Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Bine ce e drept au si mai multe briz brizuri pe ele decat aveau acum cativa ani. Una e o moto simpla, basic si alta e una cu toate sistemele pe ea, cu TFT de 4 milioane de inchi, cu espressor de cafea, etc etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Sergio1234 said:

Acuma e si de 4x mai scump decat acelasi V-Strom 650

Pe langa costurile evidente de fabricatie se descarca in pret si R&D aferent.

 

Modelul mentionat de tine era invechit, fara nicio inovare serioasa in ultimii 10 ani, deci nici vorba de R&D. Era un model pe care-l cumparai direct vechi. Mi se pare ca nici nu se mai fabrica.

 

Incepand de anul acesta, a intrat V-Strom 800  care incepe de la vreo 10k. Iar in liga de 1000 a intrat si S1000GX care incepe de pe la 15500 Euro. V-Strom 1050DE pleaca de la 15.000 Euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si noua Honda X-ADV -> https://www.honda.de/motorcycles/range/adventure/x-adv/overview.html 

 

Inca incerca sa imi dau seama ce e schimbat in afara de design. 

 

LE: image.thumb.png.93fe5396365a1915fe5d415c02dbcbdb.png

 

Au pus Cruise control 

Editat de LionEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, Sergio1234 a spus:

 

Pretul: 13500€.

 

Un NT1100 pleaca de la 13.900€...pe motoboom.ro, pe site oficial Honda e 14.650.

Ceva imi da cu virgula

 

 

Da, asa este...dar totusi sunt diferente super mari dpmdv.

Dar nu conteaza asta asa de mult, cand fix aceste modele scumpe se vand cel mai bine :D 

 

NT1100 - 15750 varianta cu DCT la Honda nord. 

 

Si da XADV -13550, ceva e dubios. 

 

Exagerate ca preț amândouă oricum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, LionEl said:

Exagerate ca preț amândouă oricum. 

Si cu toate astea Honda e lider mondial detasat in vanzarea de moto si scutere noi. In ultima perioada au pariat foarte mult pe scutere, pietele lor traditionale fiind in Asia unde jucariile astea se cer.

 

Un articol relativ recent: 

 

https://www.motorcyclesdata.com/2024/09/06/honda-motorcycles/

 

Conform acestui articol, Honda a vandut pana acum (in 2024) peste 13 milioane de moto+scutere si targeteaza din nou 20 de milioane (cea mai buna performanta a lor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În Asia vând răgălii d-alea derivate din Honda Cub de maxim 150 cmc la 1500$

Până la aproape 15 mii de euro un Scuter derivat dintr-o mobră de 6-7000 e cale lungă...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Sergio1234 a spus:

NT1100 e cumva intr-o clasa anume de motociclete

Mda, primul "tourer" cu 2 cilindri în linie, că cu lanț s-au mai văzut... 🤬

1 oră în urmă, Sergio1234 a spus:

scooter de 750 la aproape 14.000 Euro e hotie

Au vz că l-a ridicat @ianachim în slăvi și au ajustat prețul în consecință. Dar dacă n-a fost cu el în India tot degeaba! 😈

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Sergio1234 said:

Si cu toate astea, Honda e in scadere in Europa si nu ma mir de ce

Piata din Europa e din ce in ce mai putin tentanta pentru japonezi. Concurenta e mare si normele Euro5 ii chinuie maxim. Plus apetitul europenilor pentru confort, chestie pe care japonezii o inteleg greu. 

 

Sa nu uitam ca flagshipul lor, Gold Wing, care este top in materie de confort si cam de orice, a fost fabricat initial in SUA  si conceput pentru ceea ce cerea piata de-acolo (tot confort extrem).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sergio1234 a spus:

 

Acuma NT1100 e cumva intr-o clasa anume de motociclete, iar ca pret nu e exagerat pentru clasa respectiva

 

Pai se cam bate cu RT-ul......dar e departe rau de adevar. 

 

Ar mai fi sa zicem tourere Versys 1000 SE si GSX 1000 GX dar si alea sunt mai sportive si parca ofera mai multe decat NT-ul. 

 

Dupa africa Twin am considerat un NT pentru touring exclusiv asfalt dar am vazut ca are mult prea multe minusuri si ca e prea fara sare si piper. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, ENEOS a spus:

Plusuri o avea? 🤔

Design-ul ala superb pentru oameni care nu disting culorile, partial orbi, nu au miros si nici gust 🤣

 

Acum 29 minute, Sergio1234 a spus:

 

Pai nu a tot fost motoru de pe AT laudat si raslaudat...si DCT-ul?

