Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, o sa ma interesez mai intii daca se potrivesc piesele respective si apoi il contactez. Multumesc!

Mai astept si alte sfaturi/idei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, azi am primit... nu exagerez.... un RUXAC de piese de la bodyvl. Super om si foarte parolist, eu am comandat 2-3 piese si el mi-a umpult ruxacul!

 

In concluzie daca este cineva care are nevoie de:

- oglinda dreapta;

- far;

- semnale fata;

- stop;

- bord complet.

 

Nu costa nimic, doar veniti sa le luati, sau platiti transportul si dati un Acatist pentru BodyVL!!! :-)

 

Bogdaproste!

Editat de Florin_escu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul si bordul daca se poate le-as vrea eu. Sau macar una din astea doua. La Aprilica mea am farul crapat si ceasurle din bord merg anapoda. Bineinteles ca platesc transportul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe,cu ceea ce a facut, Bodyvl a intrat in istoria Pegaso.Eu deja am folosit din ranitza de la el termocupla,contactul de la ambreiaj si alte maruntzaie.Mobra si casca mea au primit prin bunavointa si munca lui Sorin Radu tuaregii din Dakar. Ce ma mai gudur ca un copil mic :)Patrick,poate nu ma uiti si pe mine cu discul de frana fata,daca mai e valabil. Multumesc.

» Post actualizat in 18 Jul 2014 08:20

Nea Ivane,bendix-ul de la Bodyvl se potrivesc fara probleme. Vezi ca piesele erau toate noi,de abia montate.Imi pare rau ca nu am avut bani sa le iau eu de rezerva.Diferente intre modelul 97-2000 si cel vechi de la GA,pana in 97 sunt la capacul exterior si pinioane. La modelul pe injectie,2000-2005,difera si volanta cu cititoare.

» Post actualizat in 18 Jul 2014 08:23

Ma refer la pinioanele de legatura dintre electromotor si fraiul de pe vibrochen.

post-74306-0-06492700-1405670752_thumb.jpg

post-74306-0-45953700-1405670831_thumb.jpg

post-74306-0-66108400-1405670923_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,Aprilistilor!

Am revenit ACASA,unde nu e ca nicaieri!

Incep sa invat mersul in carje,sa recapat abilitatea de a umbla si doar intr-un picior.Tremur tot la absolut orice efort minim fizic,deoarece 2 saptamani nu am mai facut nimic.Invat si pana sa ma sterg la fund!!!

 

BodyVL esti asa cum am simtit eu anul trecut,UN MARE OM!

 

Am sa revin cu detaliile tamponarii mele cainesti!!! :crack:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,Aprilistilor!

Am revenit ACASA,unde nu e ca nicaieri!

Incep sa invat mersul in carje,sa recapat abilitatea de a umbla si doar intr-un picior.Tremur tot la absolut orice efort minim fizic,deoarece 2 saptamani nu am mai facut nimic.Invat si pana sa ma sterg la fund!!!

 

BodyVL esti asa cum am simtit eu anul trecut,UN MARE OM!

 

Am sa revin cu detaliile tamponarii mele cainesti!!! :crack:

Bine ai revenit si sa ai parte de o recuperare rapida .Te inteleg perfect am avut si eu odata un picior rupt la ski si stiu cum e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor!

 

Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc.

Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi tuturor de urari!

Aveti poze mai jos cu "the crash site" si cu vita aia de caine ce m-a secerat.


» Post actualizat in 20 Jul 2014 16:48


Va salut domnilor!

 

Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc.

Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc.

Ai verificat filtrul de aer?E curat?

Apropos,sa stii ca acest tip de motor nu e la fel cu unul de speed sa-l duci in ture multe.Uita-te la turometru unde intra pe rosu!

post-41801-0-52203200-1405874733_thumb.jpg

post-41801-0-57557300-1405874758_thumb.jpg

post-41801-0-77814900-1405874767_thumb.jpg

post-41801-0-28261600-1405874799_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu, urat ce ai patit! Insanatosire grabnica!

