Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

MT-ul e extrem de placut pe distante scurte si medii...si ireal de manevrabil in trafic bara la bara (am mai povestit asta in topicul de prezentare din semnatura).

Pentru distante de genul l-am luat si eu si mi se pare foarte ok... Dar nu cu pasager...

Editat de Husqvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai bine mai strange niste bani sau ia ceva sh pentru inceput. Nici una dintre optiunile enuntate de tine nu sunt motociclete pentru termen lung. Aici ma gandesc la un 5-6 ani.

 

SH nu ma atrage, pentru ca nu am incredere in km din anunturi si nu stiu nici cum a fost exploatata. Sunt de parere ca merita sa iei SH doar in cazul in care iei o masina sau motocicleta de la cunoscuti, dar daca nu, riscul e de la mare in sus.

 

Targetul ei in proprietatea mea, ar fi 4 ani si apreciez ca maxim 50 000 km. Nu cred ca as putea sa fac mai mult de atat.

 

In plus, nu sunt dispus sa dau mai mult de 6000 si putin pe o motocicelta in momentul de fata, indiferent daca i-as avea sau nu. Mi se pare, un efort financiar, suficient.

Editat de razvan.dumitrescu10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate cele 2 depasec bugetul..

 

Mai bine mai strange niste bani sau ia ceva sh pentru inceput. Nici una dintre optiunile enuntate de tine nu sunt motociclete pentru termen lung. Aici ma gandesc la un 5-6 ani.

 

De acord cu dom' Baxxter. De ce te intimidează atât de rău un SH? :)

 

În primul rând, s-ar putea să fie ceva mai ieftină la întreținere, pentru că nu vei fi obligat să mergi la dealer pentru revizii. Apoi, începător fiind, s-ar putea să ai mici neplăceri cu ea: o mai scapi jos de pe loc, o găsești culcată prin parcare, etc. Când ai luat-o de nouă, s-ar putea să plângi puțin lângă ea :) Și în fine, mai este un aspect: cel mai probabil ai s-o vinzi la un moment dat, și trebuie să știi că primul proprietar al unei motociclete pierde cel mai mult din valoarea acesteia.

 

O motocicletă la mâna a 2-a cu puțini km (5.000 - 10.000) la bord și doar câțiva ani vechime mi se pare o variantă acceptabilă.

 

SH nu ma atrage, pentru ca nu am incredere in km din anunturi si nu stiu nici cum a fost exploatata.

 

Ori ai o concepție învechită, ori îți imaginezi că toate motocicletele sunt date pe circuit și abuzate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva optiuni pentru SH

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221273751&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221113570&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216854931&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221204220&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti un FZ6 Fazer . chiar gasesti unele in mintile lor pe la 2500-3000 eur . mobrele sunt foarte fiabile.

de restul iti iei echipament pt tine si sotie ...in caz ca nu ai luat deja

nu-ti mai ramane decat sa bagi benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai primit foarte multe sfaturi utile. Dar cu siguranta tu iti vei cumpara motocicleta care iti place cum arata. Cred ca foarte multi daca nu toti am facut asta.

Apoi dupa ce vei merge si o sa vezi tu ce si cum este prin oras sau la drum lung iti vei lua motocicleta potrivita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mergi pe Yamaha, eu ti-as sugera un MT 09 Tracer. Este mult mai adecvat pentru mers rapid pe autostrada, eventual cu pasager. Asta daca tii neaparat sa iei una noua. Asa cum spunea un coleg, ar fi bine sa iti largesti spectrul de cautare, nu neaparat spre modele concurente, ci spre alte tipuri de motociclete. In timp ce MT07 este un street fighter, mai potrivit pentru oras, MT09 este un touring, gandit exact pentru ceea ce vrei tu sa faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Zenklawa Garage organizeaza un event pe aceasta tema duminica, pe 28.02.2016 fix pe aceasta tema!

Detalii pe Facebook!

cauti victime?

 

n-ai destui hipsteri de jefuit sau s-au saturat de flat rate ...x200%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte.

Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență.

Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT.

E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou.

Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv.

Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta.

Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MT-ul e extrem de placut pe distante scurte si medii...si ireal de manevrabil in trafic bara la bara (am mai povestit asta in topicul de prezentare din semnatura).

Pentru distante de genul l-am luat si eu si mi se pare foarte ok... Dar nu cu pasager...

 

Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Iar in legatura cu pasagerul, de ce zici asta, din cauza seii mici, sau si din alte considerente? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean.

 

 

De acord cu dom' Baxxter. De ce te intimidează atât de rău un SH? :)

 

În primul rând, s-ar putea să fie ceva mai ieftină la întreținere, pentru că nu vei fi obligat să mergi la dealer pentru revizii. Apoi, începător fiind, s-ar putea să ai mici neplăceri cu ea: o mai scapi jos de pe loc, o găsești culcată prin parcare, etc. Când ai luat-o de nouă, s-ar putea să plângi puțin lângă ea :) Și în fine, mai este un aspect: cel mai probabil ai s-o vinzi la un moment dat, și trebuie să știi că primul proprietar al unei motociclete pierde cel mai mult din valoarea acesteia.

