Nguyen Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Acum 16 ore, B.B. a spus: cazi de cateva ori in antrenamente ca sa gasesti limitele Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Sa-ti dau un exemplu, am avut o mobra care la 225km/h incepea sa serpuiasca de spate viteza maxima fiind de 240km/h. Ce zici, ar fi fost indicat sa o imping spre 240 cu riscul de a-mi lua zborul de pe sosea sau sa o las la 225km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 13 ore, xt600 a spus: Tot el spunea mai departe, ca linia de demarcatie intre safe si danger este una foarte foarte subtire si ca baietii buni stiu sa stea acolo, fara sa treaca dincolo Exact.Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur si ai enuntat fix ceea ce tot spuneam eu,nu? That was my point.Multumesc ca dupa ce m-ai contrazis pana in panzele albe,acum imi dai dreptate.Fara sa iti dai seama probabil Da,corect,uitasem de Lorenzo -omul simtea perfect maximul la care poate duce motoreta (as parafraza un anume Marc Marquez care il lauda spunand ca simte mai bine decat el grip'ul pe gume reci).Singura motoreta pe care nu o simtea era...ghici care?Honda in 2019.A avut o mare frasuiala cu japonezii in acel an spunand ca nu poate forta daca nu simte fata - ei i-au zis sa forteze no matter what,a facut-o in orb ca sa zic asa si - fisura coloana dupa cazatura la Assen parca... In concluzie smecherii naturali nu trebuie sa cada pe jos ca sa vada unde motoreta nu mai poate,o simt si o evita. Marcel facea ce putea face pe acea motoreta care avea probleme (mari) cu grip'ul si feelingul fata - a zis in multe randuri ca pierde fata fara avertisment si atunci aia era singura modalitate sa inteleaga cat de mult se poate duce cu fata - efectiv sa forteze pana cade,dar asta nu inseamna ca ce facea el pe RCV e lege pt toate stilurile de pilotaj si toate mototerele. Alonso in 2005 cu acel Renault F1 vira voit mult mai mult rotile decat era necesar pt ca masina subvira crunt insa steering damper'ul din bot rezolva problemele si recapata aderenta mid-corner si totul ok - e un alt exemplu de adaptare a pilotajului la conditiile particulare "de lucru" ale respectivului monopost,dar asta nu inseamna ca acela e un mod corect si normal de a pilota. Acum 40 minute, Nguyen a spus: Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Treaba e de fapt foarte simpla - colegul xt o complica (si se pierde in explicatii) pt a justifica teoria lui cu "Q nu piloteaza Yamaha la maximul ei" si a gasit explicatia perfecta - "pt ca nu cade" Uita/omite/ignora exemplele pe care i le-am dat cu Rossi/Stoner/ chiar Lorenzo care cadeau f rar si cu toate astea duceau motoretele la maxim. Se agata de un stil de pilotaj al lui Marquez din perioada Honda ce incerca sa simta cumva limita unei motorete care era renumita pt lipsa de feeling fata si care pt a intelege unde se termina grip'ul si motoreta "lets go" era obligat efectiv sa forteze pana cade. Dar "exemplul Marquez" e fix exceptia de la regula,mai ales ca acum pe Ducati,iata ca Marcelino nu mai cade - rapid am fost contrazis si cu asta "a cazut si la Brno in quali" - people make mistakes.A si zis din cate imi aduc eu aminte ca s-a uitat ca tampitul dupa Zarco si de aia s-a dus si el Eu l-as da exemplu aici si pe Vinales - stiu,stiu rezultate foarte inconsistente,dar eu cred ca acel pilot poate duce orice motoreta la maximul capabilitatilor ei,si totodata e un pilot care cade super-mega rar,la fel ca si Quartararo. Iar problema lui Bagnaia e fix asta - nu simte fata si atunci e temator in a forta.Dar desigur,si cu asta am fost contrazis,desi tot ce am facut a fost sa citez declaratiile pilotului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 15 ore în urmă Autor Share Postat 15 ore în urmă @Method Peco a invatat din greseli, sa nu mai cada cum a facut-o sezonu trecut. chiar daca nu simte fata nu forteaza fix