Sari la conținut

Honda CRF300L este buna pt un incepator?


Budistul110
 Share

Postări Recomandate

Pe scurt, mai mult o sa ma dau pe strada decat pe traseele de soft enduro (dar nu le voi evita pentru ca vreau sa ma duc pe camp si prin padure cu motocicleta) si vreau ceva care sa nu fie greu. Am citit ca are 142kg pe uscat. 
Sa mi-o iau de noua sau sa tot caut un SH ? Nu stiu sa testez motociclete si as putea fi usor de fraierit daca e sa o iau de pe OLX .


 

Astia atotstiutori cu comentariile arogante si troll sa ma scuteasca pentru ca m-am saturat sa fiu luat peste picior din cauza faptului ca nu am cunostinte legate despre motocicleta iar voi sunteti zei in orice domeniu si plm. 

Editat de Budistul110
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea, daca stii ca o sa mergi  mai mult pe strada, orienteazate spre ceva gen KTM 390 Adventure, Honda CB500X.
ambele pot mai mult "soft enduro", decat poate (in mod placut) sa faca "strada" un CRF 300L.

dar, ca idee, 300L e o motocicleta buna pt incepatori ... dar care cauta sa mearga mai mult pe offroad si folosesc strada doar ca sa ajunga la traseul de offroad :)

 

Bafta!

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E buna dar daca mergi pe asfalt mai mult, recomand ceva A1 compliant cu roata de 19". CB500x gen. Aur.

Si de testat moto SH, te duci sa o vezi cu un prieten/amic motociclist sau mergi la un service sa faca constatare (Yamaha parca face contracost. Ma gandesc ca si alte service-uri serioase.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Budistul110 a spus:

...


 

Astia atotstiutori cu comentariile arogante si troll sa ma scuteasca pentru ca m-am saturat sa fiu luat peste picior din cauza faptului ca nu am cunostinte legate despre motocicleta iar voi sunteti zei in orice domeniu si plm. 

Aceasta exprimare nu prea-ti face onoare si nu face altceva decat sa-ti atragi ceea ce nu doresti pe topic. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, Budistul110 a spus:

Pe scurt, mai mult o sa ma dau pe strada decat pe traseele de soft enduro (dar nu le voi evita pentru ca vreau sa ma duc pe camp si prin padure cu motocicleta) si vreau ceva care sa nu fie greu. Am citit ca are 142kg pe uscat. 
Sa mi-o iau de noua sau sa tot caut un SH ? Nu stiu sa testez motociclete si as putea fi usor de fraierit daca e sa o iau de pe OLX .


 

Astia atotstiutori cu comentariile arogante si troll sa ma scuteasca pentru ca m-am saturat sa fiu luat peste picior din cauza faptului ca nu am cunostinte legate despre motocicleta iar voi sunteti zei in orice domeniu si plm. 


Pai daca nu vrei sa-ti raspunda atotstiutorii de ce ai mai pus intrebarea? 
Si noi, atotstiutorii, suntem satui de toti habarnistii obraznici cu 4 posturi la activ si care pun intrebari la care asteapta doar un anumit raspuns.

 

PS Si, cum sunt atotstiutor, iti atrag atentia ca nu doar cunostintele legate DE (nu despre) motociclete iti lipsesc, ci si cele de limba romana.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:


Pai daca nu vrei sa-ti raspunda atotstiutorii de ce ai mai pus intrebarea? 
Si noi, atotstiutorii, suntem satui de toti habarnistii obraznici cu 4 posturi la activ si care pun intrebari la care asteapta doar un anumit raspuns.

 

PS Si, cum sunt atotstiutor, iti atrag atentia ca nu doar cunostintele legate DE (nu despre) motociclete iti lipsesc, ci si cele de limba romana.

Dupa ce ca nu stiu, mai sunt si obraznici, indiferent ca au 4 posturi sau 4 clase.

In "plm"...

Editat de Djebelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, PzKpfW said:

Pe lângă ce s-a spus mai sus, aș mai adăuga Suzuki DR (Z sau 650). Nu este clar dacă ești începător doar cu experiența sau și cu vârsta (caz în care ai fi limitat la categorie/performanțe).

