Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Prieteni CBR-isti, am o dilema si sper sa gasesc un raspuns aici.

 

Ma dau pe 600f4i de 4 ani, il folosesc mai mult la drumuri lungi, 300-500 km pr tura. impreuna cu pasager in mai toate cazurile. Acum singura problema care o am cu motorul acesta este saua si la fel si pasagerul. trebuie sa ne oprim cam la o ora fiindca jena devine cam enervanta. Ma gandeam ca inainte sa trec la un sport touring mai confortabil, sa schimb seile sa le dau la modificat in Ploiesti sa vad cum este, si sper ca o sa fie o imbunatarire majora. Acum intrebarea mea este, se simte diferenta intre o sa normala si una custom calumea sau nu este o diferenta chiar atat de considerabila? Sa stiu sa nu mai pierd timp si bani. Imi place motorul asta super mult fiind un all-rounder excelent. M-am dat si pe alte vitezane/choppere/touringuri, dar asta mi se pare cea mai ok pentru stilul meu de mers, chiar nu as vrea sa o schimb.

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refa-i seile pentru comfort sporit si nu vei mai avea treaba.

Poti argumenta, te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Acum doi ani le am retapitat si eu la un baiat din Tm care era foarte activ si aici...rezultatul era de nota 10. Omul le facea fix cum ii cereai. Modifica, umplea cu spuma,diverse materiale, cusaturi,chestii,chestii. Nu ii cunosc pe cei din Ploiesti sau de unde ziceai. Baiatul de care zic eu...nu se mai ocupa.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 14:28

Despre motodan este vorba. Ai topicul, vezi ce ti place.

/index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/page-19?hl=motodan&do=findComment&comment=3460295

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut! Maine vreau sa vad motorul asta: https://www.olx.ro/oferta/honda-cbr600f-f4i-2002-ID90vAp.html#03203c1c1b

La o prima vedere de anunt, cum vi se pare? O sa merg sa il vad cu instructorul.

 

Am unul intr-o stare mai buna, si fara km dati inapoi :) ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!

 

O mare rugaminte la voi colegi, pentru o Honda CBR 600F2 din 1991 care sunt valorile de fabrica minim si maxim admise pentru compresie (si aici nu vorbim de raport de compresie ci efectiv de cati bari pe cilindru scoate)? Am cautat in manualul de service doar ca n-am gasit nimic.

Bazandu-ma pe cunostintele mele generale as zice ca un min 12 si un maxim 15.5 bari.

 

Poate ma lamuriti cu niste date concrete.

 

Stima,

ZAR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am manualul de reparatie.... am cautat si nu am gasit nimic....

 

ieri am masurat compresia si a fost asa

C1-> 8.4

C2 ->8

C3 ->8

C4 ->7.5

 

Se pare ca ai nevoie de o segmentare si de o servisare de chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de urmatoarele piese pt un f4i din 2003:
radiator
capac alternator
semighidon stang
carena frontala
far

amortizor ghidon

 

Daca stiti unde sa ma trimiteti, lasati de veste aici :)

 

:cheers:

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc sa achizitionez acest kit.

http://www.ebay.com/itm/Fairing-Plastic-Bolt-Screw-Tank-Cover-For-HONDA-CBR600F4i-04-07-2004-2007-30/302215837562?_trksid=p2485497.m4902.l9144

 

A mai facut cineva de pe aici astfel de comenzi?

Au fost probleme la potrivirea reperelor? Materialul e ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Doresc cateva pareri legate de sunetul motorului. Am tot vazut topicuri pe tema distributiei si am o teama. Stiu ca nu se repara pe forum, insa eu nu aud sunet metalic. Am intrebat o persoana si mi-a zis sa nu imi fac probleme dar totusi, vreau mai multe pareri. Voua cum vi se pare?

 

Multumesc!

Editat de DrLexic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint proaspatul posesor al unei batrinici din 1994, Honda CBR F2, am adus-o pina acasa de la o distanta de 75 km, ca sa fiu sincer n-am prea fost foarte incintat de achizitie, dupa ce am facut foarte multi KM pe MZ ETZ 250, Honda mi s-a parut f puternica, dar dupa ce am facut ceva drumuri ne-am imprietenit un pic mai bine. Am citit de pe forum foarte multe despre acest model de motor si avind in vedere ca nu e noua am ceva nelamuriri la care sper ca voi gasii raspuns aici.

Probleme:

-telescoapele fata trebuie servisate pentru ca sint scurgeri de ulei, si nu vreau sa ajunga pe discul de frina, intrebarea e ce fel de simeringuri sa cumpar?

-la roata spate exista un mic joc, la drum nu se simte dar la iarna vreau sa schimb rulmentii rotii spate, intrebarea e daca este neaparat sa schimb cu setul de rulmenti care se vind pe net sau pot monta rulmenti de calitate (SKF, FAG) de la magazinele de rulmenti?

-la pornire si pina se incazeste motorul se aude lantul de distribitie (banuiesc) dupa ce se incalzeste motorul sunetul dispare complet, fostul proprietar mia zis ca a fost la service si i s-a zis ca ar fi intinzatorul lantului de distributie doar dupa ce se amoreseaza (deci defect) intrebarea e daca e sa ma ingrijoreze sunetul sau trebuie sa schimb intinzatorul sau si lantul? sau ar mai fi varianta intinzator mecanic?

Intentionez ca toate lucrarile sa le fac eu, un surub stiu sa string, o distributie de masina stiu sa trag la punct, la ce am scris mai sus ar fi ceva sa ma surprinda? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Monteaza semeringuri mai de doamne ajuta, nu primele care ti cad in mana. Pune i noi si pe cei de ulei si pe cei de praf. La fel si uleiul, pune ceva bun, nu dau nume. Referitor la rulmenti, poti pune fara griji skf. Vezi si rulmentii fata, dar numai dupa ce demontezi roata sau etrierii. Hondele sufera la distributii. Poate ai nevoie si de o patina, un lant...nu doar de intinzator. Verifica in amanunt mai toti rulmentii, e un motor vechi, nesigur la ora actuala si abia cumparat. Bafta.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Stiu ca a cam trecut vremea peste ea, dar la mine isi traieste a doua tinerete:

 

jkit8k.jpg

 

Am schimbat simeringuri furca, ulei furca, rulment roata spate, am curatat si uns lantul si am lipit o prindere la carena, ca sa pot face aceste lucrari a trebuit sa confectionez un stander spate pentru ca motorul nu are cric central.

 

339smeu.jpg

 

La lantul de distributie nu am umblat, am observat ca daca las motorul la relanti aproximativ 1 minut inainte sa opresc motorul, nu se mai aude nici la rece, asa ca am decis sa mai astept si sa vad ce se intimpla pe viitor.

In viitorul apropiat as vrea sa ii montez toba originala (nu stiu ce hram poarta toba de pe motor) dar nu se potriveste, deci am nevoie de acea parte de galerie in care intra toba originala.

A-r mai trebuii curatate si sincronizate carburatoarele, desii motorul porneste bine si la -1 grad, dar as vrea sa fiu impacat ca am facut tot ce trebuie la motor, am citit pe undeva pe forum ca cineva a confectionat un dispozitiv de sincronizat carburatoare modificind manometrele de la ceva tensiometre de tip vechi, ar functiona asa ceva?

Am casca Grex R1 care ma terorizeaza de la 90km/h in sus cu zgomotul, o alta casca low sau midl cost in care sa nu intre atita aer si sa nu fie atit zgomotoasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...