ca sa nu cada. O fii invatat ceva de la Satana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă Ahahah, deci nu forțează dar se plange ca nu castigă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă 1 oră în urmă, Method a spus: Exact.Realizezi ca tocmai te-ai contrazis singur si ai enuntat fix ceea ce tot spuneam eu,nu? That was my point.Multumesc ca dupa ce m-ai contrazis pana in panzele albe,acum imi dai dreptate.Fara sa iti dai seama probabil Colegu', nu stiu ce citesti tu sau ce intelegi din ceea ce scriu. Clar, nu intelegi ceea ce intentionez eu sa transmit si singura explicatie este ca citesti pe sarite sau in diagonala. Ori nu citesti decat prima propozitie. De vreo trei zile tot iti spun despre declaratiile lui Rossi si am insistat ca asta era filosofia lui si el era exceptia. El era capabil sa stea acolo, fara sa cada, pentru ca.. Rossi! In postul din care ai selectat doar ce ti-a placut, am nuantat putin si am aratat ca astazi filosofia lui nu mai este valabila. S-au schimbat vremurile, s-au schimbat motocicletele, pneurile, aero, motoretele cer un pilotaj dus la extrem, diferentele de performanta, intre piloti, sunt foarte mici, pole-urile se castiga la sutimi sau miimi de secunda. Cursele la fel. Azi daca nu cauti limitele si sa incerci sa le depasesti cateodata, ramai in pluton. Stacheta a fost fixata foarte sus. Nu poti sa il bati pe MM, mergand la 99%.. Mergand in zona de confort. Cei care vor titluri, nu numai in declaratii, trebuie sa riste. Iar riscul inseamna sa iei contact cu planeta, din cand in cand. Repet, nu stiu ce intelegi tu, nu stiu la ce curse te uiti, dar cand vezi un pilot care pleaca din pole sau din prima linie, are toata pista goala in fata si termina pe 7-8 sau chiar pe 11-12,... cand este depasit pe toate partile, uneori de motociclete din coada clasamentului sau de rookie si piloti din esalonul 2 valoric, cred ca ar trebui sa iti pui niste intrebari cu privire la prestatia acelui pilot. Chiar daca esti fanul lui. Acum 33 minute, Cavaleru a spus: @Method Peco a invatat din greseli, sa nu mai cada cum a facut-o sezonu trecut. chiar daca nu simte fata nu forteaza fix ca sa nu cada. O fii invatat ceva de la Satana Intr-un post anterior spuneam, ca anul trecut, pe GP24, cu care avea feeling, a cazut mai mult decat anul asta, cand se plange ca nu simte fata. Oare de ce? Pentru ca nu mai forteaza ca anul trecut si nu mai risca. Nu risca, nu castiga. Anul trecut s-a batut la titlu si il putea castiga daca nu cadea atat de mult (ar fi fost cel mai meritat titlu al lui), anul asta este la 168 de puncte fata de Satana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 12 ore în urmă Autor Share Postat 12 ore în urmă Acum 1 oră, xt600 a spus: Colegu', nu stiu ce citesti tu sau ce intelegi din ceea ce scriu. Clar, nu intelegi ceea ce intentionez eu sa transmit si singura explicatie este ca citesti pe sarite sau in diagonala. Ori nu citesti decat prima propozitie. De vreo trei zile tot iti spun despre declaratiile lui Rossi si am insistat ca asta era filosofia lui si el era exceptia. El era capabil sa stea acolo, fara sa cada, pentru ca.. Rossi! In postul din care ai selectat doar ce ti-a placut, am nuantat putin si am aratat ca astazi filosofia lui nu mai este valabila. S-au schimbat vremurile, s-au schimbat motocicletele, pneurile, aero, motoretele cer un pilotaj dus la extrem, diferentele de performanta, intre piloti, sunt foarte mici, pole-urile se castiga la sutimi sau miimi de secunda. Cursele la fel. Azi daca nu cauti limitele si sa incerci sa le depasesti cateodata, ramai in pluton. Stacheta a fost fixata foarte sus. Nu poti sa il bati pe MM, mergand la 99%.. Mergand in zona de confort. Cei care vor titluri, nu numai in declaratii, trebuie sa riste. Iar riscul inseamna sa iei contact cu planeta, din cand in cand. Repet, nu stiu ce intelegi tu, nu stiu la ce