Sari la conținut

5. Michelin® Grand Prix de France - Le Mans


Postări Recomandate

Postat (editat)
Acum 9 ore, Method a spus:

 

Nuu.. deci Yamaha n-a progresat?Damn,deci am avut dreptate? :)

Acuma deh,iar o sa vina un coleg și o sa spună ca de fapt Q n-a oferit feedback ul corect,desigur.

Colegule, cum sa progreseze, daca de aproape trei ani lui Quacalaro nu nu ii place nimic din ce aduce uzina? De trei ani, el ori nu simte nici o diferenta, ori nu-i place, ori nu are feeling pe  care il stie el, etc... Bai, nimic, nimic??? Chiar nimic?? Anul trecut, in presezon,  i s-au vreo doua motorete. Nu i-a placut nimic, iti aduci aminte ca revenise, la un moment dat, la motoreta din 2021??? Anul asta, i-a adus motoare sasiuri, etc.. nimic nu i-a placut. Acum, la Jerez, au adus oamenii motor (sau macar parti), i-au adus noi elemente aero, sasiu nou, bascula, electronica, nimic nu i-a placut sau nu a simtit diferente. Ce plm sa ii mai aduca, alifie de coor??? Baaaai, in trei ani, chiar nimic din ce au produs oamenii aia,  nu merge la el??? Da-mi voie sa am un mare semn de intrebare, in ceea ce il priveste. Cum mai spuneam si cu alta ocazie, de cand este el prim pilot la Yamaha, motoreta nu a stagnat, mai rau, a involuat. Si-a pierdut si acele calitati care erau atuuri. Nu baga bani uzina.. oke, motoreta stagneaza.. dar in cazul de fata ea merge din rau in mai rau. In anii trecuti te legai de Vinales, care nu intelegea nimic, nu stia de ce este lent, de ce este rapid. In ala dadeai cu pietre (si eu, desigur), spuneai ca este pe langa. Quacalaro este mai cu pluta decat ala, dar il vezi egalul lui Rossi sau MM. Desigur, daca dai cu pietre in frantuz, nu iti mai iese teoria cu Yamaha nu stie.. ;) 

Nu stiu, daca in ultimele trei curse l-am vazut sa depaseasca vreodata. Toti se depasesc intr-o bucurie, el nu reuseste sa treaca nici de aia de la coada plutonului, care merg cu o secunda jumatate mai lent. Ieri a progresat pana pe 6, doar datorita cazaturilor care s-au produs in fata lui, nici o depasire, nimic, nimic, dar nu este interviu in care sa nu se planga. 

Pot sa il inteleg ca a ramas la Yamaha pentru bani, 12 milioane nu le ia din drum.. dupa doi ani de contract, omul si-a asigurat batranetile. Ceea ce nu inteleg, este de ce l-a mai pastrat Yamaha?? Mai ales cand vad ca lucrurile nu merg in nici o directie, cu el... 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 237
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 12 minute, xt600 a spus:

Colegule, cum sa progreseze, daca de aproape trei ani lui Quacalaro nu nu ii place nimic din ce aduce uzina? De trei ani, el ori nu simte nici o diferenta, ori nu-i place, ori nu are feeling pe  care il stie el, etc... Bai, nimic, nimic??? Chiar nimic?? Anul trecut, in presezon,  i s-au vreo doua motorete. Nu i-a placut nimic, iti aduci aminte ca revenise, la un moment dat, la motoreta din 2021??? Anul asta, i-a adus motoare sasiuri, etc.. nimic nu i-a placut. Acum, la Jerez, au adus oamenii motor (sau macar parti), i-au adus noi elemente aero, sasiu nou, bascula, electronica, nimic nu i-a placut sau nu a simtit diferente. Ce plm sa ii mai aduca, alifie de coor??? Baaaai, in trei ani, chiar nimic din ce au produs oamenii aia,  nu merge la el??? Da-mi voie sa am un mare semn de intrebare, in ceea ce il priveste. Cum mai spuneam si cu alta ocazie, de cand este el prim pilot la Yamaha, motoreta nu a stagnat, mai rau, a involuat. Si-a pierdut si acele calitati care erau atuuri. Nu baga bani uzina.. oke, motoreta stagneaza.. dar in cazul de fata ea merge din rau in mai rau. In anii trecuti te legai de Vinales, care nu intelegea nimic, nu stia de ce este lent, de ce este rapid. In ala dadeai cu pietre (si eu, desigur), spuneai ca este pe langa. Quacalaro este mai cu pluta decat ala, dar il vezi egalul lui Rossi sau MM. Desigur, daca dai cu pietre in frantuz, nu iti mai iese teoria cu Yamaha nu stie.. ;) 

