Sari la conținut

5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans


Postări Recomandate

Si daca lasam testele si ne uitam la calificari pe uscat la cele 5 etape - clar vor fi sub cele de anul trecut.

De la an la an se cam bat toate recordurile - calificari, in cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 237
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Kagemusha said:

Dall'Igna a spus că modelul nou este mai rapid teoretic (sic!), sau că e mai rapid cu câteva zecimi pe tur?

 

A spus că este mai rapid, dar că variază de la un circuit la altul. A dat exemplul etapei de la Jerez unde a spus că diferența a fost minimă. Pe de altă parte Pirro a spus că diferența dintre cele două este "mult sub 0.5s/tur".

 

Când spun teoretic mă refer la situația în care extragi tot potențialul din ea. Lucru care nu se întâmplă constant și este mai ușor la GP23 care a trecut o dată prin toate etapele astea anul trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Kagemusha a spus:

Scuză-mă dacă asta mă face să râd. A fost mai rapid teoretic atunci când era pe planșetă, acum it's for real. 

 

Dall'Igna a spus că modelul nou este mai rapid teoretic (sic!), sau că e mai rapid cu câteva zecimi pe tur?

Ce-i drept, zecimile contează, mai ales dacă numărul lor se ridică spre opt-nouă. Uite niște date din teste, obținute de Bagnaia pe același circuit, în condiții relativ similare, cu cele două iterații în cauză:

- 2023, Sepang, 1'57.969;

- 2024, Sepang, 1:56.682.

Teoreticul "câteva zecimi" s-a transformat miraculos în peste o secundă.

Cred că nu mai e nimic de dezbătut sau argumentat după părerea mea.

:goodposting:  Diferentele astea vor creste de la jumatatea sezonului, cand GP24 va primi up date-uri majore. 

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

 

A spus că este mai rapid, dar că variază de la un circuit la altul. A dat exemplul etapei de la Jerez unde a spus că diferența a fost minimă. Pe de altă parte Pirro a spus că diferența dintre cele două este "mult sub 0.5s/tur".

 

Când spun teoretic mă refer la situația în care extragi tot potențialul din ea. Lucru care nu se întâmplă constant și este mai ușor la GP23 care a trecut o dată prin toate etapele astea anul trecut.

Fireste ca variaza de la un circuit la altul, de fapt variaza in functie de o multime de variabile, insa daca te uiti la performantele celorlalti piloti care concureaza pe GP23 (in afara de MM),  comparativ cu cei de pe GP24, indiferent de circuit, diferentele in cursa sunt de ordinul secundelor, in favoarea GP24. De pilda in cursa de duminica, diferenta dintre castigator (JM) si cel mai bine clasat pilot GP23 (DiGia), a fost de aproape 9 secunde si jumatate. Fata de Bastianini, al patrulea clasat, diferenta a fost "doar" de 7s si 2 zecimi... 

La Jerez, diferenta dintre Bagnaia (castigator) si Bezzecchi (al treilea clasat) este "decat" 3.903s. MM a terminat la +0.372. Asta este diferenta facuta de MM. Daca vrei, poti verifica si pentru celelalte circuite. Nu te uita ce face MM cu motocicleta aia, ci ce fac ceilalti piloti de GP23. MM este alta specie. 

 

GP23 este recunoscut de toti pilotii, care au mers pe el, ca o motocicleta mai fizica, cu probleme de cornering, care solicita mai mult pilotul, probleme rezolvate (macar partial) la GP24. Si asta se vede. 

M. Pirro, pe un tur rapid este undeva, cu cca doua secunde (+-  in functie de circuit) mai lent, decat pilotii din campionat. Poate la nivelul lui, diferentele sunt "mult sub o.5 s pe tur", el nu poate valorifica intregul potential al nici unui model, ca sa poata face asemenea aprecieri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

48 minutes ago, xt600 said:

Nu te uita ce face MM cu motocicleta aia, ci ce fac ceilalti piloti de GP23. MM este alta specie. 

