Sari la conținut

7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello


Postări Recomandate

Acum 4 minute, B.B. a spus:

Da' nu știu de ce va interesează pe voi cati bani ii dau Ducati lui Marquez...

 

Se înțeleg ei până la urmă, sunt convins.

 

din nou, citesti si nu intelegi.

 

 

teoretizam pe tema daca MM nu se intelege la bani cu Ducati, ce se poate intampla alternativ

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 742
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 ore, Lup69 a spus:

acum cand Ducati nu ar avea pe cine sa mai aleaga, de ce i-ar da mai mult lui MM?

Te contrazici si pierzi logica in aceeiasi propozitie - e mesmerising 🤦‍♂️

 

Erau 3 pt un post da?Ducati avea de ales intre 3 campioni care se bateau pt acel loc.In acel moment,Ducati avea painea si cutitul - putea alege pe oricare din cei 3 si sa ii forteze sa lase pretentiile financiare in jos pt ca daca de ex Marquez cerea multi bani,se duceau la JM sau la Basti si tot asa.

Acum - daca JM e out pt ca a semnat cu Aprilia,iar de Bestia deja se vehiculeaza ca merge la anul la Tech3,Marcelino a ramas singurul candidat - pai daca nu ii satisface pretentiile salariale lui Marquez,atunci totul a fost in van - l-au sacrificat pe JM degeaba.

In concluzie Ducati si-a pierdut tot upperhand'ul pe care il avea - si-a pierdut celelalte 2 optiuni plus ca a aratat clar ca e dispusa sa cedeze si sa dea orice doar pt a-l pastra pe Marquez in ograda lor.

 

Si atunci Marquez,care a reusit deja o lovitura maiastra cu refuzul de a merge la Pramac (si bluff'ul inerent ca pleaca),cand vede ca Ducati a cedat si ii da post de factory si face orice sa ii faca pe plac...pai crezi ca e prost sa nu ceara bani macar cat i se dau lui Pecco?...acum EL are painea si cutitul,Ducati e total la mana lui.Crezi ca acum dupa ce i-a pierdut pe cei 2 va risca sa il piarda pe MM pt cateva mil in plus?Hell no! - au intrat in hora,trebuie sa joace.

Acum 1 oră, Lup69 a spus:

Dar daca nu au suficient de multi=cam cat credeti ca ar cere MM.....?????

Aahahhaha,asta nu o crede nimeni.Au ff  multi bani,problema e ca nu erau deloc dispusi sa cheltuie atatia pt pilotul nr.2 dupa ce i-au dat lui Pecco 10mil.

Dar pt aia,trebuiau sa fie fermi pe pozitie cand a zis MM ca nu vrea la Pramac,sa ii ofere un spec A in regim de client la Gresini si atat.

Au cedat bluff'ului lui Marcelino - acum trebuie sa ii suporte fitzele :bounce:

Prima fitza a fost aia cu "eu nu merg la Pramac".

A 2a va fi cu banii.Pacat ca nu vom sti cati bani i se dau.De fapt,poate vorbeste careva de la Ducati se scapa - nu e exclus - doar sunt italieni,le plac povestile.

Acum 7 ore, frigider a spus:

probabil se va face un documentar cu 'din culise" candva.

100% la anul in martie inainte de noul sezon.

Oricum 2024 a avut un silly season...bomba.

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

Bestia e campion de Moto2, JM nu.

In Motogp in afara de anul trecut, ca era accidentat,  Bestia a avut rezultate mai bune

In fine, nevermind, oricum nu conteaza :)

...si JM de moto3.

Nu,nu a avut "rezultate mai bune" Bestia in motogp.A avut rezultate bune intr-un singur an - 2022.

Bastianini niciodata nu a confirmat.Si timp si motoreta si echipa in spate a avut.So - fass.

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, Cavaleru said:

teoretizam pe tema daca MM nu se intelege la bani cu Ducati, ce se poate intampla alternativ

In sfarsit, s-a prins cineva...

@Method, reformulez: daca nu sunt dispusi sa cheltuie mai mult decat cu primadona italiana deja numita? Nu din motivul asta il tineau la echipa de client? Nu ca sa isi scada pretentiile il tineau in sah cu JM si EB? Ducati e tot un actionariat, nu? Vrea/nu vrea Jiji, vrea Tardozzi, vrea B.B, dar daca nu vrea actionariatul sa cotizeze mai mult decat a cotizat deja, micsorand un profit care era pe plus oricum cu MM in ograda lor, dar la echipa de client?

