Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut! am o aprilia pegaso 650 din 2002 si am o problema electrica ce imi cam da batai de cap....personal nu ma pricep deloc la partea electrica deci am nevoie de ajutorul vostru cu ceva sfaturi. Problema ar fi ca raman fara baterie in timp ce merg cu ea...nu se opreste in mers dar daca rulez aprox o ora, ma opresc apoi incerc sa o pornesc nu mai am baterie...din cate am intele releul incarca normal (verificat la un mecanic). am obs k daca aprind far sau alti consumatori in timp ce merg, imi slabeste intensitatea celorlalte beculete indicatoare( N , etc). Stie cineva care ar putea fi cauza?? Multumesc anticipat!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ El Zorab

Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia.

La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ El Zorab

Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia.

La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers.

Mi s-a intamplat si chestia de care spui tu...o sa iti urmez sfatul sa vad dak e ok!!! Ms mult!! O sa te anunt cand reusesc sa o fac!!! Ms!!! App. cat te.a costat o punte de diode noua...se gaseste in magazinele cu specific??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!am si eu o mica problema la mobra.pornire foarte grea.bujie schimbata,filtru de aer, trag socul maxim si nu vrea sa porneasca decat ff greu...aproape omor bateria...de ce oare?precizez ca o pornesc cam odata la o saptamana iar atunci cand o opresc inchid in prealabil robinetul de benzina si astept pana se opreste singura.oare la pornire ar trebui sa nu mai trag socul de tot?in rest dupa ce cu chiu cu vai o pornesc merge foarte bine...nu mai inteleg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a intamplat si chestia de care spui tu...o sa iti urmez sfatul sa vad dak e ok!!! Ms mult!! O sa te anunt cand reusesc sa o fac!!! Ms!!! App. cat te.a costat o punte de diode noua...se gaseste in magazinele cu specific??

Salut,

da, remu1 are dreptate cu denumirea. Regulator de tensiune trebuie sa fie. Pe google, cautand regulator de tensiune aprilia pegaso, la imagini, apare exact piesa despre care iti poveesteam.

a costat destul de mult (~80E?!) pentru ca a fost cumparata noua; nu mai stiu exact cat pentru ca s-a intamplat demult (2006?!). Second hand, gasesti mai ieftin, insa neaparat probeaza inainte cu una de test sa te asiguri ca aceasta este cauza.

http://www.okazii.ro/recomandate/electrica-auto/relee/vand-releu-regulator-incarcare-bmw-f650-aprilia-pegaso-a118268180

 

salutare!am si eu o mica problema la mobra.pornire foarte grea.bujie schimbata,filtru de aer, trag socul maxim si nu vrea sa porneasca decat ff greu...aproape omor bateria...de ce oare?precizez ca o pornesc cam odata la o saptamana iar atunci cand o opresc inchid in prealabil robinetul de benzina si astept pana se opreste singura.oare la pornire ar trebui sa nu mai trag socul de tot?in rest dupa ce cu chiu cu vai o pornesc merge foarte bine...nu mai inteleg...

@ iordan: pe langa ce spune cristiansrt, mai poti incerca si ceea ce fac si eu cand o las nepornita vreme mai lunga ( >1 luna) si ma chinuiam sa o pornesc. Ca sa nu scurtez din viata electromotorului si a bateriei dau jos saua, scot filtrul de aer afara, bag acolo mana cu o siringa normala cu ac in care am benzina si improsc benzina din siringa direct in carburator. De cele mai multe ori porneste imediat. Poti incerca si tu si daca vezi ca vrea sa porneasca, inseamna ca bujia, scanteia, motorul este ok iar problema este undeva la alimentarea cu benzina.

Editat de manasilviu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sau schimb Aprilia Pegaso Cube 1997, are manere incalzite, xenon, alarma, cric central, patru anvelope bune de schimb, suporti pentru sidecase, pret 1400E, tel: 0722661428 Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ El Zorab

Salut, am patit si eu odata asa ceva. Am schimbat puntea de diode si a fost totul ca inainte. Puntea de diode este chestia aceea ca un cooler de CPU pe care o poti observa sub sa, langa sigurante. Sfatul meu: incearca cu una imprumutata, vezi daca se remediaza situatia.