Nu stiu, daca in ultimele trei curse l-am vazut sa depaseasca vreodata. Toti se depasesc intr-o bucurie, el nu reuseste sa treaca nici de aia de la coada plutonului, care merg cu o secunda jumatate mai lent. Ieri a progresat pana pe 6, doar datorita cazaturilor care s-au produs in fata lui, nici o depasire, nimic, nimic, dar nu este interviu in care sa nu se planga. 

Pot sa il inteleg ca a ramas la Yamaha pentru bani, 12 milioane nu le ia din drum.. dupa doi ani de contract, omul si-a asigurat batranetile. Ceea ce nu inteleg, este de ce l-a mai pastrat Yamaha?? Mai ales cand vad ca lucrurile nu merg in nici o directie, cu el... 

 

Rins are multa exp pe 4L.

dar Rins vezi ca e in spatele lui Q. (pun intended :crack: 

 

adica ok , Q e praf la ...ales piese bune pt moto.

dar sa vedem Rins daca incepe sa miste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, frigider said:

sincer nu ma asteptam ca si Peco si JM sa termine pe roti.

Si eu m-am temut.

 

12 hours ago, PzKpfW said:

însă este cam la același nivel cu cei mai buni piloți Ducati + Acosta.

Cam la același nivel, da. Și pilotează o vechitură de la începutul anului trecut, fără niciun update, în timp ce ăia cu care îl comparăm au motorete '24.

Ca să putem aprecia mai exact ar trebui să piloteze pentru echipa de uzină. Altfel, la o echipă de client, chiar și pe o motocicletă latest specs se poate specula (vezi cazul Martin de la sfârșitul sezonului trecut).

 

 

9 hours ago, damager said:

se aproprie Germania. 

Acolo va fi presiune pe Marquez, toată lumea se așteaptă să câștige și s-ar putea să o dea de gard dacă forțează nesăbuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 28 minute, ENEOS a spus:

Da' Rins merge? 🤔 Mai au și pilot de teste, plm...

La Rins nu am inca mari pretentii, pentru ca abia invata motocicleta aia.. BTW merge pe o motocicleta stricata doi ani de Q. Chiar si asa, Rins a exprimat niste pareri, in special pe partea de aero. 

Cal este pilotul lor de teste. In intervurile lui arata punctual unde sunt problemele si de unde ar trebui inceput, dar degeaba ai inca un pilot pe grila si pilot de teste, daca pilotul principal stie doar power!! power!!. si I don't feel anything... Dezvoltarea ia directia ceruta de nr.1. 

Acum 27 minute, frigider a spus:

 

Rins are multa exp pe 4L.

dar Rins vezi ca e in spatele lui Q. (pun intended :crack: 

 

adica ok , Q e praf la ...ales piese bune pt moto.

dar sa vedem Rins daca incepe sa miste.

Pai Rins pe ce sa miste? Pe o motocicleta facuta de Q pentru Q, pe care nu poate merge nici Q, daramite alt pilot? Nu ai vazut ca la testele de la Jerez, au avut pareri contradictorii? Ce ii placea lui Rins, nu ii placea lui Q si invers... de a cui parere crezi ca va tine cont Jarvis? Ce pretentii poti sa ai de la Rins, in conditiile date? In contextul in care Yamaha nu are echipa satelit, Rins testeaza pentru primadona... Cam ce facea Zarco la Pramac, pentru echipa de uzina. 

Acum 17 minute, Kagemusha a spus:

 

Cam la același nivel, da. Și pilotează o vechitură de la începutul anului trecut, fără niciun update, în timp ce ăia cu care îl comparăm au motorete '24.