Am A2. La 24 de ani o sa dau de A ca sa nu mai am nicio limitare 

11 hours ago, Speedy.K said:


Pai daca nu vrei sa-ti raspunda atotstiutorii de ce ai mai pus intrebarea? 
Si noi, atotstiutorii, suntem satui de toti habarnistii obraznici cu 4 posturi la activ si care pun intrebari la care asteapta doar un anumit raspuns.

 

PS Si, cum sunt atotstiutor, iti atrag atentia ca nu doar cunostintele legate DE (nu despre) motociclete iti lipsesc, ci si cele de limba romana.

Daca-mi si spui care este greseala atunci accept ca nu am cunostinte de limba romana. Mi-am recitit postarea si nu am gasit nimic. 
Daca le atragi oamenilor atentia din nimicuri nu stiu ce faci in viata de zi cu zi

16 hours ago, arcgotic said:

E buna dar daca mergi pe asfalt mai mult, recomand ceva A1 compliant cu roata de 19". CB500x gen. Aur.

Si de testat moto SH, te duci sa o vezi cu un prieten/amic motociclist sau mergi la un service sa faca constatare (Yamaha parca face contracost. Ma gandesc ca si alte service-uri serioase.)

Din pacate nu am asa ceva. Si nu vreau sa stie nici parintii mei (tatal avand experienta cu motocicletele) ca vreau sa imi cumpar pentru ca ma tot tin in predici care sa ma demoralizeze sa merg cu ea pe strazi si asa...
Deci sunt pe cont propriu. O sa ma interesez mai amanuntit sa vad la ce trebuie sa ma uit. Ce e un 🚩 major

6 minutes ago, Djebelu' said:

Dupa ce ca nu stiu, mai sunt si obraznici, indiferent ca au 4 posturi sau 4 clase.

In "plm"...

Tot eu sunt obraznic. Mi-am facut un cont nou, d-aia am 4 posturi pentru ca m-am saturat de mistocarii de pe acest forum. Nu mai poate pune omul o intrebare fiindca nu stie, nu are la cine sa apeleze ca hop apar vestitorii primaverii pe motocicletele lor si cum iti arata degetul mijlociu din mers. 
De prea multe ori am primit raspunsuri in bataie de joc la intrebari serioase si decente (dupa parerea mea). Ce e rau in a intreba daca motocicleta x este buna pt un incepator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa, deci esti clona! Moderatoooriiii!!!


Nu iti dai seama ca n-ai vazut eroarea de romana nici dupa ce ti-am scris-o cu majuscule, nu?!

 

Nu e rau in a intreba ceva. E rau ca inchei postarea cu o atitudine de kakat. 
 

In general parintii cam stiu ce e bine si ce nu pentru tine, pentru simplul fapt ca, tot in general, stiu ce au la usa. Si acolo ai atitudinea gresita, decat sa te chinui sa-i convingi ca n-o sa crapi cu mobra pe strada, tu preferi sa-i minti.

 

Astea sunt doar cateva idei. Cand si daca o sa-ti revizuiesti atitudinea fata de noi si fata de lume, in general, putem detalia.


 

PS Mai aprofundeaza budismul ala cu care te autointitulezi, ca n-ai inteles nimic din filozofia lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Budistul110 a spus:

...

Mi-am facut un cont nou, d-aia am 4 posturi pentru ca m-am saturat de mistocarii de pe acest forum.

...

Pentru asta, ai report.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta superba!

Am ceva peste 10.000 km. Inainte am avut CRF 250 L.

Eu i-am pus kit de coborare. Am mers 120 dar " ii place" pe la 90.

Un prieten motolongeviv va face anul acesta Marocul cu CRF 250 Rally.

E cam lux pt. un incepator!

Relativ la discutii: ai ceva dreptate! Si "batranii" au ceva dreptate. Camaraderia, asta trebue sa cultivam intre noi! Asta trece cu vederea multe!

