Sari la conținut

Sfat Adventure Bike


Postări Recomandate

Buna seara!

 

M-am tot gandit si m-am hotarat sa imi iau un adventure bike.

 

Nu stiu ce model, dar stiu asa:

 

- va fi folosita on and off, nimic extrem, dar poteci si drumuri pietruite

- sa aiba peste 600cc

- model minim 2018, maxim 20k km - tinand cont cat costa mobrele SH mai nou, cred ca inclin spre una noua

- mers cu pasager foarte rar spre deloc

- mers cu bagaje - gen camping - deloc. nu vreau sa-i pun cutii

 

  • M-am uitat la BMW, initial ma atragea F850GS pentru ca e mai usurica si mai ieftina, dar inteleg ca suspensia nu e fantastica si e o motocicleta grea oricum. Ma tenteaza R1250GS, dar ajunge spre 20k si nu stiu daca sunt dispus mental sa dau banii. Imi doresc ceva relativ usor, sa nu trag de ea, de asta ma gandeam sa evit R1250GS

 

  • KTM pare o varianta buna cu 890-ul sau chiar 1190-ul, dar surpriza: sunt mai scumpe decat BMW, nu stiu daca merita. E ceva superficial, dar la BMW ma atrage si designul mult mai mult. Din acelasi film ar mai fi si husqvarna norden 901, care inteleg ca e foarte similara cu 890

 

  • Africa Twin - nu stiu nimic despre ea, banuiesc ca e capabila dupa pedigree...

 

  • Vstrom - nu-mi inspira nimic

 

  • Kawa - singura varianta ar fi KLR650 - mi se pare foarte cool, dar poate prea inclinata spre offroad. Desi mi-ar placea sa fac cat mai mult offroad, probabil o sa merg mai des la mega dupa paine :)

 

  • Tenere - din cate reviewuri am citit, pare ceva basic. ..?

 

  • Panamerica - nu ma pricep la HD, dar mereu am avut impresia ca au motoare invechite

 

 

 

Per total inclin spre BMW R1250GS. M-as fi gandit la KTM 890 ca fiind mai usurel si mai sporty, dar e mai scump decat BMW-ul similar. Da, e mai ieftin decat 1250-ul, dar parca you get a better bike overall.

 

Urmatorul pas ar fi un test drive cu BMW si KTM. M-ar ajuta pareri, inclusiv despre modelele despre care nu stiu mare lucru.

 

Merci!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci f850 e grea iar r1250 cum e? fulg? :)

 

dupa ce logica compari un ktm890 care e orientat catre off road cu R1250 pentru ca ai niste mii de euro bune diferenta iar dpdv al dinamicii tot KTMul o sa iasa mai bine + in offroad nu poti compara

 

ce procentaj estimezi tu pentru asfalt si offroad -50-50 sau 80-20 sau 90-10?

 

eu zic sa scoti bmwurile din lista si sa te limitezi la urmatoare 3 modele:

 

KTM890 si surata Norden 901 - orientate catre offroad dar foarte ok si pe asfalt

Africa Twin - jack of all trades

Tenere - versiunea mai ieftina ca alternativa la Africana dar cu mai mult potential in off

 

 

ar mai Aprilia touareg, dar e model nou  vezi teste si revieuri

 

ai omis din lista triumph tiger 900 care o alternativa mult mai buna la f850

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa iesi de pe asfalt, din prima trebuie sa exculzi clasa mare, alea sunt de fapt pentru touring.

In clasa medie exista doar 890 [cu variantele ei 901 si 790 SH] si T7, urmeaza sa apara si Touareg dar momentan nu prea stie nimeni nimic despre ea.

Daca nu mergi cu pasager si nu vrei cutii [banuiesc ca te indrepti catre softluggage] ai putea sa iei in calcul si 690/701 adventurizate.

De asemenea stiu ca nu se incadreaza in cerintele tale dar CRF300Rally este foarte apreciata de multi aventurieri.