Asta ar fi factorul palpabil, banul, plus factorul emotional, "un italiano vero"... e foarte complicat sa negociezi acum cu MM, de aceea trebuie avute in vedere si optiunile mai putin umede...chiar seci.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi tocmai a spus BB: acum e momentul cel mai favorabil să îl ia pe MM cu bani puțini. Al nouălea titlu e mult mai important pentru el decât meleoanele. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Cavaleru a spus:

 

din nou, citesti si nu intelegi.

 

 

teoretizam pe tema daca MM nu se intelege la bani cu Ducati, ce se poate intampla alternativ

 

Nu se mai poate întâmpla nimic alternativ. Consideră ca s-a întâmplat deja.

Orice discuție nu mai are rost.

MM va rula alaturi de Pecco din 2025.

Cum am mai zis, discuțiile au loc in legătură cu sponsorii probabil e ceva manager capos pe-acolo si de aceea o lălăie cu anunțul oficial. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci voi încă sperați ca MM nu va fi la factory? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Vă agățați de singurul fir de ață existent (unul ff subțire și cam putred) că da dacă se întâmplă minunea și îl cheamă înapoi pe Bes. O sa fie un an viitor greu pentru hateri, asta e sigur sau ma rog, aproape sigur. 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare ar fi ca in '25 dupa toate aceste jocuri de culise, teroii, permutari, framantari, etc sa vina Acosta si sa faca el legea 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Lup69 a spus:

reformulez: daca nu sunt dispusi sa cheltuie mai mult decat cu primadona italiana deja numita? Nu din motivul asta il tineau la echipa de client? Nu ca sa isi scada pretentiile il tineau in sah cu JM si EB? Ducati e tot un actionariat, nu? Vrea/nu vrea Jiji, vrea Tardozzi, vrea B.B, dar daca nu vrea actionariatul sa cotizeze mai mult decat a cotizat deja, micsorand un profit care era pe plus oricum cu MM in ograda lor, dar la echipa de client?

Asta ar fi factorul palpabil, banul, plus factorul emotional, "un italiano vero"... e foarte complicat sa negociezi acum cu MM, de aceea trebuie avute in vedere si optiunile mai putin umede...chiar seci.

Da - din motivul asta am zis EU ca era mult mai bine ca MM sa ramana la echipa de client si mai ales in lumina declaratiei lui Jiji/Guidotti?  de la semnarea lui Pecco cum ca bugetul pt celalalt pilot ce va fi cooptat nu va mai fi nici pe departe de genul celui alocat pt Pecco.

Man,nu intelegi - teoria ta era buna inainte de weekendul asta, cand aveau la dispozitie 3 baetzi din care sa aleaga si prin urmare ei aveau toate atuurile.Dar ACUM - cand ceilalti 2 potentiali candidati au dat quit - a ramas UNUL SINGUR.Pai omul nu mai are concurenta pe post, intelegi?Plus ca Ducati,prin schema facuta in weekend cand au oprit negocierile cu JM de frica sa nu il piarda pe MM,si-au facut clare intentiile si optiunea,deci balanta puterii in negociere s-a schimbat la 180 - de la Ducati la Memelu.

Omul acum are toate atuurile - stie ca il vor,stie ca nu sunt dispusi sa renunte la el cu usurinta,stie ca alti candidati (cu palmaresul,viteza popularitatea si performantele lui) nu exista,stie ca au bani...DECI?Ce il impiedica sa nu ceara cel putin atatia bani ca si Pecco??

Iar omul e nemilos in negocieri - uita-te la docu ala (ala de se lauda BB ca l-a vazut inaintea tuturor) sa vezi cum negociaza cu cei de la Honda si ce melodrame face special ca sa ii impresioneze ca isi sufleca manecile si le arata cicatricile operatiilor samd.

