Sari la conținut

10-11. Michelin® Grand Prix of Styria & Bitci Motorrad Grand Prix von Österreich


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 ore, Kagemusha a spus:

A calat motorul înainte de turul de încălzire și a fost obligat să ia startul de pe linia boxelor.

clasic.

Acum 6 ore, Kagemusha a spus:

Probleme cu pneul față, aparent.

spunea cineva ca ii lipsea o bucata de cauciuc din fata? sau confund riderul?

Acum 5 ore, Method a spus:

Deci MM e penibil deja.Ii fwte una lui Aleix ala dupa red flag incepe sa urle la el - MM da exasperat din mana "fugi dom'le de aici"....se da restart - face aceeiasi chestie - iese larg si il scoate pe Aleix DIN NOU in afara.E penibil,nu stiu,ar fi trebuit macar o penalizare de 5s acolo pt asa ceva.Chiar asa meltean sa fii sa ii faci aceeiasi porcarie la saracul om si inca de 2 ori?

in prima curba din prima tura se intampla cacaturi.

a 2-a oara Q l-as cos larg pe MM care l-a scos larg pe Aleix.

 

comentariul strain ajuta putin.

 

cum a zis unul din comentatori ref prima oara: era ceva loc acolo. Dar nu de o moto :D 

Acum 5 ore, Method a spus:

.Dar daca Zarcoiu a fost dezamagitor - de pilotii Ducati (si mai ales de Bagnaia,ce sa mai zicem??Miller in nota obisnuita,Bag nush ce a patit...

bag a sch cauciucurile, cu softuri parca? si a fost rau. ghinion cu red flag, a 2-a oara..

Acum 2 ore, damager a spus:

Slab Mir. nici macar o incercare de depasire. S-a multumit sa stea acolo.

poate nu a putut, e circuit ducati, zic baietii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 401
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 3 ore, damager a spus:

Slab Mir. nici macar o incercare de depasire. S-a multumit sa stea acolo.

 

si sa sfarseasca ca Miller? la boxa? ... 20 puncte sunt 20 puncte. abia se tinea dupa Martin.

 

Hai ca Yamaha nu e asa rea pe circuitele astea naspa in mainile lui Q

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

si sa sfarseasca ca Miller? la boxa? ... 20 puncte sunt 20 puncte. abia se tinea dupa Martin.

 

Hai ca Yamaha nu e asa rea pe circuitele astea naspa in mainile lui Q

Pai e ușor de pe canapea sa critici :D

 

Cică circuitul asta are o vit medie mare.. că e scurt. Nu înțeleg de ce e circuit Ducati. Dar eu nu înțeleg multe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, frigider said:

Nu înțeleg de ce e circuit Ducati. 

 

Pentru că e un circuit "stop'n'go". Sectoarele 1 și 2, chiar și 4 sunt clar avantajoase pentru Ducati, Honda și KTM, în timp ce sectorul 3, cu viraje de mare viteză, avantajează Yamaha și Suzuki.

Asta este și una dintre cauzele pentru care Marquez nu a avut un rezultat mai bun în cursă, pentru că virajele ascuțite au fost toate pe dreapta, după frânări violente și i-au solicitat tare umărul beteag. În calificări a făcut ce a făcut, dar cursa durează mai mult. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, Kagemusha a spus:

 

Pentru că e un circuit "stop'n'go". Sectoarele 1 și 2, chiar și 4 sunt clar avantajoase pentru Ducati, Honda și KTM, în timp ce sectorul 3, cu viraje de mare viteză, avantajează Yamaha și Suzuki.

Asta este și una dintre cauzele pentru care Marquez nu a avut un rezultat mai bun în cursă, pentru că virajele ascuțite au fost toate pe dreapta, după frânări violente și i-au solicitat tare umărul beteag. În calificări a făcut ce a făcut, dar cursa durează mai mult. 

Daca nu era Red flag poate ieșea mai bine MM . Sigur mai sus de 8 sau pe cat a ieșit.