Tot ca o varianta SH as mentiona F800GS, dar care are nevoie de modificari  substantiale ca sa iasa mobra de adv din el. [850 nu este o evolutie de la 800, este o idiotenie sinistra]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

 

Multumesc de ajutor!

 

Sppedy.K: GSXR, KTM990 si un RM.

 

Am 1.80 si 75kg. KTM-ul mi se parea cam inalt.

 

Cavaleru, ma gandeam ca m-am exprimat eu prost. F850 grea pt clasa ei.

 

80-20 on-off.

 

Ma apuc sa citesc despre Aprilia si Triumph.

 

Merci!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru 80% on, 20% off nu cred ca merita tenere sau 890 adv r, ofera mai mult confort pe strada AT, triumph, bmw...

DAR odata ce te-a prins virusul, foarte posibil ca acele procente sa se schimbe :D ...


asa a fost si in cazul meu, am cautat acum 5 ani un supermoto ca sa mai pot iesii din cand in cand de pe asfalt apoi cu timpul am observat ca abea am mai iesit pe asfalt

 

Bafta!

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

ma confrunt cu aceeasi dilema.

Vand actuala moto, si vreau sa trec la clasa adventure. Daca intitial ma gandeam la big adventure, ca bagaje plus pasagera, touring, si poate cand si cand iesit de pe asfalt, acum am schimbat directia. Parca n-as da 20-22k pe moto. PLus, oricum ai da o , clasa mare e tot porcovete. NU ca cele de mai jos ar fi la categoria fulg....

 

Ma uit la clasa medie, pana in 1000 cc. Exclud din discutie Yamaha T7, sau Aprilia Tuareg, vreau ceva mai potent pe asfalt, deci spre 1000cc.

 

Asadar, vreau un ADV allround, bun pe astfalt, la drum lung, dar si fun pentru offroad soft. Pe piata,  disponibile urmatoarele modele:

-KTM 890 adventure, si varianta R. Cel adventure e mai ok pe asfalt, sa mai joasa, suspensie mai scurta, mai comoda pe asfalt. R ul este o bestie pe offroad. Daca vrei in principal off, nimic nu bate 890 R, este cel mai bine echipat pentru asta. KTM a introdus un nou tip de rezervor, ce este splitat si lasat pe laterale. Rezultatul este UAU. Am mers cu 1290 ul, este incredibil cat de USOR MANEVRABILA ESTE. Este mai ok decat un r1250GS, cand vine vorba de centrul de greutate. Iar gs ul are motorul ala jos. NU ma asteptam la asta, dar au nimerit o bine de tot. Motociclete facute in primul rand pentru performanta. 105 cai din 890, raport compresie maaare. Clar, mai forjate.

-Husky Norden 901. Aparuta recent, se situeaza intre 890 adventure si R. Acelasi motor , sasiu, dar alta logica. Este un allrounder. Sa la 850, suspensie wp, cursa mai lunga decat la adventure, dar nu ca la R, unde saua e 890. Mai confortabila, ceva carene, per ansamblu un pachet foaaarte interesant. 105 cai, 200 kg fara benzina. Tentant tare. Sincer, este in topul listei mele-dar am retineri fiindca....e model nou, e ktm de fapt la baza..si na, e doar aparut. l-as lua peste vreo 6 luni, sa apara problemele intai :))

-BMW f850 gs. NU gsa, ca ala deja e porcovete. Este cea mai grea din clasa, cea mai comoda la drum lung pe asfalt. Daca totusi vrei ceva mai fun, cu ceva mai multa vana pentru off, nu e neparat ce trebuie.

-TIger 900 rally sau rally pro. TOt un model relativ nou, are un an. Motor triplu, aprindere facuta sa para un twin. Cred ca e cel mai apropiat de Norden/890 adventure. Doar ca nu i la acelasi nivel suspensia si motorul. Pare cel mai confortabil dintre toate-varianta pro, vine inclusiv cu sei incalzite.  Si asta este in topul listei mele, locul 2 dupa Norden.

