Sari la conținut

10. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 174
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 54 minute, Cavaleru a spus:

inapoi la 2timpi fara electronica, let's goooo

+1000000000000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Digi e mișto, "cu actualul regulament, nu se poate face dezvoltare"(ceva de genu), doar că unii s-au dezvoltat cu regulamentul ăsta.Și puteau și ceilalți. Da au facut greșeala Ducati cu Stoner, pilotul mergea cu o scârbă, câștiga, și concluzia era că motoreta era bună.De fapt nu era. Așa cu MM la Honda, și Q la Yamaha, a mers...Uite că nu mai merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

inapoi la 2timpi fara electronica, let's goooo

nu ar termina nici jumatate din piloti o cursa.:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 hours ago, Cavaleru said:

inapoi la 2timpi fara electronica, let's goooo

Nooooo, pedale la toti, atunci intr-adevar "chilotul" va face diferenta....:whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, damager a spus:

Honda a avut printre cele mai mari bugete tot timpul. Deci nu vad o problema aici.

Nu cred ca nu au svut buget, dar pb ca directia nu a fost una asa corecta

 

Eh, stim noi cum e cu yamaha. Ei nu au avut niciodata cele mai mari bugete. Dar, eu cred ca intr-un fel o sa redevina competitivi. Clar vor trebui sa mareasca bugetele, dar mai important este sa isi schimbe strategia vis-a-vis de echipa satelit daca vor sa aibe una. 

True that.

 

Eu sunt totusi de parere ca Yamaha ar trebui sa isi schimbe atitudinea fata de modul de abordare al dezvoltarii - nu echipa satelit va face diferenta ci modul in care vor alege ei sa dezvolte motoreta.Pt ca acum nu mai pot merge cu aceste upgrade'uri aproape insesizabile aduse o data pe an la Brno sau mai nou Missano in timp ce ceilalti fac update-uri din luna in luna.

Cred ca ni se arata foarte foarte bine ritmul de dezvoltare al Yamaha in acel mini clip cu Rossi la retragere cand isi prezinta toate motoretele cu care a mers si zice "asta a fost o motoreta foarte buna,apoi vreo 2 3 ani la rand asta n-a fost o mare schimbare,asta la fel samd samd,acolo vedem ca Yamaha in toti anii cand a fost Rossi la ei a scos de fapt vreo 3-4 motorete in rest doar "evolutii" (ca sa fim finuti).

Ei - schema asta nu mai tine in 2023 - tinea in 2010 cand toti faceau la fel,acum nu.Si asta trebuie sa inteleaga Yamaha,zic eu - stacheta a fost ridicata masiv de europeni,iar Yamaha trebuie sa se ridice si ea macar la nivelul lor.

Acum 13 ore, ioio_viola a spus:

motoare mai mici, aero sau fara, sisteme ajutatoare sau inapoi la riding-ul clasic?

Cu motoare mai mici nu va fi nimeni de acord - trebuie sa aiba o oarecare aplicabilitate in real world,o corespondenta etc.

Renuntarea la aero mi se pare de bun simt.

2t nu cred ca isi mai are locul in aceasta epoca - big step back.Racing e despre progres si varful tehnicii,nu despre motoare din 1950.

Iarasi,electronica (cum e acum) mi se pare un lucru bun.Repet - trebuie sa avem o corespondenta pe strada,cand motoarele de strada vor ajunge sa aiba mai multa tehnologie decat prototipurile din cel mai inalt nivel de racing pe 2 roti,va fi o mare problema zic eu.

 

Acum 10 ore, apriliacluj a spus:

pai da, ca astia sunt pussies si fatalai  pe langa aia din golden age al motogp-ului :)

Da, asa pussies....E o parere personala si no disrespect fata de toti pilotii de atunci,dar mi se pare ca riding'ul a progresat enorm de cand cu spaniolii si "scoala noua".

Ok,Stoner a fost un fenomen dar era singular si un ciudat,insa de la Dani Pedrosa,Lorenzo,in special Marquez in anii 2010's si acum acest suflu nou la de prin 2017-2018 care a inceput cu Vinales (fac eu misto de el dar ca si tehnica si skill mi se pare fantastic),Quarta,Mir,Binder,Martin samd....avem niste piloti fantastici zic eu.

Ca sa fac o paralela e ca si cum te-ai uita la un meci de fotbal din 1980 si unul de acum,atunci zici ca dormeau pe teren.La fel si astia de acum - Skillul thru the roof - exploateaza acele motorete intr-un fel in care nu stiau (sau nu puteau) sa o faca cei de acum 20 ani.

As zice insa ca pilotii de acum 20 de ani erau mai puternici psihic,mai inversunati,mai indrazneti,aveau cohones mai mari,asta da.Astia actuali cu toate ca merg mai bine,sunt mai plapanzi si nu risca in dueluri ca cei vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Troaca RCV inca nu merge nici dupa ce i au pus niste aripioare laterale.✌️

 

 

 

“The weak points are the same and we have to keep working. The problem continues to be the lack of stability, difficult to stop the bike on both wheels.

Puig: The first one to worry about me and to know the real situation of our project”

 

Raspuns: E maro si demoralizeaza pilotii sa mai participe in motogp. Dupa Pedrosa si Lorenzo vine si randul unui alt campion.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vor rezolva problema lor cu 2 aripioare.Iar in cel mai bun caz vor face o moto 2024 decenta,nu pot sa faca o moto comparabila cu Ducati ca si performante in juma de an.

Si Yamaha si mai rau,le trebuie ani intregi,dar in felul in care lucreaza ei acum,cred ca nici in 5 ani nu ajung la nivelul Ducati.

Iar problema e grava pt amandoi pt ca e un risc major in a-si pierde pilotii.

 

Nu vad vreo iesire din asta - pe de o parte e efectiv imposibil sa faca un asemenea salt in jumatate de an (atat pt Honda dar mai ales pt Yamaha),iar pe partea cealalta atat Q cat si MM au spus mai voalat ca daca nu vad motorete competitive,se vor orienta in alte directii.Deci....Q la Aprilia? :)

Btw a venit Aprilia cu mult vorbitul cadru?Sau ne-a inflamat Oxley degeaba?

Oricum motoreta testata la Missano la inceputul lunii zici ca e din Star-Trek :

aprilia-bike-detail-1.jpg

Pe langa cadru,au multe elemente schimbate fata de motoreta actuala,mai ales la partea din fata.Cand te uiti la asta dupa aia ii vezi pe japonezi cu niste aripioare lipite cu negrese peste carenele vechi...ce sa mai zici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati văzut că ieri in antrenamentul doi MM a început sa meargă? Bine, tot cu motocicleta aia care face ca toti dracii sub el dar era cat pe ce sa intre in Q2.

Cred că acum MM învață cum sa nu cadă ca sa se incadreze Honda in buget (cel mărit) 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, B.B. a spus:

Ati văzut că ieri in antrenamentul doi MM a început sa meargă? Bine, tot cu motocicleta aia care face ca toti dracii sub el dar era cat pe ce sa intre in Q2.

Cred că acum MM învață cum sa nu cadă ca sa se incadreze Honda in buget (cel mărit) 

La cum se misca mobra sub el, e greu sa mergi. Poate faci 1-2 tururi cu noroc, dar in cursa eu zic ca are sanse 90% sa o puna jos.☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...