TETEA. Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 8 minute, frigider a spus: Nu fac comparații, ... Atunci e bine, pentru ca MM impinge/tranteste cate unul pe cursa, uneori de cate doua ori in aceeasi cursa. Saracul Gerloff n-ar avea nicio sansa intr-o comparatie cu MM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 2 ore, Cavaleru a spus: cu MV e o situatie care nu-mi aduc aminte sa fi avut un precendent in epoca motogp. Cand incepe epoca motogp? Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 da colegu, ai perfecta dreptate Zarco, in 2019 a trecut de la KTM Factory la LCR Honda pt ultimele 3 curse bine, Zarco era nesemnificativ..., de fapt cum va fi si Vinales peste cativa ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 23 minute, ilarionciobanu a spus: Cand incepe epoca motogp? Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja Lol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 1 oră în urmă, ilarionciobanu a spus: Cand incepe epoca motogp? Intreb pentru ca nu e chiar asa de mult timp de cand Zarco a rupt contractul la mijlocul sezonului si pe urma a ocupat, pentru ultimele 3 curse, un loc lasat liber la alt constructor de un baiat care a plecat la disco/plaja am zis bine ca nu-mi aduc aminte, i'm old and crap am uitat de Zarco si KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 nu te necaji, aia-s neseminificativi...., hahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 4 ore, Method a spus: Nu vad un scenariu real in care aprilia sa obtina vreo victorie. Aprilia are deficit maricel de putere fata de restul,ok e un V4 cu handling si pare foarte studiata aero,dar pe circuitele de handling ies in fata L4'urile nu are loc de ele. Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 53 minute, xt600 a spus: Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. Daca Aleix ia podium - fiind cel mai bun rezultat din cariera sa atunci Vin daca urmarim calendarul aztec are acolo sanse la victorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 6 minute, frigider a spus: .... Vin daca urmarim calendarul aztec are acolo sanse la victorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 2 ore, xt600 a spus: Cu motorul de anul asta nu cred, dar daca reusesc sa scoata mai multa putere pentru 2022, Aprilia va fi motocicleta de luat in seama. La multi le va da rusinica. Anul asta, zic ca are potentialul de a mai face podiumuri. Sa il vedem pe Vin. Filosofia lor este buna: handling dupa model Yamaha/Suzuki, dar cu motor V4. Aaa..si spre deosebire de Ktm, stiu cu aluminiul.. KTMul cauta putere ca si Ducatii, pe cand Aprilia merge (si) pe manevrabilitate: Why did you choose to build a V4? Very simple – power! – because you don’t have to compromise the inlet and exhaust ports. Another aspect for us was that with these high-revving engines the longer the crankshaft and the camshafts the more problems you get with torsional and bending vibration. Next year all MotoGP factories will be allowed to have new-spec engines for the first time since the start of 2020, so presumably the bikes will be even faster? Yes, I expect all out competitors to make more steps. Our own priority is more power! Ducati still sets the benchmark in this area and you can see weekend after weekend where their advantage is – if you can overtake on the straight it can change your race completely. If you have good acceleration and top speed then it’s time for free, because the rider doesn’t have to take risks to gain that time. We want to draft and get alongside the Ducati – we are all in the same boat! am pus tot interviul aici La 29.08.2021 la 17:38, ZaiR a spus: 1-20Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGPYamaha175.440'20.579 ..... 18-46Valentino ROSSI ITA Petronas Yamaha SRTYamaha173.3+29.758 19-96Jake DIXON GBR Petronas Yamaha SRTYamaha171.8+50.845 Ar fi cazul sa aduca alt pilot cu experienta, britanicul pare sa fi alergat ceva ca sa se salute cu ceilalti ce au terminat cursa. mai o cursa pentru JD in MotoGP: Jake Dixon will once again compete for the Petronas Yamaha MotoGP team at Aragon, while John McPhee has been confirmed for a Moto2 debut. https://www.crash.net/motogp/news/986384/1/dixon-retains-petronas-motogp-ride-aragon-mcphee-moto2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 2, 2021 Share Postat Septembrie 2, 2021 Acum 3 ore, ioio_viola a spus: KTMul cauta putere ca si Ducatii, pe cand Aprilia merge (si) pe manevrabilitate: Why did you choose to build a V4? Very simple – power! Da, stiu articolul. Am postat linkul in acelasi topic, chiar deasupra postarii tale. Cand citesc vorbele lui Kurt Trieb, parca il aud pe Darth Sidious in Revange of the Sith: Power!!! Poweeerrr!!! More Poweeeerrrr!!! Teoria e buna, insa practica ii omoara pe astia de la KTM. Ce imi place la oficialii KTM, sunt declaratiile bombastice, pline de siguranta, de parca chiar stiu ceea ce fac. Aia de la Honda, Yamaha (care stiu ce fac si de ce fac) sunt mai rezervati in afirmatii. Dupa declaratii, ar trebui sa ne asteptam la o dominatie totala a portocalei, numa' ca realitatea este foarte departe de ceea ce viseaza Trieb, Beirer, Pierer, etc... Vor power, dar oamenii nu inteleg ca aici nu e F1 unde power, power, ci trebuie sa existe un echilibru intre