Sari la conținut

16. Motul Grand Prix of Japan 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Motul Grand Prix of Japan

23-25 septembrie, Mobility Resort Motegi

 

image.thumb.png.fc2ceb4957b06de22274ca0059e39d10.png

 

image.thumb.png.823c6c67e5a357e74037c2b956473d65.png

 

image.thumb.png.038120bb3bca777550eda0926a90887e.png

 

image.thumb.png.eadf898f1fd573d6baf2b424e7159773.png

 

Timpii, după  ora României. 

Fiind posibil să mai apară modificări în program datorită taifânului, nu strică să mai aruncați din când în când un ochi aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 4 ore, Kagemusha a spus:

Motul Grand Prix of Japan

23-25 septembrie, Mobility Resort Motegi

 

image.thumb.png.fc2ceb4957b06de22274ca0059e39d10.png

 

image.thumb.png.823c6c67e5a357e74037c2b956473d65.png

 

image.thumb.png.038120bb3bca777550eda0926a90887e.png

 

image.thumb.png.eadf898f1fd573d6baf2b424e7159773.png

 

Timpii, după  ora României. 

Fiind posibil să mai apară modificări în program datorită taifânului, nu strică să mai aruncați din când în când un ochi aici.

Domo arigato! 

Sa inteleg ca nu avem decat trei sesiuni de antrenamente la clasa mare? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

tu chiar doresti moartea unui numar insemnat de membri ai forumului? :grinbandit:

 

#dequacalarizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ZaiR a spus:

Marcel winner!

Prea wishful thinking.Stai sa termine o cursa in picioare dupa aia se poate gandi la locuri 6-8 dupa aia la podium uri etc.

 

La motogp unseen,discutie amicala mai in gluma mai in serios intre Enea si Tardozzi :

308034922-767294464604188-55286636453761

 

N-am inteles italiana lor dar traducerea e destul de clara :

"You're going to have your knuckles wrapped later"...cu alte cuvinte "iti punem noi botnita mai tarziu" (probabil in etapele finale).

 

Sunt convins ca nu au fost  pana la aceasta ora ordine de echipa spre toti pilotii Ducati (inclusiv Miller),dar sunt convins ca vor fi.

Si mi se pare si de bun simt - ar fi penibil ca Peco sa rateze campionatul la sfarsit ca i-a luat Enea 10 puncte etc.

Foarte decent oricum faptul ca inca Enea e lasat sa isi faca cursele.La F1 n-ar fi existat asa ceva,s-ar fi maximizat sansele pilotului principal in dauna celorlalti.E mult mai eficienta tactica.

Dar la motogp suntem inca in epoca romantica si asta nu poate decat sa ne bucure - avem parte de spectacol.

 

Sper numai sa se poata desfasura Motegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh,nu l-as da pierdut nici pe Q....legea probabilitatilor ne spune ca e f posibil ca si Peco sa greseasca o data pana se termina campionatul.

Iar Q era destul de optimist in legatura cu Motegi,simtind un avantaj (personal - e f bun pe frane) aici.

Thailanda,Philip Island nu stiu ce sa zic cui i s-ar potrivi mai bine.

La Sepang iarasi s-ar putea sa aiba o sansa buna la victorie.

Valencia - Peco/Ducati.

 

Insa nu poti spune nimic pt ca vorba lui Aleix - sunt circuite in afara Europei pe care nu se merge mult si pe care conditiile de grip si temperatura sunt anyone's guess.

De aia zic - nu poti da un castigator clar.Si asta ma bucura,suspansul e f misto.Pt noi de pe canapea,pt ei mai putin :)

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, ZaiR a spus:

 

#dequacalarizare.

buna.

Acum 14 minute, Cavaleru a spus:

la cum merge campionatu si chinurile lui Q cu pianu, asta e doar campionat de pierdut pt Peco chiar daca are mai putine puncte...

dar cum ar fii sa iasa Bestia campion :D

clar, presiunea se muta pe Peco.

basti e cam departe.

 

totusi, ducati ar trebui teoretic sa se bucure?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Method a spus:

 

La motogp unseen,discutie amicala mai in gluma mai in serios intre Enea si Tardozzi :

308034922-767294464604188-55286636453761

 

N-am inteles italiana lor dar traducerea e destul de clara :

"You're going to have your knuckles wrapped later"...cu alte cuvinte "iti punem noi botnita mai tarziu" (probabil in etapele finale).

 

Sunt convins ca nu au fost  pana la aceasta ora ordine de echipa spre toti pilotii Ducati (inclusiv Miller),dar sunt convins ca vor fi.

