The_Sin_Eater Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 What about that? Zici ca e facuta special pentru noi astia cu cruiserele. ...poate o dam in electrice. Una peste alta, mie imi place. Voua? https://www.topgear.com/car-news/electric/yeah-we-want-indian-eftr-hooligan-e-bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Acum 4 minute, The_Sin_Eater a spus: Zici ca e facuta special pentru noi astia cu cruiserele. Eu unul nu rezonez. Am vazut carucioare de butelii mai aratoase. Sorry, Indian! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 8, 2022 Autor Share Postat Martie 8, 2022 Presupun ca motorul electric este incastrat in butucul spate. De ce sa dezamagesc? Mi se pare fain de mers in oras: roti groase, 120 km autonomie in ciclu combinat, etc. Nu stiu daca motorul poate functiona si ca generator ca sa incarci bateria la vale sau cand pedalezi. dar...fiecare cu gusturile si preferintele lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 si cat dracu costa o dracovenie de asta? ...ase ni de curiozitate?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Martie 8, 2022 Autor Share Postat Martie 8, 2022 Acum 6 minute, apriliacluj a spus: costa 4k $ scrie la sfarsitul articolului. Dar....ce bine ca nu se importa in Europa. Acum 14 minute, Kristian K a spus: facand Corect! dar pentru miscare iti iei bicicleta normala. Si cand zic miscare, ma refer fie la ciclism pe sosea, fie la mtb. Pentru commute prin oras (asa cum este asta) mi se pare mai ok una cu ajutor electric. Sincer, am mers 4 ani cu bikla acasa/serviciu (cca. 25 km/zi) si ajungeam cam transpirat la birou. Nu prea e placut sa stai 8-10 ore in propriul suc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Acum 4 minute, The_Sin_Eater a spus: a nu se importa in Europa. pffff...., hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Acum 3 ore, The_Sin_Eater a spus: What about that? Zici ca e facuta special pentru noi astia cu cruiserele. ...poate o dam in electrice. Una peste alta, mie imi place. Voua? https://www.topgear.com/car-news/electric/yeah-we-want-indian-eftr-hooligan-e-bike Oribil. instant mi-am adus aminte de Voshod cand i-am dat jos motorul si era numa cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 confirm ce a scris @vis-a-vis . mi se pare si mai misto si mult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Acum 1 oră, vis-a-vis a spus: haha imi place mai mult asta pegas 1 - 0 indian Acum 11 minute, zo10000 a spus: Oribil. instant mi-am adus aminte de Voshod cand i-am dat jos motorul si era numa cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 cred ca mai degraba pegas 3 - 0 indian .. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Chiar acum, Mariusik85 a spus: cred ca mai degraba pegas 3 - 0 indian .. :)) totusi s-au prezentat si cei de la indian (urasc fotbalul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariusik85 Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 adevarat, s-au prezentat, dar rezultatul tot acelasi :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 Poți umple cadrul cu ce vrei, cu un motor de generator de ex... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 8, 2022 Share Postat Martie 8, 2022 1 oră în urmă, vis-a-vis a spus: Poți umple cadrul cu ce vrei, cu un motor de generator de ex... Asta e de dinainte sa fie cool e-bike-urile, gen ca Moise care a avut primul tabletă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 16 ore, vis-a-vis a spus: Poți umple cadrul cu ce vrei, cu un motor de generator de ex... Vezi ca Ari si Zack, de la Revzilla, au testat acest mit urbano-motociclistic. AU construit o replica a acestui mini bike, si au facut traseul ala. E dileala, amuzant de numa, il recomand Indianu de 4k dolari, o mizerie. Ce i saua aia scandura, arata horror! De 4k euro iei o bicla asistata electric destul de smechera. Si este foaaaarte misto, cred ca pe masura ce vor deveni mai accesibile, se va umple de ele. Am mers un pic cu una mai rasarita, pe coclauri, e super misto cum te asissta atunci cand ai nevoie. Vad utilitatea atunci cand ai de mers de exemplu 10km pana la birou, si nu vrei sa ajungi transpirat si botit. Pui pe asistare maxima, si pedalezi foarte usor. Basca sustii si o viteza ok, nu faci un secol. Basca , mai urci pe trotuar, prin parc, o pui orinde, avantajele sunt