Sari la conținut

CF Moto 450 MT 2025


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

  • Moderatori

Nu-i de ce sa te scuzi,doar sa stii de ce a fost inchis. ✌

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dragilor, revin dupa 2000km de CF Moto 450 MT.

Am facut revizia de 1000km, din pacate nu va pot recomanda uleiul Ipone Katana 10w40, asta mi-au pus la revizia de 1000km.

O porcarie uleiul acesta, cutia de viteze agata atunci cand schimb treapta, neutral ul se gaseste greu.

Cu uleiul original si vorba aia cand era in rodaj si avea dreptul sa agate, neutralul se gasea telepathic, acum trebuie sa dai cu ciocanul ca sa schimbi treptele si ca sa gasesti punctul mort.

Dupa primii 5km am simtit problema asta. Ceva clasic, o problema de ulei prost, dar ulei prost rau.

Am mai avut probleme de genul asta la Tenere 660 si Pegaso 650, cum am schimbat uleiul (marca) pastrand indicativul producatorului 10w40 cutia de viteze a devenit mai agreabila, schimbarile de treapta defapt.

Morala, fugiti de Ipone Katana 10w40, daca aveti motorul asta de 450cc cu 2cilindrii de la CF Moto.

 

Bun, revenind la moto, am scos urmatoarele consumuri:

-->Urban Bucurestean intre:

-4,7% daca nu sari de 4000rpm

-6.9% daca mergi nervos

Eu ma situez undeva la 6% urban in mod normal pt mersul meu.

-->Extraurban cu pasagera pe 499km 4.5% pe traseul B-Predeal-Poiana BV-Bran-Campulung-Targoviste-Bucuresti

La o viteza de minim 70km/h prin comune si maxim 140km/h.

In mare parte a stat la 100km/h - 120km/h mai mult in opinia mea o doare, este bataie de joc.

In doi fuge 150km/h de unul singur fuge 160km/h dar asta o faci asa odata sa vezi cat fuge, atat.

Cred ca acest consum de 4.5% este sa zicem "maxim cat poate sa consume" la mers pe asfalt.

Pe valea Prahovei, drumul Poienii, la fel pe drumul spre Rasnov, am tras de ea si sa stiti ca nu m-am plictisit, chiar daca eram cu pasagera, e adevarat ca dpdv intelectual sa zicem, am calculat si prevazut mult mai mult decat o faceam cu 1200cc, dar daca stii sa mergi si scoti untul din ea, chiar te poti distra pe viraje, cat mai multe turatii, si perioade de frana cat mai scurte si brutale, eficiente, ca sa nu pierzi foarte mult din ritm, sa nu "o lalai".

 

Cu aceasta ocazie am putut sa apreciez mult ciclistica buna a motocicletei, chiar nu am ce critica.

Cand am prins si eu timp sa merg singur pe viraje, am tras mai tare de ea si nu am simtit motocicleta sa fie pusa in dificultate, deloc.

Am prins si ploaie si ud, anvelopele chinezesti CST au fost foarte ok pe ud, poti forta undeva la 70% apoi pierzi aderenta si 100% ireporsabile pe asfalt uscat la mers sportiv, la "scos untul" si aici ma refer la portiunile de franare ferma/agresiva, sau portiunile de franare, aplecat fiind in viraje, pt ca la 40cai si 40nm nu ai cum sa pui anvelopele astea in dezavantaj, pe asfalt uscat.

Tot aici vreau sa mentioned si ABS-ul foarte fin setat (bravo CF Moto) pe asfalt uscat si sa zicem decent pe asfalt ud (cam precoce) pt de curiozitate m-am jucat sa vad ce poate, in rest eu deconectez tot ce se poate cand merg.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Bigfoot,

 

Ma bucur ca detaliezi experienta cu motoreta asta. Am fost intrebat de niste amici mai tineri despre acest CF Moto si nu am stiut ce sa le zic, dar de acum am sa urmaresc ce scrii aici.

 

Ai scos Ipone si ai pus altceva? De ce au pus la revizia de 1000 km uleiul asta, daca zici ca uleiul original a oferit o experienta mult mai buna?

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.06.2025 la 10:09, radu86 a spus:

Salut Bigfoot,

 

Ma bucur ca detaliezi experienta cu motoreta asta. Am fost intrebat de niste amici mai tineri despre acest CF Moto si nu am stiut ce sa le zic, dar de acum am sa urmaresc ce scrii aici.