 

O motocicletă la mâna a 2-a cu puțini km (5.000 - 10.000) la bord și doar câțiva ani vechime mi se pare o variantă acceptabilă.

 

 

Ori ai o concepție învechită, ori îți imaginezi că toate motocicletele sunt date pe circuit și abuzate :)

 

SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie.

 

Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte.

Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență.

Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT.

E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou.

Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv.

Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile.

 

Touring in exces clar nu voi face, pe de alta parte, e clar ca o sa mai ajunga motocicleta si cate un wk end pe undeva prin tara, dar nu excesiv de departe. Pentru restul drumurilor, excursiilor, prefer masina.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 07:19

Despre CB500XA ce parere aveti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta.

Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma.

 

In primul rand multumesc pentru disponibilitatea de a ma lamuri in legatura cu cateva aspecte. M-ar interesa urmatoarele aspecte:

 

1. Cum se conduce la drum lung ? Exemple concrete : autostrada, aprox. 65 km dus - intors, deci aprox. 130 km intr-o zi (mers singur sa zicem), dar si sa zicem un drum de 200 km cu pasager (Bucuresti - Brasov).

2. Cum sta pasagerul ? Saua pare ceva mai generoasa si mai comoda decat cea de la MT

3. Cum sta cu consumul la aprox. 130 km/ora ?

4. Cat de manevrabila este prin oras, pe distante relativ scurte ? (cu si fara pasager)

5. Cat costa o revizie normala (ulei + filtru de ulei si filtru de aer)

6. M-ar mai interesa daca ai avut ceva problema cu ea si ce te-a nemutumit la ea. Desigur, daca a fost ceva care te-a nemultumit.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 08:15

Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg...

 

In concluzie, inainte de a lua o decizie trebuie sa trec pe la Yamaha cu sotia sa vedem cum se impaca cu pozitia pasagerului de pe MT. Ma gandesc poate exista si ceva accesoriu pt MT ca sa se poata tine mai ok pasagerul. Pana in momentul de fata, n-am vazut, cel mai apropiat mix pt confortul pasagerului fiind top case-ul plus suportul aferent. Bine, pe de alta parte, poate nici n-am cautat cum trebuie ca sa gasesc strict manere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean.

 

 

SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie.

 

130 km este suficient, ca sa iei tot vantul in fata. Fara protectie la vant, la o viteza peste 110 km/h, te umfla vantul ca pe o vela. Un parbriz after market ar fi o solutie, dar daca nu are forma si dimensiunile potrivite, mai mult te incurca... iti da turbulente in casca si e mai rau decat fara.

 

300 km intr-o zi, cu pasager, inseamna sa ii rupi fundul nefericitului(ei). Trebuie sa anticipezi putin si nevoile pasagerului, pentru ca altfel o plimbare de agrement se va transforma in chin pentru el si a doua oara il pierzi de client. Intra pe site-ul asta, cauta modelul care te intereseaza, baga masurile tale si ale pasagerului si vezi cam ce pozitie ai pe respectivul model: http://cycle-ergo.com/ . Pozitia pe motocicleta este foooaaartee importanta, daca vrei sa eviti oboseala si alte probleme, care se acumuleaza in timp. Este de evitat un unghi prea ascutit al genunchilor si o pozitie perfect verticala sau inclinata spre spate, a coloanei vertebrale (pozitie numai buna pentru discopatii). Sunt multe de spus si nu este loc aici.

 

Cat priveste SH vs. New, ce sa zic... aici este alegerea ta, insa nu stiu sa existe ceea ce vrei tu la un pret in jur de 6000. Preturile sunt cu siguranta peste 6000, in cel mai fericit caz. Motocicletele de ultima generatie sunt scumpe. Poate nu ar fi rau sa te documentezi si asupra acestui aspect. De trantit, vei tranti si SH-ul si pe ala nou. Asa este la inceput, important este sa nu te imprastii pe sosea cu trafic intens si la viteze mari, pt ca atunci nu va mai conta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 km este suficient, ca sa iei tot vantul in fata. Fara protectie la vant, la o viteza peste 110 km/h, te umfla vantul ca pe o vela. Un parbriz after market ar fi o solutie, dar daca nu are forma si dimensiunile potrivite, mai mult te incurca... iti da turbulente in casca si e mai rau decat fara.

 

300 km intr-o zi, cu pasager, inseamna sa ii rupi fundul nefericitului(ei). Trebuie sa anticipezi putin si nevoile pasagerului, pentru ca altfel o plimbare de agrement se va transforma in chin pentru el si a doua oara il pierzi de client. Intra pe site-ul asta, cauta modelul care te intereseaza, baga masurile tale si ale pasagerului si vezi cam ce pozitie ai pe respectivul model: http://cycle-ergo.com/ . Pozitia pe motocicleta este foooaaartee importanta, daca vrei sa eviti oboseala si alte probleme, care se acumuleaza in timp. Este de evitat un unghi prea ascutit al genunchilor si o pozitie perfect verticala sau inclinata spre spate, a coloanei vertebrale (pozitie numai buna pentru discopatii). Sunt multe de spus si nu este loc aici.

