Sari la conținut

1. Grand Prix of Qatar 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 minute, SMF a spus:

 

Dar,daca cineva are răbdare și chef,as fi tare curios de o statistica,cifre concrete. 

Adică Rossi 100 victorii,restul de pe grila la momentul acela cat? 

E o munca care cere timp si rabdare. Dar ca idee, Rossi are in total 113 victorii si 87? victorii la clasa mare (500, MotoGp 990, 800, 1000). Prin comparatie, marele Stoner (care este comparat mereu cu Rossi) are doar 45 victorii la general/38 la MotoGp, Lorenzo 68/47, Pedrosa 54/31, MM 85/59 (pana in acest moment). Putini piloti de pe grila actuala se vor putea lauda cu palmarese comparabile (la sfarsit de cariera), cu cei mentionati. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 177
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

MM despre KTM si B. Binder: 

“I mean, it’s the bike that I understand least,” Marquez said after finishing fifth in Qatar.

“I understood [race winner Enea] Bastianini [on his Gresini-run 2021 Ducati], the way that he rode.

“But Binder was like each lap was different.

“One lap he was going in [to the corners] very fast, next lap he was going in slower but exiting very fast.

https://www.autosport.com/motogp/news/marc-marquez-doesnt-understand-ktm-motogp-bike/8983872/?nrt=112

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar din cate inteleg din spusele lui MM, pare sa fie inconsecvent in pilotaj de la un tur la altul. Asta nu este un atu. 

Cat priveste KTM, nici eu nu cred ca au descoperit Sfantul Graal si ca vor rupe sezonul asta. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

But Binder was like each lap was different.

“One lap he was going in [to the corners] very fast, next lap he was going in slower but exiting very fast.

F amuzanta descrierea.

Pai e simplu, binder căuta niste timp, experimenta în cursă :grinbandit:

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, loco a spus:

A aparut pe filelist.

Acum am vazut ca a aparut,multumesc colegu'.Si sunt toate episoadele si e si freelech.Bomba.

Amazon dobitoci as usual - toata lumea se plange ca au dublat peste vocile originale ale pilotilor...wtf sunt desene animate sa nu poata fi pusa titrare jos?

Lazy americans - nu stiu/nu vor/le e lene sa citeasca omg 🤦‍♂️

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Da, dar din cate inteleg din spusele lui MM, pare sa fie inconsecvent in pilotaj de la un tur la altul. Asta nu este un atu. 

Cat priveste KTM, nici eu nu cred ca au descoperit Sfantul Graal si ca vor rupe sezonul asta. 

Achesez.

Daca MM n-o intelege...s-ar putea sa fie o mare problema.Adica ok inteleg - vorbeste ca si privitor - nu are o parere din postura de a fi calarit motoreta,nici nu ar avea cum - dar eu cred ca parerea lui putem sa o socotim ca pe o parere avizata.Inconsecventa per tur e cel mai rau lucru.

Si nu stiu daca asta e din cauza lui Binder sau a motoretei.

 

A subliniat MM si niste puncte bune insa - se practica mult franare cu spatele,motor puternic si ii mai raman gume si pe final de cursa...aici iarasi e discutabil daca e motoreta sau pilotul,sau amandoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, Method a spus:

Acum am vazut ca a aparut,multumesc colegu'.Si sunt toate episoadele si e si freelech.Bomba.

Amazon dobitoci as usual - toata lumea se plange ca au dublat peste vocile originale ale pilotilor...wtf sunt desene animate sa nu poata fi pusa titrare jos?

Lazy americans - nu stiu/nu vor/le e lene sa citeasca omg 🤦‍♂️

Eu am cont pe Amazon Prime si acolo nu sunt dublate vocile - e cu subtitrare. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, hbucur a spus:

Eu am cont pe Amazon Prime si acolo nu sunt dublate vocile - e cu subtitrare.

aa,got it - deci probabil a fost optiune si cel care a facut rip ul a uitat sa o scoata si asa a ramas.Eh,ce sa ii faci,e bine si asa.

Acum 18 minute, ioio_viola a spus:

 totusi "calul de dar" nu se cauta la dinti :)))

True,true...nu avem ce comenta.

E f bine asa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, frigider a spus:

 

Pai e simplu, binder căuta niste timp, experimenta în cursă :grinbandit:

Nu este exclusa nici varianta asta. Insa faptul ca i-a atras atentia lui MM, inseamna ca nu este ceva obisnuit intr-o cursa. Un pilot experimentat vine in cursa cu lectiile facute. Are la dispozitie 4 FP-uri, Quali si WUp, pentru a afla cum sa faca timpul pe tur. 

Acum 5 ore, Method a spus:

 

Daca MM n-o intelege...s-ar putea sa fie o mare problema.Adica ok inteleg - vorbeste ca si privitor - nu are o parere din postura de a fi calarit motoreta,nici nu ar avea cum - dar eu cred ca parerea lui putem sa o socotim ca pe o parere avizata.

 

A subliniat MM si niste puncte bune insa - se practica mult franare cu spatele,motor puternic si ii mai raman gume si pe final de cursa...aici iarasi e discutabil daca e motoreta sau pilotul,sau amandoi.