Si mi se pare si de bun simt - ar fi penibil ca Peco sa rateze campionatul la sfarsit ca i-a luat Enea 10 puncte etc.

Sau afirmatia aia are sens in contextul unor ordine de echipa nerespectate. De fapt, discutia dintre ei nu ar mai fi avut loc, daca nu ar fi existat ordine de echipa. Si daca avem in vedere fetele celor de la boxa, cand Bastia a trecut linia de sosire in fata lui Bag, are si mai mult sens. In traducere mai libera, " ok.. acum ai calcat pe bec, dar iti punem noi botnita mai tarziu".. ;) Te hranesti in continuare cu iluzii, daca inca mai crezi ca nu sunt ordine de echipa la Ducati. Sunt de alea nesimtite, chiar. 

 

Ti se pare de bun simt, pentru ca urmaresti mizeria aia de F1, care nu mai are de decenii, nimic in comun cu sportul si competitia. Un circ de doi bani, in care "campionii" sunt confectionati in functie de interesele financiare si ratingul de moment al competitiei. 

Acum 19 minute, Cavaleru a spus:

la cum merge campionatu si chinurile lui Q cu pianu, asta e doar campionat de pierdut pt Peco chiar daca are mai putine puncte...

dar cum ar fii sa iasa Bestia campion :D

Nu este numai problema pianului.. pierde campionatul si pe mana lui. Nu poti castiga un campionat, mergand numai la limitarea daunelor, trebuie sa mai si risti. Apoi sa nu uitam, calificari slabe, starturi si mai slabe, in pluton e nimeni.. nu merge asa. In conditiile in care se bate cu inca sapte piloti care il duc in carca pe al 8-lea, trebuie sa isi asume niste riscuri. Din punctul asta de vedere, MiMi este din alt aluat si se vede in numarul de titluri.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic și Peco și Bestia au șanse la titlu. Rămâne de văzut ce strategie vor adopta cei de la Ducati: le lasă mână liberă celor doi să se bată pe primul loc, cu riscul (mare) ca Fabio să rupă tot în cursele rămase până la finalul campionatului, sau își concentrează eforturile pe Peco.

Oricum, sunt și alți candidați la victorii în cursele care urmează, așa că situația nu e deloc simplă.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, xt600 a spus:

Nu este numai problema pianului.. pierde campionatul si pe mana lui. Nu poti castiga un campionat, mergand numai la limitarea daunelor, trebuie sa mai si risti. Apoi sa nu uitam, calificari slabe, starturi si mai slabe, in pluton e nimeni.. nu merge asa. In conditiile in care se bate cu inca sapte piloti care il duc in carca pe al 8-lea, trebuie sa isi asume niste riscuri. Din punctul asta de vedere, MiMi este din alt aluat si se vede in numarul de titluri.  

 

da dar cand motoreta nici nu te ajuta e greu sa ai calificari bune. Peco tre sa mearga exemplar si nu-si permite pasi gresiti, iar Qarta tre sa mearga cum nu a mers niciodata, tre sa fie top in toate situatiile cum ai zis si tu, si in calificari si la start, sa nu ajunga in pluton ca acolo are de furca.

MM am zis, intre toti astia, e un zeu, si tare mi-e ca anu viitor daca isi duce la capat recuperarea fara alte probleme, ia titlu 9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Cavaleru a spus:

 

da dar cand motoreta nici nu te ajuta e greu sa ai calificari bune. 

Drept este ceea ce spui, insa pe tur lansat/cu pista libera in fata, Yamaha poate face timpul pe tur decent. Nu are nimeni pretentii sa ia pole-ul, cursa de cursa, dar pentru el este imperios necesar sa plece constant din linia I. Ori el a avut clasari slabe in ultimul timp, ultima clasare in linia I fiind cea de la Assen, daca nu ma insel. Nu merge asa... Vezi.. vorbim de ordine de echipa la Ducati.. pai ordinele alea se dau, pentru ca functioneaza impotriva lui Q. Ia sa fi fost in locul lui MM, in forma lui cea mai buna. Pai putea sa dea mama ordinelor de echipa Jiji, ii rupea cabronul pe genunchi.. era el in fata si la distanta de secunde in spate, toata haita de ducatisti, insirati ca margelele pe ata. Erau eternii luzeri. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au dus vremurile in care MM + Honda erau de neatins. s-au dus din anul in care FQ a inceput sa scoata capul si imediat s-a rupt Mimisor. in anii de glorie da, nu te puteai atinge de el cu orice tactici de grup, dar acum e foarte greu sa te lupti cu grupul ala cand toti sunt in mai putin de 2-3 sutimi in quali. in cursa daca ai rabdare cel putin 6 din 8 ii pierzi pe drum, dar nah trebuie rabdare si sa nu ai parte de incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, ioio_viola a spus:

s-au dus vremurile in care MM + Honda erau de neatins.

tine doar de Q si Peco - care amandoi merg juma de sezon bine, juma prost.

ii bati si daca mergi constant pe podium.

