki, raportat la buget, a investit banii cu mai multa eficienta. Faptul ca nu vezi tu ca Yamaha baga bani, nu inseamna ca Yamaha nu are un buget pe masura brandului. Doar ca echipa trebuie sa justifice foarte bine pe ce ii cheltuie, pentru ca deblocarea banilor depinde de semnaturile unor contabili. Faptul ca au alocat un buget de 60 de milioane, nu inseamna ca trebuie sa il cheltuie nejustificat, pana la ultimul cent. In plus, probabil ca investitia este facuta in directii mai putin vizibile pentru noi, de pe canapea: sasiu, electronica, vreun creier furat de la concurenta, etc, etc. Tu vezi doar basculele de carbon si aripioarele de triplan ale Baronului Rosu. 

Acum 3 ore, Method a spus:

Cine l a presimțit pe Dixon?

 

Cum l-au gasit frate pe baiatul asta??? Pai palmaresul lui e mai alb decat coala de hartie... plm.. cred ca a contat doar faptul ca este britanic si costa cat un pachet de tigari, altfel nu imi explic cum poate ajunge asta pilot Yamaha :( Nu putem decat sa speram ca va fi un nou Quart... 🤔

Acum 53 minute, frigider a spus:

Ei, lasă, hrc l-a luat pe AM.

AM a fost luat la pachet cu fra'su. Nu l-a luat HRC de bunavoie, dovada ca l-au retrogradat la echipa satelit , fara sa fi mers o singura cursa pt HRC, pana in acel moment. Trebuia sa securizeze contractul cu gaina de aur, asa ca l-au inclus pe jr in pachetul de beneficii al lui MM. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

AM a fost luat la pachet cu fra'su. Nu l-a luat HRC de bunavoie, dovada ca l-au retrogradat la echipa satelit , fara sa fi mers o singura cursa pt HRC, pana in acel moment. Trebuia sa securizeze contractul cu gaina de aur, asa ca l-au inclus pe jr in pachetul de beneficii al lui MM. 

da, am uitat.

dar a mers pt hrc, nu? in sezonul ala scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cazul Dixon: suntem totuși în plin sezon, iar majoritatea piloților (mai ales cei care se bat la vârf în clasele/competițiile lor) au contracte care le interzic astfel de mișcări spontane spre Yamaha în MGP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, PzKpfW a spus:

Legat de cazul Dixon: suntem totuși în plin sezon, iar majoritatea piloților (mai ales cei care se bat la vârf în clasele/competițiile lor) au contracte care le interzic astfel de mișcări spontane spre Yamaha în MGP.

True dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, danypop a spus:

Nu știu cât de normal e dar e bine pt Vin, Aprilia și pentru noi, mai ales daca o sa se dea și în curse sezonul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.08.2021 la 19:22, xt600 a spus:

Am tot respectul pentru Mat Oxley, imi place cum scrie. Are eruditie in motorsport, cunoaste foarte bine istoria competitiei, protagonistii, are articole bine argumentate, insa de data asta face pledoarie intr-o speta flagranta, doar cu argumente menite sa atinga latura sensibila, emotionala a cititorului. Omite insa cel putin trei aspecte obiective, care fac impardonabila fapta lui Vin, in anul de gratie 2021:

1. Vremurile s-au schimbat, regulamentele s-au schimbat, bugetele alocate competitiilor s-au schimbat, mizele curselor sunt altele. In consecinta, profesionalismul si comportamentul pilotilor s-au schimbat. Nu mai faci fata, fizic, psihic, etc, te retragi, nu crapi motoare sau incerci sa ruinezi munca unei intregi echipe. 

2. In conditiile in care fiecare echipa are alocat un numar fix de motoare, pentru un sezon, fapta lui Vinales dobandeste circumstante agravante. 

