frankone Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 @geo nu sunt sigur de nimic, doar din ce am povestit cu prieteni mobristi & ce am citit pe forum, plus experienta personala. Am inceput pe 400 si visam la ceva mai mare dupa un an. Si nu sufar de mania vitezei, chiar deloc, din contra as zice.. Am dorit ceva mai mare in primul rand pentru siguranta pe care o ai cand te angajezi intr-o depasire si vezi ca nu mai trage, iti trebuie sa ai liber in fata kilometri de drum sa te incumeti sa depasesti un tir care merge constant cu 90. Nu mai zic daca e si in urcare drumul, se face coada dupa tine ca dupa mort. Ca in orice domeniu sunt si exceptii. Ce ziceam e sa cantareasca bine decizia, ca odata luata mobra, mai greu o schimbi, avand in vedere cat de "bine" se misca piata. Si toti astia care zic ca iti ramane repede mica prima mobra, nu zic ei degeaba, chiar daca nu e valabil pt toti, sunt mari sanse sa pateasca si el la fel. De ce sa nu prevada asta si sa ia ceva putin mai mare, nu zic sa ia de 600 sau 1000, dar macar de 250 vorba ta, sau 400, si tot se simte diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Proxi nu mai vinde de mult mobre (chinezesti sau nu). Ati ramas fixati pe ideea asta. Personal, imi cer scuze ca l am judecat gresit(Proxy). Dar nici sa sustii ca repari un 600 saptamnal, totusi, nu sunt dacii din 70. Si apropo, DA, sunt multi care prefera un bmw vechi ( pana in 2003) decat un logan nou. Pana in acea perioada se faceau masini. Scuze pentru offtopic si bafta cu achiztia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Daca vrei sa mesteresti saptamanal , ia una de 15-25 de ani, de 600-1000cmc, cu 'numai' 30.000 km la bord, 'tinuta in garaj' si 'trantita doar de pe loc' - te vei distra des, nu te vei plictisi ca cu aia noua de 125 . Iti dau io una de 500, 17 ani, 150.000 km o luna. Si daca pui sculele pe vreun surub ti-o fac cadou. Dar lasi 3000 de euro garantie si, daca e ca mine, ii pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Fac eu pariul asta. Da nu te superi pe mine daca imi plimb scula pe toate suruburile. @OP: Ia-ti bos kymco. Nu stiu modelul ala, da cand aveam eu Agility 50, nu i-am pus nici ulei vreo 4 ani. Dupa care am schimbat motorul ca s-o prajit pentru ca nu i-am schimbat uleiul in 4 ani. Si m-a costat 300 RON sa-l schimb. Ce vreu sa zic e ca experienta mea cu marca Kymco e extrem de buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Fac eu pariul asta. Da nu te superi pe mine daca imi plimb scula pe toate suruburile. Show me the money! Da' nici tu nu ma intrebi ce-am facut cu ei pana trece luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigFatAss Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Nu problem bos, banii n-are mirosi. Daca nu-i topesti, poti sa faci si baie cu ei. Sa nu uiti sa pui saruri aromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Mie nu imi vine sa cred ca in anul 2016 dezbatem tema "Chinezarie noua vs. Suzuki, Honda, Kawa, etc. la SH dar buna", indiferent de cmc. Acum puteti sa sariti in sus ca Kymco de exemplu e buna, merge fara ulei schimbat, crapa ceva in ea o faci ieftin, de acord dar totusi. Altfel am cumpara masini Tata motors din India, undele sunt OK, majoritatea nu prea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 (editat) Nu problem bos, banii n-are mirosi. Cand o sa ti-i dau inapoi o sa aiba. Editat Februarie 2, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Nu ai nevoie de mare putere pt mersul in oras, prin aglomeratie. Ai nevoie de o mobra subtire, usoara, agila si cu un consum mic. Sau sa-si mai ia una pt plimbari si asta mica sa ramana pt oras. Viroaga: 20 min max pana la munca, cu un consum de ~3,5% Varadero: 30-40 min pana la munca, cu un consum de 10-12-14%. Plus "placerea" de a sta in aglomeratie. De ce sa se chinuie pe una mare, daca se simte mai sigur pe una mica? S-a tot spus ca iei una mica si pierzi la revanzare... pierzi la orice mobra, mai ales daca te apuci sa o pui la punct asa cum trebuie, nu mai scoti in veci investitia. Faptul ca tu, sau eu, sau alti 100 au nimerit o mobra buna, nu inseamna ca piata nu e plina de cazane obosite. Total si integral de acord cu domnul Geo! Eu tot cu un 125 am inceput (un MZ de genul caruia s-a indragostit initiatorul) si nu regret o secunda, avind in vedere domeniul de utilizare (naveta 20km si urban). Teoretic ar trebui s-o vind, ca intre timp am si (cel putin) un 600, dar nu exista comparatie de agilitate in trafic intre cele doua, ca sa nu mai vorbim de consum, degajare de caldura vara, etc. Adica mezelul e MULT mai bine adaptat vietii urbane decit celelalte, e in elementul lui. Revenind la subiectul topicului, intre cele doua eu as alege Kymco, arata belea si cred ca naked-ul e mai potrivit in oras decit un mini-cruiser. Coreenii nu sint in nici un caz niste habarnisti cind e sa faca motoare, au deja vreo citeva decenii pe raboj. Adica cam cit avea si Soichiro Honda prin anii '80, cind a inceput sa se construiasca legenda Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Coreenii nu sint in nici un caz niste habarnisti cind e sa faca motoare, au deja vreo citeva decenii pe raboj. Adica cam cit avea si Soichiro Honda prin anii '80, cind a inceput sa se construiasca legenda Honda. Da, cu specificatia ca Kymco sunt taywanezi. Spre deosebire de Lifan si alte jucarii de plastic, ofera 24 de luni garantie fara limita de kilometri (exceptand vehiculele de livrari). Cel putin asa scrie pe site. Dar intr-adevar, daca e sa vina vreo piesa rara de la producator, rugineste in service. A asteptat seful meu pentru un Infiniti fx37s 2 luni(!) o piesa, deci n-am de ce sa fiu exagerat de optimist in cazul asta. However, pentru producatorii moto consacrati, banuiesc ca piesele vin cam de la aceeasi distanta, doar ca mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 However, pentru producatorii moto consacrati, banuiesc ca piesele vin cam de la aceeasi distanta, doar ca mai scumpe. Mai scumpe, mai calitative, si mult mai raspandite/folosite... stocuri in europa (nu toate vin direct din Asia) pentru ca si in alte tari din Europa se folosesc motoare japoneze... asa incat termenul de livrare e mult mai mic... Plus ca sunt si multe solutii aftermarket nu neaparat de origine. Si multi au stocuri in Bucuresti... fara sa mai astepti. Oricum, polemica e interesanta... exact aceleasi intrebari le-am avut si eu inainte sa iau motor... Ceva nou asiatic de capacitate mica (dar ma gandeam la 250-350cmc, 125 mi se pare prea scuter pentru greutatea mea) sau ceva mai vechi dar japonez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Cele doaua mobre din link-urile puse au motoare llicenta Honda, ambele tipuri fiind foarte folosite la noi deci abundenta de piese. Ca tip de motorizare as recomanda Kymco, axa cu came in chiulasa, ceva mai performant, pe net sunt tone de informatii pentru tuning-ul acestui motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kitaro Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 (editat) Salutare Forum! Ma numesc Alex, am 25 ani si sunt iubitor de motoare!. Anul trecut in noimembrie am obtinut carnetul cat A la scoala AdiMoto Bucuresti. Posed carnet cat b de 7 ani, c+e de 3 ani. Revenind, Motorul il voi folosi in mare parte in oras si drumuri de vacanta. am 1.79 si vreo 92 kg.. Caut naked! 600cmc nimic mai mult si nici mai putin. Bugetul ? 