Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Avand 2 carburatoare,nu unul,nu prea e indicat sa accelerezi odata la rece(fara motorul pornit!),caci risti sa-l ineci!Eu asta am patit,si asa tragand acceleratia la rece si tragand socul pana la capat.S-a (cuvant urat) bujia cu benzina si pa pornire!

Uite ca la asta nu m-am gandit. Totusi eu nu l-am inecat niciodata, probabil din cauza ca nu trageam socul la max. Mai intelesesem o chestie (de la cei cu Africa Twin cred): Dai manetuta de soc la mai mult de 3/4 din cursa, aproape de finalul cursei. Dupa care cu o mana stai pe ea, cu o mana pe butonul de pornire. Invarti motorul si dai de soc in jos (il inchizi adica) si vezi unde o ia din loc imediat. Si ala ar fi punctul de pornire intotdeauna. Am incercat-o si cu un prieten si a mers faza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kreator :

 

- daca nu porneste imediat motorul nu da ca disperatul la demaror . Asa se distruge rulmentul de pornire si se descarca bateria

 

- dai imediat jos bujia si verifici daca da scanteie buna sau daca fura scanteie

 

( asta vara am patit in Italia acest lucru . Seara a mers perfect iar dimineata cand sa plec nu a vrut sa porneasca . Am incercat de 2 ori si daca am vazut ca nu vrea am lasat- o in pace si am dat jos bujia , care nu avea mai mult de 2 luni de utilizare . Cand am verificat scanteia , bujia o dadea aiurea , o fura cum se zice . Am inlocuit-o si motorul a pornit imediat . Daca dadeam in disperare la demaror ramaneam acolo , trebuia sa chem un mecanic sau sa o duc la atelier si cheltuiam multi bani degeaba )

- am remarcat ca bujiile NGK nu mai sunt de calitate buna , noi fiind pot sa fure scanteie

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vesti bune! azi dimineatza am incercat cele de mai sus.

 

1. Am tras socul la 1/2 -> a pornit la sfert, a stat 2 secunde si a murit pentru ca turatia era pe la 1500\

2. Am mai incercat o data dar a facut la fel.

3. am tras socul la 3/4 -> a pornit si pornit a ramas :D

 

Multumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e greu de inlocuit, trebuie doar facut un suport ca sa il tina pe pozitie si un arculet ceva mai tare, cum au alte moto, care sa se agate de pedala si sa activeze intrerupatorul cand apesi frana. Eventual chiar si din sarma groasa ar merge, agatat de...suportul scaritei spate cred? (nu mai tin minte exact cum arata zona unde e pompa, cu firele de la intrerupator)

 

PS: cauta pe google, am impresia ca si la F650 era chestia asta si vazusem undeva o poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrerupatorul e in pompa de frana spate si functioneaza pe baza de presiune,din cate stiu eu.Si la mine face figuri,dar daca apas frana mai energic,merge.

Exact, dar tot auzeam (inclusiv de la fostul proprietar al pegaso-ului care l-am avut) ca cedeaza usor. Si la F650 la fel... si deasta m-am interesat si eu sa vad o solutie mai simpla sau mai ...ieftina? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai reusesc sa gasesc acum...am tot cautat, dar nu dau peste nimic. Oricum, era simpla treaba.

 

Dar si mai simpla (fara improvizatie) e treaba cu piesa originala, care arata asa: POZA Am tot auzit ca merge si de pe rs50, insa NU am testat, e doar o banuiala, care o confirma dealerul Aprilia, dupa codul piesei.

 

PS: mi se pare mie, sau stopul spate de ducati monster seamana cu cel de aprilia? Poza aici.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manul zice asa:

Verifica nivelul in pahar. Ar trb sa fie 14.6mm.

Cuiul de dozaj are 5 pozitii. Clema ar trebuii sa fie pe pozitia 3 de mijloc.(astea te ajuta peste 3000 de ture)

Suruburile pt reglarea amestecului de aer zice cartea sa fie desfacute doar 2 ture. (Te ajuta pana in 3000de ture).

 

Eu merg pe pozitia 5 cea mai de sus la cuiele de dozaj si 3.5 ture la suruburile se aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de hint-uri. Din ce vad pe bujie am amestecul prea bogat. Sunt curios cum trebuie modificate cuiul de dozaj, surubul de amestec si nivelul pentru a scadea cantitatea de benzina.

 

PS Cum se verifica nivelul din pahar?

PPS Consumul meu e 8l in oras si 6.5l pe autostrada(140-160 constant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, si bine v-am gasit

 

proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991.

am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata

 

 

problemele nu au fost grave.

- conul ambielajului de pe partea volantei de aprindere varza, lipsa pana, filet distrus

- rulmentii ambielaj gata

- curea distributie gata

- simeringurile gata

- dupa reconditionare consum imens undeva la 15%

 

 

mare lucru nu mai am de facut trebuie sa montez carenele, sa cumpar un cauciuc spate, sa fac un suport de baterie pentru ca bateria ce o am este mai mare.

 

dupa toate astea sant multumit de achizitie.

 

sa auzim de bine

post-70139-0-87404800-1349690294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, si bine v-am gasit

 

proaspat posesor de vechitura. aprilia pegaso 600 din 1991.

am luat-o la bani putini stricata dar inmatriculata

 

 

Vechitura aia are un super motor (bineinteles daca e ingrijit cum trebuie). In SUA motocicletele enduro ATK au fost echipate cu acest grup de forta cu mare succes . Sa fie cu noroc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...