 

 

Acum 21 minute, ioio_viola a spus:

toti sunt in mai putin de 2-3 sutimi in quali.

aici sa vedem cum se descurca MM, e ireal  de aglomerat.

ciudat cum multi pot scoate timpi buni in quali dar in cursa merg "slab".

Acum 25 minute, frigider a spus:

ii bati si daca mergi constant pe podium.

si nici macar doar podium, vezi Mir. (ok a fost si sezon scurt atunci)

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În quali merg individual (sau la remorcă), în cursă fiind și alții împrejur nu-ți poți face trasele mereu cum vrei, draguțul de aer murdar, supraincalzirea glumelor, trase defensive ale celui din față, trase defensive împotriva atacurilor din spate, conservat gume, umărul nr 93 etc. Ai unul care virează "stop & go" în față și nu îți poți duce viteza pe viraj - pianul în special. 

De aia una e time attack și alta viteza pe circuit. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, frigider a spus:

tine doar de Q si Peco - care amandoi merg juma de sezon bine, juma prost.

ii bati si daca mergi constant pe podium.

Mi-e teama ca strategia Mir nu mai merge.In 2020 oricum a fost un cumul de circumstante etc.

Q a mers o singura cursa prost - la Assen.Adica greseala personala - out.La Aragon nu ii gasesc vina - ok a fost in pluton dar Yamaha nu mai merge bine la Aragon din vremea lui Lorenzo (era mai mult circuit-Lorenzo decat circuit-Yamaha dupa cum zicea MM).Si Q a zis inainte de cursa ca Aragon va fi cea mai dificila cursa pt Yamaha - n-a gresit :)

Restul rezultatelor nesatisfacatoare se datoreaza balbelor echipei in a alege presiunea corecta sau limitarilor motoretei pe anumite circuite "nefavorabile".

Deci Q mi se pare ca are un ritm sustinut.

 

Pecco e invers - ori la bal ori la spital - ori DNF ori 1.Are multe abandonuri dar si victorii.Si are cateva locuri 4-5 daca nu ma insel.

Au puncte multe stranse amandoi.Si se vor bate amandoi la victorie pe toate circuitele ramase.

 

Dar ce vreau sa zic e ca astia 2 (si mai nou Bestia) merg tare au performante si pun presiune si stau decent spre bine si la psihic,chiar daca mai dau cate o balba cand si cand.E greu sa ii mai bati acum.

Marcel de ce a cazut in 2020?Simtea presiunea - Q i-a facut cum i-a facut el lui Vinales la Cota 2017 : a fost langa el ca timpi din FP1 pana in quali pana in warmup.Bine,Marcel e si dus cu pluta,vroia el sa ii dea peste nas lui Q dupa ce a iesit la arat...i s-a intors aroganta in cap.

Nu zic ca MM nu e capabil sa ii bata pe viitor - insa nu mai merge cu vrajeala "stai sa ma bag pe sub tine la intimidare pe ultima curba nu mai franez si ies larg,a stai sa iti dau un body check carena in carena sa te tai" cum ii facea lui Dovi.Astia nu sunt blandul Dovi care pleca capul sau degaja.Sunt amandoi f greu de prins f rapizi si nici nu se intimideaza usor.Ca sa te bati cu ei trebuie sa ii ajungi prima data - ei ridica mult stacheta fata de Dovi.

Acum 24 minute, frigider a spus:

ciudat cum multi pot scoate timpi buni in quali dar in cursa merg "slab".

Pai datorita profesionalismului.Aleix parca a zis ideea - cam toata lumea din gp e capabila sa scoata un timp bun pe gume soft si cu rezervorul gol.O forja all out 1 tur ideal nederanjat de nimeni si gata.

Problema apare cand ai gume mai hard si full tank si trebuie sa fii constant tur dupa tur dupa tur vreme de 20-30 de tururi.Si in pluton cu lume in spate si in fata incercand sa te depaseasca etc.

E vorba despre profesionalism si despre psihic puternic.Acolo erau Rossi si Lorenzo sefi - amandoi scoteau aprox acelasi timp zeci de tururi la rand.Acolo se face diferenta - toti campionii scot timpi constanti sunt metronom.Cine fluctueaza acum 1 tur rapid dupa aia somn 3 tururi dupa aia iar ii da una puternica,nu dam nume ca se stiu (Vinales) aia nu se pot bate real la campionat.Mai ales cand exista "un" Quartararo sau "un" Bagnaia care impun acest ritm.