 

Ciudat cu circuitele astea.

Dar statisticile nu mint.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/news/984699/1/aleix-i-won-t-blame-marquez-i-blame-stewards

 

AE: "About Marquez. I won’t blame him. Marc is Marc. Every race he does overtakes like this for the last ten years. What I want to blame is the Stewards panel. I don’t know, maybe they were watching the last day of the Olympics. It’s tricky to understand."

 

In orice caz, nu e frumos insa asa e in racing.

Comparat cu F1 unde daca se uita urat la pilotul de langa, deja si-a luat 5 secunde penalizare :)

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, frigider a spus:

clasic.

spunea cineva ca ii lipsea o bucata de cauciuc din fata? sau confund riderul?

in prima curba din prima tura se intampla cacaturi.

a 2-a oara Q l-as cos larg pe MM care l-a scos larg pe Aleix.

 

comentariul strain ajuta putin.

 

cum a zis unul din comentatori ref prima oara: era ceva loc acolo. Dar nu de o moto :D

Eh lasa lasa ca a recunoscut si el cu subiect si predicat ca am pus declaratia lui acolo.A zis ca "first start my fault second start Aleix's fault".Vorbele lui MM.

A zis insa ca Aleix prea face scandal,ca si el a luat-o de la Mir (dupa ce s-a bagat pe sub el dar omita sa zica asta :P )

Mie mi se pare exagerat ceea ce a facut MM si nu cred ca Aleix face scandal exagerat si sunt de parere ca Aleix a fost scos de pe circuit.De 2 ori.Ceea ce merita o penalizare.(Asta apropo de faptul ca unii ma catalogau fanboy MM :) )

Acum 16 ore, Cavaleru a spus:

si sa sfarseasca ca Miller? la boxa? ... 20 puncte sunt 20 puncte. abia se tinea dupa Martin.

 

Hai ca Yamaha nu e asa rea pe circuitele astea naspa in mainile lui Q

:agree:

Colegul care ii baga de vina lui Mir...e cam couch talk.Cum naiba sa il atace pe Martin?Abia se tinea dupa el.Pt mine e ceva fantastic faptul ca Suzuki a luat podium aici.Mir nota 20,ca daca ne uitam la cealalta parte a boxei la Rins...Pai il tragem de urechi pe Mir ca pe un asemenea circuit a iesit pe 2?Ar trebui laudat pt asta.

 

DA,iata ca Yamaka (proasta fara grip spate,cu electronica inferioara celorlalti samd samd,remember discutiile ce se vehiculau pe aici dupa multiplele declaratii ale lui Rossi/Vinales pe care le haleau colegii pe nerasuflate),deci iata ca Yamaka nu e proasta pe nici un circuit.

Ii trebuie doar un pilot bun 😉

Acum 15 ore, Kagemusha a spus:

Pentru că e un circuit "stop'n'go". Sectoarele 1 și 2, chiar și 4 sunt clar avantajoase pentru Ducati, Honda și KTM, în timp ce sectorul 3, cu viraje de mare viteză, avantajează Yamaha și Suzuki.

Asta este și una dintre cauzele pentru care Marquez nu a avut un rezultat mai bun în cursă, pentru că virajele ascuțite au fost toate pe dreapta, după frânări violente și i-au solicitat tare umărul beteag. În calificări a făcut ce a făcut, dar cursa durează mai mult. 

True.Si true.

Viraje de dreapta - calcaiul lui Ahile pt MM/2021.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Cavaleru a spus:

 

Hai ca Yamaha nu e asa rea pe circuitele astea naspa in mainile lui Q

poate si pt Morbido ar fi buna una de uzina....

 

 

Acum 15 ore, frigider a spus:

Pai e ușor de pe canapea sa critici

si sa mananci shaorma si ciocolata 

hahahaha, fixxed! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, frigider a spus:

Da, la fel și la Honda, Ducati , KTM etc.

Eh...aici te-as contrazice.

