Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

 

Daca vreau sa pun o priza de 12V pe ghidon, o fi vreun loc usor accesibil (sa nu fac pegasu' bucati pentru atata) de unde sa trag fir ca sa mearga priza numa cand ii contactu' pus? Si sa nu suprasolicit vreo siguranta daca leg ceva consumatori la priza respectiva (incarcator gps si telefon, poate ambele in acelasi timp).

 

Merci,

 

O legi la baterie printr-un releu de far pe care-l alimentezi de la orice + prin contact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca va plictisiti asa ca sa va mai inpartasesc o idee de a mea .

Am ajuns zilele trecute printr unul din magazinele "cu de toate" de pe aici , unde am vazut niste lanterne frontale cu led .

post-42466-1291919217_thumb.jpg

Mai exact cu 12 leduri.Prima data am crezut ca s smd-uri dar de fapt arata ca niste leduri normale fara partea de sus rotunjita si cu o pastila ciudata in plus.Le am masurat si consumul pe led nu e unul de 20 de miliamperi , ca la ledurile albe "normale" ci undeva pe la 10 miliamperi .Habar n am ce natie de leduri sunt dar lumineaza suficient de tare (probat de la geam noaptea trecuta) :angryfire: .

post-42466-1291919247_thumb.jpg

Lanternele au costat MULT TARE..5.5 lei mai exact ..si lumina data e destul de puternica , asa ca mi am cumparat doua in ideea de a le modifica si folosi pe post de "proiectoare".Nu neaparat pentru a vedea eu mai bine ci mai degraba pentru A FI vazut mai bine .Citisem o chestie zilele trecute in care se mentiona un studiu care spunea ca ar fi mai usor de reperat un motociclist de catre automobilisti atunci cand exista trei lumini ca reper .

Pana acum am detasat corpul cu bateriile si butonul de pornit oprit de lanterna propriuzisa si am dat cate doua gauri in fiecare "proiector" in care am fixat cate un surub pentru ca altfel oricine ar fi putut desfileta usor lentila .

post-42466-1291919862_thumb.jpg

Am schimbat rezistorul de pe placa ledurilor cu unul de 100 de ohmi si 2 wati pt a putea alimenta cele 12 leduri de la 12 - 14.5 volti .

Urmeaza sa le etansez si sa le fac un sistem de prindere cand o sa am timp.O sa postez eventual poze in ideea ca poate mai inspir pe cineva . ;)

Mesaj completat

Hai ca aparent nu sunt primu caruia i a trecut prin cap sa foloseasca lanterne frontale convertite in proiectoare --> CLICK <--

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo este un adevarat geotehnic . Mereu cauta sa faca imbunatatiri . Referitor la lampile cu led-uri mi-am dat seama ca , cu cit au mai multe leduri cu atit sunt mai slabe calitativ . Dar doar pentru a fi vazut mai bine , lanternele folosite sunt bune dar pentru un anumit timp , deoarece dupa o perioada intensitatea luminoasa a led-urilor ieftine scade dramatic .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deoarece dupa o perioada intensitatea luminoasa a led-urilor ieftine scade dramatic .

Si cum din pacate la noi pe piata o sa gasesti numai leduri slabe calitativ dar cu un SUPER in denumire (ex: SUPERflux..etc..)..suntem pierduti.....sau nu .

Mie nu mi place sa fiu prapastios , ba din contra , sunt genu caruia i place sa faca din ***** bici si sa mai si pocneasca :angryfire: dupa cum se vede..Romanu tipic .

Acum vorbind de partea un pic mai tehnica ..in care nu excelez da mi place sa mi bag nasu .Ledurile astea albe superflux , ca din cate am inteles asa le spune , absorb un total de 10 miliamperi pe bucata in momentul de fata . Ca ele sa ajunga la un randament maxim ar trebui sa absoarba undeva intre 15 si 20 de miliamperi , mai aproape de 20 . Asta tot din citite .In conditiile astea imi inchipui ca nici ledurile nu ar trebui sa fie stresate .

Si daca totusi ma nsel si se duc dupa un an..parca tot nu mi pare rau de alea doua beri pe care as fi putut sa le beau in loc sa cumpar lanternele . ;)

 

Mesaj completat

Progresul "de dimineata" :

post-42466-1292064864_thumb.jpg

In stanga jos pe carena bordului se vad cele doua butoane "waterproof" recuperate tot de pe lanterne .Unul o sa fie legat pe proiectoare iar celalalt o sa comande alta minune despre care inca nu va zic ;)

To be continued .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare un lant nou DID 520V cu 110 zale gata nituit, care se potriveste la bmw 650 classic si banuiesc ca si la pegaso 650. L-am luat pentru gs-ul meu, dar e mai scurt cu 2 zale. Il dau cu 2mil cu montaj gratis. daca vi se pare mult ziceti voi un pret. 0721.238.350 Stefan

Mesaj completat

s-a dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (s== numai) :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ?

Probabil din vina ta .

 

1.Fa rost de o carpa.

2.Asigura te ca ai benzina si butonul de benzina nu e pe off.

3.Trage socul la maxim.

4.Scoate saua.

5.Astupa gura admisiei filtrului de aer cu carpa.

6.Apasa butonul de pornire fara sa tragi de acceleratie , tinand carpa in continuare pe admisie.

7.Foloseste te usor de acceleratie cand simti ca motorul porneste si ia carpa de pe admisie.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil din vina ta .