 

Nu am negat vreun moment că Marc este cel mai bun pilot care merge în momentul de față pe GP23. Însă a recunoscut și el că se uită și îi studiază pe Bagnaia și Martín pentru că sunt cei care extrag cel mai mult din Ducati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

 

Nu am negat vreun moment că Marc este cel mai bun pilot care merge în momentul de față pe GP23. Însă a recunoscut și el că se uită și îi studiază pe Bagnaia și Martín pentru că sunt cei care extrag cel mai mult din Ducati.

Asta este evident. Dar nu contrazice ceea ce am spus mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 54 minute, xt600 a spus:

M. Pirro, pe un tur rapid este undeva, cu cca doua secunde (+-  in functie de circuit) mai lent, decat pilotii din campionat. Poate la nivelul lui, diferentele sunt "mult sub o.5 s pe tur", el nu poate valorifica intregul potential al nici unui model, ca sa poata face asemenea aprecieri. 

 

Pilotii de test in general cand sunt wildcard-uri testeaza diferite configuratii, se studiaza alti parametri decat timpul pe tur.

atata vreme cat pilotii de teste au timpii in jurul de 1 sec, datele sunt viabile pentru teste. Cand sunt cu 3-4 secunde peste (vezi cand avea Yamaha niste piloti de teste japonezi), datele nu mai sunt relevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, damager a spus:

 

Pilotii de test in general cand sunt wildcard-uri testeaza diferite configuratii, se studiaza alti parametri decat timpul pe tur.

atata vreme cat pilotii de teste au timpii in jurul de 1 sec, datele sunt viabile pentru teste. Cand sunt cu 3-4 secunde peste (vezi cand avea Yamaha niste piloti de teste japonezi), datele nu mai sunt relevante.

:agree:Un pilot precum Pirro, este foarte potrivit sa testeze componente sau configuratii, insa eu spuneam ca nu poate extrage maximul posibil dintr-o motocicleta, astfel incat sa poata face aprecieri in ceea ce priveste performanta pura a respectivei motorete. In schimb poate da un feedback foarte util privind comportamentul diferitelor configuratii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

:agree:Un pilot precum Pirro, este foarte potrivit sa testeze componente sau configuratii, insa eu spuneam ca nu poate extrage maximul posibil dintr-o motocicleta, astfel incat sa poata face aprecieri in ceea ce priveste performanta pura a respectivei motorete. In schimb poate da un feedback foarte util privind comportamentul diferitelor configuratii. 


Asta clar. Cel care extrage maximul din mobra tre sa fie pilotul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, frigider a spus:

acum am inteles ca era racoare.

o fi fost mai cald la Jerez?

 

 

 

am vazut acum reluare cu depasirea la Peco

frate a venit de atat din spate si totusi a oprit-o si a nimerit si apex si tot.

RPReplay_Final1715592255.mov

Acolo MM a dat perversa de pe Târgu Ocna, l-a presat putin pe Pecco apoi intre penultimul tur si ultimul tur a lasat-o putin mai moale, nu a mai incercat absolut nimic parand ca renunță apoi a venit din fundul grădinii si l-a executat. Pecco nici n-a apucat sa mai riposteze ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

Acolo MM a dat perversa de pe Târgu Ocna, l-a presat putin pe Pecco apoi intre penultimul tur si ultimul tur a lasat-o putin mai moale, nu a mai incercat absolut nimic parand ca renunță apoi a venit din fundul grădinii si l-a executat. Pecco nici n-a apucat sa mai riposteze ceva.

Nu știe decât el.

E prea riscant sa vii de atât de departe încât sa cred ca intenționat a stat asa în spate.

Ori cazi pe frână înclinat ori ieși larg și deci nu iese depășirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, frigider a spus:

E prea riscant

Pentru crashquez?!? Nu există prea riscant!

