Kagemusha Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Gran Premio Gryfyn di San Marino e della Riviera di Rimini 2-4 septembrie, Misano World Circuit Marco Simoncelli Timpii, după ora României. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Mulțumim! Diiiiii... Aprilia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Mulțumim! Diiiiii... Aprilia! Subscriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 diiiii Quarta diiii desi cred ca la top speed va fi printre ultimii, hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Acum 3 minute, apriliacluj a spus: la top speed va fi printre ultimii Mare ghinion având în vedere ca suntem la o competiție de drag race Editat August 30, 2022 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 hahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 (editat) Pai nu e asa? Nu am auzit pe nimeni spunand: "vai, iar suntem pe un circuit cu 16 viraje unde yamaka e top și iar le învârte căștile-n cap tuturor" Editat August 30, 2022 de danypop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Ăsta era circuit pentru 4 în linie. Dar de când diferențele s-au redus, a devenit circuit favorabil și pentru Ducati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 57 minute, apriliacluj a spus: diiiii Quarta diiii Vrem scandal si batalie cu Peco. Vesti bune : Mir a semnat cu Repsol finally pt 2023 si 2024 si va fi coleg cu demonul. Aprilia RNF (satelitul) a semnat cu Oliveira si...Fernandez. Se prefigureaza un sezon 2023 foarte interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 Acum 6 ore, Method a spus: Vrem scandal si batalie cu Peco. Infima posibilitate. Circuit cu vreo 5 linii drepte (sectorul dintre virajele 6-7 il putem considera tot linie dreapta),vreo 7-8 viraje strase si ace de par... greu pentru Yamaha, greu petru Q. Si sa nu uitam ca Peco si Bastia cunosc circuitul asta la mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 True true Insa Q e bun aici și el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 30, 2022 Share Postat August 30, 2022 daca pierde doar 5 puncte Q aicie ff bine. va trebui sa scoata untul din pian sa ia victoria.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 (editat) Acum 10 ore, xt600 a spus: Infima posibilitate. Circuit cu vreo 5 linii drepte (sectorul dintre virajele 6-7 il putem considera tot linie dreapta),vreo 7-8 viraje strase si ace de par... greu pentru Yamaha, greu petru Q. Si sa nu uitam ca Peco si Bastia cunosc circuitul asta la mm... Unde sunt 5 linii drepte?:) linia de start sosire este scurta si se termina intr-o sicana stransa, aici ar tb sa aibe avantaj yamaha pe schimbarea de directie. Virajul 3 este un viraj lung unde tot yamaha ar tb sa fie avantajata. 6-8 e linie dreapta(virajul 7 nu exista de fapt si de drept). Aici ducati clar. zona de fuga, virajele 10-11-12 e o zona unde sper sa fie avantaj aprilia. peco e favorit aici pt ca se antreneaza f mult pe circuit, el fiind din zona, dar liniile drepte nu sint asa de lungi ca si la Mugello de ex. iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. top speed fiind in jut de 300 km/h. restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati. viraje stranse sau care inchid sunt 3 nu 7-8. sunt virajele 5, 10, 14. 14 fiind unul dintre cele mai grele viraje de pe circuit. Virajul 8, daca zici ca e strans, nu e, e un viraj mare, cu camber unde poti sa cari multa viteza pe viraj. Editat August 31, 2022 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 2 ore, damager a spus: Unde sunt 5 linii drepte?:) linia de start sosire este scurta si se termina intr-o sicana stransa, aici ar tb sa aibe avantaj yamaha pe schimbarea de directie. Virajul 3 este un viraj lung unde tot yamaha ar tb sa fie avantajata. 6-8 e linie dreapta(virajul 7 nu exista de fapt si de drept). Aici ducati clar. zona de fuga, virajele 10-11-12 e o zona unde sper sa fie avantaj aprilia. peco e favorit aici pt ca se antreneaza f mult pe circuit, el fiind din zona, dar liniile drepte nu sint asa de lungi ca si la Mugello de ex. iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. top speed fiind in jut de 300 km/h. restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati. viraje stranse sau care inchid sunt 3 nu 7-8. sunt virajele 5, 10, 14. 