power, ciclistica, electronica, opinci, etc, ca sa poti obtine o motoreta cu adevarat competitiva. Lectia pe care o ofera Ducati este foarte sugestiva... de 14 ani se tot chinuie sa mai ia un titlu si doar cu power (si artificii) nu prea le iese. De asta spuneam ca filosofia celor de la Aprilia poate fi una castigatoare pe termen lung.. pentru ca iau ce este mai bun din ambele directii: un motor din care pot scoate mai usor HP si un handling asemanator cu cel al M1. Daca reusesc echilibrul intre cele doua, cu pilotii potriviti, pot lua titlul inaintea corporatistilor de la KTM si a broscarilor. Bine.. vor avea de luptat cu "japonejii'.. O declaratie a lui Rivola: https://www.motogp.com/en/in+the+media/2021/09/02/rivola-aprilia-can-fight-for-the-world-championship-in-2023/389703 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 3, 2021 Share Postat Septembrie 3, 2021 Foarte interesant interviul N-am stiut ca e de 86 de grade motorul si ca nu are arbore de balansare in ciuda long bang'ului (sau cum naiba se numeste). Si cel mai interesant e cum functioneaza treburile la ei si de ce se misca asa de repede cu update'urile : vii la Beirer si ii zici "asta e problema am si o solutie,imi trebuie atatia bani".Si daca reusesti sa-l convingi ca ai solutia corecta - se deblocheaza banii resursele etc pe loc. E mare diferenta intre Ktm si japonezi si cred ca aici e un plus - si se vede. Dar per total si mie mi se pare ca Ktm bajbaie.Toate bune si frumoase,dar prea imita orice chestie de-a Hondei la 2 curse dupa Honda.Vom vedea.Sper ca Oliveira sa ajunga in postura de challenger la titlu.De la Ktm sau nu,mi-e indiferent. Acum 16 ore, xt600 a spus: Vor power, dar oamenii nu inteleg ca aici nu e F1 unde power, power, ci trebuie sa existe un echilibru intre power, ciclistica, electronica, opinci, etc, ca sa poti obtine o motoreta cu adevarat competitiva. E interviul cu omul pe motor - e normal ca el nu stie cu ciclistica. Dar si el a zis ca vrea mai degraba raspuns bun in ture joase decat high power. Da,e putin diferita treaba de F1 - in sensul ca la F1 sunt motoare foarte rapide" (short stroke) in timp ce aici e limitarea de 81mm pe alezaj ceea ce impiedica folosirea unui short stroke extrem cum e in F1.Materialele cred ca sunt la fel,in F1 fiind deja limitata masiv folosirea de materiale "exotice" in constructia motorului si a pieselor aferente. La F1 insa limitarea o da slide'ul,aici e wheelie'ul.Sunt niste diferente.Plus ca motorul trebuie sa fie mult mai user friendly,mai fin,nu ca la F1,pt ca pilotii lucreaza f mult cu gazul,la F1 e cam on/off. Dar ai zis bine - pana si alegerea arhitecturii motorului - ceva crucial - a fost data de o idee....hai sa zicem primara : power.Pai daca tu lucrezi mult cu half throttle degeaba ai power nu?e chestie de control de pus puterea jos mult mai mult decat de o cifra mare. Parerea mea e faptul ca alegerea arhitecturii motorului nu ar fi trebuit sa fie la latitudinea inginerului pe motor,ci a sefului de proiect.Care sa urmareasca cea mai buna configuratie pt handling si punerea puterii jos (si asta clar nu e V4).Si apoi smoothness - aici V4 cred ca e bun,iar abia apoi "power". Nu am inteles de ce spune ca la F1 nu trebuie sa tina seama de ambreiaj si cutie,in timp ce la motogp e f important.Adica de ce nu e important si in F1??? Care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Septembrie 3, 2021 Share Postat Septembrie 3, 2021 1 oră în urmă, Method a spus: Parerea mea e faptul ca alegerea arhitecturii motorului nu ar fi trebuit sa fie la latitudinea inginerului pe motor,ci a sefului de proiect. Seful de proiect este vanzator-maturator, sau este tot un inginer cu raspundere mai mare? Astia au 10000 de ingineri care asta fac(motoare) ,care lucreaza la micron si tu le spui in ce directie sa se indrepte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Septembrie 3, 2021 Share Postat Septembrie 3, 2021 Acum 9 ore, Method a spus: Nu am inteles de ce spune ca la F1 nu trebuie sa tina seama de ambreiaj si cutie,in timp ce la motogp e f important.Adica de ce nu e important si in F1??? Care e diferenta? Cred ca se refera la faptul ca la moto ambreiajul si rapoartele sunt integrate in motor, in timp ce la automobile sunt separate si proiectate separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2021 Share Postat Septembrie 7, 2021 (editat) Acosta trece la moto2 tot cu Ajo. De la anul desigur (dupa ce probabil va fi luat titlul).Big up Editat Septembrie 7, 2021 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 7, 2021 Share Postat Septembrie 7, 2021 Acum 11 minute, Method a spus: Acosta trece la moto2 tot cu Ajo. De la anul desigur (dupa ce probabil va fi luat titlul).Big up as risca si as zice ca nu o sa rupa gura targului la moto2, dar va face figura frumoasa la motogp. e un pilot de explozie, nu e cursiv, nu deseneaza trasa. pe de alta parte, un pilot mare isi schimba stilul in functie de nevoie. sunt tare curios sa vad ce o sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 7, 2021 Share Postat Septembrie 7, 2021 Acum 2 ore, damager a spus: pe de alta parte, un pilot mare isi schimba stilul in functie de nevoie. sunt tare curios sa vad ce o sa faca. Exact. Eu cred ca va mere bine si la moto2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.