Moderatori Kristian Postat Iunie 4 Moderatori Share Postat Iunie 4 Nu-i de ce sa te scuzi,doar sa stii de ce a fost inchis. ✌ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 5 Autor Share Postat Iunie 5 Dragilor, revin dupa 2000km de CF Moto 450 MT. Am facut revizia de 1000km, din pacate nu va pot recomanda uleiul Ipone Katana 10w40, asta mi-au pus la revizia de 1000km. O porcarie uleiul acesta, cutia de viteze agata atunci cand schimb treapta, neutral ul se gaseste greu. Cu uleiul original si vorba aia cand era in rodaj si avea dreptul sa agate, neutralul se gasea telepathic, acum trebuie sa dai cu ciocanul ca sa schimbi treptele si ca sa gasesti punctul mort. Dupa primii 5km am simtit problema asta. Ceva clasic, o problema de ulei prost, dar ulei prost rau. Am mai avut probleme de genul asta la Tenere 660 si Pegaso 650, cum am schimbat uleiul (marca) pastrand indicativul producatorului 10w40 cutia de viteze a devenit mai agreabila, schimbarile de treapta defapt. Morala, fugiti de Ipone Katana 10w40, daca aveti motorul asta de 450cc cu 2cilindrii de la CF Moto. Bun, revenind la moto, am scos urmatoarele consumuri: -->Urban Bucurestean intre: -4,7% daca nu sari de 4000rpm -6.9% daca mergi nervos Eu ma situez undeva la 6% urban in mod normal pt mersul meu. -->Extraurban cu pasagera pe 499km 4.5% pe traseul B-Predeal-Poiana BV-Bran-Campulung-Targoviste-Bucuresti La o viteza de minim 70km/h prin comune si maxim 140km/h. In mare parte a stat la 100km/h - 120km/h mai mult in opinia mea o doare, este bataie de joc. In doi fuge 150km/h de unul singur fuge 160km/h dar asta o faci asa odata sa vezi cat fuge, atat. Cred ca acest consum de 4.5% este sa zicem "maxim cat poate sa consume" la mers pe asfalt. Pe valea Prahovei, drumul Poienii, la fel pe drumul spre Rasnov, am tras de ea si sa stiti ca nu m-am plictisit, chiar daca eram cu pasagera, e adevarat ca dpdv intelectual sa zicem, am calculat si prevazut mult mai mult decat o faceam cu 1200cc, dar daca stii sa mergi si scoti untul din ea, chiar te poti distra pe viraje, cat mai multe turatii, si perioade de frana cat mai scurte si brutale, eficiente, ca sa nu pierzi foarte mult din ritm, sa nu "o lalai". Cu aceasta ocazie am putut sa apreciez mult ciclistica buna a motocicletei, chiar nu am ce critica. Cand am prins si eu timp sa merg singur pe viraje, am tras mai tare de ea si nu am simtit motocicleta sa fie pusa in dificultate, deloc. Am prins si ploaie si ud, anvelopele chinezesti CST au fost foarte ok pe ud, poti forta undeva la 70% apoi pierzi aderenta si 100% ireporsabile pe asfalt uscat la mers sportiv, la "scos untul" si aici ma refer la portiunile de franare ferma/agresiva, sau portiunile de franare, aplecat fiind in viraje, pt ca la 40cai si 40nm nu ai cum sa pui anvelopele astea in dezavantaj, pe asfalt uscat. Tot aici vreau sa mentioned si ABS-ul foarte fin setat (bravo CF Moto) pe asfalt uscat si sa zicem decent pe asfalt ud (cam precoce) pt de curiozitate m-am jucat sa vad ce poate, in rest eu deconectez tot ce se poate cand merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 5 Share Postat Iunie 5 Salut Bigfoot, Ma bucur ca detaliezi experienta cu motoreta asta. Am fost intrebat de niste amici mai tineri despre acest CF Moto si nu am stiut ce sa le zic, dar de acum am sa urmaresc ce scrii aici. Ai scos Ipone si ai pus altceva? De ce au pus la revizia de 1000 km uleiul asta, daca zici ca uleiul original a oferit o experienta mult mai buna? Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 6 Autor Share Postat Iunie 6 La 05.06.2025 la 10:09, radu86 a spus: Salut Bigfoot, Ma bucur ca detaliezi experienta cu motoreta asta. Am fost intrebat de niste amici mai tineri despre acest CF Moto si nu am stiut ce sa le zic, dar de acum am sa urmaresc ce scrii aici. Ai scos Ipone si ai pus altceva? De ce au pus la revizia de 1000 km uleiul asta, daca zici ca uleiul original a oferit o experienta mult mai buna? Spor! Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil. Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend. Acum 31 minute, Bigfoot a spus: Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil. Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend. Rams asta avea pe stock. Uleiul asta a fost bagat in mai multe motociclete in ziua reviziei mele. Un CF Moto 700, 800 si un alt 450 MT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat Iunie 6 Share Postat Iunie 6 Eu am baga eneos max performance offroad...nu pot spune ca este senzational de bun fata de original ...poate oleaca mai bun..sa fie placebo ? Deocamdata am cam 2k cu el . Ce este vizibil...culoarea a ramas aceiasi fata de original ( si Motul 700 )care se inegrisera rau .Cel putin Motulul l-am schimbat la 3500 k ca arata ingrozitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat 12 ore în urmă Autor Share Postat 12 ore în urmă (editat) 4342km acum. Azi am zis ca merg pana la TRQZ Lake cu consoarta...aglomerat rau de tot acolo, odata plecat de acolo timp era de "pierdut" si zic, chiar daca suntem, imbracati de oras sau estival, hai catinel catinel pana pe platoul Slon. Micutul CF Moto ne-a dus cu succes la destinatie si apoi acasa cu clasicul consum de 4.5% cu mentiunea ca incerc sa nu sar de 120km/h extraurban, mai ciupesc la o depasire, ceva 135km/h, dar din bun simt tehnic incerc sa ma incadrez in cei 120km/h. DN1A mi-a parut extrem de aglomerat. Mi-a parut aglomerat inclusiv pt o motocicleta. Pe offroad, bine...., drumul catre Tabla Butii si platoul Slon este "autostrada" pt cei ce practica offroad, aici am gasit mai putina aglomeratie, dar activitate era, ceva Patrol-uri, ATV-uri si turisme. Data viitoare ne imbracam in echipament si facem Slon-Siriu daca are curaj pasagera. Ca veni vb de offroad in doi, in opinia mea 35-40km/h e maxim cat poti merge de bun simt pe un drum forestier bun. Daca esti tu singur pe motocicleta poti sustine 70-80km/h pe alocuri fara problema. Este un pic cam deranjant zgomotul pietrelor aruncate in scut, garda la sol este comme-ci comme-ca daca ridici ritmul de mers pe offroad, este o garda la sol medie. Pe pamant uscat si pietris, ca astazi, anvelopele astea de "Moto GP" sunt acceptabile. La intoarcere de pe platou am prins "trafic" dupa cum se vede. Pana in Octombrie planuiesc cateva iesiri de genul asta. Editat 12 ore în urmă de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă La 06.06.2025 la 22:41, 3.14 a spus: Eu am baga eneos max performance offroad...nu pot spune ca este senzational de bun fata de original ...poate oleaca mai bun..sa fie placebo ? Deocamdata am cam 2k cu el . Ce este vizibil...culoarea a ramas aceiasi fata de original ( si Motul 700 )care se inegrisera rau .Cel putin Motulul l-am schimbat la 3500 k ca arata ingrozitor uleiul e normal sa se innegreasca, rolul lui pe langa ungere este si acela de curatare, aduna asa zisa cenusa de pe peretii clindrilor. uleiul care isi schimba culoarea inseamna ca isi face treaba bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3.14 Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă 40 minutes ago, Cavaleru said: uleiul care isi schimba culoarea inseamna ca isi face treaba bine Nu sunt specialist si nu te contrazic , insa cu eneos , schimbatul treptelor inclusiv gasitul pozitiei neutre ...sunt din alta liga ! Macar din punctul asta de vedere si nu as cumpara Motul benevol nici sa ma bati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.