razvan.dumitrescu10 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 @Georgian Bala Arunca-ti privirea si spre un FZ6 Fazer S2 ABS. 4L, iarta greseli, 98 de cai.. S-ar inscrie in buget, dar la limita superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorynz Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 salutare si bine ai venit! Chiar daca ma repet fata de ce au spus si colegii mai sus, eu iti voi da sfatul din propria experienta. Permisul l-am luam in primavara asta, m-am uitat la tot felul de motoare si am zis ca pentru un mers 60% in oras, 40% la plimbari prin afara un naked ar fi cel mai bun iar ca si cmc am zis ca in jur de 600 ar fi perfect (nici prea mult sa-mi rup capul, nici prea putin sa nu simt ca merg..). Ca si dimensiuni cred ca suntem pe aproapte nul de celalalt. Eu am acum 1.92 si 100kg, cand am termiant scoala moto aveam 110 . Am folosit site-ul http://cycle-ergo.com/ unde mi-am bagat dimensiunile si am "testa" diverse pozitii pe motocicletele din gama. Pe atunci mi-au facut cu ochiul vreo 3 motorete, Honda Hornet CB600, Kawasaki er6n si fratele mai mare Kawasaki Z750, ultimul fiind si varianta pe care am mers. De ce? Pentru ca are cea mai buna pozitie dintre toate (o sa vezi pe cylce-ergo comparand cu experienta pe care ai avut-o in scoala), cea mai inalta șa, este un pic "grasuta" si nu da impresia ca pedalezi la bicicleta si, peste toate, imi placea cel mai mult . Pun aici si o poza ca si dimensiuni sa-ti faci o idee.. Bafta la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 1100xx super motor si merge pe orice gabarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 colegule, e vorba de primul motor! FJR, ZX12 / 14, Hayabusa, XX si celelalte hyperbike-uri se exclud din start nu neaparat datorita puterii, ci mai ales gabaritului si greutatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 O sa-ti doresti cu siguranta sa faci iesiri la munte, ori pe litoral ( si banuiesc, poate ma insel, ca nu singur)....Personal as alege un VStrom de 1000 cmc ca acesta: https://www.olx.ro/oferta/motomus-vinde-suzuki-v-strom-1000cc-an2002-97cp-41323km-ID7muOo.html#8cb8dda7c0 ...ori ... https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-triumph-sprint-st-1050-abs-ID6SFiI.html#8d61e20301 Pana la urma TU vei fi acela care o sa faca alegerea, dar na......ne dam si noi cu parerea daca tot ai cerut un sfat! Asfalt uscat la anu' si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Modele ti s-au propus din belsug. Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile. Sfaturile mele: - ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul. - asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun . - nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 prietene....las-o moarta cu busa,multistrada de 1000, zx12r si fjr de 1300....abia si-a luat carnetul si-l pui pe motoare de peste 130 cai? MTS 1000 DS are 92cp @ 8000rpm Nu aș recomanda-o unui începător, dar din alte motive. Transalp este ok, dar parcă prea leșinată. TDM mi se pare compromisul cel mai bun având în vedere parametrii dați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 eu sunt cam cat tine am condus de la brasov la constanta z750 2009 e un motor bland nu e vreo racheta si ca si marime e ok deci iti recomand asa ceva . baiatul care l-a luat e incepator si e foarte multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salutare... cred ca ar trebui in primul rand sa treci peste glumele tampite ale unora, cum zicea cineva... frig, creierul se contracta Persoana in cauza este o persoana matura, cu capul pe umeri, nu se poate compara cu pustii de 20 de ani care vor R1 si R6, nu cred ca ar veni cu drag sa stea la fitele de la Victoriei. Asadar, cat nu ii trage altcineva de acceleratie, personal consider ca este mai periculos un anturaj gresit decat 150cai pe care te bucuri sa ii ai, nu ii si folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Modele ti s-au propus din belsug. Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile. Sfaturile mele: - ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul. - asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun . - nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' 2.0 si 115. Subscriu la domnu' SilverArrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhn Ro Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 cum ti-am explicat si pe privat , sunt in zona ta de inaltime si greutate + incepator , am optat pentru un gsr 600 din 2006 luata de pe acest forum , o motocicleta fiabila care m-a iertat de cateva ori cand era sa o comit . Sfatul meu e sa-ti alegi 2-3 modele si dupa aceea sa incepi sa te sui pe ele si sa vezi pozitia . Eu iti stau la dispozitie sa vezi cum stai pe gsr600 ( nu vand motocicleta , doar ajut un viitor coleg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Daca vrei doar asfalt, din cele enumerate, TDM-ul rulz! V-Stromul e si el o optiune. Deauville e un fel de chopper cu o pozitie mai ergonomica. Editat Noiembrie 17, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu stiu pe ce drumuri ai mers tu, dar eu chiar schimb viteza des la drumuri lungi. Sa nu uitam ca in Romania autostrazile sunt un fel de inorogi (in sensul ca le vezi foarte rar) si nu sunt interesante deloc, deci cel mai probabil drumuri lungi = drumuri nationale, unde oricum schimbi des viteza. In fine, ai ceva destept de spus sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Multumesc de raspunsuri.Interesanta Aprilia Mana. Dar, am niste retineri: parca as prefera japoneza, si pretul. 