La mine simptomele erau urmatoare: in timp ce mergeam, lumina farului si a bordului paleau tot mai tare iar motorul mai murea uneori in mers.

cum spuneam din cate l.am verificat cu nu stiu ce aparat la un mecanic si mi s-a spus k releul incarca bine undeva pe la 14 V dak imi aduc bine aminte.....dar se pare k se pricepea atat de bine incat nici el nu si.a dat seama ce are de fapt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! am o aprilia pegaso 650 din 2002 si am o problema electrica ce imi cam da batai de cap....personal nu ma pricep deloc la partea electrica deci am nevoie de ajutorul vostru cu ceva sfaturi. Problema ar fi ca raman fara baterie in timp ce merg cu ea...nu se opreste in mers dar daca rulez aprox o ora, ma opresc apoi incerc sa o pornesc nu mai am baterie...din cate am intele releul incarca normal (verificat la un mecanic). am obs k daca aprind far sau alti consumatori in timp ce merg, imi slabeste intensitatea celorlalte beculete indicatoare( N , etc). Stie cineva care ar putea fi cauza?? Multumesc anticipat!!!

Salut,

Este posibil sa ai un fir care face contact cu cadru.

Uita-te sub sa ,in partea din spate, unde ai cateva mufe foate apropiate de cadru (pe partea dreapta, daca nu ma insel) .

Eu am gasit conductorii arsi si faceau contact cu cadrul.

 

ps. am avut Pegaso tot din 2002

 

Spor,

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

Este posibil sa ai un fir care face contact cu cadru.

Uita-te sub sa ,in partea din spate, unde ai cateva mufe foate apropiate de cadru (pe partea dreapta, daca nu ma insel) .

Eu am gasit conductorii arsi si faceau contact cu cadrul.

 

ps. am avut Pegaso tot din 2002

 

Spor,

o sa verific......multumesc!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VAND APRILIA PEGASO CUBE 1997, CU ALARMA, MANERE INCALZITE, XENOANE, SUPORTI LATERALI, TOPCASE, CRIC CENTRAL, PRET 1400 E, SAU SCHIMB CU SPORT TURING, DAN, TEL: 0722661428, 0733415472, BUCURESTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare care s-ar putea sa vi se para tampita, dar o sa risc totusi.

Este posibil sa se evapore benzina din rezervor/ carburatoare? Daca da, cam cat de mult se evapora? In carburatoare se afla mereu benzina, iar daca se evapora curge alta benzina din rezervor, astfel incat carburatoarelke sa aiba benzina in permanenta? Sa inchid benzina? (am vazut ca nu prea recomandati) - eu merg cu motorul macar o data pe saptamana.

 

Eu am luat motocilceta din decembrie (cam 4 luni) si a stat in garaj.

Inca de cand am luat-o, am inceput sa simt in garaj miros de benzina, insa am zis ca e normal, probabil.

 

Am facut doar cateva drumuri (cam 100 km in total) si mi s-a terminat benzina, ceea ce inseamna un consum mult mai mare decat ma gandeam eu, decat am citit aici si decat spunea fostul proprietar (in jur de 7%).

Este adevarat ca am si pornit-o cam o data la 2 saptamani, dar tot pare consumul mare.

Nu am observat sa fi curs pe undeva, asa ca ma gandesc ca e totusi ceva in neregula.

 

Plus ca mi s-a terminat benzina acum doua saptamani, am comutat pe rezerva si, fara sa mai fac niciun drum cu rezerva, sambata nu a pornit pana nu i-am bagat iar benzina.