-Africa Twin. Este un model cumva ce face tranzitia de la middle la clasa mare. De aceea vei si gasi reviewuri in care africana este comparata atat in clasa pana in 1000, cat si cu cele mari-r1250gs, 1290 SAS, etc. Ai doua variante de echipare, una care se duce cam sus ca bani,te apropii deja de un 1290 SAS. Na, honda i honda, moto allrounder, motor twin, 100 si ceva de cai, cuplu tot pe acolo. Face totul bine, dar nu pare a face nimic uau. Pe mine nu ma atrage, cel putin din specs/reviewuri. Deja este o moto grea, te duci spre 240 250 kg. 

-Suzuki Vstrom 1050 xt. Aceeasi moto de un catraliard de ani. Doar cu un alt stil acum, plastice. Un bord. Motor sugrumat tare ca sa respecte normele. Mie nu imi zice nimic, nu ma atrage deloc.

 

Ce spun mai sus vine din citit nspemii de reviewuri si articole, vazut tot ce i pe iutub despre ele:))

Din pacate inca n-am mers cu ele. 

Ar fi foarte interesant daca am avea posesori ale acestor moto, sa ne spuna parerea lor:)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, jinxy a spus:

Buna seara!

 

M-am tot gandit si m-am hotarat sa imi iau un adventure bike.

 

Nu stiu ce model, dar stiu asa:

 

- va fi folosita on and off, nimic extrem, dar poteci si drumuri pietruite

- sa aiba peste 600cc

- model minim 2018, maxim 20k km - tinand cont cat costa mobrele SH mai nou, cred ca inclin spre una noua

- mers cu pasager foarte rar spre deloc

- mers cu bagaje - gen camping - deloc. nu vreau sa-i pun cutii

 

o sa mergi singur sau in grup? nu cred ca poti ridica singur ce ai pe lista in multe situatii

daca mergi singur cu ele te cam limitezi la forestiere in stare foarte buna si uscate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, jinxy a spus:

Buna dimineata!

 

Multumesc de ajutor!

 

Sppedy.K: GSXR, KTM990 si un RM.

 

Am 1.80 si 75kg. KTM-ul mi se parea cam inalt.

 

Cavaleru, ma gandeam ca m-am exprimat eu prost. F850 grea pt clasa ei.

 

80-20 on-off.

 

Ma apuc sa citesc despre Aprilia si Triumph.

 

Merci!

 

 

La inaltimea ta niciuna n-are cum sa fie prea inalta. Bi e, asta daca n-ai pretentia sa pui ambele calcaie jos...

Sfatul meu e sa te duci si sa te dai cu fiecare. Doar din specificatii n-ai cum sa intelegi cum o sa simtimobra intre picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Norden vinde ATH/ATV ROM, la ATvrom este unul in showroom-urmeaza sa ma duc sa l vad. Apoi mai vinde si Moto24, de la Brasov. N-am vazut la niciunul sa zica ceva de testride, mi-o fi scapat....

verific si revin, ca sunt foarte curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Norden. 

Deloc de acord cu comparația F850 și 890 (in video de mai jos, în ultima parte o sa poți asculta explicația). 

Ai aici un review f onest pt Norden, ce include și comparații cu alte moto din lista ta 

 

 

Omul a deținut cel puțin câteva mii de km cam destul de multe moto adventure si este f pertinent in ce spune. 

Cred ca te-ar ajuta f mult vizionarea clipurilor de pe canalul lui. 

 

Înclin sa cred ca ai luat în calcul versiunile de baza de la BMW, care sunt cam degeaba. Dacă vrei un. BMW ok va trebui sa cam pui pe el. Și când o sa faci asta, prețul nu mai are nici o legătură cu cel al unui Ktm din aceeași clasa. 

Dpmdv, la fel ca și colegul eru, F850-ul nou, indiferent de versiune, este ultima motocicleta pe care as cumpara-o in clasa mid adventure. Este ff anemica. 

Nu sunt însă dezacord cu o singura chestiune spusa de AdiM - oricât de flickable este 1290-ul nou, eu rămân de părerea ca GS-ul 1250 este mult mai manevrabil decât el. Și mai confortabil, și mai. Elegant. Dar mult mai slab la putere și la factorul wow. 

