remu1 Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Remu1, nu stiu ce sa zic, dar acolo langa toba, nu ii e mai cald? Mai ales cand mergi prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Am verificat azi bateria si releul. Bateria are 13.8 V iar releul incarca cu maxim 15V ; La relanti are cam 14.2 V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) https://www.facebook.com/video.php?v=4852368194133&fref=nf DEMENTIAL » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:12 Remu1, iti foarte multumesc, sau altfel spus Danke shon...nu rade, ca nu am facut germana la scoala.Il accept si vad ce fac din doua, macar sa mai prind si eu o luna-doua din sezon, calutul fiind singura cale rapida de transport la serviciu.Cu masina nu indraznesc decat in weekend.Revin, ca ma pregatesc de munca, mai am si sedinta inainte... se spune Danke ShoShon » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:17 Ok . Pentru ca releul regulator sa fie cat mai bine aerisit poate fi scos de sub sa si montat astfel : e foarte bine asa .Dac nu ma insel Suzuki dr 350 are pe dreapta. » Post actualizat in 10 Sep 2014 10:21Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. fluxul de aer exista , cu certitudine dar nu are puterea de racire ca impactul direct.cat despre chilotel , greutatea acestuia este nesemnificativa si de aceea a fost atras imediat,dar daca pui o manusa nuse va mai intampla asa ceva!Oricum daca" inginerul " l-a pus acolo stia si el aceasta problema , insa , asta nu inseamna ca a gasit cea mai buna solutie asa ca daca ea exista de ce sa n-o folosim ? Editat Septembrie 10, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Dragilor, am o problema cu mutarea releului de incarcare... am tot vazut ca aveti tendinta ba sa-l mutati, ba sa-i puneti un ventilator... parerea mea este ca se aeriseste foarte bine acolo si stiti de ce? Ei bine acolo este un curent de aer foarte puternic... de unde... DE LA SNORKEL, tot aerul tras de motor prin filtrul de aer trece fix pe deasupra releului si a CDI-ului. Evident este doar o teorie si sa va spun patanie. Am lasat niste acte pe undeva si aveam ramas un "chilotel" de documente gol in compartimentul de manusi, cum necum a ajuns la snorkel si cand dadeam sa accelerez murea motorul, cum o lasam la ralanti mergea perfect. Era chilotelul care-mi obtura admisia de aer, de aici concluzia ca avem flux de aer puternic si constant in zona releului. Am patit si eu cu o carpa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. Editat Septembrie 10, 2014 de mony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Fluxul de aer este mare. Este fix acelasi cu cel de pe evacuare... de la ambele tobe Asta daca facem abstractie de temperatura gazelor la evacuare (creste volumul gazului... si evident si fluxul). Cand au pus acolo releul regulator s-au gandit clar la fluxul de aer creat pe partea de admisie. Eu am preferat sa pun suplimentar un ventilator de 80 de calculator. cred ca gresesti , fluxul este flux iar cantitatea de aer e altceva .Fluxul = o cantitate de ceva emisa sau absorbita int-o unitate de timp si la o anumita viteza.Avand in vedere ca in piston se produce o explozie fluxul de gaz emis de tobe este altul decat fluxul de aer intrat in carburatoare.gazul ( aerul+carburant , alta presiune , alta densitate...etc) se comprima ca volum explodeaza si se evacueaza la alta viteza .DECI nu exista similitudine de flux si nici de cantitate. De viteza aerului care atinge releul de incarcare depinde recirea acestuia.Este exact ca la un radiatorde motor auto , astfel daca depindea numai de cantitatea de aer il monta in porbagaj si gata , insa nu e asa. Totusi , revenind la tema noastra inginerul (ii) stia(u)clar viteza si cantitatea de aer in zona de sub sa si a (u)considerat ca este suficient pentru mentinerea releului la o temperatura optina de functionare, l-a pus acolo si a rezolvat o problema estetica. INTREBARE: Daca esxista o solutie mai buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ai vorbit ca un om mare Releul meu a fost montat sub jugul infererior de la furca. Toate bune si frumoase pana mi-a iesit un fir din mufa, s-a defectat releul care nu avea mai mult de 2 ani, marca Electrex, apoi s-a dus bateria, care a fortat rulmentul de bendix prin curent slab la potnire, pana a cedat...totul de la un fir care nu avea contact permanent.. In alta ordine de idei, astazi Remu1 a facut cumva sa ne intalnim sa imi dea rulmentul unisens, care e in stare foarte buna. Astept sa-mi vina roata dintata pe saptamana viitoare, apoi ma apuc de montaj. Multumiri pentru Remu1, sper sa te pot ajuta si eu la nevoie. Comunitate ca la Aprilisti, mai rar. Bun, va las, ca azi nu am dormit deloc dupa a doua tura de noapte, astept sa intru la notar pentru copii legalizate la fotbalul lui fi-miu, apoi antrenament si o vizita de lucru la scoala, ca le-au schimbat sala de curs si e dezastru. Scaune si banvi rupte, parchet deteriorat, usi si geamuri defecte...ca dupa razboi. E bine ca platim bani la stat, sa reparam tot noi... Sistem de 2 bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Ai vorbit ca un om mare .... Multumiri pentru Remu1, sper sa te pot ajuta si eu la nevoie. Comunitate ca la Aprilisti, mai rar. ..... ASTA-I SPIRITUL APRILIENILOR PEGASISTI!God,i love this! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 ASTA-I SPIRITUL APRILIENILOR PEGASISTI!God,i love this! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Nu-i mai dati cu fluxul si refluxul ca mi-aduceti aminte de ocean si iar vreau la mare. Chestia cu aerul care vantura releul pe sub sa o fi fost gandita bine la vremea ei, si pe Aprilia, si pe BMW. Problema care se pune acum este alta: la nivelul anilor 90, cand a fost gandita Aprilica, si copiata de BMW, temperaturile medii pe timp de vara erau cu 10-15 grade mai mici decat acum. Aduceti-va aminte ca atunci cand eram copii, canicula era ceva de 30 de grade Celsius, nu de 48, ca acum. Pe de alta parte, motocicleta a fost gandita pentru deplasari la drum lung, nicidecum in oras, cum o folosim noi zilnic (sau cel putin eu). Astea doua combinate, adica statul la stop si temperaturile de vara, care ating la nivelul asfaltului si 70 de grade Celsius, sunt in mod sigur moartea pasiunii. Faptul ca nu a fost o idee stralucita, sa puna releul sub sa, a fost si recunoscuta de catre BMW care, la modelul imediat urmator, incepand cu anul 2000, pe GS 650, au montat piesa in fata, pe scutul motorului, in plin flux de aer. Acum, din experienta personala, va spun ca dupa un an de mers cu ea in oras, dupa ce am adus-o in tara, releul s-a prajit. L-am scos frumusel pe partea dreapta pe carena aia de plastic negru, de sub bidonul de antigel si, de patru ani, nu au mai fost probleme. Daca e cineva interesat de manevra asta pot sa-i fac poze sa vedeti ca nu-i nici o mare inginerie. Doua gauri, cateva injuraturi si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GUSA IULIAN Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Are cineva prin garaj vreun cauciuc enduro sau cross pe17 sh. As fi dispus sa dau in jur de 100 ron. » Post actualizat in 12 Sep 2014 07:47Apropo de releu' eu l-am pus in fata pe umarul stang ,in fata radiatorului. Se mai incinge doar cand stau la semafor dar in rest este RECE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 La Aprilica mea,e montat din fabrica,jos in dreapta,jumatate in scut,jumatate inafara lui. Am pus,ca protectie,o grila in fata aripioarelor de racire.Nu se incalzeste mai mult ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 La Aprilica mea,e montat din fabrica,jos in dreapta,jumatate in scut,jumatate inafara lui. Am pus,ca protectie,o grila in fata aripioarelor de racire.Nu se incalzeste mai mult ca inainte. salutare , cum te mai simti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Mersi de intrebare,mai bine! Saptamana viitoare ma programez la a 2 a operatie,cea de scoatere a surubului si a placutei.Va urma inca 1 luna jumatate de convalescenta cu recuoerare,adica pe limba romana efortul fizic de a invata sa folosesc si piciorul stang,adica sa invat sa stau/merg biped! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Mersi de intrebare,mai bine! Saptamana viitoare ma programez la a 2 a operatie,cea de scoatere a surubului si a placutei.Va urma inca 1 luna jumatate de convalescenta cu recuoerare,adica pe limba romana efortul fizic de a invata sa folosesc si piciorul stang,adica sa invat sa stau/merg biped! multa sanatate si sa mearga treaba bine. O sa dureze ceva recuperarea dar o sa fie bine , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Daca are cineva ,prin garaj,debara,sub pat...o pedala de schimbator de viteze de Pegaso 97[sigur se potriveste si de la ani cu plus sau minus], ar fi super!Contra cost binenteles si transport platit de mine.multumesc. Scuze ca insist.....dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 (editat) Aline,am estimat optimist 1 si 1/2 luna,dar pana la anu' nou is nou-nout!!! » Post actualizat in 12 Sep 2014 13:10Scuze ca insist.....dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele! Acum am sunat pe cel caruia i-am vandut Aprilica GA,caci i-am dat o pedala de aluminiu de Cube in plus si mi-a zis ca se uita daca o mai are si revine cu un raspuns!Nu promit nimic! Editat Septembrie 12, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 As fi in extaz,crede-ma! Sper sa am noroc. Multa sanatate Cristi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 (editat) As fi in extaz,crede-ma! Sper sa am noroc. Multa sanatate Cristi! Mersi de urari! Revin cu un raspuns imediat ce stiu ceva concret! Editat Septembrie 12, 2014 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Scuze ca insist.....dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele! Uite aici : http://olx.ro/oferta/motor-aprilia-pegaso-650cc-ID27H3n.html De la el am luat gheara de ambreiaj. Succes, stiu cum e sa se strice o piesa simpla dar importanta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Multumesc mult de tot,am sunat si a spus omul ca mai mult ca sigur ca o are si pe luni o trimite.Sunt curios acuma sa vad! Inca odata multumesc tuturor pt. ajutorul dat.Numai bine si sanatate tuturor! Si asfalt uscat inca mult si bine pe anul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Nu ai pentru ce , asta este scopul topicului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 13, 2014 Share Postat Septembrie 13, 2014 Inca odata,spiritul Aprilian se vede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.