 

V-ati confruntat cu situatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica robinetul de benzina sa nu fie umed(adica sa transpire benzina).Verifica daca furtunul de la robinet la carburatoare nu e copt si pierde pe undeva.Verifica daca carburatoarele inchid(cuiele pontou),caci daca nu inchid,iti curge benzina pe furtunul de "prea plin"!Verifica daca corpul carburatoarelor nu are vreo crapatura,ele sunt din aliaj si crapa destul de usor(am vazut unul crapat si avea aceeasi simptoma ca al tau,se umezea discret si mirosea benzina).Eventual uita-te si la membrane daca nu-s coapte si crapate,in partea de sus a carburatoarelor,sub capacele negre de deasupra.Acele capace negre s-ar putea sa se fi destrans,caci monopistoanele au trepidatii destul de mari(eu verificam si strangeam suruburile de pe Aprilica,odata pe an,primavara).Daca ai si filtru de benzina montat suplimentar pe furtunul de alimentare,vezi sa nu fie crapat sau nestrans corespunzator.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare care s-ar putea sa vi se para tampita, dar o sa risc totusi.

Este posibil sa se evapore benzina din rezervor/ carburatoare? Daca da, cam cat de mult se evapora? In carburatoare se afla mereu benzina, iar daca se evapora curge alta benzina din rezervor, astfel incat carburatoarelke sa aiba benzina in permanenta? Sa inchid benzina? (am vazut ca nu prea recomandati) - eu merg cu motorul macar o data pe saptamana.

 

Eu am luat motocilceta din decembrie (cam 4 luni) si a stat in garaj.

Inca de cand am luat-o, am inceput sa simt in garaj miros de benzina, insa am zis ca e normal, probabil.

 

Am facut doar cateva drumuri (cam 100 km in total) si mi s-a terminat benzina, ceea ce inseamna un consum mult mai mare decat ma gandeam eu, decat am citit aici si decat spunea fostul proprietar (in jur de 7%).

Este adevarat ca am si pornit-o cam o data la 2 saptamani, dar tot pare consumul mare.

Nu am observat sa fi curs pe undeva, asa ca ma gandesc ca e totusi ceva in neregula.

 

Plus ca mi s-a terminat benzina acum doua saptamani, am comutat pe rezerva si, fara sa mai fac niciun drum cu rezerva, sambata nu a pornit pana nu i-am bagat iar benzina.

 

V-ati confruntat cu situatia asta?

In plus verifica suruburile de aripa care se prind de rezervor. Daca nu sunt montate in ordinea "originala" in funcite de dimensiuni ae posibil ca unul dintre ele sa-ti fi strapuns rezervorul. Asa am patit eu si a trebuit sa il schimb.

Sper sa nu fie asta , Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus verifica suruburile de aripa care se prind de rezervor. Daca nu sunt montate in ordinea "originala" in funcite de dimensiuni ae posibil ca unul dintre ele sa-ti fi strapuns rezervorul. Asa am patit eu si a trebuit sa il schimb.

Sper sa nu fie asta , Bafta

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare care s-ar putea sa vi se para tampita, dar o sa risc totusi.

Este posibil sa se evapore benzina din rezervor/ carburatoare? Daca da, cam cat de mult se evapora? In carburatoare se afla mereu benzina, iar daca se evapora curge alta benzina din rezervor, astfel incat carburatoarelke sa aiba benzina in permanenta? Sa inchid benzina? (am vazut ca nu prea recomandati) - eu merg cu motorul macar o data pe saptamana.

 

Eu am luat motocilceta din decembrie (cam 4 luni) si a stat in garaj.

Inca de cand am luat-o, am inceput sa simt in garaj miros de benzina, insa am zis ca e normal, probabil.

 

Am facut doar cateva drumuri (cam 100 km in total) si mi s-a terminat benzina, ceea ce inseamna un consum mult mai mare decat ma gandeam eu, decat am citit aici si decat spunea fostul proprietar (in jur de 7%).

Este adevarat ca am si pornit-o cam o data la 2 saptamani, dar tot pare consumul mare.