Acum 2 minute, frigider a spus:

intenționat a stat asa în spate

O fi răcit guma, o fi calculat el că o poate face așa, venind cu diferență de viteză din spate, cert este că a fost magistrală depășirea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Teoretic Peco e greu de depășit pe frânare, asta cand ești lipit de el.

Acum omu vine din spate și tot îl face? 

E ceva magie implicata aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, xt600 a spus:

Colegule, cum sa progreseze, daca de aproape trei ani lui Quacalaro nu nu ii place nimic din ce aduce uzina? De trei ani, el ori nu simte nici o diferenta, ori nu-i place, ori nu are feeling pe  care il stie el, etc... Bai, nimic, nimic??? Chiar nimic?? Anul trecut, in presezon,  i s-au vreo doua motorete. Nu i-a placut nimic, iti aduci aminte ca revenise, la un moment dat, la motoreta din 2021??? Anul asta, i-a adus motoare sasiuri, etc.. nimic nu i-a placut. Acum, la Jerez, au adus oamenii motor (sau macar parti), i-au adus noi elemente aero, sasiu nou, bascula, electronica, nimic nu i-a placut sau nu a simtit diferente.

O singura chestie super importanta omiti tu din teoria ta asupra lui Q - telemetria.

Daca ar fi mers mai bine cu tot pachetul ala si ar fi zis ca nu simte nimic,dar s-ar fi vazut clar pe telemetrie un improvement,crezi ca l-ar fi lasat cineva sa renunte la tot package'ul ala (ce probabil a costat sute de mii daca nu milioane in R&D)???Crezi ca daca s-ar fi vazut un improvement Rins nu ar fi mers pe el?

Wtf?Crezi ca toata lumea face acolo dupa cum dicteaza Q?Sunt o echipa profesionista si cu state vechi de plata in aceasta competitite - tu crezi ca ei se scoala dimineata si se culca seara dupa cum le ciripeste Q?Haide totusi sa revenim la realitate.

 

Package'ul ala a fost duda,daca iesea ceva pe telemetrie crede-ma ca nu il dadea nimeni la o parte,ca nu arunca nimeni piese de sute de mii de euro ca nu ii plac lui Q.Si te-ai gandit poate ca lui Q nu ii convine nimic poate pt ca Yamaha a facut doar calcaturi?

Orice piesa testata trebuie sa arate un improvement pe telemetrie - si datele sunt analizate dupa fiecare test.

Remember cand au adus pachetul ca toata gramada aia de piese "nu a reusit sa miste acul" cronometrelor?Nici la Rins nici la Q?E nevoie de alta dovada mai graitoare???Cum crezi ca ar putea atunca niste piese la gunoi daca telemetria le spune ca sunt bune?Serios?Zici ca suntem la gradinita.

 

Nici nu o sa mai deschid subiectul Q,pt ca mi se pare ca atata ai batut moneda pe faza cu "Q cel care nu stie sa dea feedback si de aia Yamaha e ultima" incat efectiv mitul asta s-a popularizat maxim aici pe forum (la fel ca si mitul Rossi dezvoltatorul),iar eu nu am rabdare sa explic iar si iar ca de fapt nu pilotul dezvolta o motoreta,nu el da solutii tehnice,si ca orice "feeling" de-al pilotului e coroborat cu telemetria,nu dicteaza pilotul daca se renunta sau nu la o piesa.

Yamaha,ca si Honda,are probleme reale in a lucra la ritmul si cu productivitatea europenilor,si fac si multe greseli la nivel de procedura de lucru,nu mai reiau.Cand vor intelege ca nu mai suntem in anii 2000,ca pt a fi competitiv in aceasta disciplina 1.trebuie sa investesti o gramada de bani in r&d si 2.trebuie sa ii investesti metodic stintific si cu cap,sa creezi mai degraba decat sa furi si sa sari etape,cand isi vor updata tot sistemul (arhaic) de lucru,poate vor veni si rezultatele.Pana atunci....sa mai bage 2 suduri pe cadre,sa mai lipeasca niste winglets asemanatoare aprilia,sa mai puna un burlan de la akrapovic sau o codita de stegosaur in fiund,ca uite ce rezultate mirifice au.PT care Q/Mir/LM sunt de vina desigur :moron:

 

In alta ordine de idei,la Jerez test toate GP23'urile - VR46 cat si Gresini - au primit un update si anume finala evacuarii de GP24 cu exhaust valve'ul upgradat.