Din categoria mare as pune banii în ordinea asta, pe Multi V4S, GS și pe Honda cu DCT.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, _Raul_ a spus:

 

Curios.

Am mers cu Gs ul si apoi cu 1290. Mi se pare mare diferenta intre ele, in favoarea 1290. Este usor de manevrat, foarte usor la viteza mica, stabil, nu l simti greu. N-am avut cum sa vad la viteze f mari cum e. ktmul... dar per ansamblu mi s-a parut peste.

 

Da, canalul lui Ian e foarte misto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Drept este ca eu le-am condus la interval mare de timp între ele - 1 an. 

La fel, 1290 n-a prea fost love story iar Mitas este o marca pe al cărei R&D și reputație prefer sa nu îmi testez șansele de supraviețuire. În afara de gume de off-road nu folosesc nimic de la ei. 

KTM era încălțat cu Mitas. 

Da, știu, citesc și eu postări, mai vb cu unul, altul, dar nu, mulțumesc. 

Când vine vorba de frane și gume prefer sa cumpăr mereu vârfuri, nu sa experimentez pe viata mea.

Personal, feeling ul de la gumele alea era horror in curbe strânse luate cu "ceva" viteza. 

Au fost motivul pentru care chiar nu am tras de ea la nivel dementa. 

 

Și gs-ul de la rental avea tot niște opinci (ceva mai fancy) - Metzeler. 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cerințele enunțate, după capul meu, n-ai decât două opțiuni. BMW R1250GS și Honda Africa Twin (preferabil cu DCT). Destul confort pentru touring, mai mult pentru BMW și nițele aptitudini off-road, mai mult pt Honda. KTM/Husqvarna doar dacă ai nervi să stai cu ele prin service și doar dacă chiar vrei s-o dai binișor pe off-road. Altfel n-are sens. Tenere 700 e pentru puriști, e un soi de dirtbike bicilindric. Nu e pentru oricine și mai ales pentru cei care vor să-și rupă gâtul cu accelerația. Triumph e încă fiță în România. Sincer n-am văzut niciunul pe coclauri. Africa Twin câteva zeci, 1250 pe degetele de la o mână... Dacă te îndepărtezi de latura off-road și vrei și pasager, mai poți lua în calcul "tancul" Supertenere, dacă nu te deranjează că e pe la sfârșit de carieră... 

Mai e o latură, pentru femeia din orice bărbat, în a face alegerea în funcție de design. Eu cred că ar trebui să fie ultima chestie de pe listă. 

Legat de constituția ta. Vei sta binișor pe cam toate, dar te dezavantajează greutatea. Dacă apleci o vacă d-asta prea mult, nu te văd bine. Nici la ridicat de pe jos...

Personal, dacă banii n-ar fi o problemă (achiziție și întreținere), aș alege KTM 1290 Superadventure S...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Adrian M. a spus:

Salut,

ma confrunt cu aceeasi dilema.

Vand actuala moto, si vreau sa trec la clasa adventure. Daca intitial ma gandeam la big adventure, ca bagaje plus pasagera, touring, si poate cand si cand iesit de pe asfalt, acum am schimbat directia. Parca n-as da 20-22k pe moto. PLus, oricum ai da o , clasa mare e tot porcovete. NU ca cele de mai jos ar fi la categoria fulg....

 

Ma uit la clasa medie, pana in 1000 cc. Exclud din discutie Yamaha T7, sau Aprilia Tuareg, vreau ceva mai potent pe asfalt, deci spre 1000cc.