14 fiind unul dintre cele mai grele viraje de pe circuit. Virajul 8, daca zici ca e strans, nu e, e un viraj mare, cu camber unde poti sa cari multa viteza pe viraj. Daca le numeri, cam atatea ies, desigur, cu sectorul 6-8 pe care il consideram o linie dreapta. Scurte sau nu, sunt linii drepte. Este drept ca top speed-ul nu are un rol hotarator aici, insa acceleratia la iesirea din viraj, este decisiva. So.. avantaj mare Ducati. Acum sa vedem daca noul set up al cutiei Yamaha va compensa cumva. Virajele despre care spui, sunt evidente, dar mai sunt virajele in 90 de grade, care sunt lente si de la caz la caz, trebuie sa franezi mai accentuat. Vezi virajul 1, apoi 4, pe 5 il scoatem pentru ca se negociaza impreuna cu 4, apoi 10, 14 si 16. Daca scoatem din discutie virajul 2 (desi este unul strans) si 5, tot avem cinci viraje lente, unde acceleratia la iesire va face diferenta. Per total este un circuit foarte favorabil Ducati si Aprilia. Singura sansa a lui Q este sa se califice foarte bine, sa ia un start beton si sa puna cateva lungimi de motocicleta intre el si urmaritor, pe pneuri reci. Orice alt scenariu, are putine sanse de reusita. Deci trebuie sa se alinieze cam multe planete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 4 ore, damager a spus: Unde sunt 5 linii drepte?:) .... iar prin curvone, nu poti sa treci cu gazul blana, nu franezi, dar inchizi gazul, la fel si in 12. top speed fiind in jut de 300 km/h. restul "liniilor drepte" sunt scurte iar iesirile sunt din viraje scurte, nu ofera un avantaj extraodinar pentru ducati. Iar pe curvone Q era serif el trecea cu viteza simtitor mai mare decat toti prin apex. Stiu ca zicea si MM ca in Curvone Q trebuie blocat altfel ia metraj mare. Deci va fi entertaining de urmarit ce se va intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 5 ore, Method a spus: Iar pe curvone Q era serif el trecea cu viteza simtitor mai mare decat toti prin apex. Stiu ca zicea si MM ca in Curvone Q trebuie blocat altfel ia metraj mare. Deci va fi entertaining de urmarit ce se va intampla. Nu mai sincer cum mergea Q pe curvone, dar acolo e viraj. Chiar daca nu franezi, tb inchis gazul.... iar urmaotrul viraj este cam la fel, nu franezi dar inchizi un oic gazul. Pb ca yamaha reuseste sa ia virajele alea cu gazul deschis mai mult decat ducati, care are tendinda de a iesi mai larg. Vedem cum se va comporta Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Frații Marquez s.au despărțit de managerul Alzamora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 (editat) Acum 9 ore, xt600 a spus: Daca le numeri, cam atatea ies, desigur, cu sectorul 6-8 pe care il consideram o linie dreapta. Scurte sau nu, sunt linii drepte. Este drept ca top speed-ul nu are un rol hotarator aici, insa acceleratia la iesirea din viraj, este decisiva. So.. avantaj mare Ducati. Acum sa vedem daca noul set up al cutiei Yamaha va compensa cumva. Virajele despre care spui, sunt evidente, dar mai sunt virajele in 90 de grade, care sunt lente si de la caz la caz, trebuie sa franezi mai accentuat. Vezi virajul 1, apoi 4, pe 5 il scoatem pentru ca se negociaza impreuna cu 4, apoi 10, 14 si 16. Daca scoatem din discutie virajul 2 (desi este unul strans) si 5, tot avem cinci viraje lente, unde acceleratia la iesire va face diferenta. Per total este un circuit foarte favorabil Ducati si Aprilia. Singura sansa a lui Q este sa se califice foarte bine, sa ia un start beton si sa puna cateva lungimi de motocicleta intre el si urmaritor, pe pneuri reci. Orice alt scenariu, are putine sanse de reusita. Deci trebuie sa se alinieze cam multe planete. virajul 1 vine dupa o linie dreapta scurta si nu ai ce accelerarie sa folosesti ca vine sicana. Virajul 4 este sacrificat ca si 5 pentru 6 din care trebuie sa iesi bine ca ai linie dreapta. niciunul nu este de treapta 1 de viteza, doar 10 care inchide si 14 care e cel mai greu viraj. este un circuit favorabil ducati ???????????? Pana mea, a castigat in Assen, Jerez, etc....circuite unde inainte nu se atingeau de podium.... nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni. Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp.... Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba. Stiu ca nu iti place Ducati, nici eu nu sunt fan, dar in acest moment este o motocicleta superioara, parerea mea...nu sariti cu argumente ca Q, ca plm. e o parere personala si deocamdata nu am motive sa mi-o schimb. Cei drept la bataie cu Aprilia, dar pachetul ducati este superior in mometnul asta. E si normal cu atatea mobre pe grila, au de unde sa adune date. Editat August 31, 2022 de damager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 29 minutes ago, damager said: nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni. Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp.... Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba. Ghinionul, strategille greșite - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat August 31, 2022 Share Postat August 31, 2022 Acum 19 minute, PzKpfW a spus: Ghinionul, strategille greșite - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia. Corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 Acum 11 ore, damager a spus: nu mai exista notiunea de circuit favorabil Ducati. Ducati a inceput sa domine cam peste tot atunci cand nu fac greseli, sau cand nu scapa Q in fata si nu il mai prinde nimeni. Singurii care se mai amesteca in marea Ducati este Q si Esp.... Motoreta poate ca nu intoarce ca si Yamaha, dar compenseaza mult in electronica si acceleratie. Doar ghinionul si strategiile gresite au dus la situatia actuala in clasament, dar eu presimt ca se va schimba. Stiu ca nu iti place Ducati, nici eu nu sunt fan, dar in acest moment este o motocicleta superioara, parerea mea...nu sariti cu argumente ca Q, ca plm. e o parere personala si deocamdata nu am motive sa mi-o schimb. Cei drept la bataie cu Aprilia, dar pachetul ducati este superior in mometnul asta. E si normal cu atatea mobre pe grila, au de unde sa adune date. Stiu ca multa lume critica tehnologia Ducati insa Gigi are acea strategie cu maximizarea franarii si accelerarii si nu a vitezei pe viraj si deja a ajuns departe cu progresele in acest domeniu.Asta coroborat cu faptul ca s-au facut mari progrese si la capitolul handling pt ei - totus poate 2021 a fost mai buna decat v2022 dar...pe parcurs o rezolva. Ce a facut aprilia insa in....2 ani?3? e ...wow. O companie care de fapt investea nimic facuta pe structura Gresini ca mai apoi in ultimii 2 ani sa bage bani nu in track operations ci in r&d cu un asemenea succes....se vede un progres fantastic. Nu pot sa nu recunosc - Aprilia a ajuns in 2 ani aproape unde a ajuns Ducati in 7-8 ani cu resurse mult superioare si cu investitii fantastice in piloti - remember Stoner,remember achizitionarea lui Lorenzo din postura de campion mondial,remember salariile lui Dovi dar si ale marelui talent Iannone samd. aprilia - cu 1 pilot bunicel (pe MV nici nu il calific),a reusit deja niste performante superbe. Yamaha....Yamaha nu are piloti care sa o puna in valoare.Faptul ca Yamaha poate este subliniat la fiecare cursa de Q. Insa un lucru ciudat - spre deosebire de anii trecuti cand cam orice pilot mergea decent pe Yamaha - Yamaha tech3 era de exmplu o echipa care puncta solid etapa de etapa,acum toate Yamaha sunt pe niciunde. Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Ghinionul, strategille greșite - la care aș mai aduăga și greșelile piloților. Mai ales Bagnaia. Ghinionul nu exista.Norocul tine cu cei puternici. Bagnaia are voie (inca) sa greseasca.Hai sa zicem ca e inca green. De la anul insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 6 hours ago, Method said: Yamaha nu are piloti care sa o puna in valoare. E drept că nu au nici piloți, dar tot vina lor este. E băiat simpatic Morbidelli, dar dacă vezi că nu merge trebuie să cauți soluții alternative. Alt aspect al problemei ar fi și faptul că rămân cu doar 2 motociclete pe grilă. 6 hours ago, Method said: Bagnaia are voie (inca) sa greseasca. Deloc. Este la al 4-lea sezon în MotoGP, al 4-lea an cu Ducati, este 100% fizic, prim pilot la cea mai bună echipă, cu un coechipier relativ competitiv care s-ar sacrifica pentru a-l ajuta. Are probabil cea mai dorită poziție dintre toți piloții. Dacă nu câștigă titlul anul ăsta va fi exclusiv vina lui. Greșeli precum cele de la Le Mans sau Sachsenring sunt inexcuzabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 Acum 5 minute, PzKpfW a spus: E drept că nu au nici piloți, dar tot vina lor este. E băiat simpatic Morbidelli, dar dacă vezi că nu merge trebuie să cauți soluții alternative. Alt aspect al problemei ar fi și faptul că rămân cu doar 2 motociclete pe grilă. Deloc. Este la al 4-lea sezon în MotoGP, al 4-lea an cu Ducati, este 100% fizic, prim pilot la cea mai bună echipă, cu un coechipier relativ competitiv care s-ar sacrifica pentru a-l ajuta. Are probabil cea mai dorită poziție dintre toți piloții. Dacă nu câștigă titlul anul ăsta va fi exclusiv vina lui. Greșeli precum cele de la Le Mans sau Sachsenring sunt inexcuzabile. Si eu sunt de parere ca Bag tb sa ia titlul anul asta. Si daca nu-l ia e in mare masura vina lui. referitor la pilotii yamaha, ei fac timpii de anul trecut/acum 2 ani in cazul Mor. Putin mai buni. Problema e ca ceilalti au avansat f mult. un mare avantaj a lui Q este ca reuseste sa scoata din joben un tur bun in calificare si sa ramana sus. cum cade in pluton este extrem de dificil sa mai faca ceva. Si cam asta e marea pb a lui Mor... plecand de jos din grila ii este practic imposibil sa depaseasca. berile tot le dau dc castiga Q... in momrntul de fata mi-i se pare cel mai bun pilot din grila, dar testul super ar fi sa schimbe mobra peste 2 ani si sa vedem ca tot sus se bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 Acum 44 minute, damager a spus: Si eu sunt de parere ca Bag tb sa ia titlul anul asta. lasa lasa, tu sa te pregatesti, baga berile la rece! ai vrea tu sa ia Pecco titlul, hahahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 1, 2022 Share Postat Septembrie 1, 2022 1 oră în urmă, damager a spus: testul super ar fi sa schimbe mobra peste 2 ani si sa vedem ca tot sus se bate astea sunt vise, nimeni nu pleaca la ambitie, decat #99, #46 - si a iesit destul de rau pt ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.