ERU Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 Se pare ca primul unicorn va fi made in China. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pop Mihai Lucian Posted January 21, 2022 Share Posted January 21, 2022 si royal enfield a anuntat un 450 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridersowg Posted January 22, 2022 Share Posted January 22, 2022 Daca ar scoate un DRZ updatat la secolul actual, cu injectie , 6 trepte, si cel mai important Euro "x"..... , cred ca ar rupe norma in Eu. Chiar atat de dificil sa fie? consider ca e un potential enorm pe piata, si ca este o cerere mare, inca nesatisfacuta, pentru zona light dual-sport, fiabil si economic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted January 22, 2022 Share Posted January 22, 2022 Unicornului made in China, musai trebuie sa i se schimbe suspensia, sa fie mai usor iar posesorul trebuie sa isi faca un stoc consistent de motoare. Cam 7 pe sezon, ca sa fie ca in MotoGp.. Acum 45 minute, ridersowg a spus: Daca ar scoate un DRZ updatat la secolul actual, cu injectie , 6 trepte, si cel mai important Euro "x"..... , cred ca ar rupe norma in Eu. Chiar atat de dificil sa fie? consider ca e un potential enorm pe piata, si ca este o cerere mare, inca nesatisfacuta, pentru zona light dual-sport, fiabil si economic. Daca l-au scos de pe piata europeana, inseama ca nu mai era rentabil pentru ei sa il alinieze la "standardele" tot mai prohibitive din (M)UE. In tot mai multe tari europene, motociclismul off road este interzis, astfel ca nu prea mai este cerere pentru genul asta de motociclete. Pana acum cativa ani, era pe piata din Europa modelul Yamaha WR250R, de care devenisem interesat. De cativa ani buni nu se mai produce sau, in orice caz, nu se mai gaseste in oferta pentru UE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 22, 2022 Author Share Posted January 22, 2022 Acum 13 ore, Pop Mihai Lucian a spus: si royal enfield a anuntat un 450 Da stiu dar cumva cred ca desi cu cilindree apropiata vor fi doua masini destul de diferite. RE arata ca un utilaj de agricultura improvizat pe cand GPX-ul arata a mobra de Dakar. Acum 2 ore, ridersowg a spus: Daca ar scoate un DRZ updatat la secolul actual, cu injectie , 6 trepte, si cel mai important Euro "x"..... , cred ca ar rupe norma in Eu. Chiar atat de dificil sa fie? consider ca e un potential enorm pe piata, si ca este o cerere mare, inca nesatisfacuta, pentru zona light dual-sport, fiabil si economic. De ce trebuie sa ne raportam la mobre din secolul trecut ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danm Posted January 23, 2022 Share Posted January 23, 2022 Unicornul există, sau voi îl așteptați de la o firmă mare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 24, 2022 Author Share Posted January 24, 2022 La 23.01.2022 la 10:48, danm a spus: Unicornul există, sau voi îl așteptați de la o firmă mare? A existat oarecum în trecut și acum există niște chestii care ar putea să se apropie, dar cu muncă multă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigfoot Posted January 24, 2022 Share Posted January 24, 2022 Foarte tare! In ceea ce priveste motorul, 90% este un patent copiat al anilor 2005-2010 al unui producator european, adus cumva la zi. Pe sistemul motocicletelor SWM care sunt modele de Husqvarna din anii 2005-2010 copiate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danm Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 poate cineva sa defineasca unicornul asta ? ( din punctul lui de vedere ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 13 minutes ago, danm said: poate cineva sa defineasca unicornul asta ? ( din punctul lui de vedere ) Nah' ... un KTM 450 copiat? 140Kg, 12,5/1, 37KW, orez? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danm Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Pai la ăsta ce faci dacă ești fumător?(până fumezi țigara trebuie să schimbi uleiul) , nu merge trebuie altceva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 Acum 7 ore, patrick1 a spus: Nah' ... un KTM 450 copiat? 