Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, TETEA. a spus:

Imi cer scuze daca s-a mai discutat si n-am urmarit. 

Dar ati vazut ce scoate Honda? 

Pareri?

 

https://powersports.honda.com/motorcycle/dual-sport/xr650l

 

parca era topic de noutati, nu nostalgie

dinozaurul ala face anul asta 30 de ani in care singura modificare au fost culorile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ENEOS a spus:

Mai au niște carburatoare rămase în stoc. :crack:


Exact la asta m-am gandit si eu. Cateva mii zeci de mii, probabil, ca tre' sa ia in calcul si de schimb pentru ea macar pe vreo 10 ani de-acum incolo.

Editat de Kristian K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda nu scoate nimic nou, pentru că nu a oprit vreodată producția de XR650L și a-ți pune întrebarea dacă o va vinde în Europa, înseamnă că nu știi pe ce lume trăiești... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Din păcate nu e așa, dar îmi doresc sincer să se materializeze asta pe viitor.

 

😆

Sa nu uiti sa semnezi si P.V.-ul cu amenda pentru x abateri atunci cand descaleci de pe moto. Nu de alta dar pleaca singura sa caute un martor cum ca ai refuzat sa-l semnezi.

 

Din pacate nu e asa, dar imi doresc sincer sa se materializeze asta pe viitor. 🤣

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Râzi dar pe partea de navigație, trafic și pericole rutiere în timp real, nimic nu bate Waze sau Google Maps.

Honda patentează (din nou) un motor V4 sportiv. Incorporează tehnologii dezvoltate de către Aprilia (admisie variabilă) și Ducati (arbore contra-rotativ și dezactivare de cilindrii).

 

image.thumb.png.e2bbe436a24bc1c29ac9b18ce90b39cc.png image.thumb.png.46a94d4b5312c14ea47510835e6ca9b4.png image.thumb.png.843011182729a3f3628e46c9852f6b7a.png

 

KTM vine cu un "mod demo" pe noul 890 Adv. Primești toate opțiunile electronice pentru primii 1500km ca să le încerci; după acea perioadă, plătești opțiunile pe care vrei să le păstrezi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Escanor a spus:

Cred că e custom made nu model de serie.

 

Din ce am citit pana acum am inteles ca sunt kituri aftermaket de instalat pe modele Honda PCX
În prezentarea de mai sus se vorbește de un model nou cu motorizare de 160 cc

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, sprike a spus:

 

Din ce am citit pana acum am inteles ca sunt kituri aftermaket de instalat pe modele Honda PCX
În prezentarea de mai sus se vorbește de un model nou cu motorizare de 160 cc

 

 

Pentru Asia de Sud Est orice este posibil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare ca piata romaneasca e intr-un punct de "stop". Am impresia ca, dupa cresterea abrupta din ultimii 10 ani, se face un pas inapoi, sau cel putin pe loc. In loc sa apara dealeri, dispar, importatori oficiali, zisi reprezentante, la fel, in loc sa apara mai multe magazine fizice, dispar, in loc sa se dezvolte "salonul" dispare.

Translapul nou inca nu e la niciun dealer. (In conditiile in care Tuaregul lansat cu un an inainte tot la EICMA a fost disponibil chiar si pentru test prin martie anul urmator) Pe unde te uiti dupa o mobra e disponibila doar cu precomanda, pe stoc sunt doar vechituri. Pentru ridetest, la fel, mai nimic. Cand are un dealer vreo 3-4 mobre pentru test se anunta de zici ca sunt de dat cadou!

 

Singurii care umplu piata sunt chinezii si indienii. Zici ca suntem la MotoGP, o gramada de branduri, toate cu KTM sub sa, Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki mortua est!

 

Sunt eu nebun sau o luam inapoi in jos?!

 

PS Si toate astea in conditiile in care scolile moto sunt pline!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Speedy.K said:

Singurii care umplu piata sunt chinezii si indienii. Zici ca suntem la MotoGP, o gramada de branduri, toate cu KTM sub sa, Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki mortua est!

 

Sunt eu nebun sau o luam inapoi in jos?!

  • Este criză, iar în România motocicleta este considerată (încă?) moft.
  • Începătorii/copii care sunt acum la școală își cumpără fie chinezării din-alea, fie motociclete SH.
  • Nu ești nebun, dar este doar o perioadă mai nasoală.

