OvidiuRdc Postat Septembrie 15, 2021 Share Postat Septembrie 15, 2021 salut! am cautat peste tot, dar nu gasesc un raspuns, poate ma ajuta cineva. Scuterul este o Honda Chaly CF50 din 1975. Zilele urmatoare urmeaza sa ii pun un motor de cross de 125cc 4t 4 trepte. -Pe motorul de 50cc am baterie (nefuntionala:))))) si toate cele de 6v; dupa ce trec la 125cc va trebui sa ii pun de 12v? -scuterul ar trebui sa porneasca si cu CDI si carburatorul de 50cc? (are jiglere marite), banuiesc ca nu va functiona optim, dar macar porneste? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 15, 2021 Share Postat Septembrie 15, 2021 Ai grija frate, de la 50 la 125 e că și cum ai trece de la cb500 la miara sportivă. De fapt mai rău dacă ținem cont de creșterea procentuala de cmc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 15, 2021 Share Postat Septembrie 15, 2021 (editat) Scutecul e cu transmisie pe curea, crossul e cu schimbător de viteze și lanț. Cum faci? Editat Septembrie 15, 2021 de Penetru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 15, 2021 Share Postat Septembrie 15, 2021 Acum 2 ore, OvidiuRdc a spus: -scuterul ar trebui sa porneasca si cu CDI si carburatorul de 50cc? (are jiglere marite), banuiesc ca nu va functiona optim, dar macar porneste? Trebuia să iei motorul cu totul, cu aprindere, carburație. Slabe șanse să plece cu alt CDI, iar cu un carburator mai mic va merge gâtuit, chiar dacă va pleca. Propabil puterea va fi sub cea a motorului de 50 cmc. Dacă instalația e pe 6 volți, o vei prăji dacă bagi 12. Trebuie să iei absolut totul la mână și să schimbi cu piese de 12 volți, becuri, etc. Te-ai cam legat la cap fără să te doară... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 15, 2021 Share Postat Septembrie 15, 2021 Există într-adevăr dar nu este 125, e 107 CC. Merge, cu înlocuirea carburatorului și a gâtului de la carburator și a eșapamentului. Fiind mai puternică vei vedea că viteza maximă nu s-a, modificat doar că schimbi vitezele foarte repede. Va trebui să schimbi. pinioanele de lanț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 Renunță, colegule OvidiuRDC, e prea complicat pentru tine, ca să nu mai amintesc de aspectul legal și cel moral (prăpădești un scuter clasic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 Acum 1 oră, Muretto Grundieg a spus: ..... ca să nu mai amintesc de aspectul legal.... bine punctat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 Este o jucarie foarte misto, CLASICA! E pacat sa o nenorocesti, daca e functionala. Mai bine o vinzi si iei alt tiriplici de 50, la care se poate pune usor set de 80. De aspectul legal ...... ce sa spun? Este ilegal sa mergi cu o jucarie pentru care nu ai permis. Daca te prind, dosar penal pentru conducere vehicul pentru care nu ai categorie. Si apoi sa vezi distractie....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 in viata niste riscuri trebuie asumate..., hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 Vedeți-vă de treabă, șansele să facă astfel de swap sunt 0! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 Acum 18 minute, ENEOS a spus: Vedeți-vă de treabă, șansele să facă astfel de swap sunt 0! taci ma,n-ai auzit de powertape! IESEEEE :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian1000cc Postat Septembrie 16, 2021 Share Postat Septembrie 16, 2021 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Este o jucarie foarte misto, CLASICA! E pacat sa o nenorocesti, daca e functionala. Mai bine o vinzi si iei alt tiriplici de 50, la care se poate pune usor set de 80. De aspectul legal ...... ce sa spun? Este ilegal sa mergi cu o jucarie pentru care nu ai permis. Daca te prind, dosar penal pentru conducere vehicul pentru care nu ai categorie. Si apoi sa vezi distractie....... Total de acord! Pacat de jucarie, dar, mare DAR .... are acte? Daca este functional sau nu este irelevant (gasesti orice OEM sau AM in Grecia) problema spinoasa este inmatricularea (fiscal, carte, CVC...