Sari la conținut

De reținut


chv
 Share

Postări Recomandate

Viteza minima va trebuie voua,daca mergi un pic pe sosele patriei o sa vezi ca 90% intra in curba peste linia continua si intra tehnic vorbind pe contrasens, majoritatea nu se pot tine inttre 2 linii desenate , a plouat un pic si ii apuca panica si nu mai stiu ce sa faca si voua va ttebuie viteza minima. Bun bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

On 11/11/2025 at 12:26 PM, Speedy.K said:

 

Eu sunt la scoala sa-i invat pe elevi sa ia permisul, nu sa mearga bine cu motocicleta pe strada, ca aia nu cost 1800 de lei si nu se invata in 13 sedinte. Deci nicio legatura una cu alta, iar vorbesti discutii paralele. 

 

 

Si ce ati facut concret sa nu se mai intample asta ?...NIMIC 

Fara legatura cu tine sau cu alti instructori ....dar am asa o scarba ...pffff

Si ca sa-ti edific ''umpic''.....de banii aia nu te doare gura sa-i inveti cum sa stea , cum sa se pozitioneze , cum sa stea in rampa ....etc ...dar nah ...suntem romani si ne place sa ne plangem de ceeea ce nu facem .  Daca te obliga statul sa faci extra pe aceiai bani , ziceam ...altfel las-o jos ca macane rau ....

 de 6 luni ma plimb sdi ma uit pe la scoli ... toti o apa si un pamant ...fara exceptii . 

Si repet ...nu este un atac la tine ...dar daca voi sunteti constienti ca nu este bine ce se intampla , dar va convine ca luati niste banuti usor ...este grav si sunteti la fel de vinovati de accidente ca si cei implicati. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, 3.14 said:

Si ca sa-ti edific ''umpic''.....de banii aia nu te doare gura sa-i inveti cum sa stea , cum sa se pozitioneze , cum sa stea in rampa ....etc ...dar nah ...suntem romani si ne place sa ne plangem de ceeea ce nu facem

Si la moto si la auto e o curba de invatare, in scoala deprinzi doar abilitatile esentiale si nimic mai mult. Mai departe te invata experienta, dorinta de a te perfectiona si eventual cursuri suplimentare.
Intr-adevar, unii instructori depun mai mult interes decat altii, care prefera sa stea mai mult pe margine. Eu am avut un instructor bun cred, care mi-a spus de la bun inceput ca "te invat sa iei permisul si sa supravietuiesti pe strada, mai departe trebuie sa continui tu!".

 

Am luat permisul acum 4 luni, de atunci am facut vreo 9000 km in toate conditiile, drumuri de 5-6 ore, drumuri de munte, trafic de Bucuresti la 8 dimineata, ploaie, ceata, 3-4 grade dimineata, etc. Am fost in parcari sa exersez la conuri puse de mine, am fost la curs de perfectionare la Titi Aur, am vazut tone de instructaje video pe youtube si in continuare sunt f.f.constient ca sunt incepator si mai am o gramada de invatat.

 

Macar la noi si in restul Europei este totusi un sistem bun de lua permisul moto, care te forteaza la mai multe sesiuni, te obliga si partea teoretica, ai si o etapizare legata de puterea motorului si varsta....dar chiar si asa, nu te poti astepta sa deprinzi mai mult decat acele cunostinte elementare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sylmena atentie ca acei 9000 de km nu sunt multi deloc. Cand aveam eu 9000 km unii mai in varsta mi-au zis ca abia acum devine periculos. Si ca ar fi un interval in care avem senzatia ca suntem buni si ca riscul de a ajunge pe jos creste. Nu stiu daca mai circula vorba asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu intrăm în detalii, dar cu cât te crezi mai cocoș, cu atât ți-o poți lua mai tare pe coajă. Faptul că ai făcut un mic maraton nu-i mare lucru, am un băiat prin zonă care a făcut 25.000 km anul ăsta cu CBR600RR. Da, a luat o trântă, i-am mai ajustat carenele, bagă km de rupe, dar nu se dă viteaz, deși conduce de mulți ani. Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, radu86 said:

@Sylmena atentie ca acei 9000 de km nu sunt multi deloc

 

1 hour ago, Lucian_M said:

Nu intrăm în detalii, dar cu cât te crezi mai cocoș, cu atât ți-o poți lua mai tare pe coajă.

