Sari la conținut

Yamaha MT-09 si MT-09 Tracer


Postări Recomandate

Da, cred ca am gresit pozitionarea..poate din obisnuita fiind mult timp intre "cele de viteza"...asa ca, rog un moderator sa incadreze topicul unde trebuie.

 

 

 

Salut Andrei,ma bucur ca am cu cine discuta! :hug:

 

TNG merge cu ea cu viteza deci e indreptatit sa o puna la motociclete de viteza.

Salutare,sa stii ca nu mai merg cu viteza de foarte mult timp :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit :D.

 

Am cateva intrebari daca se poate:

- probleme cu rugina ? Am inteles de pe forumurile din afara ca s-au schimbat pe garantie anumite piese care rugineau.

- snatchy throttle ? Parca se intampla doar pe MY 2014, pe 2015 cica au fixat treaba.

- slipper clutch exista pe 2014 sau 2015 ?

 

Ce parere aveti despre Tracer 900 GT care tocmai a fost prezentat la EICMA ? Mie-mi suna tare bine :)

- suspensii full adjustabile

- quickshifter

- cruise control

- manere incalzite

- bord color

- side case-uri ca echipare standard

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut un test ride pe modelul 2017. Citisem ca ar avea pe modelul din 2015 probleme de voblaj, ca ar smuci acceleratia. Concluzia? Doamne cat de misto e mobra. Pe modul sport, e ca un jack russel. E si comoda, suspensiile faine, usoara, cei 3 cilindrii livreaza puterea pregnant, franele bune. Mi a placut foarte mult. Ce nu mi a placut: parbrizul stock e cam aiurea, saua stock cam lata tare si colturoasa. Am vrut sa probez si concurentul direct, triumph tiger 800 varianta de strada, xrc parca ii zice. Evident, nici macar de showroom nu o gasesti in București. Voi da fallow la acest topic, fiindcă ma intereseaza modelul.. Cine stie poate si de nou luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit :D.

 

Am cateva intrebari daca se poate:

- probleme cu rugina ? Am inteles de pe forumurile din afara ca s-au schimbat pe garantie anumite piese care rugineau.

- snatchy throttle ? Parca se intampla doar pe MY 2014, pe 2015 cica au fixat treaba.

- slipper clutch exista pe 2014 sau 2015 ?

 

Ce parere aveti despre Tracer 900 GT care tocmai a fost prezentat la EICMA ? Mie-mi suna tare bine :)

- suspensii full adjustabile

- quickshifter

- cruise control

- manere incalzite

- bord color

- side case-uri ca echipare standard

Salut incerc sa-ti raspund eu atat cat stiu.

1Rugina..este vorba de amortizorul de pe spate,are recall se schimba la yamaha.

2.Snatchy throttle. Da,sufera cam toate modelele! Cele mai afectate sunt MT2014/2015 dupa care yamaha a mai revizuit putin softul si a mai diminuat efectul. De vina este amestecul foarte sarac in zona de 0/30% dechidere acceleratie,si se rezolva foarte usor prin resoftarea ECU. Pur si simplu se schimba total(in bine) comportamentul.

3.Slipper clutch a fost introdus pe MT09/Tracer din 2017.

4.Tracer GT. Da pentru aproape 4000E in plus avem.

- suspensii full adjustabile( sincer eu nu am simtit nevoia de alte suspensii,doar daca se conduce mai sportiv)

- quickshifter(Se poate monta destul de usor si pe modelele anterioare unitate de qs independenta,sau scris in ecu functia custom.pentru modelele <2017. 2017 are in ecu functia trebuie doar cumparat senzorul de la yamaha

- cruise control(Da,util pentru cei cate fac turing,si eu ii simt lipsa)

- manere incalzite(La fel sunt disponibile OEM ,sau sunt destule variante aftermarket)

- bord color(Aici inca trebuie sa sr dovedeasca fiabilitatea lor in conditii de exterior....vezi probleme la ktm..

- side case-uri ca echipare standard (Din ce am citit si stiu personal cele OEM nu au fost chiar asa apreciate si costa si foarte mult in caz ca spargi una.Singurul avantaj ar fi prinderea originala. Dar parerea mea si din ce am citit..cutiile de la SHAD sunt cele mai apreciate. Arata si bine,sunt incapatoare intra o casca,sistemul de prindere in 3puncte este foarte usor de folosit,iar suportul lor se incadreaza foarte frumos in linia motocicletei. Nu mi-a placut niciodata cum arata suportul pentru side case la GIVI.

Sper ca ai gasit raspuns la intrebarile tale.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ai idee daca la MT-07 functia pt quickshifter e disponibila din fabrica in ECU? Cand am cumparat moto mi-au zis de la yamaha ca se poate monta dar as vrea sa stiu ce implica pentru mobra mea.

 

Inca o intrebare, Yamaha LED Blinkers Plus vin cu instructiuni de montaj? Eu le-am comandat deja si-am tot cautat pe goagle instructiuni de montaj dar n-am gasit. In service manual nu e specificat nimic.