3. In ultima instanta, nu motorul distrus si paguba financiara facuta echipei sunt aspectele cele mai grave, felul in care a actionat denota o stare psihica foarte deteriorata, ceea ce il face un pericol pentru ceilalti piloti, mai ales pentru colegul de echipa. Nu poti da pe mana unui asemenea om o motoreta de 280cp. Tot asa de bine poti sa ii pui in mana un MG42 cu munitia aferenta. Concluzie: Yamaha a facut exact ceea ce trebuie, iar concedierea a venit ca o consecinta foarte logica. Oxley, sorry, de data asta ai pledat o cauza pierduta... 

Sincer, imi pare rau pentru Aprilia ca s-a incurcat cu el.

+1

La 20.08.2021 la 19:46, xt600 a spus:

Atunci ar fi bine sa vii cu niste cifre din surse credibile. Poate nu ar fi rau sa postezi aici documentele oficiale ale echipelor, in care sunt prevazute bugetele echipelor. De mai multa vreme faci afirmatii pe marginea acestui subiect, dar niciodata nu ai citat sursele din care iti obtii informatiile. Pana la proba contrarie, acele cifre vor fi baza de discutie de acum incolo. De altfel par foarte logice.

 

Sau mai degraba este vizibil felul in care arunca banii pe fereastra, fara prea mult randament. Suzuki, raportat la buget, a investit banii cu mai multa eficienta. Faptul ca nu vezi tu ca Yamaha baga bani, nu inseamna ca Yamaha nu are un buget pe masura brandului. Doar ca echipa trebuie sa justifice foarte bine pe ce ii cheltuie, pentru ca deblocarea banilor depinde de semnaturile unor contabili. Faptul ca au alocat un buget de 60 de milioane, nu inseamna ca trebuie sa il cheltuie nejustificat, pana la ultimul cent. In plus, probabil ca investitia este facuta in directii mai putin vizibile pentru noi, de pe canapea: sasiu, electronica, vreun creier furat de la concurenta, etc, etc. Tu vezi doar basculele de carbon si aripioarele de triplan ale Baronului Rosu.

Iti dai seama ca asta este o aberatie - de unde surse credibile?Tu imi citezi un articol obscur de pe un site italian scris de nimeni in drum intr-o maniera de clasa a 4a "aia baga ca la 70-80 mil,ailalti mai putin samd" fara nici o sursa credibila citata,si le iei drept litera de lege.Si imi reprosezi mie ca nu le iau drept litera de lege si ca nu iti aduc eu niste cifre "din surse credibile".Surse credibile ar fi declaratiile echipelor...pana nu vor scoate ei pe gura asa ceva,nu exista surse credibile.De aceea eu aleg sa nu cred prostiile scrise in articolul ala,insa tu poti sa le crezi nu ma deranjeaza.

 

De ce spun ca Ducati baga f multi bani in R&D,la fel ca Honda?Pai pt ca e vizibil.Toate progresele tehnologice din ultimii 5 ani au fost aduse si implementate de Ducati : DA : aripioare,bascule de carbon,aero pe roti sub roti protectii roti spate holeshots samd samd....si au fost idei bune din moment ce lumea le-a copiat.Pai de unde crezi ca vin astea?Le-a visat Gigi pe buda?Nu - de la dep.R&D.Care ce inseamna - ingineri gramada (care nu iau salariu de 2000 deci da?),tunel aero,simulari CAD samd samd.Pai aia inseamna bani.

La fel si Ktm - mi se pare ca a investit ceva bani.

Yamaha cu bugetul ei "peste Ducati" cum spui tu,ce-a adus in ultimii 3-4 ani?Evacuarea (useless dupa parerea mea...dar se pare ca pana la urma si dupa parerea Yamaha) copiata de la Suzuki's...in rest somn.Dep R&D doarme.Ok,ok - stiu : noi nu stim ce fac ei suntem noobi - perfect de acord - Yamaha sunt convins ca a investit in imbunatatirea cadrelor samd chestii care nu se vad si pe care nu le cunoastem - electronica nu cred cu unified software nu prea cred ca mai au in ce investi pt ca TC ul acum e f rudimentar dar whatever...ideea de baza e ca la Ducati si Honda (si ktm putin) se vede ca se investesc bani seriosi si lucreaza Dep R&D (care consuma enorm intr-o echipa),la restul mult mai slabut.Acest lucru ma face sa cred ca Ducati are un buget mai mare comparativ cu Yamaha.

