tourist1 Postat Mai 23 Share Postat Mai 23 Apropo de neo retro. Arata interesant. Are ceva vibe de Yamaha FZR 1000 EXUP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 23 Autor Share Postat Mai 23 La 19.05.2024 la 18:42, tourist1 a spus: Copilul nelegitim dintre Yamaha Eluder si Honda Goldwing. Poate daca vine concurenta de acolo mai taie si oamenii astia din preturile de lista ale Goldwing, K1600, Transcontinental si altele asemenea. K1600 oricum e cam cu 12 mii mai ieftin ca un Goldwing. Stiu nu e din pretul standard ci din oferte/discounturi/black friday dar totusi BMW mai are promotii spre deosebire de Honda unde nu prea ciupesti nimic, iar la 38 de mii mi se pare cam prea exagerat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 23 Share Postat Mai 23 1 hour ago, tourist1 said: Apropo de neo retro. Cererea există. Vezi Ducati Scrambler, BMW R 9t, MV Agusta Superveloce, etc. Și cam jumătate din gama Triumph. 12 minutes ago, LionEl said: K1600 oricum e cam cu 12 mii mai ieftin ca un Goldwing. Nu sunt convins nici că publicul ar fi același între cele două modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Nu sunt convins nici că publicul ar fi același între cele două modele. In proporție de 90% e același public țintă: >45 de ani, motoare de autostrada, confortabile și in care sa stea bine soția în spate. Exista niste diferențe între ele dar sunt minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Acum 38 minute, EL Ciupacabra a spus: Pai da, ca dupa 45 nu mai ascultam Metallica ci Sciatica, e clar ca generatia 45+ cauta majoritar confortul si exista oferte in segmentul asta pe toata plaja de preturi, mai ales ca e generatia cu cea mai mare putere financiara. Honda nici nu prea are de unde sa scada pentru ca modelul lor de business in domeniul moto presupune volume mari de vanzare si rata de profit mica. Honda cel mult face discounturi pentru modele din anul anterior ramase pe stoc si doar in cazul in care relocarea stocurilor pe alte piete ar fi mai scumpa decat valoarea discountului. BMW are alta viziune, rata de profit mare, au de unde sa ofere discount mai ales ca ei castiga destul de mult si din serviciile post-vanzare. Pai poate ar trebui sa-și schimbe modelul de business pe clasa de "lux". BMW vinde mult mai bine și K1600 și RT-uri și GS-uri, pe când Honda dr abia mișcă Goldwinguri. Deși nu am vârstă mi-am dorit foarte mult un Goldwing dar faptul ca negociază nimic la preț m-a făcut sa ma îndrept iar spre BMW. Și e păcat pentru ca sunt fan DCT-UL de la Honda. Poate e totuși bine că vin chinezii tare, le mai baga mintea în cap la producătorii consacrați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 Eu mi-am luat GLW la 30 de ani . A fost sh ce-i drept si nu din generatia 2018+. Am avut pe lista K1600 si GLW. Nu intru in detaliile comparatiei ca stiti amandoi care-s pros si cons, iar in final a fost alegere subiectiva. Nu stiam ca a ajuns Goldwingul 38k. Cand iti iei moto sh e ca atunci cand bagi benzina de 50 de lei - nu te intereseaza cat este pretul pe litru, ca tot de 50 de lei bagi. :))) Desi nu este acelasi stil, mai strangi un pic din 3 litere si te duci spre un Indian Roadmaster Elite decat sa dai 38k. Goldwingul mi se pare ca l-au 'scuterizat' rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Acum 4 ore, EL Ciupacabra a spus: Nu stiu cum e cutia de pe RT dar eu sunt fan si cutie Mobra fata de cea de pe GS. Cică e similara cu aia de pe GS, eu doar am făcut test drive și e ok-ish. Încă nu am apucat sa merg cu RT-ul pentru ca încă sunt în recuperare cu mana și nu o pot folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 R20 R20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 Acum 1 oră, DKW a spus: R20 R20 Au pus in productie stilul in care mutileaza hipsterimea toate R-urile din anii 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Cum era de așteptat, după ce Duke-ul a trecut la motorul de 990, vine și versiunea adventure 990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 (editat) Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad. Chestia asta va fi mai 50-50. Amuzant însă cum Adv-ul mijlociu va ajunge la cilindreea Adv-ului mare de pe vremuri. La fel și Duke-ul care a ajuns la cilindreea primului Super Duke. On 6/12/2024 at 6:20 PM, tzunoi said: Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi. Sper să nu. Ar însemna înlocuirea V2-ului cu ||2. Editat Iunie 14 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad. Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Urmarind trendul acesta pare ca in 10-15 ani o sa fie mai usor sa-ti iei moto cu motor peste 1500cc decat masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Mașini cu motor de 0,9 că așa e trendul, mobre cu motor de peste 1,3 deoarece nu se poate mai puțin. Hsmbpl... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 (editat) 4 hours ago, vis-a-vis said: Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/ Era clar că motorul de 1350cc de pe Super Duke R va ajunge și pe Super Duke GT și Super Adventure. Nu sunt încă sigur că va exista varianta aia "1490" cu fix același motor ca pe SDR. Dacă o vor face, bravo KTM pentru prosteală maximă. V2 sportiv de aproape 1400. Ducati s-au oprit la 1285cc cu V2-ul. 3 hours ago, tourist1 said: Urmarind trendul acesta pare ca in 10-15 ani o sa fie mai usor sa-ti iei moto cu motor peste 1500cc decat masina. 3 hours ago, Lucian_M said: Mașini cu motor de 0,9 că așa e trendul, mobre cu motor de peste 1,3 deoarece nu se poate mai puțin. Hsmbpl... Personal mă bucur că trăiesc epoca asta. Și nu cred că va ține mult. Editat Iunie 14 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Stai să vezi când ne-o băga pe gat motoare de ascuțitori pe mașini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19 Share Postat Iunie 19 GasGas ES800 (un alt fel de 790 Adventure) și SM800 (un alt fel de Duke 790). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 SI daca ma intrebam unde e dulapul pe care l-a primit bunica-mea cand s-a maritat, am gasit raspunsul azi la lansarea 1300 gs adventure. Credit pentru fotografii: Bmw motorrad si pemotoare dot ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 5 Autor Share Postat Iulie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Îmi plac măsuțele de pe rezervor. Perfecte pentru cafeaua aia de la Starbucks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Ca sa inteleg, au lansat acum sub un an modelul de 1300 cu farul nou + niste maruntisuri, dar cu forme similare cu 1250, iar acum au lansat aceleasi maruntisuri, dar cu forme desenate in parteneriat cu Samsonite? Asa se fac banii. Haterii doar stau pe margine si comenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 (editat) Vorba lu' Vacanta Mare: " Frumoasa, doamne, .....................................................................................nu era!" Dar trecand peste asta, ma lamuresc din ce in ce mai clar ca astea nu sunt mobre. O sa fiu complet lamurit in cateva zile, am in teste un 1200 in vederea cumpararii. Prima impresie a fost ca de fapt calaresc un suv sau o duba. Pana acum am zis, bai, poate sunt eu heitar sarac, dar in cateva zile o sa ma lamuresc in legatura cu specia asta. Editat Iulie 5 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Pe "Noutati din lumea moto", in 2024, Speedy testeaza un 1200gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.