 

Asadar, vreau un ADV allround, bun pe astfalt, la drum lung, dar si fun pentru offroad soft. Pe piata,  disponibile urmatoarele modele:

-KTM 890 adventure, si varianta R. Cel adventure e mai ok pe asfalt, sa mai joasa, suspensie mai scurta, mai comoda pe asfalt. R ul este o bestie pe offroad. Daca vrei in principal off, nimic nu bate 890 R, este cel mai bine echipat pentru asta. KTM a introdus un nou tip de rezervor, ce este splitat si lasat pe laterale. Rezultatul este UAU. Am mers cu 1290 ul, este incredibil cat de USOR MANEVRABILA ESTE. Este mai ok decat un r1250GS, cand vine vorba de centrul de greutate. Iar gs ul are motorul ala jos. NU ma asteptam la asta, dar au nimerit o bine de tot. Motociclete facute in primul rand pentru performanta. 105 cai din 890, raport compresie maaare. Clar, mai forjate.

-Husky Norden 901. Aparuta recent, se situeaza intre 890 adventure si R. Acelasi motor , sasiu, dar alta logica. Este un allrounder. Sa la 850, suspensie wp, cursa mai lunga decat la adventure, dar nu ca la R, unde saua e 890. Mai confortabila, ceva carene, per ansamblu un pachet foaaarte interesant. 105 cai, 200 kg fara benzina. Tentant tare. Sincer, este in topul listei mele-dar am retineri fiindca....e model nou, e ktm de fapt la baza..si na, e doar aparut. l-as lua peste vreo 6 luni, sa apara problemele intai :))

-BMW f850 gs. NU gsa, ca ala deja e porcovete. Este cea mai grea din clasa, cea mai comoda la drum lung pe asfalt. Daca totusi vrei ceva mai fun, cu ceva mai multa vana pentru off, nu e neparat ce trebuie.

-TIger 900 rally sau rally pro. TOt un model relativ nou, are un an. Motor triplu, aprindere facuta sa para un twin. Cred ca e cel mai apropiat de Norden/890 adventure. Doar ca nu i la acelasi nivel suspensia si motorul. Pare cel mai confortabil dintre toate-varianta pro, vine inclusiv cu sei incalzite.  Si asta este in topul listei mele, locul 2 dupa Norden.

-Africa Twin. Este un model cumva ce face tranzitia de la middle la clasa mare. De aceea vei si gasi reviewuri in care africana este comparata atat in clasa pana in 1000, cat si cu cele mari-r1250gs, 1290 SAS, etc. Ai doua variante de echipare, una care se duce cam sus ca bani,te apropii deja de un 1290 SAS. Na, honda i honda, moto allrounder, motor twin, 100 si ceva de cai, cuplu tot pe acolo. Face totul bine, dar nu pare a face nimic uau. Pe mine nu ma atrage, cel putin din specs/reviewuri. Deja este o moto grea, te duci spre 240 250 kg. 

-Suzuki Vstrom 1050 xt. Aceeasi moto de un catraliard de ani. Doar cu un alt stil acum, plastice. Un bord. Motor sugrumat tare ca sa respecte normele. Mie nu imi zice nimic, nu ma atrage deloc.

 

Ce spun mai sus vine din citit nspemii de reviewuri si articole, vazut tot ce i pe iutub despre ele:))

Din pacate inca n-am mers cu ele. 

Ar fi foarte interesant daca am avea posesori ale acestor moto, sa ne spuna parerea lor:)

 

 

As avea de facut o mica corectie. M-am dat si cu Adventure si cu Adventure Rde la KTM si pot sa iti spun ca suspensiile de la R sunt mult mai misto inclusiv pe strada. Pur si simplu Adventure normal sau S cum i se mai spune e o varianta de buget  cu care KTM a cam gresit. In opinia mea trebuiau sa o faca 19/17 si Wp43 ajustabil fata si spatele de asemena ajustabil si aveau un castigator pentru strada, asa au o chiftea care nu se vinde.