 

Motorul cred ca e resoftat altfel fata de AT, DCT-ul e ok. 

 

Acum 29 minute, Sergio1234 a spus:

Se bate cu RT-ul poate doar in teorie. In practica sunt cam 10k€ intre ele. E un pic multisor. 

Comparativ cu Versys1000, Tracer 9 etc. care sunt in categoria de pret, cred ca as alege NT1100. Mentionez ca nu le-am condus pe nicuna, parerea e stric legata de aspect, dimensiuni etc. 

 

Macar arata mai bine Versys 1000 si Tracer 9. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Sergio1234 a spus:

Fanii Honda, care vor un Tourer, dar nu vor AT din motive evidente, dar nici Goldwing, din alte motive evidente. 

Poti sa ne dai niste motive evidente pentru care un fan Honda in cautarea unui tourer nu vrea un Goldwing? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una peste alta, din cate vad, Honda a ramas fara 4 in linie la nakeduri de 1000.

 

Au scos CB1000R (care mie mi-a placut mult de tot) si se pare ca vor introduce Hornet 1000. Spun "se pare" pentru ca inca nu stie nimeni cand va fi lansata in circuitul comercial. A fost doar prezentata pe la saloanele moto dar au tot amanat lansarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Sergio1234 said:

Pai intreaba posesorii de AT la ce il folosesc. 90% il folosesc ca tourer, 1% au vazut macadam

Aici te contrazic putin, am vazut destule AT pe Strategica. Dar da, ai dreptate, conceptul de adventure e o chestie made-up si poti sa-i dai ce conotatie vrei tu. Pentru unii, adventure poate insemna ca au plecat in aventura pana la Lehliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, Sergio1234 a spus:

cam 20.000 de motive pot sa-ti dau, cate unu pentru fiecare Euro. 

 

Lasand gluma la o parte, cu toate ca este o diferenta de 20k€ intre modele, nu toata lumea are nevoie de un autobuz cat e un goldwing. Mai ales daca nu faci zeci de mii de km pe ture, sau iti cari consoarta. 

Deci de fapt motivul principal este unul subiectiv: banii. Care este din pacate cel mai important motiv in cazul multor motociclete.

Iti recomand o plimbare cu un Goldwing ca sa poti aprecia corect partea de ''autobuz''. Dupa aceea cred ca nu vei mai ramane cu prea multe motive evidente in afara de pret si gabarit. Adica 2 motive.

In schimb s-ar putea sa gasesti motive sa-ti doresti unul. Se poate intampla si asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Sergio1234 said:

Pai intreaba posesorii de AT la ce il folosesc. 90% il folosesc ca tourer, 1% au vazut macadam

Hai, sa nu o dam de gard cu ce fac posesorii cu motocicleta! Chiar considerand si 99% in loc de 90%, asta nu inseamna ca e un tourer. AT e in alta categorie, scopul ei este altul.

Si eu fac cateodata touring cu scuterul, precum @ianachim, iar uneori ies cu el si in afara asfaltului, dar asta nu baga scuterul in categoria tourer si nici enduro, nu?:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Africa Twin Adventure Sports fix asta se vrea: un tourer cu oarece veleitati de mers pe drum neasfaltat. Sunt SUV-urile lumii moto, nu fac nici touring, nici offroad, nici sport ca lumea dar fac cate un pic din fiecare. 

 

E o moto ok-ish pentru ture lungi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Sergio1234 a spus:

Da, poti face cele mai renumite pasuri montane, dar le faci in ritm de autoturism. Te poti baga in marile orase, dar tot in ritm de autoturism.

Daca scopul tau este sa faci curse cu motorul, prin pasuri sau prin oras, nu vad rostul unui tourer.

Fiecare vede motociclismul in felul sau. Unora le place sa admire pe unde se plimba, altii vor doar sa bifeze timpii scosi pe diverse plimbari. Nimica rau in nici una dintre situatii.

Toti posesorii de GW pe care ii cunosc merg cu el si pe post de mijloc de locomotie in rutina zilnica. E drept ca se merge pentru placerea plimbarii nu pentru ajuns cu 5-10 minute mai repede la destinatie.

O fi mai de pensionari asa ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Silver Arrow said:

O fi mai de pensionari asa ...

Pe dracu, a trecut un GW pe langa mine pe A0 exact ca racheta, si nici eu nu mergeam cu 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 minutes ago, Sergio1234 said:

Cine doreste si isi permite efortul financiar

Nu ne permitem niciunul mobre, suntem doar iresponsabili :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...