Bine inteles ca este (foarte) avizata. Toti baietii aia vad/inteleg la detaliu ce face cel din fata lui. Aminteste-ti cate detalii despre care noi habar nu avem, vad comentatorii BTSport, fosti piloti, care comenteaza dupa ceea ce vad pe monitoare. 

 

Cu siguranta are si puncte forte, insa degeaba, daca nu sunt aduse impreuna, intr-un ansamblu coerent. Vom vedea pe parcurs ce si cum cu kKTM. Va fi interesant, pentru ca au piloti foarte buni. 

In alta ordine de idei, daca iti mai amintesti, Pol spunea ca KTM se piloteaza cu multa frana spate si ca pe motocicleta aia si-a format stilul de a folosi mult frana spate (ceea ce nu a mai putut face cu Honda de anul trecut). Se pare ca din punctul asta de vedere, KTM nu s-a schimbat deloc. MM a remarcat aspectul pentru ca el nu  folosea frana spate la Honda LUI. In schimb cu asta noua, trebuie sa o faca si este in plin proces de learning. Chiar declara intr-un interviu ca inca nu este capabil sa foloseasca frana spate atat de eficient precum Pol Esp. 

 

Probabil si motoreta si pilotul. Daca se piloteaza cum se piloteaza, ma gandesc ca nu este balansata ca Yamaha sau Suzuki... deci ar putea pune puterea la asfalt mai eficient, in ceea ce priveste pneurile. Pe de alta parte, ar putea fi si o chestiune de stil de pilotaj. De ex. felul in care foloseste frana spate la iesirea din viraj. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, xt600 a spus:

Insa faptul ca i-a atras atentia lui MM, inseamna ca nu este ceva obisnuit intr-o cursa. Un pilot experimentat vine in cursa cu lectiile facute. Are la dispozitie 4 FP-uri, Quali si WUp, pentru a afla cum sa faca timpul pe tur. 

De acord ca e ideal sa stii totul de dinainte de cursa.

Dar Binder are obiceul asta de a se califica prost si de a termina bine in curse, e omul care a recuperat cele mai multe pozitii daca nu ma insel. 

 

Sa ne mai gandim totusi la ceva:

 

de cate ori a stat MM in spatele lui Binder? :) 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, xt600 a spus:

MM a remarcat aspectul pentru ca el nu  folosea frana spate la Honda LUI. In schimb cu asta noua, trebuie sa o faca si este in plin proces de learning. Chiar declara intr-un interviu ca inca nu este capabil sa foloseasca frana spate atat de eficient precum Pol Esp.

Din cate stiu eu MM folosea masiv franarea cu spatele,inca de la venirea lui in gp.El e cel care a cerut si pt care s-au pus discuri spate mai mari pe spate inca de pe cand era contemporan cu Pedrosa - intre discurile lor era diferenta mare.Deci n-as zice ca nu folosea frana spate,ci a zis clar ca nu poate sa o intrebuinteze la fel de....bine?eficient? idk ca si Pol.A vazut clar pe telemetrie ca acolo Pol e superior.

Dar meh,asta pt MM e doar un challenge,pana la jumatea sezonului,cred ca ajunge si el acolo.

Acum 58 minute, frigider a spus:

Sa ne mai gandim totusi la ceva:

 

de cate ori a stat MM in spatele lui Binder? :)

Haha,DA.Good point.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Method a spus:

Din cate stiu eu MM folosea masiv franarea cu spatele,inca de la venirea lui in gp.El e cel care a cerut si pt care s-au pus discuri spate mai mari pe spate inca de pe cand era contemporan cu Pedrosa - intre discurile lor era diferenta mare.Deci n-as zice ca nu folosea frana spate,ci a zis clar ca nu poate sa o intrebuinteze la fel de....bine?eficient? idk ca si Pol.A vazut clar pe telemetrie ca acolo Pol e superior.

Ce sa spun...eu am amintit ce spunea  el recent. Sigur, asta nu inseamna ca nu o folosea deloc (Petrux afirma odata, ca frana spate a devenit un must have si ca o folosesc cam toti. Chestiunea este cand si cum o foloseste fiecare), dar pe entry era cam front oriented. Cred ca iti amintesti si tu curse, calificari, in care MM era cu roata spate in aer. Pai nu prea franezi spatele,cand tu ai roata in aer 10-20 cm... Probabil folosea mai mult frana spate in mid corner si pe exit. Parerea mea. Daca ai vreun articol care sa lamureasca cat de cat problema, baga.

 

Mostre de franare a la MM:

 

 Ti se pare ca foloseste frana spate prea mult, pe entry?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, xt600 a spus:

Aminteste-ti cate detalii despre care noi habar nu avem, vad comentatorii BTSport, fosti piloti, care comenteaza dupa ceea ce vad pe monitoare. 

Da' ce, aiogura ion și safetycar putinică nu văd?!? Și încă ce mai văd, mai ales ce nu se întâmplă pe pistă... 🤬

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, xt600 a spus:

Ti se pare ca foloseste frana spate prea mult, pe entry?