 

Da, stiu ca nu e de viteza, de aia am luat-o, dar cam pe la 4000 incepi sa simti ca trage serios, iar la 6500 are cuplul maxim, de la 7500 intra pe rosu.

Filtrul e ok, la fel face si fara el.

Mersi tuturor de urari!

Aveti poze mai jos cu "the crash site" si cu vita aia de caine ce m-a secerat.


» Post actualizat in 20 Jul 2014 16:48


Ai verificat filtrul de aer?E curat?

Apropos,sa stii ca acest tip de motor nu e la fel cu unul de speed sa-l duci in ture multe.Uita-te la turometru unde intra pe rosu!

Editat de pan7h3ra18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleu Cristian, sadice rau pozele! Mai ales aia cu tine spalandu-te pe dinti. De ce ne pui sa ne uitam la asa ceva? :P :) Chiar si asa, iti doresc in continuare recuperare rapida, dar presupun ca sezonu asta s-a cam dus, nu? Sa-ti recomand niste seriale interesante? :)

 

Stopul de la Florin care-i de la bodvyl a ajuns la mine. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristiane,îmi aduci aminte de mine.

În 2007 am mers doua luni în cadru,apoi o luna în cârje,după care în baston la accidentul frontal cu un conservar câte a intrat cu 80 la ora pe contrasens.

» Post actualizat in 21 Jul 2014 04:00

Azi am mers și eu cu capra după doua săptămâni,din lipsa de bani.

Doamne,ce bina a fost!

Patrick,poate nu ma uiți și pe mine cu discul de frână.

Sa-mi dea și mie un Pm cine îmi promisese crick-ul lateral cu senzor,please. Nu mai am acves la calculator de câteva săptămâni, și mi-e greu de pe mobil sa caut în postările trecute. Mulțumesc anticipat.

O săptămână fructuoasa tuturor.

Cristiane,sănătate maxima îți doresc și multa răbdare!

» Post actualizat in 21 Jul 2014 04:10

Gata,am băut și cafeaua de dimineață cu amanta :D

post-74306-0-08855000-1405915769_thumb.jpg

post-74306-0-69616000-1405915793_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor!

 

Sunt proaspatul posesor al unei Aprilia Pegaso Cube 650, din 1998. In prima zi cand am luat-o am facut aprox. 50 km cu ea sa ma obisnuiesc. Chestia e ca in seara aceea a inceput sa dea rateuri la turatii > 5000 rot/min. Ok, am zis ca a luat un gunoi ceva in carburatoare, a doua zi le-am curatat si le-am reglat si a mers la fel de prost. De vreo 4 zile le-am tot schimbat reglajele, cand dupa carte, cand dupa forum-uri. N-am reusit sa o fac sa mearga mai bine, in nici un fel. Deja ma gandesc la o problema electrica/electronica. Am masurat traseul pipa bujie-masa si are in jur de 10,5 kohm. Am eliminat rezistenta din pipa, la fel face. Acum nu se tureaza mai mult de 4000. Nu-mi ramane decat CDI-ul, desi cred ca odata prajit, nu mai mergea deloc.

Aveti idee ce ar avea? Orice parere e binevenita! Va multumesc.

schimba si bujia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de urari tuturor inca odata!

Recuperare rapida Cristi.

N-ai fost "gazduit" cumva in salonul 15 de la Ortopedie Cluj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa lungi zbateri am reusit sa incheg un site.Stiu ca mai este mult pana va fi valabil insa este un inceput.Nu am piese deocamdata pentru ca nu am reusit sa economisesc indeajuns pentru achizitie.Cel putin momentan pot veni in sprijinul vostru cu doua lucruri:

 

1. in partea stanga sunt butoane active de unde va puteti achizitiona direct fara interventia mea , consumabilele de baza

2. daca aveti anunturi de publicat imi trimiteti poze , detalii , si date de contact pentru a va putea publica anunturile.Nu am reusit sa-l fac interactiv deocamdata...

 

adresa in semnatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...