curse te uiti, dar cand vezi un pilot care pleaca din pole sau din prima linie, are toata pista goala in fata si termina pe 7-8 sau chiar pe 11-12,... cand este depasit pe toate partile, uneori de motociclete din coada clasamentului sau de rookie si piloti din esalonul 2 valoric, cred ca ar trebui sa iti pui niste intrebari cu privire la prestatia acelui pilot. Chiar daca esti fanul lui. Intr-un post anterior spuneam, ca anul trecut, pe GP24, cu care avea feeling, a cazut mai mult decat anul asta, cand se plange ca nu simte fata. Oare de ce? Pentru ca nu mai forteaza ca anul trecut si nu mai risca. Nu risca, nu castiga. Anul trecut s-a batut la titlu si il putea castiga daca nu cadea atat de mult (ar fi fost cel mai meritat titlu al lui), anul asta este la 168 de puncte fata de Satana. anu trecut s-a batut la titlu pt ca JM a fost la fel de des incompetent ca Peco si faceau leapsa pe griblura... Nu forteaza pentru ca nu simte fata si nu-si poate da seama unde e limita si prefera sa nu mai repete greselile facute in 2 sezoane la rand cand se tavalea foarte des. Anul asta nu cade pt ca a invatat ca asa pierde puncte. Cand o sa isi gaseasca feelingul o sa reduca din diferenta din nou. Oricum sa-l compari pe Satana cu Peco, chiar daca sunt pe material similar, e greu de digerat pt oricat de fan Peco ai fii. MM e in liga luni, restul sunt wannabees.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 10 ore în urmă Share Postat 10 ore în urmă Acum 4 ore, Cavaleru a spus: @Method Peco a invatat din greseli, sa nu mai cada cum a facut-o sezonu trecut. chiar daca nu simte fata nu forteaza fix ca sa nu cada. O fii invatat ceva de la Satana E pilot scoala lui Rossi - front feeling.Daca nu are front feel nu se incumeta. De fapt majoritatea sunt asa,foarte putini probabil din astia noi pot forta fara sa simta fata. Marcelino e unul din ei,i guess... Cred ca Pecco e mult mai matur dupa sezonul 2024 pe care l-a pierdut cazand destul de mult (chiar daca pe GP24 nu avea problemele de acum),si va fi si mai mult dupa 2025 - vorba aia "inveti mai multe din esecuri decat din reusite". Acum 2 ore, Cavaleru a spus: MM e in liga luni, restul sunt wannabees.. true true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat 9 ore în urmă Share Postat 9 ore în urmă Acum 7 ore, Nguyen a spus: Nu trebuie sa cazi ca sa gasesti limitele, bicla da semne inainte sa cazi si doar daca le ignori vei ajunge sa cazi. Sa-ti dau un exemplu, am avut o mobra care la 225km/h incepea sa serpuiasca de spate viteza maxima fiind de 240km/h. Ce zici, ar fi fost indicat sa o imping spre 240 cu riscul de a-mi lua zborul de pe sosea sau sa o las la 225km/h? Si a mea face asa si cand incepe ma potolesc.. dar la ce viteza depinde mult si de drum/vant sau daca am topcase si/sau gentile laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă (editat) Va contraziceti pana in panzele albe si mai departe, in loc sa puneti mana direct si sa ii intrebati pe cei in cauza, sa spuna ei exact ce si cum, asa, discutii interminabile....dar trece mai usor pana la urmatoarea cursa.... Editat 8 ore în urmă de Lup69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă fixx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 7 ore în urmă Autor Share Postat 7 ore în urmă hai ca baietii de la TNT sunt mai destepti decat noi toti gramada. ia uite explicatie comparativa: https://www.facebook.com/share/v/15GHsPwYMxg/ Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 7 ore în urmă Share Postat 7 ore în urmă 1 oră în urmă, Lup69 a spus: Va contraziceti pana in panzele albe si mai departe, in loc sa puneti mana direct si sa ii intrebati pe cei in cauza, sa spuna ei exact ce si cum, asa, discutii interminabile....dar trece mai usor pana la urmatoarea cursa.... Pai mm a zis ca asa găsește limita. Plm, colegii spun ca altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.