Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma uitam zilele astea la un Cbr 600 F4i putin lovit si as vrea sa stiu: 1. Este vreo problema la RAR daca e cu carenele zgariate-crapate? 2.Ce probleme apar la modelul din 2002 sau in general?La ce trebuie sa fii atent cand o verifici?

1.Da, o sa ai probleme la rar.

2.Electrica+intinzator distributie (intre 5000-6000 ture se aude un zgomot ciudat). Bine nu e o problema mare asta, e intalnita la multe modele.

Beleste ochii bine la furca, cadru, motor, cutie viteze. Astea sa fie in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum depinde cum te descurci la rar..si eu am luat-o cu codita crapata in cateva locuri,dar m-am inteles cu omul si a omis treaba aia,iar dupa rar am reparat-o...cat despre treaba cu zgomotul ciudat intre 5000-6000 de ture nu cred ca ar fi o problema,la cele mai multe face asa,inclusiv a mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am picat cu blonda din dotare, si am spart capacul la alternator, nu s-au desprins bucati din el, este numai fisurat?

** cum remediez si eu problema? se poate suda ? cineva mi-a recomandat un sudor in argon , nu stiu ce sa zic va rog pe voi sa imi dati un sfat

si inca o intrebare, la montatul unei noi garnituri sa o ajut cu putin gasket sau merge si fara?

 

multam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca sa iti permita sudura capacul , nu stiu exact cat de gros e peretele la capacu de f4i dar in general in functie de grosime si de compozitia materialului se poate intampla sa il gaureasca ... parerea mea ar fi ca mai bine sa cauti unu second in stare buna decat sudat , ar trebuii sa gasesti relativ usor ca e un model des intalnit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca sa iti permita sudura capacul , nu stiu exact cat de gros e peretele la capacu de f4i dar in general in functie de grosime si de compozitia materialului se poate intampla sa il gaureasca ... parerea mea ar fi ca mai bine sa cauti unu second in stare buna decat sudat , ar trebuii sa gasesti relativ usor ca e un model des intalnit .

ca sa iau un capac care vine prin curier :glare: , mi-am luat teapa cu un cauciuc si mi-a venit ingaurit.. asa ca nu stiu ce sa zic, nu sti ce iti vine! si in general capacele de alternator/ambreiaj se dau primele ca astea se sparg la cazaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tng mersi pentru poza :D

 

Pinionul din fata are 15 dinti si spatele 45 iar lantu meu tot 112 zale are si arata bine nu e uzat inegal dar mi se pare ca e cam intins. De asta am intrebat cate zale are ca pe net am mai vazut si cu 110 zale, al meu probabil o sa trebuiasca schimbat prin vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai verificat-o pe stander sau cu tine pe motocicleta?

Pune-o pe cricul central, invarte de roata spate si vezi in ce zona ce cel mai tensionat. Da-o jos de pe cricul central cu grija ca roata spate sa ramana in aceeasi pozitie. Suie-te pe motocicleta si verifica lantul. Daca ai jocul necesar e reglat bine. Trage de lant in spre inapoi de la foia spate. Daca are joc mare, trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cricul central am verificat lantul dar nu am incercat sa trag de el sa vad daca iese o sa incerc sa vad si probabil ii fac si o poza. In timpu mersului nu se aude urat sau ceva suspect, merg des cu pasager dar viteza cu care merg de obicei e de 30-40 Km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Vand stop LED cu semnalizari integrate, pentru CBR600RR 2003 2004 2005 2006

Pretul este de 80 lei, produsul fiind NOU

 

 

Poze pot fi vazute aici: /index.php?/topic/688420-stop-led-fumuriu-cbr600rr-2003-2006-cu-semnalizari-integrate/

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt cele doua modele unul langa altul si poti sa vezi diferentele exterioare

 

www.tngperformance.ro/BikeView.aspx?BrandID=1&BikeID=145

Multumesc mult.

In afara de sea care mi se pare mai comoda si pt pasager si pt pilot la F4i, diferenta notabila ce am descoperit-o e ca F4i are

"electronic fuel injection", iar F4i Sport are "Programmed Fuel Injection (PGM-FI)"

Aveti idee cum se simte sau daca sunt diferente notabile la accelerare sau la consum una fata de cealalta? De fapt diferente mari nu prea cred sa fie.

Va multumesc inca o data si va doresc plimbari frumoase :transport-040:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o denumire de marketing...sistemul de injectie este la fel.

Cat despre cum te simti tu pe fiecare....nu cred ca ambele moto/teste au fost identice la:

reglaj injectie

filtru aer

setari suspensii

anvelope

presiuni

temperatura

etc etc

sa poti spune ca una este intr-un fel si alta altfel.

Cu respect TNG!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...