razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 De curiozitate ....ce gabarit ai? L x l x kg Am 1.73m si 65kg, iar pasagerul meu, va fi sotia, 1.50m si 45kg Si eu ma uitasem la CB (pe net), dar fata de MT nu mi s-a parut sa aiba plus-uri. Insa avand in vedere ca iei in calcul drumuri mai lungi + pasager... as merge pe varianta XA (care este Adventure bike)... MT-ul este micut...Este naked si evident la viteza mare iei tot vantul in fata...si spun asta in conditiile in care am si "mini parbrizul" sport... Ar mai fi Er6N-ul, care cred ca este o idee mai friendly cu pasager-ul decat MT-ul (la care nu prea ar avea de ce sa se tina ok)...dar este si mai greu fata de MT. Fata de CB500 mi-a placut ca MT-ul are 2 discuri pe fata Totusi, diferenta de putere intre ele este maricica (+greutatea)...si e posibil sa te plictisesti peste ceva timp de CB500, mai ales cu pasager in spate... All in all, iti recomand sa te sui pe toate si sa vezi pe care te simti mai bine. Eu de exemplu pe Er6N nu ma simteam deloc ok, mi se parea ca mainile stau intr-o pozitie foarte nefireasca, desi motocicleta imi placea mult. Si apropo de ce spunea colegul mai sus, daca ai >1.85m, nu ai cum sa stai comod pe MT... In opinia mea Er6n a fost excus din cauza greutatii semnificativ mai mari si a pretului, deasemenea semnificativ mai mare. Cele doua alternative de la Honda ma atrag din motive diferite si anume, CB500FA pret semnificativ mai bun (400 500 euro), iar CB500XA datorita faptului ca pare mai comoda pentru mersului in afara orasului, pretul in cazul acesta fiind aproximativ la fel cu cel al MT-ului. Totodata, nu ma inspira diferenta mare de putere intre cele 2 Honde si Yamaha, in sensul ca pe viitor s-ar putea sa ii simt lipsa, iar varianta, "o vand si iau alta" pica din start pentru ca ar insemna sa-mi asum o pierdere semnificativa de bani, ceea ce nu sunt dispus sa imi fac. Pe MT m-am urcat, dar n-am mers. La prima vedere stau bine, toate imi par ca vin la locul loc. Sper sa nu ma insel. Daca mergi 70% extraurban,si mai ales pe autostrada o sa iti fie greu cu un naked. Eu ti-as recomanda ceva semi-carenat. Cred ca yamaha fz8 fazer este o alegere buna pentru ce vrei tu sau un kawasaki er6-f sau orice care sa aiba macar un parbriz si o semi-carena Din pacate cele 2 depasec bugetul.. Legat de viteza de croaziera, inclusiv autostrada, apreciez ca maximul va fi de cele mai multe ori, cea legala, 130 140. Nu exclud exceptiile, dar exceptiile sunt exceptii. Deasemenea, iau in calcul si montarea unui parbriz pe MT, dar mi s-a parut mic, cumva parca prea mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Ai gabaritul potrivit pentru MT07. Tine totusi cont ca MT nu este cea mai confortabila motocicleta la drum lung, nici pentru tine nici pentru pasager. Tu vei suferi din lipsa protectiei la vant iar pasagerul din cauza seii mici. Acum, depinde ce drumuri vrei sa faci. Daca te plimbi prin tara, si la fiecare jumatate de ora te opresti sa faci poze, bei cafele si alte asemenea, e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Din punct de vedere al gabaritului nu vad sa ai probeme. Daca pentru tine poti pune un parbriz din pacate pasagera va avea de furca cu saua de la MT07. Atat la Honda cat si la Yamaha poti sa montezi un parbriz care sa te fereasca de vant. Totusi nu te-ai gandit si la o Honda N750S ? Intreb pentru ca diferenta de pret intre cele mentionate de tine si N750S este destul de mica ~500 euro. Editat Februarie 25, 2016 de Adixgl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Din punct de vedere al gabaritului nu vad sa ai probeme. Daca pentru tine poti pune un parbriz din pacate pasagera va avea de furca cu saua de la MT07. Atat la Honda cat si la Yamaha poti sa montezi un parbriz care sa te fereasca de vant. Totusi nu te-ai gandit si la o Honda N750S ? Intreb pentru ca diferenta de pret intre cele mentionate de tine si N750S este destul de mica ~500 euro. M-am gandit,am cautat si gasit N750SA, aproximativ acelasi pret ca al MT-ului, dar nu ma atrage puterea mai mica. In plus, subiectiv punand problema, nu prea-mi palce nici cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Mai bine mai strange niste bani sau ia ceva sh pentru inceput. Nici una dintre optiunile enuntate de tine nu sunt motociclete pentru termen lung. Aici ma gandesc la un 5-6 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Ai gabaritul potrivit pentru MT07. Tine totusi cont ca MT nu este cea mai confortabila motocicleta la drum lung, nici