 

Si pt fan corner (desi a fost prima cursa in care a gresit,tot e simpatic ) :

Whats-App-Image-2024-05-13-at-22-23-04.j

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

Nu am negat vreun moment că Marc este cel mai bun pilot care merge în momentul de față pe GP23. Însă a recunoscut și el că se uită și îi studiază pe Bagnaia și Martín pentru că sunt cei care extrag cel mai mult din Ducati.

Exact.Jerez si LeMans sunt circuite de mana si de asta gap'ul mi se pare ca s-a mai micsorat.

Acum 15 minute, frigider a spus:

Teoretic Peco e greu de depășit pe frânare, asta cand ești lipit de el.

Acum omu vine din spate și tot îl face? 

E ceva magie implicata aici.

Sa asculti conferinta de presa ca au explicat cei 2 "magia" :)

Pecco era puternic in sectoarele 1 si 2 si "the worst was in 8 and 9",a zis ca pe acele viraje nu simtea fata si pierdea timp si pe accel fata de JM,si fix acolo l-a atacat MM.

Cu alte cuvinte ce stia Pecco din telemetria de 1 weekend,punctul slab,pe ala l-a mirost MM cat a stat in spatele lui si acolo i-a dat-o.

(sau poate are si MM acces la telemetria lui Pecco dar chiar in timpul weekendului?nu stiu detaliile astea)

Cert e ca l-a atacat stiind (datorita experientei sau telemetriei idk) fix pe sectorul unde italianul era cel mai slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A facut si exact ce am zis si eu si Eneos, a ramas un pic in urma sa raceasca guma si sa-l faca sa creada pe Peccolinno ca s-a terminat, apoi bum. I-o dau la fraier exact cand nu se mai astepta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahah,nu nu ca nu era problema de gume incalzite,ca erau 27 de grade la nivelul pistei nu 47 cum era la Jerez.

La LeMans a fost temperatura ok spre rece.

Memelu a declarat ca a stat la cutie (incercand sa profite de o eventuala "rupere" intre cei 2 ) gandindu-se ca Pecco il va ataca pe JM "pt ca JM e primul in campionat si Bagnaia va vroi sa recupereze gap'ul",dar vazand ca Pecco nu se lanseaza,a decis sa atace el daca Pecco nu poate.

Hiena...imediat simte cand cineva e slab si poate fi vanat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Method a spus:

O singura chestie super importanta omiti tu din teoria ta asupra lui Q - telemetria.

 

Orice piesa testata trebuie sa arate un improvement pe telemetrie - si datele sunt analizate dupa fiecare test.

 

......,iar eu nu am rabdare sa explic iar si iar 

 

In alta ordine de idei,la Jerez test toate GP23'urile - VR46 cat si Gresini - au primit un update si anume finala evacuarii de GP24 cu exhaust valve'ul upgradat.

 

