Bebiku Postat Septembrie 13, 2011 Share Postat Septembrie 13, 2011 Eu am ceva probleme cu rezervorul (indoit,vopsea crapata) Cred ca o sa il tin gol iarna care vine ca sa il refac....sper sa nu rugineasca.... Carburatoarele le golesc la iarna? Am inviat topicul ca sa nu fac altu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Nu, carburatoarele trebuiesc tinute pline, rezervorul la fel si turnat in rezervor un STABILIZATOR DE BENZINA. Citeste aici: http://motociclism.ro/tutoriale/files/iarna/#10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 29, 2011 Share Postat Septembrie 29, 2011 Eu tin sa contrazic majoritatea miturilor despre iernatul mobrei din experienta proprie.Ce stabilizator de benzina,ce fogging oil etc. Mobra mea a stat defecta peste 2 ani de zile nemiscata,in conditii ba de ploaie vreo 3 luni descoperita,ba intr-un sopru ,ferita doar de ploaie insa total neacoperita sau protejata contra frigului.Nu spun ca pasii mentionati de initiatorul topicului fac vreun rau,ba chiar pentru cine are timp,bani si vointa,sa o faca ca nu poate sa fie decat de bine pentru motor.Insa tin sa demontez cat pot,dupa experienta avuta,fiecare punct pentru a arata ca nu-i asa mare bai daca nu se respecta INTOCMAI indicatiile. 1) Gasiti un loc de depozitare, faceti rost de sculele necesare -Heh,sa zicem ca a fost 50.50 la mine,nu a plouat pe ea (foarte mult) dar saraca a inghetat 2 ierni la rand intr-un sopru.Si totusi,a ruginit doar lantul.Interesant. 2) Porniti motocicleta, faceti plinul, stabilizati benzina Apoi motoreta mea s-a stricat cu vreo 3 litri de benzina in ea,si asa a ramas,ce stabilizatori,exact cum a venit de pe drum a stat 2 ani si ceva 3) Schimbati uleiul Idem punctul 2 ,ulei care avea deja vreo 6000 de km facuti 4) Puneti motocicleta pe stativ Pe cric se pune? 5) Pulverizati ulei anti-coroziv (fogging oil) in cilindrii Poftim?Mie ca daca imi imi dau din greseala in ochi vad in ceata toata iarna.Sau poate atrage motorul meu ceata pe drum.Nu mersi 6) Acoperiti admisia/esapamentul cu pungi Iote ca nici asta n-am facut.Ba chiar a stat FARA toba 2 ani si neacoperita 7) Ultimele verificari ale sistemului de alimentare Cred ca la asta verificam dopurile la vreo 10-15 beri de suparat ce eram ca nu mai am motoreta 8) Demontati si incarcati bateria Aici sunt de acord.Dupa 2 ani de stat montata,in frig,a fost cam..buna de aruncat.Deci da,demontati bateria 9) Spalati si uscati si ceruiti motocicleta Asta e pentru cei ce tin la vopsea ca la ochii din cap.La mine vopseaua oricum era cam zgariata,nu a ruginit,dar nici nu imi dau seama daca s-a schimbat ceva la ea.Pass 10) Protejati partile de metal expuse Pai,nu cam toata motocicleta ii din METAL? 11) Incuiati motocicleta Nah ca asta am facut 12) Acoperiti-o Ma gandeam ca i-o fi urat sub husa singurica. CONCLUZIA:Motocicleta a fost reparata(mentionez ca nu era stricat motorul ci componente de transmisie).Si,ghici ce,cu o baterie si un ulei nou,nu a pornit la sfert,insa a pornit dupa 2-3 secunde.CU REZERVORUL cu 3l de benzina FARA STABILIZATORI,dupa ce a stat cu acelasi ulei vechi atata timp si fara fogging oil sau mai stiu eu ce,mai ales ca a avut admisia/evacuarea descoperita .AND?Motorul merge brici,nu are nici o problema.Questions anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 daca o tin in garaj , si ii mai dau o cheie in timpul iernii e ok ?? sau trebuie scoasa bateria si pornita la anu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 daca o tin in garaj , si ii mai dau o cheie in timpul iernii e ok ?? sau trebuie scoasa bateria si pornita la anu ? Nu ma dau destept, dar cred ca e ok. sa o pornesti din cand in cand. Nu e indicat sa incarci bateria la perioade mari. Eu o tin in casa si in week end cand pot nu neaparat saptamanal, o bag pe redresor, o incarca si apoi descarca, ii face cicluri. O tin de dimineata pana seara uneori doua zile la rand. In primavara e brici, porneste la prima cheie. Cand o pun la iernat, tai benzina la carburator si o las sa mearga pana se opreste singura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann800 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Multzumesc. Eu o sa-l tin in garaj. Cat despre urcat pe casa, eu stau la bloc si e un pic mai complicat dar daca-mi iau aviant puternic cine stie Am vazut ca cineva vindea o macara cu care isi urca moto in balcon:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Ar ajuta cu ceva daca pun un calorifer electric in garaj pe timp de iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Octombrie 15, 2011 Share Postat Octombrie 15, 2011 Ar ajuta cu ceva daca pun un calorifer electric in garaj pe timp de iarna? Daca ai gauri in pereti sau usi ... degeaba. Daca garajul e izolat perfect ... mai e ceva. Baiazid o tinea in casa ... aparatment ... etajul 1 sau 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 Ar ajuta cu ceva daca pun un calorifer electric in garaj pe timp de iarna? Cu ce te-ar ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