140Kg, 12,5/1, 37KW, orez? Pai daca cei de la KTM [precum si restul de maponezi]se incapataneaza sa nu faca o versiune de ADV o vor face chinezii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 (edited) Acum 1 oră, danm a spus: Pai la ăsta ce faci dacă ești fumător?(până fumezi țigara trebuie să schimbi uleiul) , nu merge trebuie altceva. caracteristicile sunt asa la o dakar replica: 140 kg, 70 de cai, peste 30 litri de benzina, bani fara numar daca vrei mai fiabil trebuie sa renunti la: putere - crf300 rally (aceeasi greutate, cai sub jumatate, schimbi uleiul daca iti amintesti) greutate - tenere (aceeasi putere, cu 70 de kg mai greu, schimbi uleiul daca iti amintesti) distanta parcursa cu un plin - 690 enduro (aceeasi putere, 20 de kg mai greu, benzina putina, nu uita sa schimbi uleiul din cand in cand) chinezii zic ca ala e un 450 cu peste 50 de cai, peste 30 de litri de benzina si 140 de kg la plin daca nu mint la toate aia e putere de 450 de enduro, uleiul se schimba la ore vedeti crf450l pentru ce scoate un 450 caruia nu-i schimbi uleiul in fiecare weekend Edited January 25, 2022 by prafrau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 6 hours ago, ERU said: Pai daca cei de la KTM [precum si restul de maponezi]se incapataneaza sa nu faca o versiune de ADV o vor face chinezii. O vreme, KTM a lucrat şi prin China (şi pe unde şi cu cine au putut) dar nah' ... probabil că a "transpirat" reţeta la clătite, ca de obicei. Problema rămâne raportul preţ (chinezii muncesc mult) /calitate (nu prea ştiu cum şi vin cu "idei") Unele "idei" nu sunt tocmai adecvate. Părerea mea. De materiale nici nu mai amintesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 25, 2022 Author Share Posted January 25, 2022 (edited) Acum 6 ore, prafrau a spus: caracteristicile sunt asa la o dakar replica: 140 kg, 70 de cai, peste 30 litri de benzina, bani fara numar daca vrei mai fiabil trebuie sa renunti la: putere - crf300 rally (aceeasi greutate, cai sub jumatate, schimbi uleiul daca iti amintesti) greutate - tenere (aceeasi putere, cu 70 de kg mai greu, schimbi uleiul daca iti amintesti) distanta parcursa cu un plin - 690 enduro (aceeasi putere, 20 de kg mai greu, benzina putina, nu uita sa schimbi uleiul din cand in cand) chinezii zic ca ala e un 450 cu peste 50 de cai, peste 30 de litri de benzina si 140 de kg la plin daca nu mint la toate aia e putere de 450 de enduro, uleiul se schimba la ore vedeti crf450l pentru ce scoate un 450 caruia nu-i schimbi uleiul in fiecare weekend Eu sincer cred ca aia e greutatea fara carburant. Ar fi prea bine sa fie la plin, chiar si cu 75% carburant cum o dau unii e foarte bine. Nu cred ca se schimba uleiul la ore pentru ca are 2l spre deosebire de un enduro. Ma stept sa fie undeva la 5~6k km ceea ce ar fi foarte ok. CRF-ul ala e o dubiosenie dpdv putere, btw te referi la puterea din state sau la cea din EU ? Edited January 25, 2022 by ERU Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prafrau Posted January 25, 2022 Share Posted January 25, 2022 Acum 1 oră, ERU a spus: Eu sincer cred ca aia e greutatea fara carburant. Ar fi prea bine sa fie la plin, chiar si cu 75% carburant cum o dau unii e foarte bine. Nu cred ca se schimba uleiul la ore pentru ca are 2l spre deosebire de un enduro. Ma stept sa fie undeva la 5~6k km ceea ce ar fi foarte ok. CRF-ul ala e o dubiosenie dpdv putere, btw te referi la puterea din state sau la cea din EU ? nu vad nicaieri cat ulei cara, dar la puterea aia nu prea cred ca o sa recomande mai mult de 15 ore, ala e cam standardul site-ul oarecum oficial zice 140 de kg la plin, un chinez aiurea pe youtube zice 140 de kg la gol ma refeream la puterea crf-ului dupa ce scapi de restrictor, adica pe la 40 de cai, ca sa poti schimba uleiul la la 30-40 de ore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 2 hours ago, prafrau said: la puterea aia nu prea cred ca o sa recomande mai mult de 15 ore Nu este chestiune de putere ci de soluţie tehnică (lipsa răcirii