Ii va mulge,ooo ce ii va mulge :bounce:

 

Da,Ducati e condus de un CEO (Domenicalli),care raspunde in fata unui consiliu de administratie,dar faptul ca ii da lui MM 3 sau 10 sau 12-15 mil nu e ceva pt care sa raspunda in fata actionariatului - astea sunt cheltuieli de 3 lei pt ei.E o companie cu incasari de peste 1mld/an,iar consiliul de administratie nu ii ia la puricat fiecare decizie,ci il intreaba la final de an financiar cat a fost profitul,that's all.

Faza cu italiano vero a zburat demult,stai linistit.

Acum 8 ore, Geologu a spus:

acum e momentul cel mai favorabil să îl ia pe MM cu bani puțini.

DELOC ! - acum e momentul cel mai propice pt MM sa ii mulga.Ma cum sa nu pricepeti ceva atat de simplu?

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Nu se mai poate întâmpla nimic alternativ. Consideră ca s-a întâmplat deja.

Orice discuție nu mai are rost.

MM va rula alaturi de Pecco din 2025.

Cum am mai zis, discuțiile au loc in legătură cu sponsorii probabil e ceva manager capos pe-acolo si de aceea o lălăie cu anunțul oficial. 

True that - si eu zic ca MM e locked in,acum discuta doar despre bani si problema RedBull - Monster samd.

Acum 15 minute, danypop a spus:

Deci voi încă sperați ca MM nu va fi la factory? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Vă agățați de singurul fir de ață existent (unul ff subțire și cam putred) că da dacă se întâmplă minunea și îl cheamă înapoi pe Bes. O sa fie un an viitor greu pentru hateri, asta e sigur sau ma rog, aproape sigur. 🙂

Ahahahaha true true :10:

Vad ca deja incep sa baiguie cu titlul 9 - stai sa vezi (cand si daca) ia ala mai multe titluri decat legendarul - atunci hate'uri

 

Acum 6 minute, Ovidiu M a spus:

Cat de tare ar fi ca in '25 dupa toate aceste jocuri de culise, teroii, permutari, framantari, etc sa vina Acosta si sa faca el legea 😂

Ar fi GENIAL.I would vote for that :bounce:

Doamne-ajuta sa ii urce Acosta pe garduri.

Nu o vad inca,atat el cat si KTM mai au de lucrat vreo 2 ani,si dupa aia va veni schimbarea de regulament care va amesteca cartile si cine stie ce constructor va avea de castigat si cine de pierdut din acea schimbare,insa un lucru stiu sigur - Acosta e fenomenal :ok:

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Ovidiu M a spus:

Cat de tare ar fi ca in '25 dupa toate aceste jocuri de culise, teroii, permutari, framantari, etc sa vina Acosta si sa faca el legea 😂

ar fi ceva dar ma tem ca Acosta+KTM sa nu fie un fel de MM+Honda.

doar am vazut asta cu ochii mei anu trecut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method, de proasta functionare a ambreajului s-a plans si Esp si Vin. Vorbim de piloti totusi.....

 

din toate declaratiile de pana acuma majoritatea vorbesc de pb de ambreaj si cuplu in treptele 1/2, unde ducati este superior.

 

in alta ordine de idei, se pare ca Honda e intresat de Vinales, de unde si declarati lui Rivola ca spera sa ramana si Vinales. 
pb ca honda il momeste cu multi bani, gen 12 mil ca si pe Q☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar m-as bucura sa se duca Vin la honda. tot e honda capat de linie pt multe cariere, sa-l ingroape si pe Vin ca e unul din putinii piloti pe care nu-l plac, nu-l halesc

sa poata aduce Aprilia un pilot competent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, danypop a spus:

Cum ai văzut tu asta anul trecut când Acosta nu era pe ktm

am vazut anu trecut pilot bun pe moto naspa.

Acum 17 minute, damager a spus:

in alta ordine de idei, se pare ca Honda e intresat de Vinales, de unde si declarati lui Rivola ca spera sa ramana si Vinales. 
pb ca honda il momeste cu multi bani, gen 12 mil ca si pe Q☺️

sa ne ajute zeii sa plece Vin sa vina om stabil pishic :) 

Acum 17 minute, damager a spus:

in alta ordine de idei, se pare ca Honda e intresat de Vinales, de unde si declarati lui Rivola ca spera sa ramana si Vinales. 
pb ca honda il momeste cu multi bani, gen 12 mil ca si pe Q☺️

sa ne ajute zeii sa plece Vin sa vina om stabil pishic :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

@Method, de proasta functionare a ambreajului s-a plans si Esp si Vin. Vorbim de piloti totusi.....