Ca să putem aprecia mai exact ar trebui să piloteze pentru echipa de uzină. Altfel, la o echipă de client, chiar și pe o motocicletă latest specs se poate specula (vezi cazul Martin de la sfârșitul sezonului trecut).

Daca ar fi pilotat un GP24, cu siguranta am fi asistat la o alta desfasurare a campionatului. 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, frigider a spus:

io nu prea-s de acord.

Liberty media nu are nevoie de MM care sa castige cursa dupa cursa.

 

cat despre MM la Aprilia sau KTM?

iar acomodare, iar intelegere moto.. nu stie nimeni cum va iesi.

nu are 20j de ani sa faca experimente.

 

traim si vedem.

 

io cred ca JM factory ca merita si MM moto la zi.

https://drive.google.com/drive/folders/11PbQHnCgeiPvMgqGdCeQEstLU9rtzmqt?usp=sharing

 

zi-mi pls daca merge dat jos si rulat.

Merge ! Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Aurex a spus:

Merge ! Multumesc!

gg

Acum 30 minute, xt600 a spus:

Daca ar fi pilotat un GP24, cu siguranta am fi asistat la o alta desfasurare a campionatului. 

in doar 5 etape - nu stiu. 

tot trebuia sa o 'invete' putin.

 

de aici incolo ar fi fost bine ca era pe acelasi echipament.

eu tot am incredere in MM si in faptul ca o face el sa mearga in datile cand moto nu e super ok setata.

 

 

pacat ca a busit quali asa rau, poate facea naibii dubla..

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

Si eu m-am temut.

era o vreme cand eram un om mic, ma bucuram daca mai cadea din concurenta.

acum vreau sa ramana toti pe roti.

 

 

apropo, se plangea un coleg ca nici nu au dat reluare cu cazatura lui Q - ceea ce e gresit, s-a dat.

in schimb pentru cazatura lui Miller nici nu s-au obosit :))))

 

Pe Mir l-au aratat ca e un fel de traditie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene, eu nu mai inteleg un lucru, merge JM 10-12 tururi in curu lui Peco, nu se plange ca ii incalzeste cauciucul, Peco idem, dar cursa trecuta MM dupa 1-2 tururi cand l-a ajuns pe Peco a simtit imediat diferenta..

 

MM ne arata inca odata de ce are 8 titluri. sa te bati cu baietii pe factory spec A cu motoreta de anu trecut, e mare lucru. Omu e extraterestru. Daca primeste ghidon factory s-a terminat cu smecheria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

bai nene, eu nu mai inteleg un lucru, merge JM 10-12 tururi in curu lui Peco, nu se plange ca ii incalzeste cauciucul, Peco idem, dar cursa trecuta MM dupa 1-2 tururi cand l-a ajuns pe Peco a simtit imediat diferenta..

acum am inteles ca era racoare.

o fi fost mai cald la Jerez?

 

 

 

am vazut acum reluare cu depasirea la Peco

frate a venit de atat din spate si totusi a oprit-o si a nimerit si apex si tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, xt600 said:

Daca ar fi pilotat un GP24, cu siguranta am fi asistat la o alta desfasurare a campionatului. 

Așa cred și eu. Dar, pe de altă parte, ar fi omorât spectacolul.

Iar câțiva useri de p-aci s-ar fi autoomorât.:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Kagemusha a spus:

Așa cred și eu. Dar, pe de altă parte, ar fi omorât spectacolul.

Iar câțiva useri de p-aci s-ar fi autoomorât.:baldy:

Cam da. Dar cu el te poti astepta la orice... Omul e ori la bal, ori la spital. Te tine in priza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Omul e ori la bal, ori la spital.

Culmea că în cursă asta a părut cerebral! Bromoval sau o avea Nadia vreun strap-on cu care îi reduce testosteronul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, ENEOS said:

o avea Nadia Fabio vreun strap-on cu care îi reduce testosteronul.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Kagemusha said:

Și pilotează o vechitură de la începutul anului trecut

 

Nu este versiunea de la începutul anului trecut. Iar în ultimii ani Ducati-urile mai vechi cu o generație au arătat că sunt capabile să câștige curse. Anul trecut Di Gannantonio a câștigat o cursă cu "o vechitură de aproape doi ani". În plus, motocicleta veche are avantajul de a avea un setup deja făcut din anul precedent, pe fiecare circuit.

