Sari la conținut

Postări Recomandate

Long story short, banuiala mea conform careia nisele ignorate de producatorii cunoscuti vor fi exploatate de chinezi se confirma. Dupa Kove care a produs deja un tsunami in lumea motocicletelor adventure [si nu va fi ultimul] urmeaza CFMoto cu un 450 de data asta bicilindru, care are sanse sa fie o alta motocicleta de succes. Pentru mine personal ar trebui sa aiba sub 165kg dry ca sa fie demna de luat in seama si cu suspensii calumea [adica macar la nivelul T7 nu jegurile pe care le pun BMW sau Honda]

 

  

 

 

Pentru cei care o ard cu idei din anii 2000 conform carora orice lucru venit din china inseamna calitate proasta iar chinezii nu vor fi instare decat sa copieze,va sugerez inainte de a comenta sa aruncati Iphoanele alea din mana la gunoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Patrick_M a spus:

Exact de asta e nevoie. Ceva usor si mai mult de 300. Cum pana in trecut erau mono de 600, racire pe ulei si usoare, asa ar trebui sa fie acum, 500 (cu tot cu racirea pe apa pt norme) si usoare. Asta e nisa actuala si cred ca ar castiga bine cu totii. 

In cele din urma vor aparea modele si de la firme mai renumite, prevad Aprilia cu un model adv de 450  in aprox 1 an. ;) , iar de la Aprilia ma astep sa il scoata cu o greutate minima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Adrian M. a spus:

Ei , o jucarie de genul asta m-ar face sa vand scutericiu, si sa tin in loc asa ceva, cu potential de barait si pe drumuri fara asfalt :)

 

Nu te entuziasma inca, stai sa vedem specs. Din cultura generala stiu ca astia de la  CFMoto cam fac mobrele din fonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. 

 

Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. 

 

Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

Sunt multe produse făcute în China, dar există o diferență substanțială între asamblat și fabricat acolo. Până în momentul de față, chinezii excelează la prima. 

 

Ideea acestui model nu este nouă, dar nu este prea rațională din punct de vedere economic; chinezii își permit să o facă pentru că au bani de cheltuit (1), iar scopul lor este să-și construiască un nume (2). Oricât de zmei se cred unii, în Europa cel puțin 80-90% din drumuri se fac pe asfalt. Mulți "aventurieri" vor prefera o motocicletă mai versatilă cu ceva capabilități offroad. O asemenea motocicletă, indiferent ce marcă este sau cine o face, are o plajă de utilizare limitată și va fi a 2-a sau a 3-a dintr-un garaj. Puțini au bani și posibilități pentru așa ceva. De-asta nu mai face nimeni nici supermoto adevărat pentru stradă. 

 

Faptul că există este lăudabil și face bine pieței. Dar deocamdată văd doar marketing.

Ce inseamna "mai versatila"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

 

Absolut corect.

Si nu se vinde pt ca cine are 13000 nu vrea genul de motocicleta inconfortabila biasata offroad dar nu prea, iar cine ar vrea asa ceva, nu are banii astia. Simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

În principiu ceva care să știe să facă mai bine partea de touring pe asfalt - adică acolo unde motocicleta își va petrece majoritatea timpului.

 

A fost mult hype și în jurul Tuareg-ului, iar din review-uri (plătite sau nu, nu știu) pare o super motocicletă. Și nu se vinde.

Vânzările de la T7 te contrazic. În cazul Tuaregului cred că  motivul vânzărilor modeste este țara de origine de altfel T7 este văzută ca fiind axată pe enduro, iar pe asfalt e mai slabă decât Tuaregul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.11.2023 la 21:22, ERU a spus:

175 kg ~50 cai nu e rau, dar se poate si mai bine, oricum e mai bine decat ma gandeam.

 

Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, prafrau a spus:

 

Adica vreo 200 la plin, cat un cb500x. Probabil o sa conteze daca vrei sa dai 2000 de euro in plus ca sa nu te doara capul si sa o lasi nepotilor, sau nu.

E mai usoara decat CB-ul care acum se cheama NX si in plus are 21 cu 18 si suspensie ajustabila nu mizeriile pe care le pune Honda.

Acum 34 minute, arcgotic a spus:

f650gs era tot asa acu 100ani.. nimic nou sub soare.

Exact, la asta m-am gandit si eu. Este un Dakar adus in vremurile noastre, dar bicilindru, o chestie pe care foarte multi o doreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, prafrau said:

Au dat si greutatea la plin? In mod normal se adauga 20-30 de kg peste aia la gol.

 

Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

Cei de la MCNews aproximează vreo 190kg la plin. Ceva în media categoriei - poate chiar puțin greuț având în vedere că este un motor de 450. KTM 790 Adv avea vreo 200 și un pic, cu un motor aproape dublu ca performanțe și capacitate.

790 adventure nu e in aceeasi categorie din punctul meu de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Patrick_M a spus:

Sau ne mutam toti cu adv in Australia si ne luam DR-Z noi. Tu iti dai seama ca inca le vand noi? Cat de tare!!

Nu mai au voie sa le vanda nici acolo de anul asta sau de anul trecut am impresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

La 10.11.2023 la 10:33, Patrick_M a spus:

Inca este pe site. 10.890 marafeti AUD si pleci cu ea. Amu ni.

BTW baiatul de mai sus, zicea ca nu se mai vine DRZ-ul la ei pe insula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...