mony Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Chiar tare. Omul are tot ce trebuie in materie de scule si toate "auxiliarele": vaseline de tot felul, loctite... periute de dinti gramada... si mai ales RABDARE SI MIGALA. Mi-ar placea un garaj asa... si mult timp si bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Salutare! Am schimbat ieri placutele de pe spate la troaca mea si constat ca dupa 2-3 km si cateva franari, discul de incalzeste foarte tare. Si cel de pe fata e cald dar parca nu asa tare. Inteleg ca cel de pe fata e mai mare si disipa mai bine caldura da parca diferenta e prea mare intre ele. Placutele pe care le-am pus s-au potrivit perfect doar ca nu au acele clamute de fixare in spate. Am pus aspecul incalzire pe faptul ca sunt noi si nu s-au dat inca dupa rizurile de pe disc. E normal sau trebuie sa-mi fac probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Mare atentie, pe spate discul se incalzeste excesiv si asta duce la fierberea lichidului de frina sau/si dilatarea furtunului de frina...care impreuna duc la scaoterea din uz a frinei spate. Ca si remediu incercati sa folositi lichid de frina cu punct termic de fierbere cit mai ridicat si inlocuirea furtunelor cu altele cu invelis metalic. In caz ca in timpul mersului aveti nenorocul sa vi se blegeasca pedala de frina, folositi cu incredere frina de motor odata cu frina fata (frina de motor fiind foarte eficace la modelele monocilindru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Sa inteleg ca e normal sa se incalzeasca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 (editat) Salutare! Am schimbat ieri placutele de pe spate la troaca mea si constat ca dupa 2-3 km si cateva franari, discul de incalzeste foarte tare. Si cel de pe fata e cald dar parca nu asa tare. Inteleg ca cel de pe fata e mai mare si disipa mai bine caldura da parca diferenta e prea mare intre ele. Placutele pe care le-am pus s-au potrivit perfect doar ca nu au acele clamute de fixare in spate. Am pus aspecul incalzire pe faptul ca sunt noi si nu s-au dat inca dupa rizurile de pe disc. E normal sau trebuie sa-mi fac probleme? Ai curatat pistonasul de la frana spate? Etrierul? Cand ai impins inapoi pistonul, capacul de la rezervorul de lichid era deschis? Daca nu, probabil placutele noi sunt sub tensiune si fara sa atingi pedala. In cazul asta se vor uza excesiv (in max 1000km nu mai ai placute). Solutie: desfaci capacul de la rezervorul franei spate. Daca da pe dinafara, scoti ceva lichid de acolo sau aerisesti pana scade nivelul pe la jumatea paharului. Apoi pui capacul si dai o tura sa vezi daca se mai incinge. Editat August 10, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat August 10, 2011 Share Postat August 10, 2011 Greseala a fost ca n-am desfacut capacelul cand am impins pistonasul la loc. M-am prins dupa ce am pus placutele noi si dupa aceea am desfacut capacul. Era putina presiune da nu in exces. Si lichidul s-a ridicat 1-2 mm (ochiometric e in limite ok). Cu capacul desfacut am apasat de cateva ori frana si apoi l-am pus la loc. Cu etrierul pus am presat putin pistonasul astfel incat sa departez putin placuta de disc si nu a revenit singura la loc. La actionarea pedalei placuta preseaza ok. Azi am verificat temeperatura ambelor discuri si nu am mai simtit diferenta chiar asa mare. Spatele e o idee mai cald dar pun asta pe seama faptului ca placutele inca nu s-au dat dupa disc. Multumesc pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariann Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Salut, Help - Cine stie unde gasesc de adus piese din motor si din cutie viteze Inca nu am lista cu tot ce-mi trebuie, motor din 1998 ML00 - TYPE: ROTAX 655/97 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 @ mariann Sigur gasesti motor complet la pret decent. Daca ai mai multe piese de schimbat la motor si la cutie, ia in calcul si inlocuirea motorului cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 ia in calcul si inlocuirea motorului cu totul. Sau poti sa cauti piesele din dezmembrari. In scimb daca ai nevoie de chestii neaparat noi, gasesti reperele -> AICI <- si s destul de multi care ti le pot aduce. Eu unu recomand www.romimoto-piese.