Ok,Honda mere bine DAAR numai si numai in mainile lui MM,si chiar si MM pe anumite circuite e f departe.Tocmai din cauza naturii acestei motorete. - pe Yamaka mai pot mere si ceilalti bine pe unele circuite.

Ducati...as zice ca in ciuda monstruozitatii sale,ne demonstreaza ca e un bun all rounder...dar nu neaparat in mainile aceluiasi pilot - as zice ca le trebuie pilot - motoreta iata performeaza dar pilotii sunt inconstanti.La fel ca Yamaka/2020. (am zis la momentul oportun si tot insist - Miller slabut ok merita o sansa dar nu trebuia prelungit contractul - Bagnaia inca green).

Ktm...pas.Mai degraba iata Suzuki.

Acum 14 minute, apriliacluj a spus:

poate si pt Morbido ar fi buna una de uzina....

Pai asta tot zic si eu de o gramada de timp....trebuiau insa sa se intample 3 minuni pt a beneficia Morbi de o moto de uzina :

1.fantasticul nemaipomenitul extraterestrul Vinales sa nu-si mai prelungeasca contractul cu Yamaha factory (pt ca Jarvis nu l-ar da afara never ever in ciuda rezultatelor penibile) - DONE.

2.sa nu vina vreun mare magnific de la moto2/3/cev/diviza onoare (Bezzechi,Bestia Bastianini,Marini,Gardner samd sperantele de aur fara absolut nici un rezultat notabil in competitiile inferioare dar care au 3 pole uri si 2 victorii de etapa si niste manageri ff buni) si sa ii ia locul.

3.Jarvis sa ia o a 2a decizie buna in x spe ani (prima a fost aducerea lui Q in locul lui Rossi) si sa-l semneze - fingers crossed.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Method a spus:

2.sa nu vina vreun mare magnific de la moto2/3/cev/diviza onoare (Bezzechi,Bestia Bastianini,Marini,Gardner samd sperantele de aur fara absolut nici un rezultat notabil in competitiile inferioare dar care au 3 pole uri si 2 victorii de etapa si niste manageri ff buni) si sa ii ia locul.

Bestia = vicecampion la Moto3 și campion la Moto2

Marini = vicecampion la Moto2

Gardner = 8 podiumuri, 4 victorii în actualul sezon

 

Bezzechi e cam supraestimat, într-adevăr, dar Lecuona e cel mai cel (un podium la Moto2; nici măcar cu Fabio nu se compară :) ). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Mie mi se pare exagerat ceea ce a facut MM si nu cred ca Aleix face scandal exagerat si sunt de parere ca Aleix a fost scos de pe circuit.De 2 ori.Ceea ce merita o penalizare.(Asta apropo de faptul ca unii ma catalogau fanboy MM :) )

 

Colegul care ii baga de vina lui Mir...e cam couch talk.Cum naiba sa il atace pe Martin?Abia se tinea dupa el.Pt mine e ceva fantastic faptul ca Suzuki a luat podium aici.Mir nota 20,ca daca ne uitam la cealalta parte a boxei la Rins...Pai il tragem de urechi pe Mir ca pe un asemenea circuit a iesit pe 2?Ar trebui laudat pt asta.

 

DA,iata ca Yamaka (proasta fara grip spate,cu electronica inferioara celorlalti samd samd,remember discutiile ce se vehiculau pe aici dupa multiplele declaratii ale lui Rossi/Vinales pe care le haleau colegii pe nerasuflate),deci iata ca Yamaka nu e proasta pe nici un circuit.

Ii trebuie doar un pilot bun 😉

True.Si true.

Viraje de dreapta - calcaiul lui Ahile pt MM/2021.

 

 

Exagerat sau nu, omu a fost scos de 2 ori de pe trasa de acelasi om in acelasi viraj... macar un long lap se impunea pt condus inresponsabil.

 

si eu m-am mirat cum s-a tinut Suzi dupa Ducati, bv lui Mir ca a reusit sa mentina ritmul.