Nu am observat sa fi curs pe undeva, asa ca ma gandesc ca e totusi ceva in neregula.

 

Plus ca mi s-a terminat benzina acum doua saptamani, am comutat pe rezerva si, fara sa mai fac niciun drum cu rezerva, sambata nu a pornit pana nu i-am bagat iar benzina.

 

V-ati confruntat cu situatia asta?

 

 

Am citit problema ta si raspunsurile baietilor de pe forum.

Daca tu nu ai umblat , mecanic , vorbind la motocicleta, si daca nu cumva ai scapat-o pe jos, nici una din probleme de mai sus nu se iau in considerare.

Iti zic eu care e problema CRED, mergi cu socul tras, nu trebuie sa fie la maxim, si daca e tras o leaca, consuma enorm, eu am patit asta cand am mers cu ea odata, la fel nu imi venea sa cred ce consum de 10% scoteam. Sau poate ca, comanda de la soc, nu mai functioneaza corespunzator.

In principiu din ce si cum stiu eu motocicleta, socul ar putea fi singura problema.

Pe unde te-ai mai plimbat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit problema ta si raspunsurile baietilor de pe forum.

Daca tu nu ai umblat , mecanic , vorbind la motocicleta, si daca nu cumva ai scapat-o pe jos, nici una din probleme de mai sus nu se iau in considerare.

Iti zic eu care e problema CRED, mergi cu socul tras, nu trebuie sa fie la maxim, si daca e tras o leaca, consuma enorm, eu am patit asta cand am mers cu ea odata, la fel nu imi venea sa cred ce consum de 10% scoteam. Sau poate ca, comanda de la soc, nu mai functioneaza corespunzator.

In principiu din ce si cum stiu eu motocicleta, socul ar putea fi singura problema.

Pe unde te-ai mai plimbat?

 

Am incercat sa fiu destul de atent la soc, insa nu exclud posibilitatea de a fi cum zici tu. Acum i-am facut plinul. Am verificat o parte din cele de mai sus si totul pare in regula. In weekend incerc sa le verific si pe restul (cred ca o sa schimb furtunul ala care iese din rezervor - nu prea imi inspira incredere). Nu, nu a fost data pe jos... :)) Ti-am zis de atunci ca am in plan sa nu cad niciodata... si cum as putea? Mi-e asa de draga... :) Nu am mers decat in oras - Nu imi place mersul la munca cu ea -ora 8 a.m. si 6 p.m.. Nu are niciun farmec pe aglomeratia aia. Insa in weekend e super. Saptamana viitoare am in plan sa o scot la o plimbare prin Prahova - o zona de deal tare interesanta. Sper sa ne simtim bine amandoi. Si sa ne imprietenim mai mult - ea pare destul de prietenoasa.

 

Merci pentru sfaturi.

 

p.s. tu o tineai tot in garaj; e normal sa miroasa a benzina in garaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa fiu destul de atent la soc, insa nu exclud posibilitatea de a fi cum zici tu. Acum i-am facut plinul. Am verificat o parte din cele de mai sus si totul pare in regula. In weekend incerc sa le verific si pe restul (cred ca o sa schimb furtunul ala care iese din rezervor - nu prea imi inspira incredere). Nu, nu a fost data pe jos... :)) Ti-am zis de atunci ca am in plan sa nu cad niciodata... si cum as putea? Mi-e asa de draga... :) Nu am mers decat in oras - Nu imi place mersul la munca cu ea -ora 8 a.m. si 6 p.m.. Nu are niciun farmec pe aglomeratia aia. Insa in weekend e super. Saptamana viitoare am in plan sa o scot la o plimbare prin Prahova - o zona de deal tare interesanta. Sper sa ne simtim bine amandoi. Si sa ne imprietenim mai mult - ea pare destul de prietenoasa.

 

Merci pentru sfaturi.

 

p.s. tu o tineai tot in garaj; e normal sa miroasa a benzina in garaj?