r3play3r Postat Octombrie 17, 2011 Share Postat Octombrie 17, 2011 (editat) Salutare! Cine e curios de cum se pregătește (din pct. de vedere al suprafețelor) o motocicleta pentru iernat` poate sa meargă weekendul acesta la sediul Top Lac Grup unde se va tine o prezentare cu produsele din gama Meguiar`s pentru ingrijirea moto. Operațiile sunt aceleași în principiu dacă ați folosi orice alta marca de produse, dar ajuta sa fie explicate de catre un profesionist. Pentru mai multe detalii intrati pe pagina de FB Meguiars Romania unde sunt mai multe detalii. Editat Octombrie 17, 2011 de r3play3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Ieri am alimentat la Petrom si am intrebat-o pe vanzatoare de stabilizator de benzina, si s-a uitat la mine ca la un extraterestru. Are cineva o poza cu produsul sa il vedem si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Nu stiu daca s-a scris pentru ca sunt multe pagini pe topic dar pe frig, recomand sa puneti niste gume potrivite. Respectiv, gumele de ploaie pentru mers la pista sunt excelente, au aderenta foarte buna pe asfaltul rece. SH sunt chiar prietenoase la pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 Ieri am alimentat la Petrom si am intrebat-o pe vanzatoare de stabilizator de benzina, si s-a uitat la mine ca la un extraterestru. Are cineva o poza cu produsul sa il vedem si noi? De exemplu poti folosi asta. Ar trebui sa se gaseasca la Mymoto.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Octombrie 20, 2011 Share Postat Octombrie 20, 2011 (editat) Ieri am alimentat la Petrom si am intrebat-o pe vanzatoare de stabilizator de benzina, si s-a uitat la mine ca la un extraterestru. au la benzinarii mai cu sthaif, cauta, sunt multe produse de genul asta. eu unul, asta iarna, doar am spalat-o si i-am pus stabilizator in benzina, in rezervorul plin. si am bagat-o intr-un spatiu inchis (intamplator semi-incalzit dar nu e musai sa fie incalzit) si uneori i-am mai dat o cheie si am incalzit motorul (aici parerile sunt impartite, unii spun ca nu-i bine dar eu asa am facut). am avut grija de baterie si... gata. la motociclete mai pretentioase, cica e bine a se urca pe standere (fata-spate) spre a preveni deformarea cauciucurilor. Editat Octombrie 20, 2011 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Odata cu venirea frigului trebuie sa pregatesc Niprul pentru iarna - sa ma asigur ca are antigel cu apa distilata in raportul care trebuie si sa ii curat si sa ii ung lantzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Nu stiu daca s-a scris pentru ca sunt multe pagini pe topic dar pe frig, recomand sa puneti niste gume potrivite. Respectiv, gumele de ploaie pentru mers la pista sunt excelente, au aderenta foarte buna pe asfaltul rece. SH sunt chiar prietenoase la pret Cesar draga, nu am nimic cu tine, dar tu postezi numai de dragul de a-ti apare semnatura la fiecare post. Peste tot o tii numa cu gumele tale de pista si cat de bune si ieftine is. Da, stiu, le mai dai si de gratis. Acu nu zic ca e ceva in neregula cu asta, ai voie sa postezi cat vrei tu, dar macar mai adu si altceva nou pe forum, nu tot acelasi si acelasi subiect, de mult fumat. Cand zic ceva nou, nu ma refelr la episodul 2 pe care il stii iar pe de rost, cu placutele de frana Eu ca sa o pregatesc de iarna ii pun alt regulator de benzina, si cand e uscat pe jos ma dau cu ea, pt ca imi place si pt ca nu mi-e frig deloc pe motor iarna. Editat Noiembrie 11, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 (editat) Eu am lasat-o cu bateria pe ea, fara stabilizator de benzina, intr-un spatiu deschis dar acoperit, cu o prelata pe ea. Cand era mai cald, o mai porneam si dam o tura. Intotdeauna a pornit de parca era oprita cu o zi inainte. Nu s-a stricat benzina, nu s-a descarcat bateria. Pregatire de iarna inseamna rezervorul plin si spray pe lant sa nu rugineasca. Am si garaj dar din cauza diferentelor de temperatura facea condens si prefer s-o las in spatiu deschis. Editat Noiembrie 11, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 E bine totusi sa dai bateria