Sari la conținut

Ce presupune o motocicletă de touring? Dar ADV?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 93
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Moderatori
Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Nu-i așa, când te bate vântul și ai hărmălaie în cască obosești în 100 km cât pt 300 în condiții bune, când ajungi obosit nu-ți mai arde să bibilești lanțul, dacă te prinde ploaia îl auzi cum face hâș hâș, nu e treabă!

O fi cum spui,dar cand te limiteaza dimensiunile corporale sa nu ai acces la FeJeReu sau alte dihanii d-alea,este valabil ce am scris.Tu la inaltime mare poti calari si d-astea mici,eu d-alea mari,nu.Atunci ce fac,nu mai fac ture (si lungi) ca nu intrunesc conditiile tale de turer?Nu.Deci este buna oricare o ai,cu conditia sa ti-o asumi asa cum este.

Toti cei inalti si mari nu vedeti problema de care spun eu,caci nu se aplica la voi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Văd că topicul e pentru Adventure și Touring.

Când cauți motor pentru touring te uiți spre jante 17" în principiu, cele de 18,19,21" având justificarea că trec mai ușor peste gropi, lemne și borduri. Nu zic eu, ce m-am documentat.

Acum în funcție de preferința fiecaruia, care în majoritatea timpului e dată de buget, se face orientarea spre 40cp, 70cp sau 100+. 

Că se folosesc la plimbat cu sau fără bagaje/pasager ambele categorii, asta este, la fel de bine o fac mulți cu naked-uri, sportive sau scutere.

Cel mai important e să știe cumpărătorul la ce folosește motocicleta pe care și-o dorește, pentru că mulți vor și își ia supersport pentru că arată într-un fel și vor să demonstreze ceva, dar tot ei jelesc când se trezesc la o plimbare pe Transfăgărășan, Transalpina sau până la Timișoara, Iași etc.

Compromisul mi se pare altă mizerie folosită tot mai des. Pierdere de timp ai bani, ca mai devreme sau mai târziu să se ajungă tot la o variantă de motocicletă mai potrivită nevoilor fiecăruia.

Așadar, cilindreea, cardanul, kilogramele, culoarea sau brandul motocicletei sunt în funcție de bugetul, înălțimea, vârsta, experiența si kilogramele fiecaruia. 

Mie îmi place ceva, ție altceva, lui ce imi place mie, altcuiva ce nimanui nu îi place.

Editat de Cristian C.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Bigfoot a spus:

model de baza BMW 650 Scarver

Care dacă nu mă înșel a apărut după F650GS (gelande sport parcă), a derivat din el, așa că nu i-aș zice de bază. Nici mare succes n-a avut.

Acum 25 minute, Cristian C. a spus:

Cel mai important e să știe cumpărătorul la ce folosește motocicleta pe care și-o dorește

Mda, mai nasol când motocicleta aia nu mai are corespondent în gama producătorului și nici pe la alții. A cam dispărut clasa asta de sport touring mari, mai există pacheboturi la BMW și la Honda dar nu sunt aceeași chestie.

Da, oi fi avantajat de înălțime dar sunt dezavantajat de șale, de aia am și redus greutatea mobrei, altfel nu m-aș fi uitat decât la generația a 3-a de FJR. Vorba unor cunoscuți cunoscători ale motocicletelor, am avut o 🏍️ prea mișto și orice mi-aș fi luat după tot un 💩 mi s-ar fi părut.

Joc la loto, poate câștig și îmi iau un H2SX!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Prima mea Japoneza,tot dupa comuniste a fost un DR 650 RS,gume mixte Mitas,mergea si pe asfalt,am urcat cu ea si la Babele.

 Prima mea mobra a fost un DR 650 RS din '91....am plimbat-o peste tot fara greturi.

Acum ne-am dat naibii, toti luam mobre scumpe ca nu mai putem face touring cu monocilindru (mergeam lejer cu DR-ul minim 15000km pe sezon).

Acum am un Tracer 900 pentru ture lungi si un ktm 390 pentru oras si joaca.

 

P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare).

Deci exista ambele categorii de oameni: cei care fac touring cu orice si cei care au motor de touring, dar...nu fac  :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, Leon said:

 Prima mea mobra a fost un DR 650 RS din '91....am plimbat-o peste tot fara greturi.

Acum ne-am dat naibii, toti luam mobre scumpe ca nu mai putem face touring cu monocilindru (mergeam lejer cu DR-ul minim 15000km pe sezon).