3500 pret afara ,la care mai adaug 500 adusul, si inca 200 imatricularea, se duce cam mult bugetul. Vreau ceva de asfalt predominant, confortabil, sa nu lesine complet la 100km/h daca vrei sa depasesti camionagii de RU/TIRSAN, si eventual sa duca si un pasager ocazional, cu un topcase plin. La TDM, imi place designul, ma atrag cei 900cc, si cai 80, vad pe tot felul de review uri ca da puterea relativ previzibil, deci ma gandesc ca atent fiind cu ea, te mai iarta. M-am suit pe una, mi-a placut pozitia. Legat de Deauville, imi place in primul rand ca are cardan,si scapi de cele 15 min de curat lantul, la 500km. Sunt un lenes, si treaba asta mi se pare buna. In rest, am vazut, e vaca, 236 kg la gol fata de 190 tdm, inaltimea la sa e cu cativa cm mai mica, deci sigur o sa vina ok, are ceva protectie la vant in plus, motor in schimb mai slab, si V win. Deci probabil ceva vibratii in plus. Inca mai caut concurent la TDM, raportat la pret..dar n-am gasit, sa se preteze la ce imi trebuie mie-ce stiu eu, banana incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi si Suzuki V-Strom, s-ar putea sa apreciezi modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Georgian Bala Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga Editat Noiembrie 17, 2016 de Georgian Bala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) 1. daca te citesc BMW-istii ca pui Transplantul peste mega-giga-ultra moto bavareza te reneaga, surghiunesc si rastignesc pe-o elice alb-albastra! 2. parca zicea colegul ca e big boned. si, cred ca deja sunt redundant, pt oras e greu cu >600, si mai ales pt un incepator, dar oricum te cam chinui (masa, gabarit, caldura). Eu fac un fel de naveta ~30 km/zi, merg si prin oras dar ies si cu pasager la drum (nu fac jdemii de km, Nordkapp & stuff), nu mai stiu cati ani de permis A (17-18 parca) si m-am limitat la 600 pt polivalenta. Confortul la drum lung e execrabil pe FZ6, dar poate in iarna combin o modificare de sa. Astazi am fost surprins ca <70 km/h nu mi-a fost rece, nici la deshte unde sunt destul de sensibil si manusile nu sunt de iarna. Am plecat pe 4 grade de acasa. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) ... Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. » Post actualizat in 17 Nov 2016 18:26 Bine, merge si impinsa Iar in oras circula si autobuze articulate, Busa e mult mai mica deci e chiar o mobra de oras. Kosh e un caz mai special pare-mi-se... Si uitati-va la Kosh cum merge cu Busa - asta ca sa nu mai zica cineva ca Busa nu poate merge incet Editat Noiembrie 17, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Honda Varadero 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Place varadero. Oare nu e prea mare-grea, pentru nivelul meu? Sa nu ma bag la mai mult decat pot duce...ma gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ba da, este si mare, si grea... eu zic sa nu te arunci direct la vaca de 250 kg, mai ales dupa doar cateva luni de motociclit. E cu totul alta pozitie in sa, mult mai inalta decat pe cruiser, centrul de greutate mai sus si simti greutatea altfel. In plus, pt oras nu e chiar ce trebuie. E o mobra f misto, dar e gandita pt drumuri lungi, sa care tone de bagaje, nu pt strecurat si nu pt consum mic. Daca nu te grabesti, la primavara te poti urca pe a mea, sa vezi cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Eu am glumit cand am zis de Varadero. E cam mare si grea pt un incepator, dar gandeste-te: eu vin de pe Virago 535 iar Geo de pe Virago 250 si nu avem probleme cu Varadero. Intr-adevar, e ceva mai geu de condus in oras, greutatea se simte la manevrele la viteza mica, insa ai putere, ai cuplu, vezi bine drumul (pozitie inalta), are ciclistica foarte buna etc. Si da, la primavara poti sa vii sa vezi cum stai si pe a mea, nu e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 (editat) Multumesc! E un model ce m a atras de cand ma baleam dupa 2 roti. Clar, nu il iau in calcul momentan, poate ca moto nr 3 , peste 2 ani. Asa cum ziceam mai sus, si la tdm am niste retineri, desi are 190 kg fara lichide. La dragstar, fiind joasa, nu simt cele 235kg, doar pe loc- la plecare. Aici am cele mai mari dubii, ca ma uit dupa moto inalte..si imi e ca o sa o dau de terra, crashbar-crashpads obligatoriu va fi. Editat Noiembrie 18, 2016 de mathe adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Arica Twin (99'-03'), Transalp(ABS) sau V Strom 650(ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 18, 2016 Share Postat Noiembrie 18, 2016 Multumesc pentru recomandari. Incerc sa ma sui pe cat mai multe si la final sa aleg. Iarna e lunga asteptam sa ne spui care a fost alegerea castigatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.