Dacian_84 Postat Decembrie 5, 2023 Share Postat Decembrie 5, 2023 (editat) Salutare tuturor, In primavara urmeaza sa fac scoala de soferi pt Cat A, si bineinteles, sa-mi achizitionez primul motor, dar as vrea sa ma pregatesc din timp din anumite puncte de vedere. Asadar, vin cu o rugaminte catre voi, cei mai experimentati, in vederea achizitionarii. Mentionez ca urmeaza sa merg cu ea preponderent in oras (naveta la birou) dar in acelasi timp, mi-as dori tare mult sa pot face calatorii si pe distante mai lungi, poate o data pe an cca 1000 - 2000 km, si cu sotia + cv bagaje in spate Ca si modele, ma atrag foarte tare urmatoarele: - Kawasaki Vulcan S 650 - Honda Shadow 750 sau Rebel CMX 500 - Harley Sportster 883R XL sau poate chiar 1200 L(aici ma gandesc ca nu ar fi tocmai ok pt un incepator...) - Yamaha Dragstar 650 - Suzuki Marauder VZ 800 Important de specificat ca am 1.87 cm si cca 95 kg, cumpatat si cu "capul pe umeri'' Multumesc tare mult in avans si asfalt uscat! Editat Decembrie 5, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 5, 2023 Share Postat Decembrie 5, 2023 Salut, niciuna dintre cele enumerate de tine nu e pentru 1.87 si 95 kg. Vad ca te uiti preponderent la cruisere. Astea s moartea pasiunii in oras, si mai si la drum lung cu pasager-cele de cc mai mic. Taie din lista Rebelul mic de 500! aia e moto de fata. Eu am 1.80 si nu incap pe ea, tu la 1.87...nici o sansa. Stiu ce zic ca am una-este a sotiei. Din ce ai dat tu, m as limita lista la Vulcan s, cu abs, sau un Suzuki de 800, dar la fel, modelul mai nou, cu abs. Insa eu zic ca intai trebuie sa incepi scoala, sa vezi cu ce se mananca, si apoi poate te reorientezi. Cand am fost la inceput, ma gandeam fix ca tine-ca imi iau un cruiser mai mic, si dupa 2 3 ani, trec la un bagger-un cruiser maaare maaare cu cutii laterale, nebunie. Si incepator fiind mi-am luat un dragstar 650. Pe care dupa 8 luni l-am vandut, fiindca: prin constructie, franele pe cruiser sunt o gluma proasta-slaaaabe tare. Tot din constructie, nu sunt tocmai un monument de manevrabilitate. Tot din constructie, stai in noada cooorului, si mainile cracanate ridicate, cu picioarele in fata. Dupa 2 ore blestemi de rupi! Te ia spatele bine de tot. Nu mai zic de putere, lipsa. Daa, la inceput zici ca nu i o problema, dar sa vezi ce problema mare e cand te chinui sa depasesti un camion care merge cu 100. De asta ti-am zis ca i ok vulcanul s 650, ca are un motor atipic pt cruisere, si mai scoti ceva din el. sau intruderul m800, care i mai acatarii. Harli...pas. Fiindca mergi cu suruburile dupa tine la cum merg. L-am vandut si mi-am luat o moto allrouder, bune la toate, excelenta la nimic. A fost ani lumina diferenta. Si pe aia am si invatat la nivel basic sa merg (in scoala nu inveti mare lucru), ca pe cruirer nu prea. Asadar, reluand: incepe scoala, suie pe moto, vezi ce cum. Daca ramai stabilit pe cruisere, dupa ce incepi scoala, cauta posesori de modele urmarite de tine, si te sui pe ele, sa vezi pozitia, daca iti place sau nu. Apoi reluam povestea. E un pic cam devreme acum, pui carul inaintea boilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian_84 Postat Decembrie 5, 2023 Autor Share Postat Decembrie 5, 2023 Iti multumesc tare mult pentru recomandari, apreciez si o sa iau in calcul tot ce mi-ai spus. Banuiam si eu ca este prematur sa ma gandesc la modele dar na, sunt entuziasmat si nu ma pot abtine . Revin dupa ce fac si scoala, zi faina si spor in toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 5, 2023 Share Postat Decembrie 5, 2023 1,87 pe cmx500 cu soție și bagaje = scutere de utere! Sau moartea pasiunii. Va sta foarte confortabil pe imitația aia de șa. Pentru concedii îți trebuie