Sari la conținut

CFMOTO 700MT 2025 ->


Postări Recomandate

Salutare,

Hai ca deschid eu topicul. Am achizitionat jucaria prin programul Rabla 2025. Vin dupa o pauza de aproape 4 ani datorate unei fracturi de glezna si a unei operatii pentru un  diagnostic oncologic. Este prima moto noua si am facut doar 10km (lipsa numere), deci foarte multe impresii nu pot sa impart. Ultima motocicleta a fost o Aprilia Pegaso pe carburatie, deci diferentele sunt enorme. Exista o comunitate pe Fb si din ce se pare sunt ceva utilizatori in Romania (ocazie cu care ii asteptam cu informatii si pe topicul acesta). 

Am achizitionat si ceva accesorii ce urmeaza a fi instalate: parbriz inalt, protectie radiator, cutie spate, etc.

 

WhatsApp Image 2025-12-08 at 10.09.01 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-12-08 at 10.09.01.jpeg

WhatsApp Image 2025-12-08 at 10.09.01 (2).jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, arata bine,

Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica

Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! Zici ca-i Aprilia Tuareg din fata 😁.

 

Ma mir ce ieftina a fost, de fapt ma mir ce reusesc sa ofere chinezii in banii astia (suspensii ajustabile, TFT).  "Pe vremea mea" dadeai 6.5k-7k Euro pe un BMW F700GS second-hand si nu aveai atatea dotari, iar unele componente lasau mult de dorit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.12.2025 la 22:37, sprike a spus:

Salut, arata bine,

Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica

Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.

Așa procedezi și tu? E din experiența proprie, cred eu...

 

Ovidiu, să fie într-un ceas bun, să o întreții cum trebuie și să te plimbe pe unde vrei, fără probleme!

Cât despre preț, no comment, bani de concedii pe 2 ani, mi se pare ieftină, tot ce sper e să fie și fiabilă (la mine in județ sunt câteva cfmoto, dar n-am avut ocazia să discut cu cineva care are moto măcar de 30-40k km).

Spor la plimbări!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.12.2025 la 22:37, sprike a spus:

Salut, arata bine,

Trebuie forja calumea fara mila, cu schimbul aferent de consumabile, care ce este detaliat in cartea tehnica

Va arata mai calumea dupa o patina in timp, de la noroi, tot felul de proiectile in mers, sgarieturi..... etc.

Sanatoasa optica poti sa ai...

 

 

La 11.12.2025 la 7:54, Ovidiu M a spus:

Multumesc tuturor. Un update: pretul a fost 4600 E + tichetul Rabla.

Sa o forjezi dar cu placere-cum se spunea mai sus, dar mai cu mila, asa. :)

Dar mai ales, sa o feresti de sgarieturi.

Editat de Keyser Söze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! 

Am avut si eu doua Pegaso-uri unul pe carburatie si altul pe injectie.

 

700MT cred ca e mai spre touring si drum prost de Dacie sa zicem.

Impresionant nivelul de dotari pt CF Moto 700 MT nou la pret de junghi SH, jos palaria.

 

Pe 700MT nu am mers, am mers doar pe 800MT black edition si mi-a parut grea, pt gustul meu, eu nefiind un firav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Greutatea nu este punctul ei forte, intr-adevar, Are 241 kg. A fost la un moment dat un red flag pentru mine. Dar na... a aparut oportunitatea rabla, bugetul a fost limitat, faptul ca in banii astia nu poti lua moto mai usoara m-a facut sa accept compromisul (nici o moto nu e perfecta). Compenseaza cu saua extrem de joasa (800mm). Manevrele pe loc sunt greoaie din vauza greutatii, dar macar ai un control foarte bun datorita seii joase. In mers in schimb, este bicicleta. Mai merg din cand in cand cu un R1200 GS si 700MT mi se pare mai agila la viteze mici.

 

Ce am mai observat pe la moto:

-Motorul este 99% motorul de Kawasaky Versys650/ Ninja 650. Sunetul este iarasi foarte asemenator. Cutia de viteze nu este aceeasi (are rapoartele mai scurte), dar este precisa, schimba bine si gasesti N-ul foarte usor.

-Sistemul de franare este brand-uit CFMOTO, dar in realitate este 99% sistem JJuan (Brembo de buget). Are etriere radiale

-Furca si amortizotul spate sunt KYB

-ECU, ABS-ul si sistemul TC sunt Bosch (Made in China)

-Anvelopele sunt CST (tubeless)

-bascula spate este de aluminiu

-calitatea fabricatiei este neasteptat de buna. Partea de cablaje arata ordonat si bine facuta. 

-aplicatia mobila are perioada de proba de 1 an. Probabil dupa este contra cost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...