pentru tine nici pentru pasager. Tu vei suferi din lipsa protectiei la vant iar pasagerul din cauza seii mici. Acum, depinde ce drumuri vrei sa faci. Daca te plimbi prin tara, si la fiecare jumatate de ora te opresti sa faci poze, bei cafele si alte asemenea, e ok. Vis a vis de plimbatul prin tara, va fi in mare parte drum intre 200 si 500 km/zi. 250km ar fi sa zicem un Bucuresti Sinaia Bucuresti, iar in cazul in care plec in concediu sa zicem, maxim 500 km daca intr-adevar vreau sa intind coarda. Desi, foarte probabil voi pleca cu masina pe distante mari, iar cu moto, poate doar ca experienta noua sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) MT-ul e extrem de placut pe distante scurte si medii...si ireal de manevrabil in trafic bara la bara (am mai povestit asta in topicul de prezentare din semnatura). Pentru distante de genul l-am luat si eu si mi se pare foarte ok... Dar nu cu pasager... Editat Februarie 25, 2016 de Husqvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Mai bine mai strange niste bani sau ia ceva sh pentru inceput. Nici una dintre optiunile enuntate de tine nu sunt motociclete pentru termen lung. Aici ma gandesc la un 5-6 ani. SH nu ma atrage, pentru ca nu am incredere in km din anunturi si nu stiu nici cum a fost exploatata. Sunt de parere ca merita sa iei SH doar in cazul in care iei o masina sau motocicleta de la cunoscuti, dar daca nu, riscul e de la mare in sus. Targetul ei in proprietatea mea, ar fi 4 ani si apreciez ca maxim 50 000 km. Nu cred ca as putea sa fac mai mult de atat. In plus, nu sunt dispus sa dau mai mult de 6000 si putin pe o motocicelta in momentul de fata, indiferent daca i-as avea sau nu. Mi se pare, un efort financiar, suficient. Editat Februarie 25, 2016 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Din pacate cele 2 depasec bugetul.. Mai bine mai strange niste bani sau ia ceva sh pentru inceput. Nici una dintre optiunile enuntate de tine nu sunt motociclete pentru termen lung. Aici ma gandesc la un 5-6 ani. De acord cu dom' Baxxter. De ce te intimidează atât de rău un SH? În primul rând, s-ar putea să fie ceva mai ieftină la întreținere, pentru că nu vei fi obligat să mergi la dealer pentru revizii. Apoi, începător fiind, s-ar putea să ai mici neplăceri cu ea: o mai scapi jos de pe loc, o găsești culcată prin parcare, etc. Când ai luat-o de nouă, s-ar putea să plângi puțin lângă ea Și în fine, mai este un aspect: cel mai probabil ai s-o vinzi la un moment dat, și trebuie să știi că primul proprietar al unei motociclete pierde cel mai mult din valoarea acesteia. O motocicletă la mâna a 2-a cu puțini km (5.000 - 10.000) la bord și doar câțiva ani vechime mi se pare o variantă acceptabilă. SH nu ma atrage, pentru ca nu am incredere in km din anunturi si nu stiu nici cum a fost exploatata. Ori ai o concepție învechită, ori îți imaginezi că toate motocicletele sunt date pe circuit și abuzate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Cateva optiuni pentru SH http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221273751&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221113570&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216854931&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=221204220&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minPowerAsArray=36&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=67&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&maxMileage=20000&minCubicCapacity=500&maxCubicCapacity=900&minPrice=2000&maxPrice=5000&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant2.makeId=23600&makeModelVariant3.makeId=26000&pageNumber=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Mi se pare mare bataia de cap...Cred ca ar fi mai usor sa te duci la o reprezentanta si sa iei una putin rulata, sau recomandata de ei, nouta, cu putini km si istoric complet, eventual inca in garantie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 ia-ti un FZ6 Fazer . chiar gasesti unele in mintile lor pe la 2500-3000 eur . mobrele sunt foarte fiabile. de restul iti iei echipament pt tine si sotie ...in caz ca nu ai luat deja nu-ti mai ramane decat sa bagi benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Ai primit foarte multe sfaturi utile. Dar cu siguranta tu iti vei cumpara motocicleta care iti place cum arata. Cred ca foarte multi daca nu toti am facut asta. Apoi dupa ce vei merge si o sa vezi tu ce si cum este prin oras sau la drum lung iti vei lua motocicleta potrivita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Cea mai buna sinteza. Toti am facut la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Recomand Suzuki V-Strom 650, model dupa 2012. Eu recomand chiar si inainte de 2012, in functie de buget . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Daca vrei sa mergi pe Yamaha, eu ti-as sugera un MT 09 Tracer. Este mult mai adecvat pentru mers rapid pe autostrada, eventual cu pasager. Asta daca tii neaparat sa iei una noua. Asa cum spunea un coleg, ar fi bine sa iti largesti spectrul de cautare, nu neaparat spre modele concurente, ci spre alte tipuri de motociclete. In timp ce MT07 este un street fighter, mai potrivit pentru oras, MT09 este un touring, gandit exact pentru ceea ce vrei tu sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salut, Zenklawa Garage organizeaza un event pe aceasta tema duminica, pe 28.02.2016 fix pe aceasta tema! Detalii pe Facebook! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Salut, Zenklawa Garage organizeaza un event pe aceasta tema duminica, pe 28.02.2016 fix pe aceasta tema! Detalii pe Facebook! cauti victime? n-ai destui hipsteri de jefuit sau s-au saturat de flat rate ...x200% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 cauti victime? n-ai destui hipsteri de jefuit sau s-au saturat de flat rate ...x200% Shots fired, shots fired !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FadeToBlack Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte. Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență. Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT. E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou. Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv. Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile. Editat Februarie 25, 2016 de FadeToBlack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta. Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 MT-ul e extrem de placut pe distante scurte si medii...si ireal de manevrabil in trafic bara la bara (am mai povestit asta in topicul de prezentare din semnatura). Pentru distante de genul l-am luat si eu si mi se pare foarte ok... Dar nu cu pasager... Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Iar in legatura cu pasagerul, de ce zici asta, din cauza seii mici, sau si din alte considerente? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean. De acord cu dom' Baxxter. De ce te intimidează atât de rău un SH? În primul rând, s-ar putea să fie ceva mai ieftină la întreținere, pentru că nu vei fi obligat să mergi la dealer pentru revizii. Apoi, începător fiind, s-ar putea să ai mici neplăceri cu ea: o mai scapi jos de pe loc, o găsești culcată prin parcare, etc. Când ai luat-o de nouă, s-ar putea să plângi puțin lângă ea Și în fine, mai este un aspect: cel mai probabil ai s-o vinzi la un moment dat, și trebuie să știi că primul proprietar al unei motociclete pierde cel mai mult din valoarea acesteia. O motocicletă la mâna a 2-a cu puțini km (5.000 - 10.000) la bord și doar câțiva ani vechime mi se pare o variantă acceptabilă. Ori ai o concepție învechită, ori îți imaginezi că toate motocicletele sunt date pe circuit și abuzate SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie. Mie mi se pare o idee proastă un naked pentru drum lung. Vara te răcești mai ușor, dar când e mai răcoare e mult prea răcoare. Apoi, la drum lung, doar de vânt ai parte. Nu e rău, dar dacă plănuiești să faci doar asta în majoritatea timpului, alegerea este greșită din start. Îți spun din experiență. Apoi, o motocicletă noua este iarăși o idee proastă. Un MT 07 de un an sau doi cu putini kilometri e cu vreo două mii de euro mai puțin decât unul nou. Asta dacă insiști pe MT. E probabil să îl scapi la statura ta de pe loc. Nu e distractiv la o motocicletă nouă asta. Când îl dai oricum îl vei da pe nimic raportat la cât costă nou. Există ceva variante foarte ok de moto și cu kilometri putini, care s-ar preta poate mai bine la ce vrei tu. Găsești Cbr600f după 2011 (care e un sport tourer cu motor de HORNET și carene) , Kawasaki Er6f, Versys de 650, și alte jucării de genul la bugetul respectiv. Gândește-te că, dacă vrei touring, o să te coste multe sute de euro un sistem de bagaje. Caută să vezi cât e un sistem de prindere la un top case sau cutii laterale, plus cutiile. Touring in exces clar nu voi face, pe de alta parte, e clar ca o sa mai ajunga motocicleta si cate un wk end pe undeva prin tara, dar nu excesiv de departe. Pentru restul drumurilor, excursiilor, prefer