Iti place tie cuvantul asta, "telemetrie" si nu mai vrei sa il lasi din gura. Nu am omis deloc telemetria, numai ca ceea ce nu intelegi tu, in legatura cu telemetria, este faptul ca ea reflecta modul in care este pilotata o anumita motocicleta/configuratie, de catre un pilot anume. Cu alte cuvinte, telemetria arata cum piloteaza (de exemplu) Pirro modelul GP23, MM, acelasi model, sau cum piloteaza Q o anumita configuratie Yamaha M1. Telemetriile vor fi diferite, de la pilot la pilot, chiar daca merg pe aceeasi motocicleta. Cu atuurile dar si cu partile slabe ale acelui pilot. Pai ce sa arate acea telemetrie, daca Fabio nu simte nimic, nu sesizeaza diferente, in ultima instanta daca nu isi poate adapta stilul de mers la noile configuratii??? Ok, telemetria este importanta, ca sa intelegi feelingul pilotului (pt ca in definitiv, pentru pilot faci motoreta aia), dar ea nu reflecta potentialul real al motocicletei, ci potentialul valorificat de pilot. Atat cat poate el. Si se pare ca Fabio nu poate mai mult. Rins spunea un detaliu interesant: anume ca cifrele din tunelul de vant aratau foarte diferit si ca avea alte asteptari. Asadar, baietii aia de la R&D obtin niste valori, in teste simulari, etc, si pe baza lor trimit componentele pentru a fi testate de catre piloti. Nu fac lucrurile asa orbeste, cum crezi tu, insa daca Labio nu simte, nu sesizeaza diferente, etc, etc, totul este in zadar. In alta ordine de idei, telemetria de care tot te agati, este valabila pentru dezvoltare, doar in masura in care este comparata cu variabilele masurate in laborator si in simulari. Dar repet, daca Q nu este in stare sa scoata maxim din configuratia testata, asta se va reflecta si in telemetrie. Iar noi vom vedea in cursa, ca va fi mai lent cu mai mult de o sec pe tur, desi in termeni de performanta pura, motoreta ar putea fi competitiva. Raman la parerea mea, cu Q ca prim pilot, nu vor ajunge nicaieri. Este un pilot care poate valorifica o motocicleta matura, performanta, dar nu este capabil sa puna umarul la dezvoltarea uneia. 

 

Da. Unele dintre piesele testate la Jerez, au oferit mici imbunatatiri, care vor trebui confirmate de alte teste, pe alte circuite. 

 

Nu explici tu nimic. Doar emiti opinii, pareri, etc. 

 

Clar! cu burlanul ala, GP23 a devenit la fel de performant ca si GP24. Asa se explica performantele lui MM cu troaca de anul trecut. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, xt600 a spus:

 

 

Nu explici tu nimic. Doar emiti  vomiti opinii, pareri, etc. 

 

 

fixed!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, B.B. a spus:

fixed!

Ei, nici chiar asa. Aici toti exprimam  opinii, pareri. De explicat, explica aia care lucreaza in domeniu si sunt experti pe felia lor.  Asta ii spuneam colegului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, xt600 said:

Iti place tie cuvantul asta, "telemetrie" si nu mai vrei sa il lasi din gura. Nu am omis deloc telemetria, numai ca ceea ce nu intelegi tu, in legatura cu telemetria, este faptul ca ea reflecta modul in care este pilotata o anumita motocicleta/configuratie, de catre un pilot anume. Cu alte cuvinte, telemetria arata cum piloteaza (de exemplu) Pirro modelul GP23, MM, acelasi model, sau cum piloteaza Q o anumita configuratie Yamaha M1. Telemetriile vor fi diferite, de la pilot la pilot, chiar daca merg pe aceeasi motocicleta. Cu atuurile dar si cu partile slabe ale acelui pilot. Pai ce sa arate acea telemetrie, daca Fabio nu simte nimic, nu sesizeaza diferente, in ultima instanta daca nu isi poate adapta stilul de mers la noile configuratii??? Ok, telemetria este importanta, ca sa intelegi feelingul pilotului (pt ca in definitiv, pentru pilot faci motoreta aia), dar ea nu reflecta potentialul real al motocicletei, ci potentialul valorificat de pilot. Atat cat poate el. Si se pare ca Fabio nu poate mai mult. Rins spunea un detaliu interesant: anume ca cifrele din tunelul de vant aratau foarte diferit si ca avea alte asteptari. Asadar, baietii aia de la R&D obtin niste valori, in teste simulari, etc, si pe baza lor trimit componentele pentru a fi testate de catre piloti. Nu fac lucrurile asa orbeste, cum crezi tu, insa daca Labio nu simte, nu sesizeaza diferente, etc, etc, totul este in zadar. In alta ordine de idei, telemetria de care tot te agati, este valabila pentru dezvoltare, doar in masura in care este comparata cu variabilele masurate in laborator si in simulari. Dar repet, daca Q nu este in stare sa scoata maxim din configuratia testata, asta se va reflecta si in telemetrie. Iar noi vom vedea in cursa, ca va fi mai lent cu mai mult de o sec pe tur, desi in termeni de performanta pura, motoreta ar putea fi competitiva. Raman la parerea mea, cu Q ca prim pilot, nu vor ajunge nicaieri. Este un pilot care poate valorifica o motocicleta matura, performanta, dar nu este capabil sa puna umarul la dezvoltarea uneia. 