 

Nu cred ca arunca banii pe fereastra - rezultatele sunt altceva - rezultatele nu tin DOAR de dezvoltare - dezvoltarea ajuta rezultatele dar (mai ales in gp),nu e factorul hotarator - de aceea Ducati e mai slaba decat Yamaha la rezultate.Dep R&D imbunatateste motoreta deci isi face treaba  - daca restul (track teams,piloti strategii samd) nu se ridica la nivelul lor asta e alta problema.Dar nu poti spune ca banii bagati in R&D sunt aruncati pe fereastra din moment ce inovatiile dau rezultate.

La 20.08.2021 la 19:46, xt600 a spus:

AM a fost luat la pachet cu fra'su. Nu l-a luat HRC de bunavoie, dovada ca l-au retrogradat la echipa satelit , fara sa fi mers o singura cursa pt HRC, pana in acel moment. Trebuia sa securizeze contractul cu gaina de aur, asa ca l-au inclus pe jr in pachetul de beneficii al lui MM. 

Exact.

1 oră în urmă, danypop a spus:

Abia astept....vai ce o sa ne mai distram cu musiu "i don't understand"...."n-am venit la Yamaha aprilia sa-mi dea o motoreta de locurile 6-8 16-18,eu sunt fuckin Maverick Vinales (mistretzul da?),am venit sa castig sa rup norma 😎

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, danypop a spus:

Și dece nu ar fi normal? 

Pentru că relația lor s-au dus pe pwla rapid și urât cu copilul vedeta nemaiobosindu-se sa de-a 6 mergând cu 5 în limitare, apoi turand ampulea în limitare motorul și intrând direct la boxe in loc sa ducă cursa la bun sfârșit?

 

Vin nu s-a comportat normal, nu merita sa se comporte yama normal cu el.

 

Mai e ceva neclar acum?

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

Da, așa îi pot da papucii înainte de sezonul 20 22! :lol:

Ahahahaha 

Ce hateeeer eeesti, îl superi pe colegul pop.

 

 

 

 

*Dea împreunat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

Iti dai seama ca asta este o aberatie - de unde surse credibile?

 

Toate progresele tehnologice din ultimii 5 ani au fost aduse si implementate de Ducati : DA : aripioare,bascule de carbon,aero pe roti sub roti protectii roti spate holeshots samd samd....si au fost idei bune din moment ce lumea le-a copiat.

 

Dar nu poti spune ca banii bagati in R&D sunt aruncati pe fereastra din moment ce inovatiile dau rezultate.

Insist sa imi dai cifre din surse mai credibile decat articolul postat de mine, ca apoi sa le comparam. Construiesti teorii, pornind de la premise care nu au nici o sustinere.

 

Tu numesti toate gismourile alea progrese?? Fara ele Ducati ar fi pe niciunde. Ca o paranteza: holeshot-urile alea sunt implementate pe motocicletele de cross, de competitie, de vreo 20 de ani. Biclele de down hill, de top, au si ele asemenea device-uri. Si tu le numesti progrese... 

 

 Fraierii investesc bugete uriase, baietii destepti le copie pe gratis si au rezultate mai bune decat inovatorii. O practica curenta in afaceri. Ducati va ramane in istorie ca primii care au pus pe motoreta un holeshot de bicicleta, mass damper, salad box si capace la roti, Honda, Yamaha, Suzuki, intra in istorie cu titluri.

 

Care rezultate? La cati bani SPUI TU ca baga Ducati si KTM, ti se pare ca au rezultate? La raportul investitie/progrese-rezultate, cel mai eficient este Suzuki. 

 

 

1 oră în urmă, frigider a spus:

Pentru că relația lor s-au dus pe pwla rapid și urât cu copilul vedeta nemaiobosindu-se sa de-a 6 mergând cu 5 în limitare, apoi turand ampulea în limitare motorul....