 

Yamaha e Yamaha, nu poti sa pleci urechea la ce zice Vin care e egal cu zero pt mine ca pilot. Nu cred ca am vazut pilot mai inconstant ca el.. nici macar Crushlow..

 

Pilotul e cheia la Yamaha ca sa fie calarit la adevaratul potential. Sa speram ca primeste sansa care o merit Morbi asta daca nu face Lin cine stie ce cobinatie....

 

bezzechi anul trecut mi s-a parut foarte puternic si constant... anul asta nu am mai urmarit moto 2. Cred totusi ca locul celor veniti din grupele mici tre sa fie intai in echipele de client unde sa demonstreze ca pot mentine un ritm bun si constanta in rezultate inainte sa urce treaca la echipa mare. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha s-a dus dupa Quartararo si i-au facut motocicleta pentru el, ca Honda pentru MM, ziceau niste comentatori care respira acelasi aer cu echipele. Nu e greu de inteles de ce merge bine. Si doar linistea si siguranta pe care ti-o da convingerea ca ai suportul total face extraordinar de mult la nivelul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Doctor X a spus:

Lecuona e cel mai cel (un podium la Moto2; nici măcar cu Fabio nu se compară :) ). 

era tanar, misca uneori la moto 2, au zis sa vada ce se intampla. 

nu s-a intamplat mare lucru, aia e.

Acum 19 minute, cuki a spus:

Nici astia pe 2 roti nu mai incap pe circuit unu de altu...

ahaha

 

nu uita cand iese vreunu larg si matura tot circuitul de parca e a lu ma-sa si ia 1-2-3 cu el :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, Cavaleru a spus:

Exagerat sau nu, omu a fost scos de 2 ori de pe trasa de acelasi om in acelasi viraj... macar un long lap se impunea pt condus inresponsabil.

În primul viraj după start se întâmplă foarte frecvent împingeri din astea. Dacă s-ar penaliza toate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Doctor X a spus:

Bestia = vicecampion la Moto3 și campion la Moto2

Marini = vicecampion la Moto2

Gardner = 8 podiumuri, 4 victorii în actualul sezon

 

Bezzechi e cam supraestimat, într-adevăr, dar Lecuona e cel mai cel (un podium la Moto2; nici măcar cu Fabio nu se compară :) ). 

Da,eh am exagerat,normal ca au rezultate (oarecum notabile) nu sunt neica nimeni.Ce vroiam sa subliniez e faptul ca nu au nici rezultate nici palmares pt a accede in gp - si mai ales la o echipa de uzina,dupa cum bine zice colegul mai sus.

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

Exagerat sau nu, omu a fost scos de 2 ori de pe trasa de acelasi om in acelasi viraj... macar un long lap se impunea pt condus inresponsabil.

 

si eu m-am mirat cum s-a tinut Suzi dupa Ducati, bv lui Mir ca a reusit sa mentina ritmul.

 

Yamaha e Yamaha, nu poti sa pleci urechea la ce zice Vin care e egal cu zero pt mine ca pilot. Nu cred ca am vazut pilot mai inconstant ca el.. nici macar Crushlow..

 

Pilotul e cheia la Yamaha ca sa fie calarit la adevaratul potential. Sa speram ca primeste sansa care o merit Morbi asta daca nu face Lin cine stie ce cobinatie....

 

bezzechi anul trecut mi s-a parut foarte puternic si constant... anul asta nu am mai urmarit moto 2. Cred totusi ca locul celor veniti din grupele mici tre sa fie intai in echipele de client unde sa demonstreze ca pot mentine un ritm bun si constanta in rezultate inainte sa urce treaca la echipa mare. 

 

+1

1 oră în urmă, Altair a spus:

Yamaha s-a dus dupa Quartararo si i-au facut motocicleta pentru el, ca Honda pentru MM, ziceau niste comentatori care respira acelasi aer cu echipele. Nu e greu de inteles de ce merge bine. Si doar linistea si siguranta pe care ti-o da convingerea ca ai suportul total face extraordinar de mult la nivelul ala.