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OvidiuRdc Postat Septembrie 16, 2021 Autor Share Postat Septembrie 16, 2021 La 15.09.2021 la 18:10, GoodKat a spus: Ia toata instalatia de la cel de 125. De ce vrei sa faci modificarea asta? L-ai luat cumva mai demult de la Braila? Am vazut multe proiecte interesante cu Chaly si m am gandit sa incep si eu. Nu e din braila, l am primit de la un unchi. Acum 22 ore, Penetru a spus: Scutecul e cu transmisie pe curea, crossul e cu schimbător de viteze și lanț. Cum faci? E cu transmisie pe lant. Acum 21 ore, patrick1 a spus: Deci pe structura asta tu montezi un motor de cross 125, 4T ? Asa arata motorul pe care il voi pune. Prinderile sunt aceleasi, doar chiuloasa e mai mare Acum 9 ore, Muretto Grundieg a spus: Renunță, colegule OvidiuRDC, e prea complicat pentru tine, ca să nu mai amintesc de aspectul legal și cel moral (prăpădești un scuter clasic). Nu imi fac probleme, e inregistrat la primarie intr un sat. Motorul original il pastrez oricum, se poate schimba oricand inapoi. Acum 7 ore, Adrian M. a spus: Este o jucarie foarte misto, CLASICA! E pacat sa o nenorocesti, daca e functionala. Mai bine o vinzi si iei alt tiriplici de 50, la care se poate pune usor set de 80. De aspectul legal ...... ce sa spun? Este ilegal sa mergi cu o jucarie pentru care nu ai permis. Daca te prind, dosar penal pentru conducere vehicul pentru care nu ai categorie. Si apoi sa vezi distractie....... Am categoria A1, nu am specificat pe nicaieri ca nu am permis. Acum 6 ore, adrian1000cc a spus: Total de acord! Pacat de jucarie, dar, mare DAR .... are acte? Daca este functional sau nu este irelevant (gasesti orice OEM sau AM in Grecia) problema spinoasa este inmatricularea (fiscal, carte, CVC...). Este deja inregistrat la primarie, nu mi fac probleme. Daca ma chinui putintel pot sa inregistrez si miar:)) nu ne verifica nimeni Acum 23 ore, frigider a spus: Ai grija frate, de la 50 la 125 e că și cum ai trece de la cb500 la miara sportivă. De fapt mai rău dacă ținem cont de creșterea procentuala de cmc. Succes! Am ceva experienta pe motoare de 125cc, sunt aproape sigur ca nu ma da pe spate ceva de 8-9 cai:) Acum 22 ore, vis-a-vis a spus: Trebuia să iei motorul cu totul, cu aprindere, carburație. Slabe șanse să plece cu alt CDI, iar cu un carburator mai mic va merge gâtuit, chiar dacă va pleca. Propabil puterea va fi sub cea a motorului de 50 cmc. Dacă instalația e pe 6 volți, o vei prăji dacă bagi 12. Trebuie să iei absolut totul la mână și să schimbi cu piese de 12 volți, becuri, etc. Te-ai cam legat la cap fără să te doară... Ma duce capul. Am zeci, de tutoriale pe youtube cum sa pun o instalatie de 12v, n am nicio scuza sa nu mi iasa proiectul. Acum 21 ore, Penetru a spus: Există într-adevăr dar nu este 125, e 107 CC. Merge, cu înlocuirea carburatorului și a gâtului de la carburator și a eșapamentului. Fiind mai puternică vei vedea că viteza maximă nu s-a, modificat doar că schimbi vitezele foarte repede. Va trebui să schimbi. pinioanele de lanț Acesta este un motor de ATV. Acum 7 ore, ENEOS a spus: Vedeți-vă de treabă, șansele să facă astfel de swap sunt 0! Am sa revin cu un update dupa ce fac rost de partea electrica Revin cu o altă întrebare. Am verificat astăzi, și toate becurile ( far, stop, semnalizări) sunt pe 12v, dar totuși am baterie de 6v. Becurile de 12v sunt compatibile pe o instalație de 6v sau e posibil să am chiar instalația de 12v? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 6, 2021 Share Postat Octombrie 6, 2021 (editat) Buna seara,sper sa nu sa supere colegul @OvidiuRdc ca ma bag pe topicul lui. Mi-am cumparat un motor de cross china,aproape identic cu cele postate de @Penetru si @patrick1,in ideia de al monta pe un ticiclu muravey si nu stiu ce inseamna fiecare fir in parte Asi dori o schema electrica sa pot porni acest motor. Multumesc Editat Octombrie 6, 2021 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 6, 2021 Share Postat Octombrie 6, 2021 Acum 3 minute, patrick1 a spus: Cu ceva explicaţii: https://wiringall.com/107cc-atv-wiring-diagram.html Multumesc din suflet, sper sa o pot descifra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 7, 2021 Share Postat Octombrie 7, 2021 Buna seara,nu prea bate deloc schema,ori eu am alt tip de cdi-dc si nu se potriveste cu magnetoul atasej 2 poze cu cdi si mufa la magnetou poate ma desluseste cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OvidiuRdc Postat Octombrie 7, 2021 Autor Share Postat Octombrie 7, 2021 (editat) @spulber, daca am inteles bine la ce te refereai, te