enorme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 28 minute, Kristian K a spus: Am citit recent,dar nu mai stiu unde,ca vor sa introduca RCA la bicicletele si trotinetele electrice. Stiti ceva concret? Mă gândesc că ar trebui înmatriculate/înregistrate întâi, altfel pe ce s-ar face RCA? Concret - în Germania, la noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 46 minute, Adrian M. a spus: Vezi ca Ari si Zack, de la Revzilla, au testat acest mit urbano-motociclistic. AU construit o replica a acestui mini bike, si au facut traseul ala. E dileala, amuzant de numa, il recomand Da, știu. Dar îmi place mai mult aventura cu Hondele Monkey pe traseul Baja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 3 minute, vis-a-vis a spus: Da, știu. Dar îmi place mai mult aventura cu Hondele Monkey pe traseul Baja oo da:)) Vezi si episodul spre nord pe scuterele alea honda, unul nou unul din 70, alea de off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 3 minute, Kristian K a spus: un fel de vin Cre' că au, un soi de zaibăr! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Acum 4 ore, Adrian M. a spus: De 4k euro iei o bicla asistata electric destul de smechera. N-ai cum, ce este "afara" 4k usd, in europa costa 4k eur, numai daca-ti da prima statul inca 4k! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum): 3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu. 2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei. Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB. Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica. Cateva poze cu Bulls-ul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Albert Johnnson Postat Ianuarie 3, 2023 Share Postat Ianuarie 3, 2023 I understand what you are saying, but I believe that this product is designed specifically for cruisers and would be most beneficial for them. If you want to give it to electric riders, that is up to you, but I think it would be best to consider their specific needs and determine if this product is suitable for them as well. It's possible that the product you are referring to was specifically designed for cruisers, but it could also potentially be used by electric skateboard users as well. It ultimately depends on the specific features and capabilities of the product and how well it aligns with the needs and preferences of electric skateboard riders. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 12, 2023 Share Postat Septembrie 12, 2023 La 09.03.2022 la 15:19, smar2 a spus: Eu am electrificat 5 biciclete (pana acum): 3 mountainbike-uri (Bulls, Focus si Cube), pe baza de motor atasat butucului de la pedale, cu senzor de cuplu. 2 Pegas-uri Camping de prin '78 cu motor in roata faţă, pentru parintii mei. Kitul de motor in butuc este Tongsheng TSDZ2, si spre deosebire de cele Bafang (care sunt mai populare) are senzor de cuplu in butucul pedalelor. Asta duce la o senzatie extrem de naturala cand pedalezi, pentru ca dozeaza puterea motorului proportional cu forta generata de ciclist in pedale. Este aceeasi tehnologie ca si la motoarele "de firma" (Bosch, Yamaha), iar senzatia e ca la bicicletele alea scumpe. I-am pus si firmware nou, care are niste imbunatatiri fata de firmware-ul cu care vine kit-ul din china. Cu o baterie de 13 Ah, 36V, care cantareste 2 kg (asamblata tot in regie proprie), merg cam 100km pe plat, la campie, mentinand o viteza constanta de 25-30 km/h (folosind nivelul de asistare 1 sau 2 din 4). Kitul m-a costat pana in 300 de euro, iar componentele pentru baterie (carcasa, celule, etc) sub 200 euro. In total am dat mai putin de 500 de euro pentru electrizarea unui MTB. Pentru Pegas-uri, am luat niste kituri care contineau roata fata completa, cu motorul deja integrat, controllerul, display-ul, si ce mai era necesar. Iar bateriile le-am facut tot in regie proprie, doar ca mai mici, adica de 10 Ah, tot la 36V. Pentru fiecare Pegas costurile au fost cam 300-350 euro (motor + baterie). Kiturile astea nu au senzor de cuplu/torsiune la pedale si nu au acelasi "feeling" natural, dar ai mei sunt foarte multumiti de ele, pentru ca pot urca fara probleme orice deal din Galati. Bateria ii tine tot cam 100 km, dar ei sunt semnificativ mai usori ca mine si merg si cu viteza mai mica. Cateva poze cu Bulls-ul: sal, ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.