...si se naste alt mit. - mitul motocicletei facute "pentru Q".Facepalm.

1.e aberanta aceasta teorie - Yamaha nici pt Rossi nici pt Lorenzo nu facea motorete - la Yamaha si Ducati dicteaza (din fericire) inginerii...decum sa faca moto "pentru" baiatul asta de 20 de anisori cu dintii rari.

2.in 2019 cand mergea pe multe circuite (cu moto de uzina DAR FARA suport de uzina) mai bine decat cei 2 frumosi de la uzina tot pt el facusera motoreta?L-au presimtit ca vine si au zis "Fabio tati,da-i in plm pe Rossi si de-alde astia - ia zi tu cum o vrei sa fie?Ti-o facem pa specificatie unikat" 🤦‍♂️

 

E de fapt foarte greu de inteles de ce merge bine.Toata lumea s-a mirat 1 an intreg.Avand in vedere cine e Q,ce exp are ce performante anterioare are....este mindblowing faptul ca merge "in halul" in care merge in 2021.A rescris cartile ca sa zic asa.

Si Bagnaia are liniste si Bagnaia are suport total si contract semnat in mana si Bagnaia era mult mai bun pilot decat Q - insa nu merge nici la 70% din ce merge Q....nu e vorba de liniste aici.E vorba de skill.Si concentrare.Si cohones.

Acum 51 minute, Doctor X a spus:

În primul viraj după start se întâmplă foarte frecvent împingeri din astea. Dacă s-ar penaliza toate...

PAi da inteleg o data...dar deja a 2a oara si tot pe acelasi il arunci?E normal ca Aleix sa sara de cwr in sus,oricine in locul lui cred ca ar sari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata lumea a zis ca 2020 a fost un an ciudat din prisma inghesuielii curselor, castigatorii de etapa au fost multi si diferiti chiar si incazul a 2 curse pe acelasi circuit.

 

Asa ca nu m-as fi asteptat ca in 2021 Q sa fie atat de puternic. 

 

Marele perdant al mutarilor de la Yamaha este Morbi care alearga pe moto din 2019 (cu cine stie ce umbunatatiri). sa vedem la anul unde ghidoneaza ca sunt tare curios.

 

Nu prea inteleg ce se intampla cu Peco. E un pilot care promite mult dar anul asta nu pare sa aibe constanta necesara chair daca e sus in clasament..

 

De Miller nu mai zic nimic, ori la bal ori la spital, imi aduce aminte de samuraiul Norick Abe

 

Zarco pare ca s-a ratacit cum a ajuns sus in clasament... mi-ar placea sa-l vad mai puternic, vedem cum va decurge sezonul in continuare.

 

Mir, alt om pe motoreta cu upgrade asa zici ca a fost dupa pauza asta. nici nu am urmarit unde a terminat Rins.

 

de Martin nu stiu ce sa zic. inca nu simt nimic in pietrele de la rinici despre el :D

 

KTMurile hmm sper ca sa isi revina Oliveira pana la urmatoare cursa, mai are cineva ceva stiri despre starea lui medicala?

Brinder parca nu-i pe nici unde..

 

MM in recuperare, bataios ca intodeauna dar parca prea ghiolban... nu-i caut nici nod in papura si nici scuze, il stie tot paddokul cum e asa ca daca esti cu nervi de otel ca Mir te va durea la banana de el, daca esti mai labil.. iti pierzi cumpatu si incepi sa vociferezi sa faci ca toatea alea pe pista..

 

Pol... nu mi s-a parut un pilot deosebit niciodata nici nu scoate capul din multime cu ceva bun..

 

hai ca am luat-o pe urmele lui method cu postarile lungi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

29 minutes ago, Cavaleru said:

Brinder Binder parca nu-i pe nici unde..

 

A incheiat totusi cursa pe locul 4

29 minutes ago, Cavaleru said:

Pol... nu mi s-a parut un pilot deosebit niciodata nici nu scoate capul din multime cu ceva bun..