2000euro exclusiv pentru motor + mici investiti in el dupa cumparare... placute, ulei, etc etc... Hornet? Da... am vazut vreo 2. Nici unul nu m-a incantat. Unuia i se auzea urat lantul la distributie si celalalt era mult prea uzat . Fz6 ? Am vazut unul, fusese lovit destul de nasol... a cazut, nu este pentru mine. plus ca bugetul nu ma ajuta .. Bandit? hmmm pare dragut, dar prefer un hornet. Plus ca de 7 ani merg cu masina zilnic si cred ca cei 76 cp o sa ma faca sa imi doresc mai multi cai, obisnuindu-ma repede cu agregatul. Sper sa primesc niste recomandari de motociclete, cu exemple. Va multumesc anticipat! Editat Februarie 3, 2016 de Kitaro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Ia in calcul si un V2, o sa te faca sa zambesti mai des Suzuki SV 650 N sau Ducati Monster. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 N-au cp... n-auzi ca 76cp sunt prea putini si te plictisesti repede de ei? Si oricum, el vrea naked, de fix 600cmc, cu minim 90-100cp, si care sa nu fie fazer sau bandit. Simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Arata foarte modern Kymco dar sunt interesante si celelalte doua modele din link, au putere ceva mai mare si rezervor semnificativ mai mare. Am mai povestit pe undeva pe aici, am inceput cu un YBR 250, doua sezoane, 30.000 km. Pro: usoara, manevrabila, vioaie, ideala pentru oras, puteai sa-i faci ce vrei ca nu consuma mai mult de 4L/100 km. Contra: impuneam ritmul grupului pe autostrada la 120 km/h. Parca si eu inclin catre un 500 cmc pentru un inceput mai ... lung. Succes in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Pana una alta , Kymco este producatorul N0 1 mondial de moto...sper sa nu gresesc. Este NO 1 din Taiwan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Pentru cei ce nu stiu,motorizarea Kymco e Suzuki cu licenta. Hotarati-va. vlad58 spunea mai sus ca e licentiata Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 (editat) Pentru cei ce nu stiu,motorizarea Kymco e Suzuki cu licenta. Punct! Si de la capat Pentru cei ce nu stiu matorul din link e de Honda, prima varianta a fost pusa pe Honda Cub. Stiu motorul asta ca pe buzunarul meu. Editat Februarie 3, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Asa se zice si despre SsangYong ca are motoare de/licenta Mercedes. De fapt unul din modelele vechi avea ceva motor copiat dupa ala de Cobra. Parerea mea - fara pretentii ca as fi cunoscator - e ca motorul e tot ceva copie. De altfel am cerut la un moment dat niste oferte de karturi de agremet pe la asiatici si, la pret de ~600$/buc, exista optiune de motor "Honda" cu ~120$ in plus. In afara de vreun motor de stergatoare nu cred ca exista Honda la ~250$ - motorul chinezesc era ~125$ ca piesa de schimb. Un vecin de-al meu luase ceva scutec Kymco, nou si cu garantie, chiar ranjea superior la Transalpul meu de +10ani (care m-a dus apoi pe mine 6 ani cu 0 probleme). A mers saracia cateva zile si s-a stricat nu stiu ce, nu mai pornea. Dupa vreo 2 luni de asteptat la garantie si-a luat piesa din targ, l-a adus in portbagaj de la reprezentanta si l-a reparat singur. Nu stiu cat a mai mers dupa aia, dar sigur nu prea mult ca nu l-am mai vazut/auzit dupa aia decat de vreo 3-4 ori... Subscriu la parerea ca alegerea optima e o japoneza de 5-600cmc, stiu fata careia i-a "ramas mic" 250 (japonez si nou) in cateva luni! Eu am avut Mobra (n-aveam insa permis atunci), scuter Yamaha de 50 in 2t, cateva rusoaice cu care mergeam mai mult prin oras, am facut doar cateva iesiri scurte cu ele. Si mai mereu surubaream la ele, un drum pana la Sinaia era aventura deja. Dupa ce am luat Transalpul (Bugatti Veyron pe langa Ij & stuff) am prins drag de iesiri dar la scurt timp am simtit nevoia de mai multa putere, mai ales la mersul cu pasager. Asta ca sa intelegi ideea cu cilindreea, puterea si fiabilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
