Sari la conținut

1. Qatar Airways Grand Prix of Qatar


Postări Recomandate

Acum 4 ore, B.B. a spus:

Nu am fost dezamăgit deloc, din contră.

Hai bre, după ce ne-ai spus aceeași poezie toată iarna cum ca MM o sa le dea la micuți 1s/tur, acum te mulțumești cu un 4 și un 5 🤦‍♂️🫤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 472
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 23 minute, Method a spus:

Aici te contrazic - e ceva nou.

Pecco - 10 mil....e bine de tot.

 

Despre ingineri nu comentez ca nu se știu deloc ce sume sunt plătiți.Daca știți voi...

Erau niste cifre care circulau (desigur, trebuie luate doar orientativ, dar nu iese fum fara foc) prin presa MotoGp, pentru contractele din anii trecuti. Cel mai prost plateau/platesc cei de la KTM, urmati de Ducati. Cele mai mari salarii le aveau pilotii Yamaha si Honda. Rossi, JLo si acum Peco, sunt marile exceptii la Ducati. Restul pilotilor erau platiti mizer. Exemplul dat de tine cu Petrux, nu este c el mai bun, pentru el un salariu de un milion pe sezon a fost mana cereasca.

 

Nu, nu stim, dar aia nu au plecat de bine ce le era la Ducati. Asadar, ne putem imagina ca nu erau platiti pe masura importantei muncii si valorii lor. Cand in mai putin de doi ani pleaca o multime de oameni cheie din proiect (cel mai avansat de pe grila, in acest moment), ceva nu este in regula. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

Hai bre, după ce ne-ai spus aceeași poezie toată iarna cum ca MM o sa le dea la micuți 1s/tur, acum te mulțumești cu un 4 și un 5 🤦‍♂️🫤

da-i timp.

 

Eu unul sunt ingrijorat de faptul ca nu a cazut nici in FP-uri. De ce? Ca asa gasea el limita.

Deducem deci ca nu merge la limita.

Deci 4-5 mers ne la limita e super ok.

 

Poate se abtine mult mult ca sa adune puncte, sa se acomodeze si sa forteze cand stie moto aia bine de tot.

timpul ne va spune.

 

incerc sa ma gandesc la oameni care au schimbat producatorul si au mers decent (4-5) din prima.

 

stiu, ducati e cea mai buna moto deci nu prea se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2024 la 6:05, B.B. a spus:

Durează prea mult cele două săptămâni intre etape si momentan in prima cursă nu s-a întâmplat nimic relevant despre care sa discutăm 16 pagini.

Eu sincer nu inteleg cu ce te deranjează discuțiile noastre, nu te pasionează treci mai departe. E foarte simplu. 

Nu o sa pricep niciodată ce rost au astfel de remarci in afară de a te băga aiurea in seamă.

Da, din păcate cel mai interesant subiect la ora actuală este ce face Marc Marquez, el pe Ducati este singura noutate din acest sezon alaturi de Pedro Acosta. 

Repet, nu pricep cu ce te deranjează discutiile, poate o sa incepem sa discutam despre sezonul 2028, care e problema ta?

Nu citi, treci mai departe.

Sper ca realizezi cat de imbecila e remarca ta, e ca si cum vezi 10oameni vorbind pe o banca in parc si vii tu si le spui ca-s idioți cand de fapt nimeni nu te-a întrebat nimic.

Ai ceva interesant de spus, spune! Daca nu, mergi mai departe.

Am inteles ,o mica curte a Frantei,rupta de realitate si fara simtul ridicolului.

Scuzati.

Sa nu va mire ca in curand motogp-ul o sa ajunga sa fie transmis de B1.

Eu tare sunt curios ce audiente au cursele astea spectaculoase?La TV-urile romanesti.

 

PS1:e topic public ,comentez ce vreau,nu-mi spui tu ,Method sau altii ce si cum.altfel puteti sa mergeti in grup privat si nu va deranjeaza

nimeni sensibilitatea.

Ai,cine e ridicol?Ridicolule! 

PS2:ai prins glas dupa patru ani de umilinte.Stai calm ca maimutoiul nu o sa mai ia nici un titlu.

Asa de rahat cum este competitia ,cu pilotii astia insipizi,timpul jegosului a trecut.

Ca tot ai vrut sa auzi ceva interesant.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 57 minute, frigider a spus:

da-i timp.

 

Eu ii dau și i-am dat. Voi nu i-ați dat și vroiați rezultatele încă din teste. A mers super bine, a arătat de ce e mai bun decât restul, restul care au experienta destula pe ducati și totuși el a stat acolo la un scuipat de ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, danypop a spus:

Eu ii dau și i-am dat. Voi nu i-ați dat și vroiați rezultatele încă din teste. A mers super bine, a arătat de ce e mai bun decât restul, restul care au experienta destula pe ducati și totuși el a stat acolo la un scuipat de ei. 

tre sa-l presezi putin.

nu vrem sa stea 1,5 ani pana ajunge sus cu ducati ca JLo (stiu, era alta troaca aia) :)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

citind articolul postat de Method legat de salariile Ducati.