Strict legat de Transalp, cred că este și mult hype acolo. Nostalgie (și cam atât) legată de numele ăla. Honda clar a profitat - de unde și schema clasică de culori.

 

Husqvarna 801/901 (Duke 890 cu alte plastice) în teste.

 

image.thumb.png.ef9e575eb92341061873af5d41ebe541.png image.thumb.png.231ac30a730ddc81f62fe07b7d105e71.png image.thumb.png.a41a275be099d0c1102f04e6a6045548.png

 

Honda patentează o chestie foarte interesantă: sistem de control al săriturilor, care-și ia datele IMU, senzori ABS, de suspensie și o cameră frontală care estimează unghiul de atac și rampa pentru a controla modul în care motocicleta sare și aterizează. 

 

image.thumb.png.5b146d052d3858fa8d0d951b1e85922c.png image.thumb.png.f488ab44837a8e2bccee9cc49c2c0cee.png

 

Trei moduri de control: A (împiedică săritura), B (săritură presetată), C (săritură cu control minim)

 

image.thumb.png.72d547c9e41e5dc9f5f18412ca26e440.png

 

Cam inutil, dar interesant.

 

Kawasaki patentează o frână electromagnetică la nivelul pinionului de atac - cu o utilitate atât pentru stradă cât și în competiție.

 

image.thumb.png.318846cd76f467eba5663eaf22f87f30.png image.thumb.png.7d5daa339ba222607aa4763e7cccb496.png image.thumb.png.aef3d33ccb27a1e1b52605a84de271bb.png

 

Primul Harely 100% 90% chinezesc lansat oficial - Harley-Davidson X 500 (i.e., Benelli Leoncino 500 cu alte plastice).

 

image.thumb.png.5ac504b708f42977d040918aa321add7.png image.thumb.png.d2811ff1a027090a5218532362c42697.png image.thumb.png.70b30f951dc3f4d3ff136dcd89c1a69d.png image.thumb.png.1ca1ad9ba183cb2426de25dc9b54496a.png image.thumb.png.f02ab378987542934992273bf5ec809f.png image.thumb.png.0ed68cebe4fa1ffaccb2d1cb95193e46.png image.thumb.png.45f05fb6429d910b51ce40e64000f720.png

 

Și originalul - care probabil arată mai bine:

 

image.thumb.png.9ce5f84a752a891c520322d8b7e927c5.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Mie mi se pare ca piata romaneasca e intr-un punct de "stop".

 

Piata moto romaneasca nu exista, ea a fost mereu pe stop.

 

Acum 12 ore, Speedy.K a spus:

Am impresia ca, dupa cresterea abrupta din ultimii 10 ani, se face un pas inapoi, sau cel putin pe loc.

 

A fost o crestere doar pe partea de fitzobaicareala, isi cumpara unii mobre ca sa mearga in weekend pe Cheia sau pana la Veliko Tarnovo. La asta se rezuma motociclismul in Romania si asa va ramane pentru mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred că pentru a fi o piață moto, ar trebui să cumpărăm toți mobre noi, de la dealeri. Ceea ce nu se întâmplă. Care are bani își ia direct GS de 25 de mii. Nu trebuie blamați astfel de oameni, pentru că n-am mai avea de unde cumpăra pe la juma de preț când își vor da seama că nu-s pentru sportu' ăsta :D 

Și hai să fim serioși, motociclismul e fiță la noi. Se cumpără mobre de fițe, accesorii de fițe, etc.. Dacă am fi o țară măcar cum e Grecia, ar fi plin de mobre decente, de 250-600 cmc, mai ieftine, mai simple, mai fiabile. Chinezăriile alea o să rupă, pentru că îndeplinesc cerința principală a unui vehicul, calitate/preț...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Nguyen a spus:

 

Piata moto romaneasca nu exista, ea a fost mereu pe stop.

 

 

A fost o crestere doar pe partea de fitzobaicareala, isi cumpara unii mobre ca sa mearga in weekend pe Cheia sau pana la Veliko Tarnovo. La asta se rezuma motociclismul in Romania si asa va ramane pentru mult timp.


Nu-i adevarat. Acum 15-20 de ani, la ore de mers la serviciu nu ma intalneam zile intregi cu nicio mobra. Acum sunt 10 mobre pe 10 km de Bucuresti.

Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

Eu cred că pentru a fi o piață moto, ar trebui să cumpărăm toți mobre noi, de la dealeri. Ceea ce nu se întâmplă. Care are bani își ia direct GS de 25 de mii. Nu trebuie blamați astfel de oameni, pentru că n-am mai avea de unde cumpăra pe la juma de preț când își vor da seama că nu-s pentru sportu' ăsta :D 

Și hai să fim serioși, motociclismul e fiță la noi. Se cumpără mobre de fițe, accesorii de fițe, etc.. Dacă am fi o țară măcar cum e Grecia, ar fi plin de mobre decente, de 250-600 cmc, mai ieftine, mai simple, mai fiabile. Chinezăriile alea o să rupă, pentru că îndeplinesc cerința principală a unui vehicul, calitate/preț...


Despre calitate inca nu ne putem exprima, tre' sa mai asteptam vreo 5-6 ani.

Iar preturile nu sunt chiar asa de mici cum ai crede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Kristian K said:

Si unii dintre noi merg si in we de placere si zilnic la servici de placere tot cu moto,oricat de aglomerat e traficul.

 

Depinde de context. Dacă mergi de undeva din zona metropolitană spre oraș și mai ai și o curbă, un deal ceva pe drum, merge. Dacă în schimb este vorba de mers exclusiv în trafic de bară la bară prin oraș, îți bați joc și de tine și de motocicletă și mai bine-ți iei un scuter.

 

Surpriză (și nu prea) - Ducati nu va renunța doar la acționarea desmodromică a supapelor pe majoritatea mototarelor, dar următotul bloc (cel care care va înlocui V2-ul actual) nu va mai avea nici distribuție pe curea. Și posibil să nu mai fie nici V.

 

image.thumb.png.ba51bdaff9f0692812ce33f2e9df4c02.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un 125 e altceva - deși te invit să stai câteva luni în București și să mergi cu el zilnic printre semafoare, betoane și conserve. Și eu sunt fan cutii manuale, atât pe 2 cât și pe 4 roți. Dar pot recunoaște unde automatele au un context de exploatare mai potrivit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DesertEagle a spus:

 

Corect. Dar ma agaseaza astia pretinsi hardcore care daca stau cracanati si transpirati zilnic la semafor cred ca au vreun ascendent moral asupra restului.

Altfel, numai bine tuturor!

Sa ma trazneasca daca inteleg de unde ai scos asta ascendentul, cel mult in Mercur, merg zilnik, echipat full si chisr nu am simtit vre.un ascendent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Djenavar a spus:

Sa ma trazneasca daca inteleg de unde ai scos asta ascendentul, cel mult in Mercur, merg zilnik, echipat full si chisr nu am simtit vre.un ascendent

 La mine e singurul mijloc de transport întrucât nu mai am mașina..... așa că 2 roti exclusiv. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.04.2023 la 16:45, DesertEagle a spus:

Unii dintre noi merg de placere pe motocicleta, ca sa se relaxeze si destreseze dupa o saptamana de munca. Nu am nici o satisfactie sa ma chinui cu motocicleta in trafic urban in noxe si la 1000 de grade.

 

Tot de placere merg si eu dar eu vad si partea utila a depasarii pe doua rotii: timpi mici de deplasarea si consum scazut comparativ cu auto.

 

La 21.04.2023 la 16:45, DesertEagle a spus:

Prefer iesirile de weekend, 2 zile 4-500 de km la munte, cu trafic redus si drumuri bune. Asa sunt multi care isi cumpara motociclete noi, nu au chef de motociclism din asta true in care stai calare permanent de adevarat ce esti. Si 99% dintre motocicletele cu care ma intalnesc pe munte nu au tobe "sport" bubuitoare pt ca ghici, oamenii merg de placere, nu cersesc atentie.

Si da, piata moto e mica pentru ca veniturile sunt mici comparativ cu vestul europei. F4i 2001 si la bulevard!

 

Daca fac o socoteala asa la "ochi" iesi de maxim patru-cinci ori pe an la plimbare. Adica faci maxim 2000km pe an din plimbari la care mai adaugi probabil inca 2000km facuti ocazional prin curtea scolii. Absolut insuficient ca sa sustii consumul necesar de piese si consumabile pentru ca sa existe o piata moto. Din acest motiv nu vom gasi niciodata pe stoc un cablu de ambreiaj, un banal filtru de aer, un kit de lant, etc si nu vom avea comercianti suficient de puternici ca sa sustina un salon moto si alte treburi din zona de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...