 

Ai scos Ipone si ai pus altceva? De ce au pus la revizia de 1000 km uleiul asta, daca zici ca uleiul original a oferit o experienta mult mai buna?

 

Spor!

Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil.

Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend.

 

IMG-20250606-WA0018.jpg

Acum 31 minute, Bigfoot a spus:

Salut. Saptamana viitoare ii voi schimba uleiul. Nu stiu, orice dar nu Ipone. Motul sau ce o fi disponibil.

Tocmai ce am ajuns in Dubova pt weekend.

 

IMG-20250606-WA0018.jpg

Rams asta avea pe stock. Uleiul asta a fost bagat in mai multe motociclete in ziua reviziei mele. Un CF Moto 700, 800 si un alt 450 MT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am baga eneos max performance offroad...nu pot spune ca este senzational de bun fata de original ...poate oleaca mai bun..sa fie placebo ?

Deocamdata am cam 2k cu el .

Ce este vizibil...culoarea a ramas aceiasi fata de original ( si Motul 700 )care se inegrisera  rau .Cel putin Motulul l-am schimbat la 3500 k ca arata ingrozitor 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Postat (editat)

4342km acum. Azi am zis ca merg pana la TRQZ Lake cu consoarta...aglomerat rau de tot acolo, odata plecat de acolo timp era de "pierdut" si zic, chiar daca suntem, imbracati de oras sau estival, hai catinel catinel pana pe platoul Slon.Screenshot_20250810_212315_Gallery.thumb.jpg.c197be2d0a5d04995266fe0118208c87.jpg

 

Screenshot_20250810_214958_Gallery.thumb.jpg.e274f2e71330a4aaa471f28b588d0435.jpg

 

 

Micutul CF Moto ne-a dus cu succes la destinatie si apoi acasa cu clasicul consum de 4.5% cu mentiunea ca incerc sa nu sar de 120km/h extraurban,  mai ciupesc la o depasire, ceva 135km/h, dar din bun simt tehnic incerc sa ma incadrez in cei 120km/h.

DN1A mi-a parut extrem de aglomerat. Mi-a parut aglomerat inclusiv pt o motocicleta.

Pe offroad, bine...., drumul catre Tabla Butii si platoul Slon este "autostrada" pt cei ce practica offroad, aici am gasit mai putina aglomeratie, dar activitate era, ceva Patrol-uri, ATV-uri si turisme.

Screenshot_20250810_212703_Gallery.thumb.jpg.c78a71ca472049e7c5f69fd4461f4575.jpg

Data viitoare ne imbracam in echipament si facem Slon-Siriu daca are curaj pasagera.

Ca veni vb de offroad in doi, in opinia mea 35-40km/h e maxim cat poti merge de bun simt pe un drum forestier bun.

Daca esti tu singur pe motocicleta poti sustine 70-80km/h pe alocuri fara problema. Este un pic cam deranjant zgomotul pietrelor aruncate in scut, garda la sol este comme-ci comme-ca daca ridici ritmul de mers pe offroad, este o garda la sol medie.

Screenshot_20250810_213017_Gallery.thumb.jpg.6a8298192fd6d871a58cf57ddca5d94e.jpg

Pe pamant uscat si pietris, ca astazi, anvelopele astea de "Moto GP" sunt acceptabile.

Screenshot_20250810_220710_Gallery.thumb.jpg.ca4460783a37c35aba11c5502215979c.jpg

La intoarcere de pe platou am prins "trafic" dupa cum se vede.Screenshot_20250810_215436_Gallery.thumb.jpg.cef373fbe2faf1a908c221858dec6f05.jpg

 

Pana in Octombrie planuiesc cateva iesiri de genul asta.

 

 

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.06.2025 la 22:41, 3.14 a spus:

Eu am baga eneos max performance offroad...nu pot spune ca este senzational de bun fata de original ...poate oleaca mai bun..sa fie placebo ?

Deocamdata am cam 2k cu el .

Ce este vizibil...culoarea a ramas aceiasi fata de original ( si Motul 700 )care se inegrisera  rau .Cel putin Motulul l-am schimbat la 3500 k ca arata ingrozitor 

 

uleiul e normal sa se innegreasca, rolul lui pe langa ungere este si acela de curatare, aduna asa zisa cenusa de pe peretii clindrilor.