 

1.Fa rost de o carpa.

2.Asigura te ca ai benzina si butonul de benzina nu e pe off.

3.Trage socul la maxim.

4.Scoate saua.

5.Astupa gura admisiei filtrului de aer cu carpa.

6.Apasa butonul de pornire fara sa tragi de acceleratie , tinand carpa in continuare pe admisie.

7.Foloseste te usor de acceleratie cand simti ca motorul porneste si ia carpa de pe admisie.

 

Succes.

mersi.. o sa incerc sambata(atunci am posibilitate) si iti voi spune daca a dat roade

multumesc

Mesaj completat

salut

acum o saptamana, cand afara erau -8*C. am pornit pegasu fara probleme

urmatoarea zi (+2*C) nu a vrut nicidecum sa porneasca si nici pana in zi de azi nu l-am pornit

sa se fi inecat?

sa fe bujia ?

astept pareri

 

multumesc anticipat

Mesaj completat

am uitat ca am mai scris o data despre asta scuze :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo G.P.

am incercat metoda ta, dar din pacate nu a mers :rolleyes:

 

Presupun c ai inecat o ..desi jur ca eu n am reusit performanta asta nici o data .

Oricum..Inteleg ca baterie ai suficienta cat sa nvarta motoru..benzina are si e pornita..Ramane sa verifici daca ti da scanteie.

Ar fi fost de folos intre timp daca dadeai detalii ..Invarte si da sa porneasca..nu da deloc semne c ar vrea sa porneasca..etc..

 

In cazu n care inca aveti probleme cu cheile pt bujii ..se gasesc prin magazinele cu chinezarii sau bazare chei ieftine din teava de genu asteia .

post-42466-1292854639_thumb.jpg

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D8EA PARCA ESTE INDICATIVUL

prima cheie o dai fara sa tragi shoc-ul (3-4 secunde ). daca nu da sa o ia trage socul si dai automat (fara sa tragi de acceleratie )

DR8EA - bujia normala

DR8EIX -bujie iridium

 

Curiozitatea mea e care i logica in a incerca sa pornesti motoru asta rece fara soc tras ?Pana si n manual ti se spune ca socul se foloseste la fiecare prima pornire si ca rece pt motor nu inseamna discomfortul tau termic . :rolleyes:

 

cata18tm..Verifica daca ai scanteie la bujie .Daca aprinderea e ok si ai scanteie , chiar daca bujia este codul potrivit , adica dr8ea , probabil n ar fi rau sa o schimbi .Mai indicata ar fi versiunea iridium.

Cat despre pornire , verifica aprinderea si incearca din nou exact cum ti am explicat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eravorba de inecat ((poate fi mai multa benzina in cilindru decat daca ai trage socul ).

Jur ca n am inteles ce ai vrut sa spui.As fi inteles daca i spuneai ca prima "cheie" sa o dea cu aprinderea oprita .. fara soc tras. Probabil e vina mea ca nu nteleg ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati pegasisti, de prin noiembrie am si eu un pegaso Cube din 99. E foarte util forumul, mai ales sfaturile lui Geo m-au ajutat sa pornesc "bestia" pe frigul asta.

Cum se zice... asfalt uscat!

 

Ma bucur ca ti au fost de folos sfaturile mele .La randu meu , acum ceva timp cand mi am luat Pegasul , tot de aici de pe forum am aflat metoda asta de pornire asa ca meritele s in totalitate ale forumului si forumistilor de pe aici .

 

In cazu n care esti incepator ar mai fi de mentionat si alte forumuri/siteuri folositoare daca nu le e cu suparare adminilor .Doua din ele:

AdvRider

f650.faq

Presupun ca intelegi de ce recomand un site pt bmw ul f650.

 

In alta ordine de idei , felicitari pt achizitie si s aveti grija unu de altu . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca iti place sa "surubaresti", gasesti pe forum sau pe net 3 dvd-uri cu repararea bmw f 650. Exceptand chiuloasa (4 supape vx 5 supape si 2 bujii vs 1 bujie) in rest totul e aproape identic cu pegaso.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aproape trei luni de stationare constat ca am in carcasa filtrului de aer aprox.150 ml ulei de motor.Nivelul pe joja era doar pe varf.Dupa ce am pornit motorul si s-a incalzit, nivelul depasea cu mult linia de maxim. :)

Merge bine, becul de la ulei se stinge fara intarziere, insa sunt totusi curios ce s-a intamplat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aproape trei luni de stationare constat ca am in carcasa filtrului de aer aprox.150 ml ulei de motor.Nivelul pe joja era doar pe varf.Dupa ce am pornit motorul si s-a incalzit, nivelul depasea cu mult linia de maxim. :)

Merge bine, becul de la ulei se stinge fara intarziere, insa sunt totusi curios ce s-a intamplat.

 

Sunt doua variante :

1.Ai pus prea mult ulei cand ai facut schimbul.

2.Garnitura de la capacul din dreapta motorului trebuie schimbata.

 

Si ca o alta completare , cand masori nivelul uleiului nu infiletezi joja , si nici nu o faci cu motorul rece .Gasesti ->AICI<- manualul de reparatie pt pegaso.Acolo gasesti cum se masoara corect nivelul , cum se face corect schimbul + cantitatea de ulei care ti intra la schimbcu su fara filtru de ulei nou .

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...