 

Da, GP24 este teoretic ceva mai rapid decât GP23, dar este vorba de o diferență (teoretică, din nou) de maxim câteva zecimi. Iar pe unele circuite (cum a fost la Jerez) nici atât. Nu o spun eu, a spus-o Dall'Igna.

 

1 hour ago, Cavaleru said:

bai nene, eu nu mai inteleg un lucru, merge JM 10-12 tururi in curu lui Peco, nu se plange ca ii incalzeste cauciucul, Peco idem, dar cursa trecuta MM dupa 1-2 tururi cand l-a ajuns pe Peco a simtit imediat diferenta..

 

Depinde de momentul cursei, de compoziție, de cât au folosit guma până în acel punct, de natura circuitului, etc. Jerez de exemplu este un circuit "înghesuit", Le Mans este ceva mai "întins".

 

20 minutes ago, danypop said:

Ce o fi vrut sa spună omu 🤔 "făceau lucruri ciudate pe pistă" 🤣🤣

 

Probabil trase și manevre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

MM ne arata inca odata de ce are 8 titluri. sa te bati cu baietii pe factory spec A cu motoreta de anu trecut, e mare lucru. Omu e extraterestru. Daca primeste ghidon factory s-a terminat cu smecheria

Ce il face diferit fata de baietii astia (care nici ei nu sunt de nicaieri), nu este neaparat skill-ul, ci mai ales mind set-ul... omul are mentalitate de pradator suprem.. Ieri scapase de urmaritorul direct, putea sa doarma linistit, sa ia locul trei, Nadia de fericire il infia si ii ridica statuie si toata lumea era fericita. Nu, el a simtit miros de sange, s-a dus dupa Peco (cum a putut sa recupereze alea 2s+ care il desparteau de FB+JM) si l-a executat... daca mai era unul, doua tururi, sunt convins ca il violenta si pe JM. Cand l-am vazut cum merge, am zis ca nu termina pe roti nici cursa asta... de data asta m-a contrazis.  

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Culmea că în cursă asta a părut cerebral! Bromoval sau o avea Nadia vreun strap-on cu care îi reduce testosteronul.

Ai spus bine... a parut. Pana la vazut pe Peco in fata lui si parca a dat strechea in el... Deja, cu Peco are o problema personala.. :D 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, xt600 a spus:

Pana la vazut pe Peco in fata lui si parca a dat strechea in el.

N-a fost streche, n-a intrat la rupere ci frumos, "chirurgical", ce mai, ca doctorul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, PzKpfW said:

GP24 este teoretic ceva mai rapid decât GP23

Scuză-mă dacă asta mă face să râd. A fost mai rapid teoretic atunci când era pe planșetă, acum it's for real. 

 

3 hours ago, PzKpfW said:

GP24 este teoretic ceva mai rapid decât GP23, dar este vorba de o diferență (teoretică, din nou) de maxim câteva zecimi. Iar pe unele circuite (cum a fost la Jerez) nici atât. Nu o spun eu, a spus-o Dall'Igna.

Dall'Igna a spus că modelul nou este mai rapid teoretic (sic!), sau că e mai rapid cu câteva zecimi pe tur?

Ce-i drept, zecimile contează, mai ales dacă numărul lor se ridică spre opt-nouă. Uite niște date din teste, obținute de Bagnaia pe același circuit, în condiții relativ similare, cu cele două iterații în cauză:

- 2023, Sepang, 1'57.969;

- 2024, Sepang, 1:56.682.

Teoreticul "câteva zecimi" s-a transformat miraculos în peste o secundă.

Cred că nu mai e nimic de dezbătut sau argumentat după părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea. În ambele situații testele au avut loc în februarie, diferența a fost de doar câteva zile, condițiile de temperatură și umiditate fiind aproape identice.

Bine, nu putem cuantifica starea mentală a lui Bagnaia, eu nu sunt Dumnezeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...