Acum am un Tracer 900 pentru ture lungi si un ktm 390 pentru oras si joaca.

 

P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare).

Deci exista ambele categorii de oameni: cei care fac touring cu orice si cei care au motor de touring, dar...nu fac  :)))

+1!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai disponibilitate de timp, poti face touring cu orice esti dispus si ai in curtea ta. In rest sunt doar pareri subiective ce spun ca doar cu aia se poate, cu cealalta nici nu se pune problema pentru ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

eu am facut touring cu Majesty de 400, am mers cu el si 3km pe drum pietruit, n-as zice ca era chiar un forestier. Se pune ca am facut enduro touring? :)

Goodpoint. Am vazut ca maxiscuterele au o pozitie de touring serioasa si esti probabil mai bine aparat de interperii decat pe anumite motociclete entry level.

 

Eu am mers in Parcul Buila Vanturarita cu XT660Z Tenere iar colegul meu care avea Honda Shadow 750 a facut acelasi drum cu 5km/h eu fiind pe adventure XT660Z mergeam si cu 60km/h pe anumite segmente de drum.

La sfarsit am ajuns amandoi la destinatie, cabana Cheia.

 

Sincer acum BMWR1250RT are o garda la sol cam cat cea de la BMW G650GS.

 

Daca mergi cu 1-a din ralanti pe drum forestier, cand ai aceasta situatie in fata ta, nu vad de ce nu ai alege BMW R1250RT care este o motocicleta completa si mai agila pe asfalt vs 1250 1300gs zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Care dacă nu mă înșel a apărut după F650GS (gelande sport parcă), a derivat din el, așa că nu i-aș zice de bază. Nici mare succes n-a avut.

Mda, mai nasol când motocicleta aia nu mai are corespondent în gama producătorului și nici pe la alții. A cam dispărut clasa asta de sport touring mari, mai există pacheboturi la BMW și la Honda dar nu sunt aceeași chestie.

Da, oi fi avantajat de înălțime dar sunt dezavantajat de șale, de aia am și redus greutatea mobrei, altfel nu m-aș fi uitat decât la generația a 3-a de FJR. Vorba unor cunoscuți cunoscători ale motocicletelor, am avut o 🏍️ prea mișto și orice mi-aș fi luat după tot un 💩 mi s-ar fi părut.

Joc la loto, poate câștig și îmi iau un H2SX!

 

E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. 

 

Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile.

 

Acum 46 minute, Bigfoot a spus:

Goodpoint. Am vazut ca maxiscuterele au o pozitie de touring serioasa si esti probabil mai bine aparat de interperii decat pe anumite motociclete entry level.

 

Eu am mers in Parcul Buila Vanturarita cu XT660Z Tenere iar colegul meu care avea Honda Shadow 750 a facut acelasi drum cu 5km/h eu fiind pe adventure XT660Z mergeam si cu 60km/h pe anumite segmente de drum.

La sfarsit am ajuns amandoi la destinatie, cabana Cheia.

 

Sincer acum BMWR1250RT are o garda la sol cam cat cea de la BMW G650GS.

 

Daca mergi cu 1-a din ralanti pe drum forestier, cand ai aceasta situatie in fata ta, nu vad de ce nu ai alege BMW R1250RT care este o motocicleta completa si mai agila pe asfalt vs 1250 1300gs zic eu.

 

Pai cel mai mare inconvenient la RT pe drum forestier este roata de 17 și anvelopele de touring/strada. 

 

In rest e pe acolo cu GSA-ul, dar protecție la vânt mai bună și mai multe dotări confort. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi așa, inclusiv V-strom e o strutocamila, face de toate, nimic perfect. Dar pentru mine au contat, cam in ordinea asta:

- cuplu mare la turații joase

- confort atât pentru mine, cât și pentru soție 

- protecție la vânt (merg foarte mult cu viziera sus

- posibilitatea de a atașa bagaje (nu-i nimic stock la a mea, totul custom - ce tare sună 🤣)

Restul (frâne, suspensie, bord clar, gardă la sol) au venit "la pachet", inclusiv cu o gamă diversificată de accesorii ușor de procurat și montat. Că e urâtă, asta se trece cu vederea. Că are lanț - no me interesa, există ungător. Că are autonomie redusă față de 650, iarăși contează mai puțin, dar de obicei 300 km fără stres (400+ la 650). Îmi place că e polivalentă, că îmi satisface nevoile pentru plimbări (atât cele scurte, dar mai ales cele lungi). 99% a fost luată pentru cuplu.