 

din toate declaratiile de pana acuma majoritatea vorbesc de pb de ambreaj si cuplu in treptele 1/2, unde ducati este superior.

 

in alta ordine de idei, se pare ca Honda e intresat de Vinales, de unde si declarati lui Rivola ca spera sa ramana si Vinales. 
pb ca honda il momeste cu multi bani, gen 12 mil ca si pe Q☺️

Feedback'ul si parerea lui Maravilla despre orice tehnic valoreaza cat o ceapa degerata, pt mine cel putin.M-am lamurit ce stie/ce poate in perioada Yamaka,nu mai are rost.Insa daca zice si AE acelasi lucru - ma gandesc ca AE stie despre ce vorbeste.Dar Maverick...e un pilot caruia trebuie sa i se seteze motoreta perfect fara aportul lui,ca oricum daca are vreo parere,spune doar prostii,dar daca respectiva motoreta e tzipla,pai omul ti-o calareste de jar mananca.Dar atat.

Ok - foarte posibil sa aiba niste probleme cu ambreiajul,dar cred ca sunt datorita faptului ca,dupa cum am spus,e un ambreiaj nou,tehnologie noua,din cf,etc,e normal sa fie si niste hick'ups cand experimentezi.Dar asta nu e un capat de tara,sunt convins ca se vor rezolva rapid.Nu vad asta un impediment in the long run.

Singurul impediment al Aprilia zic eu ca e bugetul - nimic altceva.Acum ca l-au cooptat pe JM,nu le mai lipseste nimic in materie de piloti pt atacarea campionatului.

 

KTM e superior la tot plutonul pe start/demaraj.By far.

 

Maravilla...depinde pe ce drum vrea sa o apuce : mai vrea sa faca ceva performanta pe bani putini dar decenti (2-3 mil/sezon) sau vrea sa isi umple portofelul dar in acelasi timp sa isi ingroape bruma de cariera pe care o mai are la HRC.His choice.Eu in locul lui as semna cu amandoua mainile cu Aprilia...dar na - adevarul e ca una e sa iei 2 alta e sa iei 12 mil - 20 mil/2 ani fac ceva diferenta in cont :D

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

chiar m-as bucura sa se duca Vin la honda. tot e honda capat de linie pt multe cariere, sa-l ingroape si pe Vin ca e unul din putinii piloti pe care nu-l plac, nu-l halesc

sa poata aduce Aprilia un pilot competent

:agree: 

Desi mi se pare aproape impecabil ca si meserie,si eu sunt de parere ca ocupa locul ala aiurea la o echipa cu un potential extraordinar.

Degeaba rupi tu norii daca o faci de 2 ori pe an sau doar cand esti singur pe pista,daca nu poti functiona normal decat cand se aliniaza stelele si cand nu te incomodeaza absolut nimeni pe circuit,esti cam useless.Pacat insa,ar fi putut fi un multiplu campion mondial daca era un om puternic psihic,deoarcere,ca si viteza,eu il vad in rand cu Q,MM,JM si Pecco,in primii 5 din lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Method a spus:

 

Si atunci Marquez,care a reusit deja o lovitura maiastra cu refuzul de a merge la Pramac (si bluff'ul inerent ca pleaca),cand vede ca Ducati a cedat si ii da post de factory si face orice sa ii faca pe plac...pai crezi ca e prost sa nu ceara bani macar cat i se dau lui Pecco?...acum EL are painea si cutitul,Ducati e total la mana lui.

Salariul este foarte important si dintr-un alt motiv: daca accepta prea putin, ii scade cota de piata. Totusi este MM, nu poate avea salariu de rookie. Insa nici nu este cazul sa intinda coarda mai mult decat este necesar... poate foarte bine sa accepte un salariu in jurul a 8 milioane, sa zicem... Ceea ce cred ca este mai important pentru el, este sa isi asigure un contract beton, cu clauze foarte favorabile, decat sa egaleze salariul lui Pecco. Cu un contract fara fisuri, daca mai are si rezultate, joaca cum vrea el in cadrul echipei. Il imbolnaveste de nervi pe bietul Pecco, dupa un an, se cere singur afara de la Ducati.. :bounce:Cred ca salariul este o problema oarecum secundara, mai degraba cred ca discutiile se poarta pe clauze contractuale. Omul stie cu cine are de-a face si vrea sa se asigure. 