Vinovata este Yamaha care, conform colegului @Method nu investeste si nu inoveaza suficient. Daca in loc de cutia manuala, ii puneau un CVT, ca la scutere, nu mai putea tura in viteza a 5-a. 

 

In locul lui Javris, as fi facut altceva cu musiu Vinales, dupa episodul asta... l-as fi tinut la echipa pana la sf contractului, il lasam sa mearga in curse, dar ii limitam mobra la 10000  de ture. Mergea la pas si il lasam sa o tureze pana ii dadea sangele pe nas..  pleca la Aprilia cu nervii la pamant..  :lol:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Da, așa îi pot da papucii înainte de sezonul 20 22! :lol:


stai linistit ca in teste o sa scota niste timpi de nu osa inteleaga aia de unde ii scoate.

problemele lui apar in curse. 
cand a venit lq yamaha a rupt in toate testele.

Acum 32 minute, damager a spus:


stai linistit ca in teste o sa scota niste timpi de nu osa inteleaga aia de unde ii scoate.

problemele lui apar in curse. 
cand a venit lq yamaha a rupt in toate testele.


mercedes a iesit si a declarat ca sunt doar zvonuri, ca exista long term contract cu Petronas.

dar zvonuri au existat....ceva este si in spatele zvonurilor. cine stie ce o sa se intample...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

In locul lui Javris, as fi facut altceva cu musiu Vinales, dupa episodul asta... l-as fi tinut la echipa pana la sf contractului, il lasam sa mearga in curse, dar ii limitam mobra la 10000  de ture. Mergea la pas si il lasam sa o tureze pana ii dadea sangele pe nas..  pleca la Aprilia cu nervii la pamant..  :lol:

 

Asta zic și eu.

Îi făceam viața un coșmar daca e la ambiție.

Te porți că un gunoi, se poarta ceilalți ca un gunoi cu tine.

Acum 48 minute, damager a spus:

stai linistit ca in teste o sa scota niste timpi de nu osa inteleaga aia de unde ii scoate.

problemele lui apar in curse. 
cand a venit lq yamaha a rupt in toate testele.

Corect.

Pai stai că poate apare wildcard.

Acum 49 minute, damager a spus:

mercedes a iesit si a declarat ca sunt doar zvonuri, ca exista long term contract cu Petronas.

dar zvonuri au existat....ceva este si in spatele zvonurilor. cine stie ce o sa se intample...

Nu-mi pasă de F1 dar nici declarațiile oficiale nu mai sunt ce au fost.

Azi declari "nu, imposibil, nici vorba"

Mâine "da, e oficial".

..... Îmi lasă un gust de sictir in gura :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.08.2021 la 11:27, danypop a spus:

Hatere🤮

cand vine vorba de MV - 90% hater.

Nu l-am inghitit din start si se vede ca am avut si motive.Din 2017 tot trage matza de coada si ocupa un loc fantastic in gp...cu rezultate zero barat.

Singurul merit pe care i-l recunosc e viteza.In calificari.Si cu moto setata de altcineva.Si cu pista goala.Si cu nimeni in spate sa-l enerveze.Si pe uscat.Si temperatura sa fie buna.Si gumele tzipla.Samd.samd.

La 22.08.2021 la 14:34, xt600 a spus:

Insist sa imi dai cifre din surse mai credibile decat articolul postat de mine, ca apoi sa le comparam. Construiesti teorii, pornind de la premise care nu au nici o sustinere.

 

Tu numesti toate gismourile alea progrese?? Fara ele Ducati ar fi pe niciunde. Ca o paranteza: holeshot-urile alea sunt implementate pe motocicletele de cross, de competitie, de vreo 20 de ani. Biclele de down hill, de top, au si ele asemenea device-uri. Si tu le numesti progrese...

Ti-am raspuns in postul trecut,nu mai reiau.Pui aceleasi intrebari si dai acelasi argumente - n-am cum sa raspund decat acelasi lucru.