jos,o iarna cu bateria pe motor se simte,mai ales dak ai o baterie din aia "de buzunar" cum am eu. Eu din contra,benzina o las pe rezerva pt ca dupa 3-4 luni de stat se cam transforma in ceai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Bateria e o Yuasa. Daca nu mi-o fi lene poate o dau jos. Am lasat-o mai mult in speranta ca o sa mai prind o zi frumoasa sa o mai scot la plimbare cativa km. Rezervoul il tin plin sa nu rugineasca. Nu-i asa pretentioasa la calitatea benzinei. Inghite orice fara mofturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Zilele trecute am facut plinul la benzina, mai exact miercuri ca era si frumos afara, am bagat aditiv de stabilizat benzina, am dat si o tura 2 cu ea(cam nasol cu aderenta). Intrebarea este ca am observat ca in vasul de antigel nu se vedea mai nimic in el, am pus antigel roz(ca asa mi se parea ca are in ea), cam 100ml am completat si e nivelul la minim. Intrebarea vine acum daca la motoreta are pompa de apa ca la masina, care face sa circule antigelul in motor-radiator sau pe ce principiu merge. Motorul in cauza este un CBR F4i 600. Cum fac sa verific punctul de congelare al antigelului, ca si de completat m-am chinuit un pic ca nu am vrut sa desfac suruburile rezervorului sa umblu acolo? Este vreo problema daca am completat cu antigel luat din magazin de piese auto de culoare roz, dar pe care am citit si scrie ca se foloseste la radiatoare de aluminiu si ca nu dauneaza sau ataca aluminiu. Zilele astea vreau sa imi fac timp sa spal si sa ung lantul, sa ii dau bateria jos, sus pe stander, pus husa pe ea, ca nu cred sa mai avem pana la primavara temperaturi de 14-15gr+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Da, are pompa de apa. E in stanga jos. Singura problema cu antigelul e daca amesteci antigel cu silicati cu antigel fara silicati. Mai bine il schimbai pe tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aktymel Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Am facut si eu ... pregatirea de iarna dupa cum se vede : asa cum o vedeti i-am facut loc in living si o sa aiva rolul de piesa de mobilier pana in primavara cand o sa-i fac toate schimburile... pana atunci nimic ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Decembrie 1, 2011 Share Postat Decembrie 1, 2011 Sunt nou in alea motoarelor am si eu niste nelamuriri cum ar fi , cum se ung cablurile de ambreiaj acceleratie adica trebuie sa bag solutia de curata pe camasa sau doar unde este expus cablul trebuie ? alta ar fi chiar e necesar schimbare uleiului ? adica daca il schimb sa il folosesc si pentru sezonul ce urmeaza nu doar pentru iarna ? a doua intrebare motorul este destul de curat dar la cablul de la ambreiaj a curs o tara lichid e bine daca il dau cu ceva degresant sau ataca cablul ? bine inteles ca dupa ce il spa il ung din nou .mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Sunt nou in alea motoarelor am si eu niste nelamuriri cum ar fi , cum se ung cablurile de ambreiaj acceleratie adica trebuie sa bag solutia de curata pe camasa sau doar unde este expus cablul trebuie ? alta ar fi chiar e necesar schimbare uleiului ? adica daca il schimb sa il folosesc si pentru sezonul ce urmeaza nu doar pentru iarna ? a doua intrebare motorul este destul de curat dar la cablul de la ambreiaj a curs o tara lichid e bine daca il dau cu ceva degresant sau ataca cablul ? bine inteles ca dupa ce il spa il ung din nou .mersi Ideal e sa le desfaci de la comenzi si sa bagi cu seringa uleiash. Uleiul il schimbi la primavara lasa-l asa pe-asta ca n-are nici pe dreaq 3 luni. Ce lichhid a curs la cablul de ambreiaj? Ai ambreiaj hidraulic? Ma indoiesc... Curatza cu motorinutza si esti safe. Scoate-i bateria si bag-o in casa si mai incarc-o din cand in cand (poti sa o si descarci cu un bec de 12 v lasat pe ea si apoi sa o incarci la loc, ca sa "lucreze"). Vezi sa ai ceva benzina in rezervor sa nu stea chiar gol (ideal e sa fie plin dar nah...). Cam asta ar fi toata treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 nu curge nimic cum a fost uns cablul a curs putin dar nu e ceva problema eu ziceam daca il dau cu degresant sa se ia si dupaia sa dau cu apa si dupa sa il ung din nou mersi de sfat , si la benzina l-am umplut pana la buson si am bagat solutie in el am si lasat motorul pornit sa intre si in carburatoare , acum nu stiu cum e mai bine am vazut pareri diferite cu carburatoru plin sau gol acuma eu il las plin daca se intampla ceva in noul sezon o sa tin minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.