touring sau adv(ish), dacă nu vrei să te întorci cu spatele terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 cruiserele nu sunt pentru incepatori, nu te ajuta cu nimic! si totusi daca esti axat pe asa ceva uita-te la motoare de la 1500 in sus! nu te speria, ca nu trec de 60 de cai morti, da' macar nu te plictisesti (prea tare) depasind camionu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 Acum 6 ore, MotoS Garage a spus: cruiserele nu sunt pentru incepatori, nu te ajuta cu nimic! si totusi daca esti axat pe asa ceva uita-te la motoare de la 1500 in sus! nu te speria, ca nu trec de 60 de cai morti, Trec doar de 300 kg, fix ce-i trebuie unui începător! Mai sunteți mulți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 Păi daaaaaa, are cai puțini, dar are cuplu mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Decembrie 6, 2023 Share Postat Decembrie 6, 2023 18 hours ago, Dacian_84 said: Salutare tuturor, In primavara urmeaza sa fac scoala de soferi pt Cat A, si bineinteles, sa-mi achizitionez primul motor, dar as vrea sa ma pregatesc din timp din anumite puncte de vedere. Asadar, vin cu o rugaminte catre voi, cei mai experimentati, in vederea achizitionarii. Mentionez ca urmeaza sa merg cu ea preponderent in oras (naveta la birou) dar in acelasi timp, mi-as dori tare mult sa pot face calatorii si pe distante mai lungi, poate o data pe an cca 1000 - 2000 km, si cu sotia + cv bagaje in spate Ca si modele, ma atrag foarte tare urmatoarele: - Kawasaki Vulcan S 650 - Honda Shadow 750 sau Rebel CMX 500 - Harley Sportster 883R XL sau poate chiar 1200 L(aici ma gandesc ca nu ar fi tocmai ok pt un incepator...) - Yamaha Dragstar 650 - Suzuki Marauder VZ 800 Important de specificat ca am 1.87 cm si cca 95 kg, cumpatat si cu "capul pe umeri'' Multumesc tare mult in avans si asfalt uscat! Salut, zice bine @Adrian M. In cazul meu primul moto a fost un dragstar 1100. pe atunci 1.76 si vreo 100kg Ce iti pot spune despre el (se aplica si la 650), si poate in general despre cruisere (dupa vreo 3 ani cu dragstarul): - motorul arata super, mult chrom, hypercharger, esapament cobra long... - ture scurte, iesiri in oras, super, arata bine, se uita lumea dupa el. - pana la 200km pe zi e ok. dupa care incepe sa te doara foondool, simti coloana (eu aveam si comenzi avansate, deci mainile si picioarele in fata. - are centrul de greutate jos, dar este greu - cuplu mare, dar la 63 de cai cateodata iti lipseste puterea pentru a depasi din scurt, mai ales daca ai bagaj si pasager - simteam lipsa vitezei 6, chiar daca e overdrive a 5a - vibratii mari, care dupa un timp devin deranjante - nu aveam parbriz deci protectie vant zero. - manevrabilitate limitata. greu rau la viteze mici - frane slabe. pentru a frana de urgenta trebuia sa controlezi simultan frana fata spate si frana motor, fara miscari bruste sa nu cuva sa alunece vreo roata Tot ce am zis pana acum mi se parea normal la o motocicleta, si ma obisnuisem. Mai tarziu am facut un 'upgrade' la r1200gs din 2005, dupa care singurul plus care a ramas din lista de mai sus a fost doar prima idee, dragstarul arata bine. restul numai minusuri. Ca si completare la ce a spus Adrian mai sus, eu as pune mare accent pe frane. Dupa ce faci scoala, indiferent de ce motor/clasa ai alege, verifica sa aiba frane bune. (din pacate cruiserele in general au frane proaste/slabe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian_84 Postat Decembrie 6, 2023 Autor Share Postat Decembrie 6, 2023 Acum 11 minute, RedRat a spus: Salut, zice bine @Adrian M. In cazul meu primul moto a fost un dragstar 1100. pe atunci 1.76 si vreo 100kg Ce iti pot spune despre el (se aplica si la 650), si poate in general