 

Sincer nu stiu ce cauta la Honda, il apreciam cand era la KTM si se chinuia cu o moto mult sub restul, ca si Aleix la Aprilia

30 minutes ago, Cavaleru said:

de Martin nu stiu ce sa zic. inca nu simt nimic in pietrele de la rinici despre el :D:D

 

Are planuri marete, sa devina campion mondial. Ramane de vazut, daca a iesit Mir, cine stie anul viitor..

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Method a spus:

 

Colegul care ii baga de vina lui Mir...e cam couch talk.Cum naiba sa il atace pe Martin?Abia se tinea dupa el.

Timpii pe tur arata altceva, anume ca in prima jumatate a cursei, au mers in acelasi ritm. Parea ca Mir face o cursa tactica, in spatele lui Martin si ca are resurse pentru un atac decisiv. Abia de prin turul 15 a inceput Martin sa puna distanta, probabil pe fondul uzurii pneurilor lui Mir. Asa ca colegul are oarece dreptate... daca incerca sa depaseasca repede, cine stie cum se juca cursa... Pe de alta parte, e greu sa depasesti Ducati, cu Suzuki sau Yamaha si chiar daca depasesti, pierzi totul la liniute. Si trebuie sa dam Cezarului ce e al Cezarului.. Martin nu a lasat nici o sansa concurentei, a franat perfect, a inchis toate virajele, ce sa mai.. a mers impecabil. Daca este sa imi pun banii pe pilotul care va lua primul titlul cu Ducati, Martinator este primul pe lista... 

Acum 10 ore, Altair a spus:

Yamaha s-a dus dupa Quartararo si i-au facut motocicleta pentru el, ca Honda pentru MM, ziceau niste comentatori care respira acelasi aer cu echipele. Nu e greu de inteles de ce merge bine. Si doar linistea si siguranta pe care ti-o da convingerea ca ai suportul total face extraordinar de mult la nivelul ala.

Asa zic si eu si cred ca procesul a inceput inca de cand mergea la Petronas, cu motoreta de uzina. Tocmai de aici si frustrarea lui Vin, care pleaca pentru ca "nu isi poate atinge potentialul la Yamaha". De fapt omul era scos din carti, de cand cu venirea lui Q, in ceea ce priveste directia de dezvoltare o prototipului. Binenteles ca nu putea sa dea pe goarna realitatea cruda (pt el), asa ca a preferat sa o dea cu potentialul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva in legatura cu marea performanta a lui Q... anume ca Martin i-a dat in cursa asta aproape 10 sec, extraterestrului.  Asta ar cam trebui sa ii dea de gandit. Locul in cursa este relativ.. depinde de multe variabile, insa 10 secunde in spatele unui rookie.. hmmm... clar nu e de bine.       

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Martinator

După o cursă câștigată (deduc din discuțiile de aici că n-am vz cursa și nici timp de documentare n-am avut) cred că e nițel prematur să-l înscăunezi campion. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Vallach a spus:

Sincer nu stiu ce cauta la Honda, il apreciam cand era la KTM si se chinuia cu o moto mult sub restul, ca si Aleix la Aprilia

 

Are planuri marete, sa devina campion mondial. Ramane de vazut, daca a iesit Mir, cine stie anul viitor..

E normal ca Pol sa se duca la Honda...nu se astepta insa sa fie o moto asa de dura,sunt convins.A avut o mica criza atunci cand i-a dat MM cu mana in pioneze 14s pe Sachsen,a zis ca e imposibil asa ceva.Iata ca...