 

Nu inteleg totusi logica Ducati, ii dai lui Peco 10mil fiindca e singurul pilot care le-a adus 2 titluri mondiale consecutive in era moderna. Fair.

 

si zici ca e prea mult 2mil cate ii da lui JM ca pilot de client ?

 

Asta ce inseamna ca daca il aduci la factory pe JM clar nu ii poti da cat ii dai lui Peco, dar cat tot 2mil ? si in cazul asta eu cred ca JM va fii multumit de faptul ca prinde loc la ducati indiferent de salariu..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Cavaleru a spus:

.....si in cazul asta eu cred ca JM va fii multumit de faptul ca prinde loc la ducati indiferent de salariu..

 

Sau pleaca fara sa stea pe ganduri la orice echipa care il va plati bine si unde va avea alt statut decat cel pe care i-l rezerva Ducati. Pe salariu mai mic decat cel de acum, nu crad ca va sta, nici daca ar avea loc la echipa de uzina. Eu cred ca este o chestiune de timp, pana va incepe negocieri cu diversi constructori. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati s-au gândit sa taie sau sa inghete costurile pentru un simplu motiv. De acum il au pe MM, titluri asigurate fără prea multă dezvoltare. Oricum din '27 incepe the great reset așa că.. s-au gândit bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 3/15/2024 at 4:03 PM, Method said:

Dar deja fantasmam maxim,eu sunt 99% ca omul doar vorbeste marketing.

 

Markus Flasch (CEO BMW Motorrad)

BMW M has been a MotoGP vehicle partner for years. As BMW M boss, I have been to all the races, I know the people in charge and we are a brand with a presence there. But it's clear that it has to make sense for us, and that's why we're taking a close look at it. I wouldn't rule it out.

 

E mai mult decât marketing. Intrarea în MotoGP chiar este pe masă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

 

 

E mai mult decât marketing. Intrarea în MotoGP chiar este pe masă.

De cand sunt in WSBK, cate titluri au luat la clasa suprema? Nici unul. Cam in cati ani crezi ca vor putea conta in lupta pentru titlu, intr-o competitie in care au 0 experienta? KTM sunt in al 8-lea sezon si nu prea intrezaresc titlul mult visat. Nu au nimic de castigat daca intra in competitia asta, nu fac decat sa aglomereze grila cu inca doua motociclete care se vor tarai la coada plutonului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, xt600 a spus:

Erau niste cifre care circulau (desigur, trebuie luate doar orientativ, dar nu iese fum fara foc) prin presa MotoGp, pentru contractele din anii trecuti. Cel mai prost plateau/platesc cei de la KTM, urmati de Ducati. Cele mai mari salarii le aveau pilotii Yamaha si Honda. Rossi, JLo si acum Peco, sunt marile exceptii la Ducati. Restul pilotilor erau platiti mizer. Exemplul dat de tine cu Petrux, nu este c el mai bun, pentru el un salariu de un milion pe sezon a fost mana cereasca.

 

Nu, nu stim, dar aia nu au plecat de bine ce le era la Ducati. Asadar, ne putem imagina ca nu erau platiti pe masura importantei muncii si valorii lor. Cand in mai putin de doi ani pleaca o multime de oameni cheie din proiect (cel mai avansat de pe grila, in acest moment), ceva nu este in regula. 

Cu inginerii probabil ai dreptate - nimeni nu pleaca la mai rau ci la mai bine,so...li s-au oferit ori avansari in functie ori salarii mai bine,sau si una si alta.E vorba de cerere si oferta pana la urma,dar e bine ca inginerii migreaza de la unii la altii,astfel poate asistam la o nivelare a nivelului competitional in cativa ani.

 

In legatura cu pilotii...eu ti-am dat exemple palpabile,tu imi dai niste consideratii ale tale.Uite niste salarii din 2023 conform presei de profil (daca mint ei,mint si eu) :

- Marc Marquez🇪🇦Repsol Honda Team$16m

-Pecco Bagnaia🇮🇹Ducati Lenovo Team$5m

-Fabio Quartararo🇫🇷Monster Energy Yamaha Racing$5m

-Maverick Vinales🇪🇦Aprilia Racing$4m

-Johann Zarco🇪🇦Prima Pramac Racing$4m

-Joan Mir🇪🇦Repsol Honda Team$3m

-Jack Miller🇦🇺Red Bull KTM Factory Racing$3m

-Aleix Espargaro🇪🇦Aprilia Racing$3m

-Enea Bastianini🇮🇹Ducati Lenovo Team$2.5m

-Alex Rins🇪🇦Monster Energy Yamaha Racing$2.2m

-Pol Espargaro🇪🇦GasGas Factory Racing Tech3$2m

-Franco Morbidelli🇮🇹Monster Energy Yamaha Racing$1m

-Alex Marquez🇪🇦Gresini Racing$1m

-Brad Binder🇿🇦Red Bull KTM Factory Racing$1m

-Miguel Oliveira🇵🇹CryptoData RNF Racing$750k

-Jorge Martin🇪🇦Prima Pramac Racing$675k

-Takaaki Nakagami🇯🇵LCR$650k

-Luca Marini🇮🇹Mooney VR46 Racing$350k

-Raul Fernandez🇪🇦CryptoData RNF Racing$300k

-Fabio di Giannantonio🇮🇹Gresini Racing$300k

-Augusto Fernandez🇪🇦GasGas Factory Racing Tech3$300k

-Marco Bezzecchi🇮🇹Mooney VR46 Racing$300k

 