despre cruisere (dupa vreo 3 ani cu dragstarul): - motorul arata super, mult chrom, hypercharger, esapament cobra long... - ture scurte, iesiri in oras, super, arata bine, se uita lumea dupa el. - pana la 200km pe zi e ok. dupa care incepe sa te doara foondool, simti coloana (eu aveam si comenzi avansate, deci mainile si picioarele in fata. - are centrul de greutate jos, dar este greu - cuplu mare, dar la 63 de cai cateodata iti lipseste puterea pentru a depasi din scurt, mai ales daca ai bagaj si pasager - simteam lipsa vitezei 6, chiar daca e overdrive a 5a - vibratii mari, care dupa un timp devin deranjante - nu aveam parbriz deci protectie vant zero. - manevrabilitate limitata. greu rau la viteze mici - frane slabe. pentru a frana de urgenta trebuia sa controlezi simultan frana fata spate si frana motor, fara miscari bruste sa nu cuva sa alunece vreo roata Tot ce am zis pana acum mi se parea normal la o motocicleta, si ma obisnuisem. Mai tarziu am facut un 'upgrade' la r1200gs din 2005, dupa care singurul plus care a ramas din lista de mai sus a fost doar prima idee, dragstarul arata bine. restul numai minusuri. Ca si completare la ce a spus Adrian mai sus, eu as pune mare accent pe frane. Dupa ce faci scoala, indiferent de ce motor/clasa ai alege, verifica sa aiba frane bune. (din pacate cruiserele in general au frane proaste/slabe) Multumesc frumos, ma ajuta foarte mult ceea ce mi-ati scris! O sa fac scoala, o sa caut sa probez cat mai multe modele si cel mai probabil o sa-mi dau seama atunci care este cel mai potrivit pentru mine. Acum 13 ore, Lucian_M a spus: 1,87 pe cmx500 cu soție și bagaje = scutere de utere! Sau moartea pasiunii. Va sta foarte confortabil pe imitația aia de șa. Pentru concedii îți trebuie touring sau adv(ish), dacă nu vrei să te întorci cu spatele terminat. Multumesc frumos pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian_84 Postat Decembrie 6, 2023 Autor Share Postat Decembrie 6, 2023 Acum 5 minute, gmc a spus: Salut, Am fost intr-o pozitie asemanatoare cu a ta cand mi-am luat permisul de A. Ma uitam la un cruiser, Virago mai exact, pentru ca mi se parea mai potrivit pentru inceput si pt talia mea (1.75m & 65kg). La sfaturile unora mai experimentati ca mine m-am orientat catre un BMW F650GS (monocilindu) pe care in mai putin de 1 an l-am inlocuit cu un BMW R1200GS. Iti scriu aici ce am invatat din experienta mea: O sa scapi mototicleta la un moment dat, deci cel mai bine ar fi sa te uiti la una SH, ca sa pierzi cat mai putin din valoare de revanzare. Iti va fi mai usor sa capeti experienta pe o motocicleta cu care vei fi confortabil ca gabarit & ergonomie, deci nici prea mica si nici prea mare. Vei folosi mai mult si mai cu drag o motocicleta mai versatila si mai comoda decat una mai specializata/nisata. O sa vrei sa o schimbi poate mai curand decat te astepti. Asta e microbul... Configuratia motorului si specificatiile sunt mai importante decat capacitatea cilindrica. Ai auzit probabil ca la inceput e bine sa te limitezi la o motocicleta cu aprox 600cc. De obicei oamenii cam uita sa mentioneze ca sfatul asta are sens mai mult pentru cel mai populare tipuri de motocicleta (si cel la care se gandesc intai oamenii de obicei): sportive si nakeduri. Ca sa iti faci o idee: o motocicleta "de incepatori": Suzuki GSR 600 are putere de 98,0 hp, cuplu de 64,7 Nm, 0 to 100 km/h: 3,4 sec, Top speed 225 km/h. In comparatie GS-ul meu, care este considerata o motocicleta mai de avansati, are putere 105,0 hp, cuplu 116,0 Nm, 0 to 100 km/h: 3,48 sec, Top speed 211 km/h. Deci in afara de cuplu care e considerabil mai mare, celelalte specificatii sunt ori similare ori mai slabe... F650GS avea 50,0 hp, 60,0 Nm, 0 to 100 km/h: 4,89 sec, Top speed 169 km/h. A fost suficient pentru cateva luni, apoi m-am obisnuit cu puterea lui si n-a mai fost la fel de distractiv (mai ales ca am inceput sa fac plimbari mai lungi + bagaje + pasager). Ca sa sumarizez. Uita-te dupa o motocicleta comoda si versatila: un naked semicarenat, un adventure, un sport-tourer. Personal as merge pe un motor in 2 cilindri (genereaza putere mai liniar si previzibil decat un 4 cilindri), dar nu e nimic in neregula nici cu unul in 3 sau 4 cilindri. 