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

...umărul nr 93 etc.

:lol:

Exact,exact...tot felul de obstacole in a scoate un timp constant :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa reaprind flacara dar in conf de presa Taka a zis "i tried to elbow out to avoid contact" , exact ce ziceam.

zici ca unii de aici nu se dau nici cu bici, apoi cu moto :grinbandit: nu dam nume sa nu se supere lumea.

Acum 52 minute, ENEOS a spus:

În quali merg individual (sau la remorcă), în cursă fiind și alții împrejur nu-ți poți face trasele mereu cum vrei, draguțul de aer murdar, supraincalzirea glumelor, trase defensive ale celui din față, trase defensive împotriva atacurilor din spate, conservat gume, umărul nr 93 etc. Ai unul care virează "stop & go" în față și nu îți poți duce viteza pe viraj - pianul în special. 

De aia una e time attack și alta viteza pe circuit. 

*si ploaia

cred ca iese rau pt Q daca ploua.

desi a avut rez bun pe ploaie ultim(ele)a oara?

 

propun de acum lui taka sa-i spunem nakagami-san.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, Method a spus:

Pecco e invers - ori la bal ori la spital - ori DNF ori 1.Are multe abandonuri dar si victorii.Si are cateva locuri 4-5 daca nu ma insel.

Eu vad sezonul lui Pecco impartit distinct in 3 faze:

- primele cinci etape au fost de acomodare cu moto noua si nu a reusit nici macar sa miroasa podiumul. Are un abandon, loc 15, 2x loc 5, loc 8

- etapele 6-10 reprezinta perioada bal-spital de care zici. S-a acomodat si a inceput sa forteze. Rezultat: 2 victorii si 3 DNF (inclusiv cel provocat de Nakagami).

- etapele 11-15, incepand cu Assen, in care a inteles cum functioneaza lucrurile. Rezultat: 4 victorii consecutive si un loc 2.

Imaginea de ansamblu imi spune ca este clar pe un trend ascendent si doar un eveniment extern sau o greseala majora a lui (o vad mai putin probabila) o sa-l scoata din ritm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, ilarionciobanu a spus:

Eu vad sezonul lui Pecco impartit distinct in 3 faze:

- primele cinci etape au fost de acomodare cu moto noua si nu a reusit nici macar sa miroasa podiumul. Are un abandon, loc 15, 2x loc 5, loc 8

- etapele 6-10 reprezinta perioada bal-spital de care zici. S-a acomodat si a inceput sa forteze. Rezultat: 2 victorii si 3 DNF (inclusiv cel provocat de Nakagami).

- etapele 11-15, incepand cu Assen, in care a inteles cum functioneaza lucrurile. Rezultat: 4 victorii consecutive si un loc 2.

Imaginea de ansamblu imi spune ca este clar pe un trend ascendent si doar un eveniment extern sau o greseala majora a lui (o vad mai putin probabila) o sa-l scoata din ritm.

+in apararea lui Peco el in loc sa se obisnuiasca cu moto testa chestii in primele etape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

Nu zic ca MM nu e capabil sa ii bata pe viitor - insa nu mai merge cu vrajeala "stai sa ma bag pe sub tine la intimidare pe ultima curba nu mai franez si ies larg,a stai sa iti dau un body check carena in carena sa te tai" cum ii facea lui Dovi.Astia nu sunt blandul Dovi care pleca capul sau degaja.Sunt amandoi f greu de prins f rapizi si nici nu se intimideaza usor.Ca sa te bati cu ei trebuie sa ii ajungi prima data - ei ridica mult stacheta fata de Dovi.

In all fairness, Dovi are cateva victorii in fata lui MM cand asta a intrat disperat in ultimul viraj. Dovi nu s-a lasat impresionat. Ba chiar exista si situatii cand s-a bagat pe sub MM si s-au atins.

Poate ca nu a fost material de campion, insa clar eu nu-l vad pe Dovi speriat de MM si cedand in fata lui

Acum 1 minut, frigider a spus:

+in apararea lui Peco el in loc sa se obisnuiasca cu moto testa chestii in primele etape?

Poate a contribuit si asta. Stiu ca s-a plans la inceput. E irelevant acum care au fost motivele care au dus la perioada lunga de acomodare. Important e ca ea a existat si e important pentru el si Ducati sa inteleaga si sa ia masuri ca sa nu se repete in sezonul urmator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • adidas changed the title to 16. Motul Grand Prix of Japan 2022

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...