 

uleiul care isi schimba culoarea inseamna ca isi face treaba bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

40 minutes ago, Cavaleru said:

 

 

 

uleiul care isi schimba culoarea inseamna ca isi face treaba bine ;)

Nu sunt specialist si nu te contrazic , insa cu eneos , schimbatul treptelor inclusiv gasitul pozitiei neutre  ...sunt din alta liga ! Macar din punctul asta de vedere si nu as cumpara Motul  benevol nici sa ma bati :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

20250818_164158.thumb.jpg.e76fb7a9763dd4972c0b62d25dcd4bc1.jpg

Asta e uleiul din motocicleta acum.

Schimbarea treptelor este buna, punctul mort il gasesti usor.

Acum am facut revizia de 5000km.

 

Este prima oara cand folosesc Motul, nu sunt Motul fanboy sau ceva, dar este ok pt moment. Ramane de vazut cum se va comporta in urmatorii km. 

 

Repet fata de Ipone Katana 10W40 care a fost dezastruos, Motul 7100 10W40 este mai bun, cutia nu agata deloc la schimbarea de treapta, asa cum s-a intamplat la revizia de 1000km cand trebuia sa schimbi treptele cu "barosul".

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori

Ipone am folosit mult timp dupa ce am renuntat la Motul si a fost un pas superior dtpdv.

Incearca Eneos sau Fucks Silkolene,data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bigfoot ciudat ce zici tu de Ipone. Am un amic care are tot MT450 si cu Ipone nu are nici o problema, am mers si eu pe motocicleta lui. 
 

In V-Strom 1050 tot Ipone Full Power Katana 10W40 folosesc si eu inca de la revizia de 1000 km iar acum are aproape 14000, cutia schimba impecabil iar Neutral se gaseste mereu rapid si la locul lui. 
 

Spor la bobinat km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Acum micul 450 are 6300km.

Tocmai am venit dintr-o tura de 800km  B-CT-Vama-Negru Voda-Baneasa-Ostrov-Lehliu-B, daca tot a fost vreme buna am luat direct motocicleta fara masina si remorca.

Am stat 4 zile pe litoral, explorand de la CT-la Vama Veche toate statiunile. Am fost placut impresionat de Olimp.

-->Revenind la motocicleta pe autostrada daca esti genul meu, te vei plictisi rau, dar rau de tot 115-120km/h 7000rpm cu varfuri de 150km/h in depasiri si alea rare, am avut 5,1% consum pt 2 persoane, top case de 59l si genti laterale.

La intoarcere pe drumuri secundare, prin dealurile Dobrogei am avut consum 4.4%.

-->De asemenea nota pasagerei, fiind primul drum lung pe bune, saua este dura. Este adevarat ca pt pasager zona seii este mica de inaltime, nefiind mult material. Am comandat o perna moto de sezur, sa vedem ce efect va avea. Provizoriu. Nu stiu daca o sa imi mai iau o alta moto sau o vand pe asta, in acest moment.

La mers de 1h saua standard este buna pt pasagera. Noi mergand destul de des in oras in Bucuresti cu motocicleta din motive lesne de inteles.

-->Un alt lucru pe care si eu si pasagera l-am resimtit, toba de esapament este acum mai zgomotoasa, nu cu mult dar este mai zgomotoasa cu 10% sa zicem. Nu motorul in sine, uleiul si antigelul fiind la maxim as usual.

Pe unii ii poate incanta, pe mine nu. Prefer o toba de espament care sa fie silentioasa, pt confortul meu in primul rand. Na, poate ca sunt eu sensibil la acest capitol, probabil ca un alt motociclist nu si-ar da seama ca toba se aude un pic mai tare.

-->Acum franele si-au facut rodajul si raspunsul este mult mai prezent/ferm.

 

20250901_193810.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot citesc topicul din pura curiozitate, doar-doar oi afla ceva senzational despre marca asta. Si la fiecare post de-al tau gasesc in primele randuri detalii despre consum. Pai, frate, nu intereseaza, sau n-ar trebui sa intereseze, pe nimeni consumul unei motociclete de 450! Eu m-am uitat ieri prima oara la consumul Transplantului dupa 7000 km, doar pentru ca m-a intrebat un incepator. Cui ii pasa cat consuma?! Iti iei mobra de 450 ca sa faci economie de gaz?!