 

Cat despre lovitura de maestru, sa nu ii acordam lui MM prezumtia ca ar fi vreun mare maestru in jocul de Go. Cu siguranta, in spatele manevrei se afla managerul lui, care stie foarte bine regulile jocului. Ajungi campion nu numai prin skill si talent, ci si datorita omului care este in spatele tau.... ;) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Method a spus:

KTM e superior la tot plutonul pe start/demaraj.By far.

in afara de Binder mai are cineva starturi din astea 'super'?

 

Acum 5 minute, xt600 a spus:

Salariul este foarte important si dintr-un alt motiv: daca accepta prea putin, ii scade cota de piata.

oare asa sa umble vorba prin sat sa isi stie toti salariile?

inteleg zvonuri etc. dar aici vb de cifre cat de cat precise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

chiar m-as bucura sa se duca Vin la honda. tot e honda capat de linie pt multe cariere, sa-l ingroape si pe Vin

Pai crezi ca Vin mai are ceva de spus in MotoGP? Oricum se apropie de capatul de linie... Ma mir ca a rezistat atat de mult in competitie si doar la echipe factory, cu salarii frumoase. Asta inseamna sa ai un agent care stie sa vanda. Altul ar fi disparut de mult de pe grila. 

Acum 9 minute, frigider a spus:

 

oare asa sa umble vorba prin sat sa isi stie toti salariile?

inteleg zvonuri etc. dar aici vb de cifre cat de cat precise.

Este o lume mica, mai devreme sau mai tarziu, lucrurile astea se afla. Sunt cai de a le afla si oameni dispusi sa dea informatii... "sub protectia anonimatului".. :) 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, frigider a spus:

 

oare asa sa umble vorba prin sat sa isi stie toti salariile?

inteleg zvonuri etc. dar aici vb de cifre cat de cat precise.

Este o lume mica, mai devreme sau mai tarziu, lucrurile astea se afla. Sunt cai de a le afla si oameni dispusi sa dea informatii... "sub protectia anonimatului".. :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e gata

Eu iar am intrat prima oara azi pe Instagram si era story de la MM93 ceva funny cu cum se plimba o mapa pe care scrie AGREEMENT din mana in mana si in final ajunge la elsi deschide si scrie DUCATI LENOVE inauntru..

Si dupa ce am vazut story am vrut sa sar pe forum :D dar m-a sunat o tipa care m-a tinut vreo 10min la telefon :D 

 

In fine, @Method nu am timp sa fac asta dar ar merita sa fac o compilatie cu toate mizeriile imposibile pe care le-ai scris aici pe forum cu 

ARGUMENTE DE DOI LEI prin care incercai sa explici de ce NU POATE veni MM la Ducati.

 

Cum ziceam, daca anul trecut cand MM a trecut la Gresini prezentai mai apoi faptele unei MAIMUTE la fel ar fi zis.. MM va semna cu DUCATI pt 2025.

 

Eu nu sunt nici geniu, nici clarvazator, sunt doar putin mai inteligent si intelept ca o maimuta si pot privi lucrurile un pic de sus si detasat.

Eu am locuit 10ani in strainatate si asta mi-a scos un pic romanismul din mine, gandirea aia ingusta nu mai departe de usa ta..

Cum am mai zis, daca o adunatura de fani din Romania care scriu pe un forum obscur.. nu il inghit pe MM asta nu inseamna ca omul nu este o valoare.

 

Cu asta am incheiat orice discutie, te/va pup! 

 

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, Ovidiu M a spus:

1717576788747.thumb.jpg.0fd8317bb39de52506286e235c4eab20.jpg

Și dacă nu se înțeleg la bani?

Acum 29 minute, B.B. a spus:

Si dupa ce am vazut story am vrut sa sar pe forum :D dar m-a sunat o tipa care m-a tinut vreo 10min la telefon

Un cuvânt: priorități 

Acum 29 minute, B.B. a spus:

Si dupa ce am vazut story am vrut sa sar pe forum :D dar m-a sunat o tipa care m-a tinut vreo 10min la telefon

Un cuvânt: priorități 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...