- surse credibile vor fi cand le vor da echipele.Stai pe aproape,daca aflu ceva iti zic :)

- "Gismo'urile" cum le spui au fost copiate si imitate de toate echipele.Concluzia logica - functioneaza.Orice e "furat" (si foarte bine ca le-au furat - no hate),inseamna ca e de dorit,si da rezultate.So - dep.R&D si-a facut treaba nu?Insasi faptul ca sunt atatea gismo uri inseamna ca baietii aia lucreaza si iar lucreaza.Asta inseamna ca consuma f multi bani.Adica exact ceea ce spuneam.

Da stiu ca holeshot'ul era demult in motocross,dar ce legatura are?Un cap destept (platit pe f multi bani) de la Ducati l-a adaptat in gp.Asta nu e un argument la ceea ce spui tu.Aero e in F1 din 1969.Totusi pana n-a venit ducati cu winglets (dupa ce - repet iar si iar - le-au studiat baietii de la r&d),nu s-a gandit nimeni sa le foloseasca.Stiu,a mai avut Yamaha niste tentative - dar transpuse prost in practica pe moto lui Biaggi parca.

Rezultatele nu conteaza - noi vorbeam despre marimea bugetului - nu eficienta.Sunt progrese nu le numesc eu.Faptul ca Ducati nu capitalizeaza de pe urma lor asta e alta problema.

La 22.08.2021 la 14:34, xt600 a spus:

Fraierii investesc bugete uriase, baietii destepti le copie pe gratis si au rezultate mai bune decat inovatorii. O practica curenta in afaceri. Ducati va ramane in istorie ca primii care au pus pe motoreta un holeshot de bicicleta, mass damper, salad box si capace la roti, Honda, Yamaha, Suzuki, intra in istorie cu titluri.

 

Care rezultate? La cati bani SPUI TU ca baga Ducati si KTM, ti se pare ca au rezultate? La raportul investitie/progrese-rezultate, cel mai eficient este Suzuki.

Da perfect de acord cu tine.Repet insa pt ca vad ca nu intelegi - noi nu vorbeam despre eficienta gen cat costa punctul in gp - ci marimea bugetelor.

2 lucruri total diferite.

Perfect de acord - Suzuki e cea mai eficienta.No argue there.

 

O sa razi dar CVT (continuos variable transmission) e o super mega idee.

Interzis din regulament in gp (pt ca atfel sa fii sigur ca ar fi implementat-o cineva pana acuma),dar e interzisa catergoric - sunt convins ca din cauza experientei Williams in F1 cu CVT : au testat un CVT si a fost interzis si acolo rapid - tehnic un progres remaracabil insa motorul nu mai suna "normal" din moment ce era dus pe puterea maxima si tinut acolo non-stop...la fel ar fi si in gp.

Dar e cea mai eficienta transmisie.

Constructorii auto au intalnit aceeiasi problema la adaptarea lor pe masini mainstream - publicului nu ii place ca turatiile motorului "stau" pe o valoare,e foarte ciudat pt omul de rand.Dar se folosesc masiv mai ales la masinile japoneze.

La 22.08.2021 la 15:46, frigider a spus:

Asta zic și eu.

Îi făceam viața un coșmar daca e la ambiție.

Te porți că un gunoi, se poarta ceilalți ca un gunoi cu tine.

Puteau sa ii spuna - ai contract pana in 31 dec cu noi - nu misti.Stai pe bara si mananci seminte.Salut !

Asa puteau sa ii faca lui Lorenzo la trecerea la Ducati insa Jarvis a fost salon si l-a lasat sa testeze la Valencia cu Ducati dupa incheierea sezonului.Bine,Lorenzo le-a adus cateva titluri - avea niste grade.Mistretul le-a adus numa nervi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu-si schimba si numarul de concurs, cu unul care sa-i poarte noroc, n-a facut nimic :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 e retras doar la Bulls. 46 o sa fie retras in toata clasa, valabil la toate echipele, e mai jmeker.

Oricum, nu cred ca avea nimeni tupeu sa ia 46 la nicio clasa in urmatorii 50 de ani. Daca nu cumva a si facut Vale vreo mantocarie cu Dorna ca sa nu se poata. Contracost, evident.

Chiar, ce alte numere mai sunt retrase in GP?

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...