Trecand peste comparatiile absolut aberante cu Benveuri 1200 citite de-a lungul topicului, eu as fi curios cum mergi tu in oras (ca afara am inteles, 120 pe autostrada), ca sa compar consumul, pe care acum il stiu, al Transplantului cu cel al chinezului. Pentru ca la Transplant consumul variaza extraordinar de mult in functie de stilul de mers. Dupa ce am vazut media pe ultimii 7000 km ieri, 6,2, am facut niste teste in oras: 4,5 in 50 km mersi pensionareste, 7,5 in 50 km mers...cum merg eu.

Dar, rpet, cui ii pasa de consum?! M-ar interesa cat ii ia o depasire de tir demla 100 la ora cumpasager si bagaje, cum se simte pe macadam, cum se simte la 2 km/h, cum franeaza de la 150 la 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Tot citesc topicul din pura curiozitate, doar-doar oi afla ceva senzational despre marca asta. Si la fiecare post de-al tau gasesc in primele randuri detalii despre consum. Pai, frate, nu intereseaza, sau n-ar trebui sa intereseze, pe nimeni consumul unei motociclete de 450! Eu m-am uitat ieri prima oara la consumul Transplantului dupa 7000 km, doar pentru ca m-a intrebat un incepator. Cui ii pasa cat consuma?! Iti iei mobra de 450 ca sa faci economie de gaz?!

Trecand peste comparatiile absolut aberante cu Benveuri 1200 citite de-a lungul topicului, eu as fi curios cum mergi tu in oras (ca afara am inteles, 120 pe autostrada), ca sa compar consumul, pe care acum il stiu, al Transplantului cu cel al chinezului. Pentru ca la Transplant consumul variaza extraordinar de mult in functie de stilul de mers. Dupa ce am vazut media pe ultimii 7000 km ieri, 6,2, am facut niste teste in oras: 4,5 in 50 km mersi pensionareste, 7,5 in 50 km mers...cum merg eu.

Dar, rpet, cui ii pasa de consum?! M-ar interesa cat ii ia o depasire de tir demla 100 la ora cumpasager si bagaje, cum se simte pe macadam, cum se simte la 2 km/h, cum franeaza de la 150 la 50.

De aceea suntem diferiti.

Nivelul meu pe offroad poate fi diferit de al tau pe offroad, este ceva subiectiv.

Fiind 450 eu nu am asteptari dinamice deci nu ma intereseaza cum trage de la 100km/h in sus in depasire de tir. 

Merge cu spatele, daca e sa o compar cu un boxer pe care am facut +50.000km.

Consumul si rezervorul pt mine sunt super importante pt ca imi este lene si detest sa bag benzina de cate ori gasesc o benzinarie. Are 17.5l eu pun deobicei 15.5l-16l la fiecare oprire.

Cand vad coada la benzinarie, prefer sa merg mai incet pana la urmatoarea dlca sa nu stau la coada la acea benzinarie, deci iarasi consumul este important pt mine....si eu vb de cifre aici de ceva exact si obiectiv.

Fiecare este diferit. Tu esti subiectiv.

 

Exemplu clar, vroiam sa pun benzina in Mangalia la Petrom, era coada pana pe sosea mi-am bagat picioarele si am facut Mangalia-Baneasa prin pustietayea Dobrogei cu 60% din rezervor. Vezi...consumul conteaza, se reflecta in autonomie.

Eu la coada la benzinarie nu stau nici daca e reducere la benzina.

Ce relevanta are sa spun eu ca motocicleta trage bine in depasire sau se misca bine sau prost pe offroad? Poate daca am fi prieteni buni si vechi ar avea o relevanta insa noi doi suntem straini....deci.....subiectivisme.

Eu incerc sa ma uit la chestii exacte cand prezint o situatie unui strain, cifrele sunt clare, feelingul este feeling.

 

Comparatiile cu boxerul de 1200 nu cred ca erau legate de putere si cuplu, deci nu vad de ce esti iritat de aceasta "aberatie".

 

Nu iti place ce vezi aici, mergi mai departe si vezi-ti de treaba ta gen.

Este clar ca avem repere diferite.

 

Numai bine.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...