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mariann Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Multumesc de raspuns, Daca motorul este fabricat in Austria , cred ca se poate cumpara si din Austria Ce stiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 Am observat ca, daca am socul tras si franez brusc cu fata (mai exact atunci cand se lasa botul motocicletei) se opreste motorul. Cand e motorul cald, turatia de relantiu e pe la 1400, iar cu soc e pe la 3000, motorul merge rotund, nu da in nas. Daca e rece, fara soc da sa moara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Daca nu merge rece fara soc inseamna ca nu merge inecata,are amestecul corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Motorul meu e in toate mintile. Merge corect. E adevarat ca i-as mai da putina benzina (macar jumatate de tura din suruburile de amestec). Intotdeauna pornesc mobra cu socul tras. Indiferent de temperatura de afara. Tin socul pana se ridica acul pe la 60 de grade. Asa mi-a spus si fostul proprietar... si chiar asa merge cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neagu Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Am observat ca, daca am socul tras si franez brusc cu fata (mai exact atunci cand se lasa botul motocicletei) se opreste motorul. Cand e motorul cald, turatia de relantiu e pe la 1400, iar cu soc e pe la 3000, motorul merge rotund, nu da in nas. Daca e rece, fara soc da sa moara. Salut,verifica mufa care intra in contact ca si eu am patit la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 Cam in cat timp ajunge temperatura la 90 de grade daca o lasati sa mearga la relanti sau mai bine zis cam dupa cate minute porneste electroventilatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 La mine ajunge cam in 5 minute la 90 de grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Cumpar un termostat pentru un pegaso de 650 cod motor GA fabricatie din 92-96. Daca are cineva sau stie de unde as putea achizitiona as ramane recunoscator pe viata . Cred ca se potriveste si de pe modelul urmator fabricat din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Verifica daca se potriveste cel de pe BMW F650. Pe cod de BMW gasesti mult mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Din cate am vazut in poza explodata de pe real-oem se pare ca cel de BMW difera prin forma cat si prin pozitionare. Oricum multumesc pentru indrumare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Din cate am vazut in poza explodata de pe real-oem se pare ca cel de BMW difera prin forma cat si prin pozitionare. Oricum multumesc pentru indrumare. Se potriveste cel de la modelul 97 (daca ai tot Rotax 655), dar nu se potriveste cel de la BMW pentru ca ala e pe furtun, iar asta este in spatele pompei de apa... Aveau la United Motors, eu mi-am luat pentru Pegaso IE cu 208 lei, si l-am schimbat preventiv... Ce a patit termostatul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD_BIKER Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Termostatul a ramas blocat pe deschis si mi se incinge motorul. De cand pornesc motorul imediat mi se incalzeste tot radiatorul si nu reuseste sa-mi raceasca decat daca merg la viteze mai mari peste 60 km/h. Daca merg in oras se incinge si nu vreau sa ard garnitura. Au pe stoc la united motors? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Daca zici ca a ramas pe deschis nu trebuia sa se intample asa cum povestesti tu, trebuia sa se incalzeasca o idee mai greu. Ventilatorul iti merge? Ai suficienta apa in radiator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Termostatul a ramas blocat pe deschis si mi se incinge motorul. De cand pornesc motorul imediat mi se incalzeste tot radiatorul si nu reuseste sa-mi raceasca decat daca merg la viteze mai mari peste 60 km/h. Daca merg in oras se incinge si nu vreau sa ard garnitura. Au pe stoc la united motors? Verifica lichidul din radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Lichidul l-am schimbat din toata instalatia, radiatorul e plin, garnitura nu e ciupita, nu-mi baga nici apa in ulei, nici ulei in apa si nici nu-mi face presiune in instalatie sa-mi dea lichidul pe afara, am schimbat simeringurile la pompa de apa si e ok si pompa. Ventilatorul merge fara probleme. Acum am vazut ca am scris de pe user-ul prietenei mele Editat August 16, 2011 de suzukigsx550es Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Iar m-a lasat in drum , e a 4 oara cred. De data asta a avut bunul simt sa-si dea duhul aproape de casa (am impins la ea din Vitan pina in Drumul Taberei). In partea stinga ,in zona ambreiajului haraie urat ceva si nu mai trage aproape deloc . Aveti idee ce poate fi ? "Adventurele " la aceasta motocicleta vad ca se traduce prin cind si unde te lasa-n drum iar "touringul" prin plimbarea cu ea pe platforme de tractare . Editat August 16, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.