BTW nu scoate T7 de pe lista pana nu te dai cu el. Am auzit chestii foarte bune de la oameni care s-au dat inclusiv cu pasagera si bagaje.[se gasesc de inchiriat]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat de Ducati 1290 Multistrada Enduro, nu stiu cum este sa mergi cu ea, dar este foarte faina. Daca vrei sa faci si trasee lungi, nu iti lua motor sub 1000 cmc si sub 100 cp, parerea mea. Nu ca sunt posesor de bmw, dar cu un 1250 gs/adventure, nu dai gres si nu o sa ai regrete. Daca vrei sa iti iei 1250 gs, nu iti lua din primul an de fabricatie. Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2022 la 8:53, ERU a spus:

As avea de facut o mica corectie. M-am dat si cu Adventure si cu Adventure Rde la KTM si pot sa iti spun ca suspensiile de la R sunt mult mai misto inclusiv pe strada. Pur si simplu Adventure normal sau S cum i se mai spune e o varianta de buget  cu care KTM a cam gresit. In opinia mea trebuiau sa o faca 19/17 si Wp43 ajustabil fata si spatele de asemena ajustabil si aveau un castigator pentru strada, asa au o chiftea care nu se vinde.

BTW nu scoate T7 de pe lista pana nu te dai cu el. Am auzit chestii foarte bune de la oameni care s-au dat inclusiv cu pasagera si bagaje.[se gasesc de inchiriat]

Aha, ms.

eu exclud ambele 890 din perspectiva utilizarii stradale si aspect. R ul e orientat 90% off, asa imi pare. De aceea si spusesem de norden 901. e un compromis intre, tentant.

T7 il exclud tot datorita exploatarii, ma cunosc si as fi probabil nemultumit pe asfalt cu ea.  Dar voi cauta sa fac test cu ea, cu tigerul 900. Norden sigur nu voi gasi. 

Lumea vad ca o tot da cu vacile, sunt foarte misto, daca ai 20 k :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Aha, ms.

eu exclud ambele 890 din perspectiva utilizarii stradale si aspect. R ul e orientat 90% off, asa imi pare.

 

tot ce e peste 200 de kg e motor de strada, unele pot fi scoase de pe asfalt dar se vede foarte clar prin putere si greutate pentru ce au fost facute

daca incepi sa-ti petreci mai mult de jumatate din timp in afara asfaltului te orientezi spre altceva

 

realist vorbind, majoritatea motoarelor adventure sunt capabile de aceleasi drumuri de care e capabil si un logan si criteriile principale ale cumparatorilor din segment sunt:

1. e bmw?

2. cum arata

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

 

tot ce e peste 200 de kg e motor de strada, unele pot fi scoase de pe asfalt dar se vede foarte clar prin putere si greutate pentru ce au fost facute

daca incepi sa-ti petreci mai mult de jumatate din timp in afara asfaltului te orientezi spre altceva

 

realist vorbind, majoritatea motoarelor adventure sunt capabile de aceleasi drumuri de care e capabil si un logan si criteriile principale ale cumparatorilor din segment sunt:

1. e bmw?

2. cum arata

 

 

Clar, eu cand ma refer la o prima moto adventure, ma refer la o moto buna de asfalt, touring, relativ fun, si care sa fie rezonabila pe drumuri neasfaltate. Aici e diferenta, ca multi se gandesc la adventure si deja se gandesc la trail, la chestii tehnice, bla bla. Eu cand zic adventure ma gandesc la o moto pe la 200 kg 220kg max, buna pe strada, si care are totusi niste dotari care sa o faca sa se comporte ok pe drumuri fara asfalt, pe drumuri de pamant batute, pietruite, forestiere intretinute, nu urcari serioase pe super bolovani si nasoleli. Cum sunt de exemplu unele trasee prezentate de cei de la 2ride.eu, sau canalul lor de pe iutub. Desi si ei baga uneori vacile gs prin locuri mai serioase.

De aici si lista mea, tiger 900 rally,norden 901, bla bla. Da, pe unde zic eu, cine stie cu offu merge si cu moto de strada, stiu. Sau cu loganul, cum spui tu :P Eu nu pot lua moto dedicata pentru asta, ca luam direct un crf300l. Si nici nu  merge varianta cu remorca, mers pana unde vrei sa te dai, te dai, inapoi. Nu am cum logistic. SI la mersul cu moto pe strada nu sunt gata sa renunt momentan.

 Si nu, nu ma uit la geseu ca i scump, si parca n-as da 20k . Altfel, face linistit ce zic eu mai sus.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...