Concluzia: mi-am luat exact ce mi-am dorit, am cercetat și m-am documentat înainte să cumpăr motocicleta, știam ce poate (dar tot era să o dau cu cracii în sus la prima ieșire), iar problemele ar fi:

- bate oala de ambreiaj (toate modelele au hiba asta)

- zgâlțâie în primele două trepte la turații joase (rezolvat in mare parte prin resoftare)

- șaua nu-i exact ce trebuie, dar nu-i nimic ce nu poate fi rezolvat cu câteva sute de lei

- are vibrații (deh, motorul nu-i chiar mic)

- aripa spate e mică, pe ploaie murdărește inclusiv topcase. Aia e, nici eu nu merg încet.

- mănâncă pe pâine anvelopa spate (greutate mare 98% din timp și stil de mers mai alert). Aia e.

In fine, consider că V-strom 1000 e o motocicletă de touring, în principal, cu ușoare influente de Adv/enduro (cu anvelopele potrivite). Se descurcă onorabil in off-road cu Road 6, e dezastru pe iarbă și noroi (doooooh).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Speedy.K a spus:


Am 1,70 si nicio problema pe Transalp.

Si nicio legatura intre 1300gs si Transalp750 la gabarit, greutate, feeling.

Si intrebasem la ce categorie intra astea.

 

 

 Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DonFlamingo a spus:

E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. 

 

Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile.

La ce poziție te referi?

Struțo pârț, Tracer-ul am vrut să-l vând după 2-3 ieșiri la o săptămână după ce mi-a ajuns... Îl aveam în ogradă, FJR nu plecase, am avut de făcut niște drumuri la Giurgiu. Guess what? 2 le-am făcut cu bătrânul FJR, nu "Napoleon" care mi-a rămas la suflet și care era peste ăsta roșu vechi la confort + protecție la vânt. A 3-a oară am luat Tracer-ul pt că am mai mers cu cineva care e mai ponderat și am considerat că n-o să mă rupă vântul și hărmălaia la viteze cvasi legale. E fun la golaneală pe viraje Tracer-ul, dar nici pe departe devorator de km cum ar trebui să fie un tourer. Aseară îmi propunea doamna să merg la sfârșitul lui mai s-o iau cu 🏍️ din Elveția și să mai facem câteva ture prin munții ăia amărâți (pasul Spluga e la 2 pași de ea, Stelvio la sub 200 km), dar cu Tracer-ul nu mă văd băgând 4-5000 km într-o săptămână... Touring, ai? 🤬 Păi FZ6S măcar nu ridica fața la viteză mare, asta are câțiva cai în plus și sensibil mai mult cuplu + niște gizmo-uri, dar confortul nu mi se pare superior. La FZ am renunțat pt ceva mai mare pt drumuri în 2 + bagaje, ne cântărisem la întoarcerea dintr-o tură și depășeam cu peste 20 kg sarcina Fazer-ului, așa am ajuns la FJR. Cu Tracer am mers puțin cu pasager și fără bagaje, nu știu ce poate, probabil se descurcă. Dar vântul, gălăgia și ridicatul de față mă ucid, nu mai zic ce bine era când n-aveam de uns lanțul...

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, sprike a spus:

 

 Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? 

 

Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge.

Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderatori
Acum 5 minute, ENEOS a spus:

La ce poziție te referi?

Struțo pârț, Tracer-ul am vrut să-l vând după 2-3 ieșiri la o săptămână după ce mi-a ajuns... Îl aveam în ogradă, FJR nu plecase, am avut de făcut niște drumuri la Giurgiu. Guess what? 2 le-am făcut cu bătrânul FJR, nu "Napoleon" care mi-a rămas la suflet și care era peste cel vechi la confort + protecție la vânt. A 3-a oară am luat Tracer-ul pt că am mai mers cu cineva care merge mai ponderat și am considerat că n-o să mă rupă vântul și hărmălaia la viteze cvasi legale. E fun la golaneală pe viraje Tracer-ul, dar nici pe departe devorator de km cum ar trebui să fie un tourer. Aseară îmi propunea doamna să merg la sfârșitul lui mai s-o iau cu 🏍️ din Elveția și să mai facem câteva ture prin munții ăia amărâți (pasul Spluga e la 2 pași de ea, Stelvio la sub 200 km), dar cu Tracer-ul nu mă văd băgând 4-5000 km într-o săptămână... Touring, ai? 🤬