Da stiu ca e de multe ori cu roata spate in aer.Insa stiu ca e unul din initiatorii noului stil cu hard breaking cu spatele.O folosi-o pe inceput pe mid-entry naiba stie,ma depaseste.Si eu asta am subliniat - sa nu se inteleaga ca MM nu foloseste frana spate.Doar ca,dupa cum zice el,Pol probabil o face mai bine.

 

Am urmarit cam jumatate din documentarul/seria motogp (nu stiu cum sa ii zic) de pe amazon prime.

Indiferent ce spun anumiti mici experti,cum ca ar fi foarte romantat si intentionat exagerat si dramatic (ceea ce nici la Drive to survive de pe Netflix nu mi se pare - ok e putin hollywoodian,dar na - e facut pt toata lumea nu doar pt fanii sportului - Netflix are audienta globala Prime la fel),eu recomand tuturor sa se uite la el pt ca e un insight in acest sport.La fel ca si Drive to survive cu F1.

Sunt impresionante determinarea lui Jorge Martin dar si a lui Marquez dupa accidentari dar si....pur si simplu dezechilibrul mental al lui Vinales recunoscut si de MeregallI - a zis ceva in genul "Vinales e un pilot foarte bun dar foarte greu de tinut pe linie dreapta - cateodata e prea mega super extra pozitiv si pune presiune masiva pe sine iar daca cumva nu ii iese ceva este total pesimist si deja depresiv".Deci cand cineva din echipa cu greutate te catalogheaza drept depresiv...fuck.Clar omul are o problema.De fapt se si vede in actiunile dar si in rezultatele lui.

Pacat de viteza aia.

 

In fine,per total o serie ce merita urmarita mai ales de fanii motogp (chiar daca sunetul e slabut fata de realitate,montajul slabut,si efectiv lasa o impresie de incropit in graba fata de seria Netflix F1 care e mult mai bine facut).

Insa poate sezonul 2020 ar fi trebuit facut - acela a fost mult mai dramatic,cu accidentarea marelui campion,apoi balbele date de golden boy si in final castigarea campionatului de tanara speranta Mir etc.Aveau material acolo,nu ca in 2021...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

Da stiu ca e de multe ori cu roata spate in aer.Insa stiu ca e unul din initiatorii noului stil cu hard breaking cu spatele.O folosi-o pe inceput pe mid-entry naiba stie,ma depaseste.Si eu asta am subliniat - sa nu se inteleaga ca MM nu foloseste frana spate.Doar ca,dupa cum zice el,Pol probabil o face mai bine.

 

Hard breakeri au fost mereu in MotoGp. Cel mai cuoscut dintre ei, ai ghicit, a fost Rossi care in perioada lui de glorie era icredibil pe frane. Chiar si in anii mai recenti, inca era redutabil. Deci MM nu este niciun initiator, el a dus  breaking-ul la alt nivel, cu noile gume. Dar nu stiu sa fi gasit pe undeva informatia cum ca frana cu spatele in anii precedenti (repet, daca ai informatii, linkuri,  care sa demonstree acest lucru, pune aici). Inregistrarile video, care abunda pe net, il arata franand tare cu fata, cand intra in viraj. Un argument indirect este faptul ca PolEsp a declarat in repetate randuri, ca sezonul trecut nu a putut folosi frana spate pe entry, deoarece bloca foarte repede roata spate. Cu alte cuvinte, nu isi putea face stilul deprins pe KTM. Cu bicla actuala, echilibrata altfel, cu grip mai bun, poate face acest lucru. In acest context a venit si declaratia lui MM, care spunea ca simte noua mobra ca si cum ar fi schimbat constructorul, ca este intr-un proces de adaptare si ca inca nu foloseste frana spate atat de eficient cum o foloseste colegul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incearca nimeni sa ii stirbeasca meritele lui Rossi.

Tot ceea ce am zis e ca si MM stie cu spatele - el folosea/foloseste? frana spate si ca sa intoarca motoreta.Si ca din cate imi amintesc eu,pt el au pus discuri sensibil mai mari pe spate,daca o sa gasesc articolul il pun.

O comparatie facuta de brembo prin 2018

 

Valentino Rossi is old school and still prefers to use the front brake, squeezing the lever on the right side of the handlebar with 3 fingers - index, middle and ring. Just like Casey Stoner did, Marc Marquez also usually brake with just one finger - index. Marquez, on the other hand, like Dani Pedrosa, is often immortalized with the rear tire off the ground: this is the effect of an exaggerated use of the front brake, at least with respect to the amount that would be needed in that specific moment.


Rear brake use also has Valentino Rossi and Marc Marquez at opposite ends of the spectrum: the Italian has a cleaner style and, despite often braking a few yards later than his rivals, he rarely makes the rear wheel slide. The Spaniard, on the other hand, loves to make his Honda go sideways through the braking sections, pushing the pedal all the way down specifically so the rear wheel will drift.

...si cel mai dur pe frane din cate stiam eu era Chel,asa ne-a spus brembo de pe telemetrie.Meh,nu cu mari rezultate si cu multe imprastieri pe jos dar na...se pune totusi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 1. Grand Prix of Qatar 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...