 

Multumesc

 

LE: Am uitat sa intreb daca as vrea sa schimb evacuarea, e necesara resoftare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din ce cunosc eu MT07 nu are aceasta functie OEM,dar se poate monta unul separat sau rescrie ECU cu functia asta si montarea uui senzor.

Partea cu semnalele nu stiu ce sa zic..daca le-ai montat si functioneaza ce rost mai are intrebarea😉

Legat de evacuare.Din pacate orice modificare in sistem ca este toba,sau filtru de aer ca totul sa fie CORECT,si performantele sa nu scada, este nevoie de o recalibrare a amestecului carburant (AFR).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din ce cunosc eu MT07 nu are aceasta functie OEM,dar se poate monta unul separat sau rescrie ECU cu functia asta si montarea uui senzor.

Partea cu semnalele nu stiu ce sa zic..daca le-ai montat si functioneaza ce rost mai are intrebarea

Legat de evacuare.Din pacate orice modificare in sistem ca este toba,sau filtru de aer ca totul sa fie CORECT,si performantele sa nu scada, este nevoie de o recalibrare a amestecului carburant (AFR).

 

Salut,

 

Multumesc de raspunsuri.

 

Semnalele nu le-am montat, n-au ajuns inca. Daca erau pe mobra nu mai conta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, stiu ca sunt un must crash bar-urile, dar o sa le facem inainte de inceperea sezonului 2018.

am vazut ca un qs ar fi in jur de 60-70$, daca si-a pus cineva sau doreste, poate impartasim mai multe despre acest subiect.

 

in rest, eu sunt extrem de multumit de ea, nu am ce sa-i reprosez momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am vazut ca un qs ar fi in jur de 60-70$, daca si-a pus cineva sau doreste, poate impartasim mai multe despre acest subiect.

 

Un QS original este undeva pe la 130£ pentru modelul 2017+transport etc,sincer nu stiu ce ai gasit tu la 70$..

Pentru modelele sub 2017 nu merge de cat unul cu modul individual pe bobinele de inductie..sau rescris ECU si montat senzor. Sau un pachet racetools care cuprinde QS,launch control cu harta presetata in ECU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luigi sa stii este destul de comod si practic pentru strada si turing. Iti spun din experienta proprie,ultimele doua hayabusa am avut montat QS cu timpi de taiere mai mari gen 60/70 mlsec,asa ca,de la un mers linistit o schimbare de viteza cu ambreiaj duce de multe ori la "un clanck" in cutie pentru ca miscarea este lenta,cu pauza. In schimb schimbarea cu qs,nu se intampla asta..pur si simplu tragi levierul in sus indiferent de RPM si schimbarea este lina ca a unei cutii automata pilotata.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

4.Tracer GT. Da pentru aproape 4000E in plus avem.

 

 

Wow wow...nu cunosteam pretul, dar ma asteptam la ceva gen 2000 Euro in plus. Or fi cutiile alea vreo 1000, dar chiar si asa...

 

Is tare curios cat va fi noul Tiger 800 XRT, se pare ca pe modelul 2018 au pus in sfarsit suspensii full adjustabile (doar pe echiparea de top - XRT). Il vad ca pe un competitor direct (atat arhitectura motor, cat si dotari) cu Tracer GT-ul.

 

@SpS: De quickshifter citisem ceva pe un forum din afara, 220$ (sper ca-mi aduc bine aminte) OEM cu tot cu montaj la dealer. Asta in U.S.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cautasem prin toamna si vazusem undeva pe ebay , dar am aruncat acum un ochi si am vazut ca se apropie de ce ati spus si tu si @ovi_ice, multumesc de info.

@l.u.v - nu e vorba de racing, e vorba de confort la drum lung. cand am facut test drive-ul, am avut ocazia sa vad cum e si mi a placut extrem de mult. mi s a parut foarte fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de Triumph..nu o sa se ridice niciodata la nivelul yamaha.Parerea mea.

 

 

De ce zici asta ? Referindu-ne doar la cel 2 modele comparate (Tracer 900 - Tiger 800).

 

Eu din ce vad la cei care au mers pe ambele modele (sau echivalentul lor naked), motorul de pe Tiger ar fi mai rafinat, cu cuplu mai bun in partea de jos a turatiilor. E (oarecum) de asteptat, avand in vedere ca Triumph face motoare triple de vreo 27 ani.

Ce nu pot sa inteleg la Triumph e ca n-au pus slipper clutch nici macar acum, pe modelul 2018. Si greutatea, capitol la care Yamaha castiga detasat. Si, ma rog, la banii astia as fi vrut sa vad pe ambele cornering ABS...

 

Cat despre chestia cu fiabilitatea (daca asta ar fi un argument), la ce citesc pe forumurile din afara despre orice model mai nou (fie ca vb de Triumph, KTM, Bmw, Ducati sau Yamaha), sfatuiesc calduros pe oricine vrea sa-si cumpere mobre aparute incepand cu 2013 sa si le cumpere noi, pentru a fi ferit de orice problema ce va aparea in perioada garantiei.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Yamaha MT-09 si MT-09 Tracer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...