 

Errr, nu inteleg de unde ati tras concluzia asta in ce am zis, cand eu am sustinut exact contrariul. Ce am incercat sa punctez este ca genul acesta de experienta pe care am avut-o in 4 luni nu ti-o poate oferi nici o scoala moto, si cu toate astea ma simt in continuare un incepator din toate punctele de vedere, asa ca nu poti avea asteptari sa iesi dupa 13 sesiuni de initiere moto ca fiind cu adevarat pregatit pentru strada, indiferent ce instructor ai.

 

2 hours ago, radu86 said:

ar fi un interval in care avem senzatia ca suntem buni si ca riscul de a ajunge pe jos creste. Nu stiu daca mai circula vorba asta. 

Este efectul Dunning Kruger, care din ce zic multi se traduce in moto ca te crezi bun pana la prima tranta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, 3.14 said:

Si ce ati facut concret sa nu se mai intample asta ?...NIMIC 

Fara legatura cu tine sau cu alti instructori ....dar am asa o scarba ...pffff

Si ca sa-ti edific ''umpic''.....de banii aia nu te doare gura sa-i inveti cum sa stea , cum sa se pozitioneze , cum sa stea in rampa ....etc ...dar nah ...suntem romani si ne place sa ne plangem de ceeea ce nu facem .  Daca te obliga statul sa faci extra pe aceiai bani , ziceam ...altfel las-o jos ca macane rau ....

 de 6 luni ma plimb sdi ma uit pe la scoli ... toti o apa si un pamant ...fara exceptii . 

Si repet ...nu este un atac la tine ...dar daca voi sunteti constienti ca nu este bine ce se intampla , dar va convine ca luati niste banuti usor ...este grav si sunteti la fel de vinovati de accidente ca si cei implicati. 

 

Tot Off topic si fara legatura cu alti fosti/actuali elevi sau fosti/actuali instructori, de ce ai batut 6 luni de zile scolile? Erai in control? 

Fara adresa!: Un instructor moto trebuie in primul rand sa isi constientizeze elevii de factorii de risc nou aparuti in urma obtinerii permisului conducere pentru categoria in cauza, nu degeaba se cereau cel putin 5 ani vechime in categoria respectiva, pe langa alte cerinte, nu?Teoria se invata in/la cursurile de legislatie, nu? poligonul e la instructorului, traseul al politaiului, dar pana la proba de traseu cu politaiul, nu iese instructorul cu elevul in trafic? Cum are instructorul curaj sa iasa cu un elev in trafic daca nu il pune in poligon sa stapaneasca capra si sa puna roata unde vrea el? Si fara sa il testeze daca stie care e stanga si care e dreapta? Nu radeti, nu e de ras....

In alta ordine de idei, de la ce ne-am luat? de unde am pornit si unde s-a ajuns? Doar fiindca avem pareri / abordari diferite referitor la o situatie/fapt trebuie neaparat sa ajungem sa ne batem cu caramida sub burta precum ca unul se crede mai presus decat celalalt? Tipic romanesc, ne pricepem la toate, dar mai ales sa dam sfaturi de cum trebuie sa faca altii, niciodata de ce ar insemna sa incepem sa respectam o regula fara sa o punem in context favorabil/nefavorabil noua ... whatever...

Domnu' PI, nu o lua personal, doar am profitat de ce ai scris, nu am absolut nimic sa iti reprosez, si nu, nu sunt deloc sarcastic....:nono:

:cheers:

Sper ca actorul principal din filmul dezbatut sa nu fi incasat chiar toate sanctiunile cumulat...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...