60-70 de cai ar trebui sa fie cel mai confortabil, dar ar trebui sa te poti descurca si cu 80-90 fara probleme. Ca optiuni care sa bifeze criteriile astea ai avea asa: Suzuki V-Strom 650. BMW F700GS, sau si mai bn pentru talia ta, F800GS. Yamaha Tracer 700. Kawasaki Versys 650 Multumesc tare mult, o sa le studiez si o sa caut sa le si probez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian_84 Postat Decembrie 7, 2023 Autor Share Postat Decembrie 7, 2023 Acum 23 ore, gmc a spus: Inca ceva. Cred ca ar fi bine sa ai motocicleta gata de drum in momentul cand iti ajunge permisul acasa. Poate chiar mai din timp ca sa te incurajezi pentru scoala si examen. Daca nu ai pe cineva care sa te ajute cu verificarea unei motociclete vanduta de un particular pe la noi prin tara, ar fi mai simplu sa apelezi la cineva care sa iti aduca una din strainatate sau de la o firma care are stoc cu motociclete din afara. La o motocicleta e mai putin probabil decat la o masina sa ai probleme serioase daca o cumperi SH, dar cineva mai experimentat poate sa isi dea mai bine seama daca pretul e corect sau daca ar trebui sa te astepti la anumite cheltuieli prea curand. Motocicletele din germania sunt in general ingrijite si servisate cum trebuie. Daca iei una de la un dealer, sigur are istoric de service complet. Gasesti chiar aici pe forum persoane care te pot ajuta cu adusul pana in tara. pretul e de aprox 500eur. Firme care au stoc de motociclete de care stiu eu sunt motomus de la cluj, motoideea si motoyard din bucuresti. Tine cont ca motoideea aduce motocicletele din italia si italienii nu le ingrijesc la fel de bine ca nemtii. Cu toate astea am avut experienta cu o motocicleta de la ei care a avut ceva probleme si au rezolvat pe cheltuiala lor fara nicio discutie (motocicleta cu rugina in rezervor - schimbat rezervorul cu totul). Am inteles. Multumesc frumos pentru recomandari, am sa tin cont de ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 8, 2023 Share Postat Decembrie 8, 2023 On 12/6/2023 at 8:34 AM, ENEOS said: Trec doar de 300 kg, fix ce-i trebuie unui începător! Mai sunteți mulți? mai bine de jumatate din astia dintre noi care am prins si gunoaiele comuniste am inceput pe lepre si urinaluri, tot 300 de kile, da' fara efectele daunatoare ale franelor sau a cailor putere... te obisnuiesti repede, ca doar nu cari troaca in spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Decembrie 9, 2023 Share Postat Decembrie 9, 2023 pt incepator eu as recomanda in primul an ceva naked sub 400cmc abia apoi pasager si un Honda nc750x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cinezicealae Postat Decembrie 9, 2023 Share Postat Decembrie 9, 2023 Cand aud din astea ca are camionul 100km/h si il depasesti greu cu 50hp.... Ca ABS , ca viraje, ca trepte, cuplu, ca nu face cartofi prajiti... Gogule, ia d-aia mare si sclipisioasa daca iti place tie asa. Cel mai important e sa te simti tu bine cu tine si cu egoul tau pe ea. Da-i incet si plimb-o mult. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 9, 2023 Share Postat Decembrie 9, 2023 La 05.12.2023 la 15:46, Dacian_84 a spus: Salutare tuturor, In primavara urmeaza sa fac scoala de soferi pt Cat A, si bineinteles, sa-mi achizitionez primul motor, dar as vrea sa ma pregatesc din timp din anumite puncte de vedere. Asadar, vin cu o rugaminte catre voi, cei mai experimentati, in vederea achizitionarii. Mentionez ca urmeaza sa merg cu ea preponderent in oras (naveta la birou) dar in acelasi timp, mi-as dori tare mult sa pot face calatorii si pe distante mai lungi, poate o data pe an cca 1000 - 2000 km, si cu sotia + cv bagaje in spate Ca si modele, ma atrag foarte tare urmatoarele: - Kawasaki Vulcan S 650 - Honda Shadow 750 sau Rebel CMX 500 - Harley Sportster 883R XL sau poate chiar 1200 L(aici ma gandesc ca nu ar fi tocmai ok pt un incepator...) - Yamaha Dragstar 650 - Suzuki Marauder VZ 800 Important de specificat ca am 1.87 cm si cca 95 kg, cumpatat si cu "capul pe umeri'' Multumesc tare mult in avans si asfalt uscat! pacat. no offence. numai gunoaie in lista ta. asta pe scurt, colegii ti-au dat sfaturi destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 9, 2023 Share Postat Decembrie 9, 2023 Acum 20 ore, MotoS Garage a spus: 300 de kile, da' fara efectele daunatoare ale franelor sau a cailor putere... te obisnuiesti repede, ca doar nu cari troaca in spate... Dpmdv e mai bună pt început o 🏍 mai ușoară, nu un mormânt de fer greu manevrabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Decembrie 9, 2023 Share Postat Decembrie 9, 2023 (editat) La 05.12.2023 la 15:46, Dacian_84 a spus: Salutare tuturor, In primavara urmeaza sa fac scoala de soferi pt Cat A, si bineinteles, sa-mi achizitionez primul motor, dar as vrea sa ma pregatesc din timp din anumite puncte de vedere. Asadar, vin cu o rugaminte catre voi, cei mai experimentati, in vederea achizitionarii. Mentionez ca urmeaza sa merg cu ea preponderent in oras (naveta la birou) dar in acelasi timp, mi-as dori tare mult sa pot face calatorii si pe distante mai lungi, poate o data pe an cca 1000 - 2000 km, si cu sotia + cv bagaje in spate Ca si modele, ma atrag foarte tare urmatoarele: - Kawasaki Vulcan S 650 - Honda Shadow 750 sau Rebel CMX 500 - Harley Sportster 883R XL sau poate chiar 1200 L(aici ma gandesc ca nu ar fi tocmai ok pt un incepator...) - Yamaha Dragstar 650 - Suzuki Marauder VZ 800 Important de specificat ca am 1.87 cm si cca 95 kg, cumpatat si cu "capul pe umeri'' Multumesc tare mult in avans si asfalt uscat! Salutare, La vaarsta si inaltimea ta poti sa iti iei fara probleme un Indian Scout. Are 100 cp, ABS, racire pe lichid, este mica pt un cruiser, este manevrabila si foarte docila. Nu te speria de cei 100 cp, dar evident este foarte important sa fii responsabil... Editat Decembrie 9, 2023 de Papa_Bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 La 05.12.2023 la 15:46, Dacian_84 a spus: Salutare tuturor, In primavara urmeaza sa fac scoala de soferi pt Cat A, si bineinteles, sa-mi achizitionez primul motor, dar as vrea sa ma pregatesc din timp din anumite puncte de vedere. Asadar, vin cu o rugaminte catre voi, cei mai experimentati, in vederea achizitionarii. Mentionez ca urmeaza sa merg cu ea preponderent in oras (naveta la birou) dar in acelasi timp, mi-as dori tare mult sa pot face calatorii si pe distante mai lungi, poate o data pe an cca 1000 - 2000 km, si cu sotia + cv bagaje in spate Ca si modele, ma atrag foarte tare urmatoarele: - Kawasaki Vulcan S 650 - Honda Shadow 750 sau Rebel CMX 500 - Harley Sportster 883R XL sau poate chiar 1200 L(aici ma gandesc ca nu ar fi tocmai ok pt un incepator...) - Yamaha Dragstar 650 - Suzuki Marauder VZ 800 Important de specificat ca am 1.87 cm si cca 95 kg, cumpatat si cu "capul pe umeri'' Multumesc tare mult in avans si asfalt uscat! La 1,87 si 95 d kile pe strazile romanesti eu atat spun: ADVENTURE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 Nuuuuuu, cioapar, cioapar! Chintesența elegantei, preciziei și stilului. În special dacă se montează "ghidon de maimuță" și comenzi avansate, să călătorească în stil Sf. Andrei pe cruce, adică răstignit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 16 hours ago, cinezicealae said: Cand aud din astea ca are camionul 100km/h si il depasesti greu cu 50hp.... Ca ABS , ca viraje, ca trepte, cuplu, ca nu face cartofi prajiti... Gogule, ia d-aia mare si sclipisioasa daca iti place tie asa. Cel mai important e sa te simti tu bine cu tine si cu egoul tau pe ea. Da-i incet si plimb-o mult. Succes! +1 On 12/8/2023 at 10:42 PM, MotoS Garage said: mai bine de jumatate din astia dintre noi care am prins si gunoaiele comuniste am inceput pe lepre si urinaluri, tot 300 de kile, da' fara efectele daunatoare ale franelor sau a cailor putere... te obisnuiesti repede, ca doar nu cari troaca in spate... +1 Fiecare din colegi ti-a raspuns prin prisma preferintelor si feeling-ului personal in materie de motociclit, fiecare are/a avut asteptari diferite, in functie de cat de "grav" au fost infectati cu microbul... Parerea mea, ia-ti un SH, sa te deprinzi cu uzul zilnic, sa iti dai seama dupa ceva km facuti si afara si in oras de valentele tale reale, de ceea ce ai cu adevarat nevoie sa te simti TU bine. Franele sunt slabe sau foarte bune in functie de stilul de mers si de capacitatea de a prevede situatiile din trafic, ori asta se dobandeste in timp. Motorul trage doar daca stii/inveti sa il utilizezi, deci din nou, ai nevoie de timp. In general cand cunosti o fata abia dupa o perioada iti dai seama daca ramai cu ea sau cauti alta, nu? (cu toata bunavointa parintilor/prietenilor care iti vor spune parerile lor despre cat de potrivita sau ne este respectiva). Ptr inceput ia-ti un motor care ti-l poti permite ca si cheltuieli, invata sa te descurci, sa te pliezi pe trafic, fii un pic rational, apoi in timp vei afla singur raspunsul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Decembrie 10, 2023 Share Postat Decembrie 10, 2023 Mai sus ai primit cel mai bun sfat. PS. La chorere că să te bai tare, "trebe sckil" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian_84 Postat Decembrie 11, 2023 Autor Share Postat Decembrie 11, 2023 Acum 21 ore, Lup69 a spus: +1 +1 Fiecare din colegi ti-a raspuns prin prisma preferintelor si feeling-ului personal in materie de motociclit, fiecare are/a avut asteptari diferite, in functie de cat de "grav" au fost infectati cu microbul... Parerea mea, ia-ti un SH, sa te deprinzi cu uzul zilnic, sa iti dai seama dupa ceva km facuti si afara si in oras de valentele tale reale, de ceea ce ai cu adevarat nevoie sa te simti TU bine. Franele sunt slabe sau foarte bune in functie de stilul de mers si de capacitatea de a prevede situatiile din trafic, ori asta se dobandeste in timp. Motorul trage doar daca stii/inveti sa il utilizezi, deci din nou, ai nevoie de timp. In general cand cunosti o fata abia dupa o perioada iti dai seama daca ramai cu ea sau cauti alta, nu? (cu toata bunavointa parintilor/prietenilor care iti vor spune parerile lor despre cat de potrivita sau ne este respectiva). Ptr inceput ia-ti un motor care ti-l poti permite ca si cheltuieli, invata sa te descurci, sa te pliezi pe trafic, fii un pic rational, apoi in timp vei afla singur raspunsul... Multumesc frumos pentru recomandari! Am citit si am bagat la cap tot ce mi-a scris fiecare si o sa ma decid asupra modelului dupa ce fac scoala si vad, intr-o oarecare masura, cu ''ce se mananca'' motociclismul. Inca o data multumesc si o zi excelenta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.