 

Nu este o intamplare faptul ca Mir a luat campionatul.Nu este a shot in the dark.La fel cum nu e o intamplare faptul ca Martin e atat de bun.(adaptare spectaculoasa insa fata de Mir si un learning curve fantastic pe o moto....complicata).Insa da,oamenii sunt beton,amandoi.Cine le-a urmarit parcursul la clasele mici intelege - potentialul la amandoi s-a vazut demult si pe deasupra au si avut rezultate care clar ii califica drept campioni. :ok:

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Timpii pe tur arata altceva, anume ca in prima jumatate a cursei, au mers in acelasi ritm. Parea ca Mir face o cursa tactica, in spatele lui Martin si ca are resurse pentru un atac decisiv. Abia de prin turul 15 a inceput Martin sa puna distanta, probabil pe fondul uzurii pneurilor lui Mir. Asa ca colegul are oarece dreptate... daca incerca sa depaseasca repede, cine stie cum se juca cursa... Pe de alta parte, e greu sa depasesti Ducati, cu Suzuki sau Yamaha si chiar daca depasesti, pierzi totul la liniute. Si trebuie sa dam Cezarului ce e al Cezarului.. Martin nu a lasat nici o sansa concurentei, a franat perfect, a inchis toate virajele, ce sa mai.. a mers impecabil. Daca este sa imi pun banii pe pilotul care va lua primul titlul cu Ducati, Martinator este primul pe lista...

Timpii pe tur arata exact ce s-a intamplat - Mir a incercat sa se tina dupa Martin,dar cand acesta a marit ritmul s-a vazut ca Mir nu mai avea gume.

Colegul nu are deloc dreptate sa il traga de urechi pe Mir - cred ca a scos tot ce se putea scoate din acea motoreta.Repet - uitati-va la Rins.

Daca Mir incerca sa il depaseasca mai repede 1.si-ar fi distrus gumele pt ca Martin n-ar fi lasat-o asa la cate resurse avea si mai ales la ce greu e sa-ti tii pozitia in fata unui Ducati pe finalul celor 2 linii drepte ; 2.ar fi cazut probabil prada lui Q pe final pt ca in mod sigur uzura ar fi fost mai mare la gume.

Mir a jucat mana pe care a avut-o la maxim.Atat s-a putut,dupa cum a zis si el Martin a fost ireprosabil.Mir probabil a stat in spatele lui sperand la o greseala din partea rookie'ului.Nu s-a intamplat.A luat loc 2.Rezultat beton.

DA,chiar are potential de campion.Cred ca mai mult din oricare din cei 4 - iar anul asta ar fi punctat masiv daca nu isi rupea tot in el.Insa...lectia Lorenzo 2008 - primele curse a rupt concurenta apoi 2 cazaturi dure - tot anul in pioneze mai mult sau mai putin - e aceeiasi reteta si aici.Insa Lorenzo a devenit pana la urma campion,deci Martin e pe drumul cel bun :)

Pacat ca Ducati factory a prelungit contractele insa...Bagnaia e un pilot de viitor,Miller nu....iata probabil Martin ar fi fost o alegere mai potrivita pt la anul,Gigi a gresit-o iarasi la fel cum a facut cu cuplul Dovi-Petrux.Oricum faptul ca Zarco e peste factories da urat pt ei.

Acum 11 ore, xt600 a spus:

Asa zic si eu si cred ca procesul a inceput inca de cand mergea la Petronas, cu motoreta de uzina. Tocmai de aici si frustrarea lui Vin, care pleaca pentru ca "nu isi poate atinge potentialul la Yamaha". De fapt omul era scos din carti, de cand cu venirea lui Q, in ceea ce priveste directia de dezvoltare o prototipului. Binenteles ca nu putea sa dea pe goarna realitatea cruda (pt el), asa ca a preferat sa o dea cu potentialul. 

Asta e....o elucubratie.🤦‍♂️

Vinales s-a scos din carti singur-singurel aproape la fiecare cursa.Din 2017 incoace castiga 1-2 curse pe an si in rest e anonim.In timp ce asta micu inca de pe satelit era beton.E sah mat.Si stai sa ii vedem "potentialul" lui Vinales la anul. :crack:

In fine,nu incerc nici macar sa intru in aceasta polemica despre "Yamaha e facuta pe specificatiile lui Q,de aia merge Q bine" mi se pare noaptea mintii.