 

 

Da mirosea a benzina in garaj si era de la ea. Cred ca e vb de motoarele pe carburatie, pt ca si cand aveam doar Husqvarna 450 smr in garaj pe langa BMW tot mirosea a benzina. Cand ma refer la scapat pe jos ma refer daca nu cumva ai scapat-o pe loc sau ai gasit-o pe jos in garaj.

Lasa furtunul ala in pace( defapt sunt mai multe ).

Eu acum vreo 2 ani cand nu aveam Huqvarna si BMW am gasit in garaj Husqvarna pe jos( Dumnezeu stie cum o fi cazut, nici acum nu imi dau seama cum a cazut ) si tot rezervorul scurs pe podea, sa vezi atunci ce miros de SEPHORA era in garaj.

Fiind pe carburatie , motocicleta este foarte sensibila la socuri sau zdruncinaturi, exemplu : cand mergeam cu ea la enduro si o tineam pe remorca, odata ajuns la destinatie imi lua 2-3 minute sa o pornesc, era innecata toata, din cauza zdruncinaturilor de pe drum, gropi etc etc. Bine eu o puneam pe remorca cu plinul facut, sa nu stau cu frica in san pe enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am tot citit pe aici cam ce probleme apar si ce trebuie facut cand scoatem mobra de la naftalina dar nu am vazut nimic spus despre lant! Consider ca e destul de important pe masura pretului (kit)... asa ca va intreb voi(cei cu experienta) :grinbandit: ce tretament aplicati lantului, inafara de sters cu motorina si alte improvizatii. Ma refer la spray uri, tratamente cu produse speciale. Intreb ca nu stiu ce sa aleg... Ulei de lant pt. strada sau enduro. Am observat in specificatii ca unele sunt mai lipicioase... altele tin mai bine la apa, mizerie...

 

si mai am o intrebare

La sfarsitul sezonului trecut, cand ma intorceam de la cabana Miorita, pe DN1 roata spate s-a infranat. Noroc ca am simtit la timp(oarecum) si nu am luat foc (cum am vazut la un prieten care are tot Pegaso din 2001) am oprit si am desfacut aerisirea de la etrier sa eliberez roata si sa-mi continui drumul. Acum cand sa schimb placutele si sa fac aerisirea am observat ca-mi curge lichid de frana pe la piston. speram ca ies la plimbare azi.... :baldy:

 

Unde pot gasi garnituri pentru etrier?

sau daca are cineva un etrier spate il rog sa imi lase un mesaj pe road_runner2090@yahoo.com sau PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Am tot citit pe aici cam ce probleme apar si ce trebuie facut cand scoatem mobra de la naftalina dar nu am vazut nimic spus despre lant! Consider ca e destul de important pe masura pretului (kit)... asa ca va intreb voi(cei cu experienta) :grinbandit: ce tretament aplicati lantului, inafara de sters cu motorina si alte improvizatii. Ma refer la spray uri, tratamente cu produse speciale. Intreb ca nu stiu ce sa aleg... Ulei de lant pt. strada sau enduro. Am observat in specificatii ca unele sunt mai lipicioase... altele tin mai bine la apa, mizerie...

 

si mai am o intrebare

La sfarsitul sezonului trecut, cand ma intorceam de la cabana Miorita, pe DN1 roata spate s-a infranat. Noroc ca am simtit la timp(oarecum) si nu am luat foc (cum am vazut la un prieten care are tot Pegaso din 2001) am oprit si am desfacut aerisirea de la etrier sa eliberez roata si sa-mi continui drumul. Acum cand sa schimb placutele si sa fac aerisirea am observat ca-mi curge lichid de frana pe la piston. speram ca ies la plimbare azi.... :baldy:

 

Unde pot gasi garnituri pentru etrier?

sau daca are cineva un etrier spate il rog sa imi lase un mesaj pe road_runner2090@yahoo.com sau PM.

am eu etrier spate.Ai pm

post-68258-0-62839000-1365592142_thumb.jpg

Editat de adyfikus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...