Esti tu prea pretentios Ionute... 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa sunt eu, pretențios. Altfel mi-aș fi luat un "FC" de 4.50. Cum draq să bag niște sute bune, chiar mii de km, pe autostradă, cu o 🏍️ care la 130 km/h mă solicită mai mult decât ce am avut înainte la 230?!? La aia problema era să merg în limita aia sub +49 km/h de la care se ia permisul! Am încercat într-o sâmbătă seară/noapte venind de la Lehliu de la un fest 🏍️ să merg în limita legală pe A2 (mă antrenam tot pt un drum prin țări civilizate). După vreo 20 km mi-am băgat picioarele și mi-am zis "hai să urc la 160". Cum FJR roșu avusese bord în mile și îmi făcuse finu' cadran custom, cifrele erau cam mici. După alți ~40 km am realizat că mergeam cu o gradație mai sus, adică 180. 🙈

Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici:

 

S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 😎 3 cutii, mânere încălzite, deși 🦖 are ABS, parfum!

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DonFlamingo a spus:

 

E cam agresiva pozitia comparativ cu ce ai avut sau cu ce am eu. 

 

Acum Sport-touringurile sunt astea Înălțate: Versys 1000, Tracer 9, GSX 1000GX - struto camile.

 

 

Pai cel mai mare inconvenient la RT pe drum forestier este roata de 17 și anvelopele de touring/strada. 

 

In rest e pe acolo cu GSA-ul, dar protecție la vânt mai bună și mai multe dotări confort. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, sprike a spus:

 

 Ce perarere ai despre cicilistica pe noul Transalp ? 


Excelenta. Se simte usoara, e foarte manevrabila. Si gura problema a mobrei asteia este suspensia, atat fata cat si spate.

1 oră în urmă, Cristian C. a spus:

 

Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge.

Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort.


Eu am facut peste 170.000 km pe mobra de 500 cmc si 49 de cai cu pasager si bagaje, inclusiv de cort, coclauri etc. In afara de faptul ca se misca un puc mai greu in depsiri de tir, n-am simtit nicio problema. La T4ansalp am 92 de cai, ce problema poate sa fie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Așa sunt eu, pretențios. Altfel mi-aș fi luat un "FC" de 4.50. Cum draq să bag niște sute bune, chiar mii de km, pe autostradă, cu o 🏍️ care la 130 km/h mă solicită mai mult decât ce am avut înainte la 230?!? La aia problema era să merg în limita aia sub +49 km/h de la care se ia permisul! Am încercat într-o sâmbătă seară/noapte venind de la Lehliu de la un fest 🏍️ să merg în limita legală pe A2 (mă antrenam tot pt un drum prin țări civilizate). După vreo 20 km mi-am băgat picioarele și mi-am zis "hai să urc la 160". Cum FJR roșu avusese bord în mile și îmi făcuse finu' cadran custom, cifrele erau cam mici. După alți ~40 km am realizat că mergeam cu o gradație mai sus, adică 180. 🙈

Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici:

 

S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 😎 3 cutii, mânere încălzite, deși 🦖 are ABS, parfum!


Te cam alinti. Ideea este sa folosesti motocicleta pentru ce a fost ea conceputa. Ca daca vrei sa mergi in oras sau pe coclau cu FJR o sa iti blestemi zilele. Iar in afara toti merg legal sau pe acolo. Sa nu mai pun la socoteala faptul ca daca vrei sa bagi niste ture serioase, incepi sa te uiti si la combustibil. Cand zic ture serioase nu ma refer la “Facem un Siriu sambata??”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cristian C. a spus:

 

Am luat si eu la test Transalp-ul. Mi s-a parut foarte mișto, pentru pilot si bagaje cred ca e ideal. Pasager si bagaje, nu știu ce sa zic, ca orice alt motor de capacitate medie. Merge.

Singurul dezavantaj pe care l am constatat a fost furca față, parca nu avea ulei si era doar pe arc, se afunda spre miezul pamantului la franari, vobla la viteze peste 140. Ciudata senzatie. Altfel foarte mișto la manevrabilitate, frane, confort.

 Nu inteleg de ce la aceasta clasa Honda pe modele Transalp si pe CRF 300 L - au obtat pentru amortizoare fata moi

  Pai ce faci cumperi motor si dupa care trebuie sa abgradezi situația cu alte arcuri?