20230208_140419.jpg

TimePhoto_20220129_113755.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Budistul110 a spus:

 

Din pacate nu am asa ceva. Si nu vreau sa stie nici parintii mei (tatal avand experienta cu motocicletele) ca vreau sa imi cumpar pentru ca ma tot tin in predici care sa ma demoralizeze sa merg cu ea pe strazi si asa...

 Parintii nu-ti vor raul. Apreciaza asta si mai ales incearca sa-i asculti si sa-i intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu mistocariile este problema veche aici pe forum, asa ca nu trebuie sa se supere nimeni, unii stiu prea multe si le este greu sa dea sfaturi, iar altii nu stiu mai nimic dar nu intreaba de frica sa nu fie luati peste picior. Domnilor eu as zice, sa navigati putin pe citeva forumuri de dincolo, sa vedeti cam cum pun problema baieti pe acolo si dupa, poate va intoarceti mai civilizati si unii si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi omu' a venit chitit pe împuleală, ne-a luat tare, asta după ce că n-are habar. Dacă-i motor de 300 nu înseamnă neapărat că-i pentru oricine. În primul rând, că dacă n-are peste 1m80, din start n-are ce face. E o mobra cu dimensiuni de enduro, suspensii moi, roată față de 21. Până la vârsta lui prăpădisem 2 scutere și o motocicletă. La second hand nu cred că găsești sau nu are sens diferența de preț până la una nouă. Să dai aproape 7 mii de euro pe un fier ca începător, mi se pare aiurea. Dacă nu vrei să știe părinții, unde o vei ține? Aia dispare imediat și ajunge în vreun sat de țigani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/7/2023 at 2:09 PM, Budistul110 said:

Pe scurt, mai mult o sa ma dau pe strada decat pe traseele de soft enduro (dar nu le voi evita pentru ca vreau sa ma duc pe camp si prin padure cu motocicleta) si vreau ceva care sa nu fie greu. Am citit ca are 142kg pe uscat. 

Ceea ce-ți scriu vine din experiența mea pe CRF 250L, cu ceva ani în urmă. Am mai mers ani buni pe Kawasaki KLE 500 și acum am o Beta Alp 200.

Pentru ceea ce-ți propui să faci cu ea (mă refer acum la CRF 300L), cred că este foarte bună, atâta timp cât în oraș nu-ți propui să cari diverse lucruri cu tine, deși îi poți monta un top-case, dar care va arăta urât după părerea mea. Ceea ce aș face eu însă în primul rând, pentru o astfel de utilizare, ar fi să-i pun niște anvelope mai potrivite pentru mersul pe stradă dar care se  descurcă onorabil și la un off-road ușor, cum ar fi Metzeler Tourance, de exemplu.

Și cred că ar trebui să ai măcar 1.75m înălțime, altfel nu ajungi cu ambele picioare jos și este posibil să ai nevoie de kit de coborâre.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

E o moto foarte bună pt. un  incepator. Dețin 300l și o folosesc doar pt off-road.  Din păcate locuiesc în Timisoara iar pana ajung la un off de munte trebuie sa parcurg aprox 100 km dus și 100km. intors. Pe on-road nu prea are putere dar te descurci. Nu vei putea depăși din scurt, viteza maxima măsurată cu gps e de 110km/h. Pe bord 120 aprox...în oraș e foarte manevrabila și suficient de agila dar vei termina cauciucurile destul de repede .. probabil 5-6000 km. Pe off-road însă e alta treaba. Merge foarte bine iar unui începător ii iartă multe greșeli. Am cumparat-o fiicei mele care acum da pentru A2. Ambreiaj ușor, moale. Frâne suficiente pentru ce poate motocicleta dar puțin tari. Pt off-road sun suficiente. Centru de greutate puțin sus.. ca e dualsport. Consum mic .. 2.7 consum în tura de 300 km ( 200 on și 100 off-road) interval de mentenanță lung .. 11000 km sau un an. Pt off-road ii trebuie scut, handguarg. Poți sa o transformi în super moto dacă vrei doar on-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...