Alta sursa,aceleasi cifre  :

motogp-riders-salaries-2023-a-quick-revi

 

Singurul prost platit de la Ducati mi se pare...JM.

Dar nu poti spune ca EB care a facut nimic tot anul nu e platit bine cu 2.5m.Zarco - 4mil,iar Pecco 10 ml....c'mon.

Nu prea plateste mizer Ducati zic eu...

Acum 16 ore, danypop a spus:

Eu ii dau și i-am dat. Voi nu i-ați dat și vroiați rezultatele încă din teste. A mers super bine, a arătat de ce e mai bun decât restul, restul care au experienta destula pe ducati și totuși el a stat acolo la un scuipat de ei. 

true true

Acum 14 ore, Cavaleru a spus:

Nu inteleg totusi logica Ducati, ii dai lui Peco 10mil fiindca e singurul pilot care le-a adus 2 titluri mondiale consecutive in era moderna. Fair.

 

si zici ca e prea mult 2mil cate ii da lui JM ca pilot de client ?

 

Asta ce inseamna ca daca il aduci la factory pe JM clar nu ii poti da cat ii dai lui Peco, dar cat tot 2mil ? si in cazul asta eu cred ca JM va fii multumit de faptul ca prinde loc la ducati indiferent de salariu..

Eu inteleg logica Ducati - mizeaza totul pe Pecco - asta apropo de pilot 1 si 2 (termeni care desigur nu exista in teorie,s-a mai discutat,dar in practica....exemplu mai bun de atat...),mai ales ca Pecco e si bun,e italian si a bifat 2 titluri....(ca o opinie personala,mi se pare oricum cea mai buna strategie - pilot principal si un secundar baiat de mingi,oricare ar fi el - schema cu 2 piloti principali,2 primadone tot timpul a iesit rau,dar nu mai reiau ca s-a mai discutat).

Scurt - ei marsaluiesc cu Pecco ca stindard.Prin urmare toti trec pe locul 2.

JM care e prost la gura,temperamental si spaniol....cred ca vor sa il "incurajeze" sa se duca la alta echipa.

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Sau pleaca fara sa stea pe ganduri la orice echipa care il va plati bine si unde va avea alt statut decat cel pe care i-l rezerva Ducati. Pe salariu mai mic decat cel de acum, nu crad ca va sta, nici daca ar avea loc la echipa de uzina. Eu cred ca este o chestiune de timp, pana va incepe negocieri cu diversi constructori. 

:agree:

Acum 25 minute, PzKpfW a spus:

mai mult decât marketing. Intrarea în MotoGP chiar este pe masă.

Cum era aia : "from your mouth to God's ears"....sau romaneste - sa te-auda Dumnezeu !

Eu aplaud daca ar fi sa fie,insa am zis si repet - mi-as dori sa imi arate domnul decupat din Neckerman ca nu am dreptate si el nu face doar marketing ci chiar vor sa se angreneze in gp.Insa pana la proba contrarie...sunt doar povesti de CEO nou-numit.

Stai sa vedem,ti-am mai zis : pana in 2027 mai e mult,vezi ca si Diess avea proiect ID3 la VW drept "cea mai importanta masina dupa Bettle si Golf",si iata ca Diess nu mai e si ID3 face un pas in spate.Nu e nimic batut in cuie,iar un asemenea proiect mai ales acum intr-o recesiune clara (recunoscuta pana si de Guvernul German) e cu atat mai putin probabil.Just my opinion.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep confirmarile zvonurilor....

 

BREAKING: Fermin Aldeguer is bound for #MotoGP! 🔜

 

The Spaniard has signed an agreement with Ducati Corse that will see him ride a Desmosedici GP starting from 2025! 🤝

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum dupa prima etapa, cred ca regreta deja (Ducati) :) :)

 

 

 

 

 

 

 

1 oră în urmă, Geologu a spus:

I-a convins în Qatar. 😂

da.

anul trecut in Qatar, ca anul asta a fost varza!

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

Incep confirmarile zvonurilor....

 

BREAKING: Fermin Aldeguer is bound for #MotoGP! 🔜

 

The Spaniard has signed an agreement with Ducati Corse that will see him ride a Desmosedici GP starting from 2025! 🤝

La Pramac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...