prin radiator de ulei). Unele modele mai "deştept" construite (XR 400) au şi radiator şi răcire în cadru, pentru ulei: Şi în structură solidă între lamele groase care rezistă la lovituri de pietre Nah' ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted January 26, 2022 Share Posted January 26, 2022 Ca sa scoata o motocicleta de genul asta, la 140 kg la gol (nu mai zic 140 cu toate fluidele), au subdimensionat toate componentele: sasiu, motor, etc. Cel mai probabil, chinezariile astea sunt de unica folosinta. Unicornii zburda doar in mintea unora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 26, 2022 Author Share Posted January 26, 2022 Acum 15 ore, prafrau a spus: nu vad nicaieri cat ulei cara, dar la puterea aia nu prea cred ca o sa recomande mai mult de 15 ore, ala e cam standardul site-ul oarecum oficial zice 140 de kg la plin, un chinez aiurea pe youtube zice 140 de kg la gol ma refeream la puterea crf-ului dupa ce scapi de restrictor, adica pe la 40 de cai, ca sa poti schimba uleiul la la 30-40 de ore Nu mai stiu unde am vazut treaba cu 2l ulei dar uite aici despre intervalul de revizii: https://gpxmoto.com/index.php?route=product/product&product_id=1253293 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danm Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 Marca asta se vinde in Europa ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted January 27, 2022 Share Posted January 27, 2022 On 1/26/2022 at 12:45 AM, prafrau said: nu vad nicaieri cat ulei cara Vreo 2l de ulei, probabil, însă ”jucăria” ar căra vreo 8 galoane de benzină pentru vreo 300 de mile autonomie. Asta nu sună rău ... Însă suspensia spate ar duce doar 134mm față de 305mm, cursa pe suspensia față. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 29, 2022 Author Share Posted January 29, 2022 La 27.01.2022 la 19:21, patrick1 a spus: Vreo 2l de ulei, probabil, însă ”jucăria” ar căra vreo 8 galoane de benzină pentru vreo 300 de mile autonomie. Asta nu sună rău ... Însă suspensia spate ar duce doar 134mm față de 305mm, cursa pe suspensia față. A mai fost discutata pe undeva treaba cu 134 mm suspensie spate se pare ca atat este de fapt cursa pistonului. In mod evident nu poate avea 134 spate cu 305 fata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrick1 Posted January 29, 2022 Share Posted January 29, 2022 (edited) 3 hours ago, ERU said: A mai fost discutata pe undeva treaba cu 134 mm suspensie spate se pare ca atat este de fapt cursa pistonului. In mod evident nu poate avea 134 spate cu 305 fata. Replay (mesajul meu anterior a fost șters): Nu cred că ar putea fi cursa pistonului cei 134mm pentru că: dacă articulația telescopului central spate ar fi la 1/2 din lungimea furcii spate, atunci cursa roții ar fi 2 x 134 mm = 268mm, dacă ar fi la 1/4 ... atunci ar fi ... 536mm, etc. Specificația fabricantului: ”Front suspension KYB pre-load and dumping adjustable, up down,Hydraulic,diameter 49 mm, travel:305mm Rear suspension KYB dumping adjustable,Multi connecting rod, rocker structure, travel:134mm” Atâta e cursa suspensiei spate, nu e o motocicletă pentru trial sau sărituri ... te-ai lovi cu nasul de parbriz Edited January 29, 2022 by patrick1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted January 30, 2022 Share Posted January 30, 2022 Eu știu că se dă distanța parcursă pe verticală de axul roții atunci când vb despre cursa suspensiei. Monoamortizorul spate totdeauna e mult mai aproape de axul basculei decât de al roții, așa că la 134 mm cursa lui (imposibil zic eu) ar rezulta >1/2 m la roată, ceea ce... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted January 30, 2022 Author Share Posted January 30, 2022 A ratio of ~2.5 is commonly used in rear suspension design, so assuming that 134 mm is the shock's stroke (as mentioned above), that would give you a wheel travel of 335 mm, which seems about right for this bike. https://www.advrider.com/f/threads/2021-gpx-rally-450.1467870/ post count 190 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.