masina. » Post actualizat in 26 Feb 2016 07:19 Despre CB500XA ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Husqvy Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salut. Eu am 176, vreo 76 de kg si un CB500FA ca a doua motocicleta (oficial cumparata pt a mea sotie). Cu echipament corespunzator, manere incalzite si cu un parbriz mare am folosit o aproape toata iarna, dar numai in oras. Consumul este exagerat de mic daca esti linistit,nu am avut probleme de nici un fel cu ea, deci pot sa spun ca ar fi varianta perfecta pt cineva cumpatat. Depinde ce vrei de la motocicleta. Daca vrei sa stii ceva anume despre modelul asta, intreaba-ma. In primul rand multumesc pentru disponibilitatea de a ma lamuri in legatura cu cateva aspecte. M-ar interesa urmatoarele aspecte: 1. Cum se conduce la drum lung ? Exemple concrete : autostrada, aprox. 65 km dus - intors, deci aprox. 130 km intr-o zi (mers singur sa zicem), dar si sa zicem un drum de 200 km cu pasager (Bucuresti - Brasov). 2. Cum sta pasagerul ? Saua pare ceva mai generoasa si mai comoda decat cea de la MT 3. Cum sta cu consumul la aprox. 130 km/ora ? 4. Cat de manevrabila este prin oras, pe distante relativ scurte ? (cu si fara pasager) 5. Cat costa o revizie normala (ulei + filtru de ulei si filtru de aer) 6. M-ar mai interesa daca ai avut ceva problema cu ea si ce te-a nemutumit la ea. Desigur, daca a fost ceva care te-a nemultumit. » Post actualizat in 26 Feb 2016 08:15 Cand am zis medii ma refeream la ~400km (gen Bucuresti-Brasov si retur)... Asa 250km faceam lejer si cu supermoto monocilindru de 125cmc...Dar fara pasager... Saua este mica, tare si ingusta, pozitia nu stiu cat e de ok... Toata motocicleta este mica... Iar ca greutate, da, este usoara, dar nu e o tragedie nici o motocicleta de 200kg... In concluzie, inainte de a lua o decizie trebuie sa trec pe la Yamaha cu sotia sa vedem cum se impaca cu pozitia pasagerului de pe MT. Ma gandesc poate exista si ceva accesoriu pt MT ca sa se poata tine mai ok pasagerul. Pana in momentul de fata, n-am vazut, cel mai apropiat mix pt confortul pasagerului fiind top case-ul plus suportul aferent. Bine, pe de alta parte, poate nici n-am cautat cum trebuie ca sa gasesc strict manere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Prin distante medii, intelegem si naveta pe care as intentiona sa fac eu, aproximativ 65 km dus intors, deci undeva un total 130 km/zi ? Cu pasager voi merge, apreciez eu, destul de rar, sa zicem la 2 saptamani un drum de 300 km extraurban, iar urban o data sau de doua ori pe saptamana, 10 - 15 km trafic bucurestean. SH nu ma atrage din considerentele pe care le-am mentionat mai sus, dar avand in vedere sfaturile primite, o sa am in vedere si aceasta posibilitate. Gandesc ca, decat sa dau 4500 pe ceva sh cu implicatiile de rigoare (revizie cand o iau si riscul tepei), mai degraba dau in jur de 6000 pe ceva nou, cu garantie. 130 km este suficient, ca sa iei tot vantul in fata. Fara protectie la vant, la o viteza peste 110 km/h, te umfla vantul ca pe o vela. Un parbriz after market ar fi o solutie, dar daca nu are forma si dimensiunile potrivite, mai mult te incurca... iti da turbulente in casca si e mai rau decat fara. 300 km intr-o zi, cu pasager, inseamna sa ii rupi fundul nefericitului(ei). Trebuie sa anticipezi putin si nevoile pasagerului, pentru ca altfel o plimbare de agrement se va transforma in chin pentru el si a doua oara il pierzi de client. Intra pe site-ul asta, cauta modelul care te intereseaza, baga masurile tale si ale pasagerului si vezi cam ce pozitie ai pe respectivul model: http://cycle-ergo.com/ . Pozitia pe motocicleta este foooaaartee importanta, daca vrei sa eviti oboseala si alte probleme, care se acumuleaza in timp. Este de evitat un unghi prea ascutit al genunchilor si o pozitie perfect verticala sau inclinata spre spate, a coloanei vertebrale (pozitie numai buna pentru discopatii). Sunt multe de spus si nu este loc aici. Cat priveste SH vs. New, ce sa zic... aici este alegerea ta, insa nu stiu sa existe ceea ce vrei tu la un pret in jur de 6000. Preturile sunt cu siguranta peste 6000, in cel mai fericit caz. Motocicletele de ultima generatie sunt scumpe. Poate nu ar fi rau sa te documentezi si asupra acestui aspect. De trantit, vei tranti si SH-ul si pe ala nou. Asa este la inceput, important este sa nu te imprastii pe sosea cu trafic intens si la viteze mari, pt ca atunci nu va mai conta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.