green_fox Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Okay, so Kymco it is (will be)....multumesc tuturor pentru eforturi si interes. M-au mai convins si cele 102 kg la gol. In caz de trantire sau pana, foarte utila greutatea redusa, cel putin pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Ca au mai facut motoare si cu altii e altceva,sau ce fac ei acum. Suzi a fost baza la foarte multe din modelele lor. NU unul stiu care a tras pe cate una de a rupt-o si pagubele au fost minore,in comparatie cu alte branduri consacrate. Intrebarea initiala a initiatorului topicului,are de la mine un singurb raspuns:Kymco. Amu chiar e punct!Din partea me! Am zas! Si din nou de la capat, pai ce faci dai si fugi? Kymco s-a desprins din Honda (aici cearta-te cu wiki) e normal ca majoritatea patentelor sa le aiba de la ei, da-mi exemplu de motor Kymco licenta suzi ca ce am vazut eu majoritate sunt Honda, Venox-ul nu stiu de unde vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 Satutare tuturor ! Desi citesc de ceva vreme acest forum , pe foarte putini I-am vazut scriind ca cel mai important lucru e sa fii cumpatat . Da ! Aveti dreptate ce poate sa stie un incepator despre condusul unei mobre ? Va spun doar atat : daca au fost construite insemna ca pot fi conduse !!! E nevoie ca centaurul sa fie constient de niveleul de experienta pe care il are !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 (editat) Satutare tuturor ! Desi citesc de ceva vreme acest forum , pe foarte putini I-am vazut scriind ca cel mai important lucru e sa fii cumpatat . Da ! Aveti dreptate ce poate sa stie un incepator despre condusul unei mobre ? Va spun doar atat : daca au fost construite insemna ca pot fi conduse !!! E nevoie ca centaurul sa fie constient de niveleul de experienta pe care il are !!! Hehe. Ai scris asta ca sa ne provoci? Sunt multi cu vitezane ca a ta. O sa ii vezi la primavara cum apar articolele unul dupa altul cu accidente. Toate vor fi motociclete care "pot fi conduse", de catre oameni care vor considera ca au nivelul de experienta corespunzator. Ei vor fi gresit. Tu de unde stii ca nu gresesti? Daca tu stii sa conduci motocicleta ta ... foarte bine. Noi nu avem de unde stii. Poate ca ai dreptate. In loc de o provocare, motiv de cearta, etc., iti propun sa ne impartasesti din ideile tale. Ar fi mult mai folositor pentru toti cei de aici. Adica, ce zici tu ca trebuie sa stie un motociclist in plus fata de ceea ce stiu toti aia de fac accidente? Cum sa ii convingem pe cei care sunt pe cale sa o comita? Cum sa prevenim un accident? Sa avem cu cine iesi la plimbare... Editat Februarie 3, 2016 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danymal Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 Va rog sa ma scuzati daca comentariul meu a sunat ca o provocare . Departe de mine acest gand . Am vrut doar sa spun , ca cei mai cu experienta in ale "calaritului" nu ar trebui sa faca din mobra un "dragon ce scoate flacari pe nas" pentru incepatori . Ce poate face o "vitezanana ca a mea" voi vedea atunci cand voi merge in pista. Din pacate pentru altii si din fericire pentru mine pe o strada publica nu am curajul sa vad ce poate . Cu riscul de a ma repeta , atat timp cat conduci responsabil si preventiv mare lucru nu poti pati ; din punctul meu de vedere. Ca sunt destui cei care se cred zmei in stare sa struneasca bolizi de sute de cai putere nu ma indoiesc , dar sa nu uitam ca nu suntem singuri pe sosele !!! Din pacate nu putem stapani dorinta de a epata unul in fata celuilalt . Eu sper doar ca cei mai noi centauri sa stie sa-si stapaneasca dorinta de adrenalina in trafic . Acestea fiind spuse va doresc sa macinati kilometri fara incidente !!! Asfalt uscat si drum bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.