 

Cat priveste SH vs. New, ce sa zic... aici este alegerea ta, insa nu stiu sa existe ceea ce vrei tu la un pret in jur de 6000. Preturile sunt cu siguranta peste 6000, in cel mai fericit caz. Motocicletele de ultima generatie sunt scumpe. Poate nu ar fi rau sa te documentezi si asupra acestui aspect. De trantit, vei tranti si SH-ul si pe ala nou. Asa este la inceput, important este sa nu te imprastii pe sosea cu trafic intens si la viteze mari, pt ca atunci nu va mai conta...

 

Inteleg. Vis a vis de pasager, tocmai d-asta ma informez ca sa gasesc varianta cea mai potrivita, n-as vrea sa se transforme in chin plimbarea..

 

Legat de SH vs New, dupa sfaturile primite, mi-am aruncat ochii asupra ofertei din piata si mi-am zis "hai sa caut la un dealer, care sa dea si garantie si poate gasesc ceva sa ma coafeze la un pret corect". Am gasit anumite modele, intru, vad dealerul (nu dau numele) si zic hai sa caut si eu ceva opinii depre el, sa vad ce experiente au mai avut oamenii cu ei. Concluzia a fost urmatoarea : motoare din Italia (majoritatea), km putini (toate), preturi ok, garantie (nu m-am lamurit cat de buna sau nu), din anumite experiente relatate km erau injumatatiti. Dupa acest feedback minunat, tind sa cred ca doar de la un particular as avea sanse sa iau ceva ok, cu reviziile dovedibile, 1 singur proprietar inainte, km reali si in mintile ei. Mai e si aspectul ca nu pot spune ca ma pricep la achizitia unei motociclete, n-am cum, n-am experienta necesara si trebuie sa ma bazez in mare parte pe experienta altcuiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asta vroiam sa scriu si eu: dupa primul drum de 300 km cu pasager, s-ar putea la urmatoarele sa te plimbi singur :)

 

Acum, asta nu e regula. Sunt unii pe aici care umbla multi km cu pasager pe supersport. Fiecare cu ce-i place si cum se acomodeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe MT am saua confort, insa desi sunt 2 bucati (deci si pentru pasager), asta nu ii schimba forma, ci doar este mai moale.

Dupa cum am spus, am ales MT-ul si il recomand, insa, asa cum ti-au zis si altii, trebuie sa te gandesti si la confortul pasagerului...

 

Incearca la reprezentante, nu la firme care aduc de afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la un motor nou ai si alte costuri in afara pretului de achizitie. Esti incepator cu 0 experienta, iei motor nou: casco e cam obligatoriu, cel putin in primul an. Ai vazut cam cat costa casco la moto? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg. Vis a vis de pasager, tocmai d-asta ma informez ca sa gasesc varianta cea mai potrivita, n-as vrea sa se transforme in chin plimbarea..

 

Legat de SH vs New, dupa sfaturile primite, mi-am aruncat ochii asupra ofertei din piata si mi-am zis "hai sa caut la un dealer, care sa dea si garantie si poate gasesc ceva sa ma coafeze la un pret corect". Am gasit anumite modele, intru, vad dealerul (nu dau numele) si zic hai sa caut si eu ceva opinii depre el, sa vad ce experiente au mai avut oamenii cu ei. Concluzia a fost urmatoarea : motoare din Italia (majoritatea), km putini (toate), preturi ok, garantie (nu m-am lamurit cat de buna sau nu), din anumite experiente relatate km erau injumatatiti. Dupa acest feedback minunat, tind sa cred ca doar de la un particular as avea sanse sa iau ceva ok, cu reviziile dovedibile, 1 singur proprietar inainte, km reali si in mintile ei. Mai e si aspectul ca nu pot spune ca ma pricep la achizitia unei motociclete, n-am cum, n-am experienta necesara si trebuie sa ma bazez in mare parte pe experienta altcuiva.

Oricum, daca te decizi sa iei ceva SH, nici nu iti recomand sa te duci singur. Iei cu tine un om care se pricepe, ideal ar fi sa fie chiar un cunoscator al motoretei pe care vrei sa o cumperi. Motocicleta SH este o loterie, dar daca o iei la un pret corect, iti va ramane suficienti bani, ca sa poti sa ii faci o revizie totala si sa schimbi in ea tot ce se poate schimba, astfel incat sa ai o motocicleta pe care sa te poti baza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca la un motor nou ai si alte costuri in afara pretului de achizitie. Esti incepator cu 0 experienta, iei motor nou: casco e cam obligatoriu, cel putin in primul an. Ai vazut cam cat costa casco la moto? :)

 

Casco e o tragedie financiara necesara :))). N-am facut o cotatie de pret, nu aveam cum, dar tind sa cred ca un 10 12% din pretul de nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...