  Vb de voblaj la 140 km - nu mai inteleg nimic; daca se inmpla la un 170 - 180 km mai intelegeam

  Urmaresc sa achizitionez un Tansalp si nu sunt multumit la animumite capitole la modelul nou - speram la ceva imbunatatiri mai substantiale incapand cu anul 2025

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, sprike a spus:

 Nu inteleg de ce la aceasta clasa Honda pe modele Transalp si pe CRF 300 L - au obtat pentru amortizoare fata moi

  Pai ce faci cumperi motor si dupa care trebuie sa abgradezi situația cu alte arcuri?

  Vb de voblaj la 140 km - nu mai inteleg nimic; daca se inmpla la un 170 - 180 km mai intelegeam

  Urmaresc sa achizitionez un Tansalp si nu sunt multumit la animumite capitole la modelul nou - speram la ceva imbunatatiri mai substantiale incapand cu anul 2025


Motocicleta asta nu vobleaza la nicio viteza.

Ori era de la asfalt, ori de la pilot, ori avea mobra ceva stramb sau presiunea proasta. Nici a mea, nici cea de test pe care am mers acum 8-10 luni la Asko nu vobleaza nici la 200 la ora.

Iar amortizoarele nu sunt moi, sunt doar proaste. La mine, avand 60 de kile, fara pasager si bagaje le simt dimpotriva, prea tari, topaie pe denivelarile de pe viraje. Clar nu sunt o capodopera a ingineriei japoneze, dar nu la nivelul la care sa puna probleme la un mers normal.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Speedy.K a spus:


Motocicleta asta nu vobleaza la nicio viteza.

Ori era de la asfalt, ori de la pilot, ori avea mobra ceva stramb sau presiunea proasta. Nici a mea, nici cea de test pe care am mers acum 8-10 luni la Asko nu vobleaza nici la 200 la ora.

Iar amortizoarele nu sunt moi, sunt doar proaste. La mine, avand 60 de kile, fara pasager si bagaje le simt dimpotriva, prea tari, topaie pe denivelarile de pe viraje. Clar nu sunt o capodopera a ingineriei japoneze, dar nu la nivelul la care sa puna probleme la un mers normal.

 

 

  Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om)  fără pasager dar cu bagaje laterale minin;

  Daca fac un test la gol nu ma incalzeste;

  Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, sprike a spus:

 

  Ma intreseză cum se comporta încărcată cu călăreț (la o greutate de 105 kg animal- om)  fără pasager dar cu bagaje laterale minin;

  Daca fac un test la gol nu ma incalzeste;

  Sau mai strâng mălai si iau o Africa Twin - care este altă poveste 

 

Să zic că găsești peste tot modelul ăsta pentru un test ride? 30 40 50 minute te plimbi si te convingi, iei si un ghiozdan in spate sau îl agăți de ea, sa simti ce te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Leon a spus:

P.S. Stiu pe cineva care si-a luat un BMW 1250 Adventure nou (cred ca a costat vreo 25k euro atunci,cu tot ce trebuie, 3 genti si pachet touring) si in 2 ani abia a facut aproape 2500km (cea mai mare aroganta fiind cateva drumuri la mare).

 

Sunt mulți astfel de indivizi care cumpără o motocicletă sau o mașină pentru faptul că colegul de birou are ceva asemanator,marketingul mărcii este foarte bine făcut și mai costă si ceva bani rezultând de aici valoarea proprietarului în fața amicilor săi. 
Touring de asfalt poți face cu orice are două roți și motor nu trebuie neapărat să poti merge peste 130 km/h sau 7-800 km/zi. 
Depinde de fiecare cat este de pretențios,câți bani are în buzunar si cat timp poate aloca pentru tura respectivă.
Acum avem de unde alege,toți fabricanții vor să vîndă,iar noi ne încurcăm în cifre și opțiuni. 
E ora odată pe aici o poveste cu motociclista nemțoaică care făcea o tură cu un Royal Enfield de 350 cm³. 
 

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Stați că acu' mi-a picat fisa că mai am în ogradă un BMW R1100RS! Proaspăt venit din Germania și 4 sale, ăsta de aici:

 

S-ar putea dacă mă grăbesc să prind o programare la RAR și să-l înmatriculez până în 20-25 mai și să plec cu el! 😎 3 cutii, mânere încălzite, deși 🦖 are ABS, parfum!

Am admirat jucaria,o “baba”frumoasa,dotata ,la pret de scuter. 
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...