 

Da. Unele dintre piesele testate la Jerez, au oferit mici imbunatatiri, care vor trebui confirmate de alte teste, pe alte circuite. 

 

Vorbești de parcă ai cel puțin 10 ani în paddock și încă vreo 10 ca pilot. Tu de unde emiți toate teoriile astea? De unde știi tu ce ți arată telemetria și cum variază ea de la un pilot la altul? Ești tu sigur că telemetria arată rău pentru că pilotul merge rău și nu împinge motoreta la limită? 

Să insinuezi că Q ar fi pielea pluii nu spune despre tine decât că ești un profan. O aves și el o vină că s au dus pianele pe scări, dar că nu știe să puna în valoare o motoretă, n ai cum să zici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, mikonos a spus:

 

Vorbești de parcă ai cel puțin 10 ani în paddock și încă vreo 10 ca pilot. Tu de unde emiți toate teoriile astea? De unde știi tu ce ți arată telemetria și cum variază ea de la un pilot la altul? Ești tu sigur că telemetria arată rău pentru că pilotul merge rău și nu împinge motoreta la limită? 

Să insinuezi că Q ar fi pielea pluii nu spune despre tine decât că ești un profan. O aves și el o vină că s au dus pianele pe scări, dar că nu știe să puna în valoare o motoretă, n ai cum să zici. 

singura chestie care ma da pe spate e viteza cu care s-a dus in jos Yama.

pai Honda era de muuulti ani , din era MM pe jos - doar MM mergea - dar si el din ce in ce mai rau.

 

Yamaha?

sa facem o analiza pe ani:

anul x - campioni

anul x+1 - vice (desi puteau sa-l ia)

anul x+2 - aproape nicaieri

anul x+3 NICAIERi (ok tot peste honda, dar tot nicaieri)

 

sper sa nu fi sarit vreun an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

anul x - campioni

anul x+1 - vice (desi puteau sa-l ia)

anul x+2 - aproape nicaieri

anul x+3 NICAIERi (ok tot peste honda, dar tot nicaieri)

 

sper sa nu fi sarit vreun an

MMXXI

MMXXII

MMXXIII

MMXXIV

:) :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Ei, nici chiar asa. Aici toti exprimam  opinii, pareri. De explicat, explica aia care lucreaza in domeniu si sunt experti pe felia lor.  Asta ii spuneam colegului. 

In sensul ca scrie foarte mult.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

sa facem o analiza pe ani:

anul x-1 - ultimul an al lui Rossi la echipa oficiala inainte de mutarea la Petronas

anul x - campioni

anul x+1 - vice (desi puteau sa-l ia)

anul x+2 - aproape nicaieri

anul x+3 NICAIERi (ok tot peste honda, dar tot nicaieri)

 

 

ai uitat un an :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

O fi răcit guma, o fi calculat el că o poate face așa, venind cu diferență de viteză din spate, cert este că a fost magistrală depășirea!

 

Peco a fost unde nu putea mai rau in ultimul tur. Pe locul 2 pregatit de atac, dar trebuia sa stea si cu un "ochi" in spate la MM.

MM a zis ca se astepta ca Peco sa-l atace pe JM, dar cum Peco probabil a ezitat si pregatea ceva pentru ultimul viraj, a uitat de aparare si MM a atacat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...