anunt ca cdi ul nu se conecteaza direct la magnetou, n ar avea sens. Daca stii putina engleza iti recomand sa te uiti la acest videoclip . Mie mi a fost de mare ajutor.Mult succes si revin o cu rezultatul final. Editat Octombrie 7, 2021 de OvidiuRdc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 7, 2021 Share Postat Octombrie 7, 2021 asa este,cdi-ul e dc si nu trebuie legat direct din magnetou multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Octombrie 8, 2021 Share Postat Octombrie 8, 2021 Pacat de scuterasul acela sa-l modifici. Ala are deja ceva valoare. De altfel potriveste motor de 107, 125 cu electromotorul in jos sau fara varianta fara electrmotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 8, 2021 Share Postat Octombrie 8, 2021 Acum 12 ore, patrick1 a spus: Contactează furnizorul, se pare că are "idei". Va rog, fiti mai explicit,chiar si in privat,multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 8, 2021 Share Postat Octombrie 8, 2021 (editat) Multumesc Cei ce mi-au vindut motorul(este nou) au zis ca cdi-ul ales de mine este compatibil cu motorul,am vrut sa fiu mai cu mot si am luat cdi-ul asta,zic ei ca are curba de avans mai buna ca celelalte. O varianta ar fi sa desfac volanta si sa vad cei acolo,dar am zis ca poate cu ajutorul dv gasesc o solutie,poate cineva a intimpinat aceasta problema Multumesc tuturor de ajutor,o scot eu cumva la capat De aici am dedus eu ca sicdi-ul meu ar fi cu alimentare dc Iar asta e ce am eu luat odata cu motorul Editat Octombrie 8, 2021 de spulber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Octombrie 9, 2021 Share Postat Octombrie 9, 2021 Cand o sa inceapa sa traga 125 ala de bascula, articulatii, ax, cadru, tampoanele de la pinionul din spate...etc, ceva o sa se rupa/deformeze. Si e cam blasfemie sa strici o Honda care arata asa de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 9, 2021 Share Postat Octombrie 9, 2021 Acum 14 ore, patrick1 a spus: Se pare ca ai motorul, echipat cu magnetou pentru CDI - AC. Si ai ales un CDI - DC, incompatibil direct cu magnetoul de pe motor. Ti-ar trebui un redresor-regulator (pe cele 2 fire galbene), o baterie de 12V (sau un condensator de mare capacitate care sa o inlocuiasca) ca sa poti alimenta CDI - ul DC. Plus o bobina de inductie (transformator) pentru CDI> Elemente pe care nu le vad ca "luate odata cu motorul". Daca e asa prefer sa iau alt cdi, luni sun pe cei de la care am motorul si poate rezolv cazul,ca sa vad ce magnetou am,imi trebuie si o presa pe care nu o am,deci o legede aur zice...''orice cumparatura duce la alta cumparatura'' Multumesc de raspuns zi buna sa aveti o sa postez si rezolvarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 9, 2021 Share Postat Octombrie 9, 2021 Inca o data aveti dreptate. dar am luat si bobina pt cdi Cit despre avans,sa ramina acolo fix sau cum o fi, ca intotdeauna ma maninca degetelele sa tot umblu acolo unde sint reglaje,tipic romaneste.Cei ce au motoare rusesti in 2 timpi stiu cu ce se maminca o platina si reglajul acesteia Ce-mi lipseste acum? o schema sa pot incropi pt moment o instalatie sa pornesc motorul Citat Sunt trei fire: masa (verde), alimentarea cu AC a CDI - ului (sute de V din magnetou) probabil firul roşu /negru şi semnalul de la trigger (cititor) probabil pe firul albastru /alb. Cele două galbene (iesiri AC/12V -) sunt probabil pentru iluminat /incarcare baterie (după redresare şi stabilizare) şi se leagă probabil la intrare AC în redresor /regulator de tensiune ("releu") ale cărui ieşiri DC sunt masa (comună) şi firul (borna) de plus 14,5V. Cred ca asta ar fi schema,doar ca nu am CDI AC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spulber Postat Octombrie 9, 2021 Share Postat Octombrie 9, 2021 Citat Acum 1 minut, patrick1 a spus: Sau poate iti schimba actualul CDI - DC (nepotrivit) cu un CDI - AC (pe care ar fi trebuit sa ti-l dea de la inceput). Ar fi o varianta dar costa maI mult transportul,voi vb cu ei dar cred ca nu le stiu ei pe toate Am desfacut capacul la magnetou... Ati avut mare dreptate,cdi ac Chiar prostii mi-au zis! Grija mea era ca nu am presa de scos volanta,dar nu e ca la scutere chinezesti,magnetoul sta pe capac nu pe carter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.