Acum 10 ore, prafrau a spus:

da, poti spune ca a fost mai proasta doar decat ducati si suzuki

...pe un circuit unde in ultimi ani era mai proasta decat toate.Poti spune ca a luat un podium.

Acum 9 ore, xt600 a spus:

Si inca ceva in legatura cu marea performanta a lui Q... anume ca Martin i-a dat in cursa asta aproape 10 sec, extraterestrului.  Asta ar cam trebui sa ii dea de gandit. Locul in cursa este relativ.. depinde de multe variabile, insa 10 secunde in spatele unui rookie.. hmmm... clar nu e de bine.       

Repet ca si colegului - vezi unde se situau Yamaha pe RBR in anii trecuti.Nu observam ce e in fata noastra?

Nu conteaza ca i-a dat Martin 10s - asta e un circuit aproape perfect pt Ducati.Conteaza locul 3 obtinut si punctele aduse.

 

Dovi a zis mai demult cum se ia un campionat (de fapt cum il batea MM pe el la campionat) : cand esti rapid si esti pe un circuit si conditii propice,capitalizezi - adica te bati sau iei victoria.Cand nu,iesi macar in primii 6 sa aduni puncte.

Q pe un circuit total neadecvat Yamaha a iesit pe podium.Cu Zarco sub el si cu Martin care nu conteaza in campionat castigand cursa (ceea ce il ajuta pt ca Mir desi e mult in spate ca si puncte e inca periculos).A fost PERFECT pt Q.

Sa vedem sapt asta,daca face tot asa e fantastic.Desi m-as mira.

 

Dupa cum am zis si inainte de pauza,urmeaza acum mult circuite total neadecvate pt Yamaka si aici se va face diferenta.Pana la Rimini tre sa stea cumintel sa nu cada si sa adune ce poate.Daca Q continua tot asa si puncteaza decent pe aceste circuite - e perfect pt el.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, xt600 a spus:

Abia de prin turul 15 a inceput Martin sa puna distanta, probabil pe fondul uzurii pneurilor lui Mir.

spuneau si comm englezi:

suzi statea f bine la cauciucuri pe final de cursa.

dar acum pot si ei cobora spatele si asta poate duce la o uzura mai mare a cauciucului. 

 

win some, lose some.

 

a fost prima cursa cu acest device, se vor prinde ei ce si cum e pana ii dau de cap 100%.

Acum 11 ore, prafrau a spus:

 

da, poti spune ca a fost mai proasta doar decat ducati si suzuki

ahaha

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

După o cursă câștigată (deduc din discuțiile de aici că n-am vz cursa și nici timp de documentare n-am avut) cred că e nițel prematur să-l înscăunezi campion. 

in 6 (?) curse 2 pole si victorie, intre ele fiind accidentare vai de mortii lui :) , pierdere muschi etc.

viitor campion, nu cred ca ia titlul anul asta.

Acum 1 oră, Method a spus:

Mir probabil a stat in spatele lui sperand la o greseala din partea rookie'ului.Nu s-a intamplat.

da, ganditi-va ca Martin a avut si track limits warning.

inca 1 iesire pe verde si long loop? 

Acum 1 oră, Method a spus:

Bagnaia e un pilot de viitor,Miller nu....

de ce zici asta? Bag e si el inconstant.

da, nu cade asa des.

da, e f rapid in quali uneori, ca si miller.

 

sincer nu vad mare dif intre ei.

 

Marting in sch a venit din afara si da cox grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

După o cursă câștigată (deduc din discuțiile de aici că n-am vz cursa și nici timp de documentare n-am avut) cred că e nițel prematur să-l înscăunezi campion. 

Nu il inscaunez, am spus doar ca dintre pilotii Ducati, din acest moment, pe el mi-as pune banii pentru un titlu. Asadar, o chestiune de nuanta...

Desigur, nu ma refer la un titlu anul asta, ci intr-un viitor oarecare. 

In plus, il urmaresc de la clasele inferioare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...