motan Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 depinde de gabaritul pasagerului. A mea fimeie shade numai bine la 50 kg ale ei. Acum stiu, reporsuri. Nesimtitule cum ai putut sa faci asta fara permis si fara experienta si bla bla bla, se poate in 50 de metrii .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 As vrea sa va intreb ceva la care ma gandesc ca va pricepeti... Am Varadero, de multa vreme... E a doua. Am mai avut motoare, toate mari, de touring. Ma gandesc sa iau si o Aprilia Pegaso, pentru calatorii pe macadam, forestiere etc. Varadero e prea greu pentru asa un job. Sunt pe o directie buna, sau e bine sa imi vad de drum si sa ma uit la enduro, mai degraba...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Cum se comporta pegaso cu pasager si bagaje? Sta comod pasagerul pe ea sau e prea inghesuita pt ca mi se pare un pic cam scurta. Dar pe un forestier poate si cu ceva noroi? Merge bine pe forestier si pe noroi. Acum depinde si de cauciucuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Daca vrei sa te dai doar pe forestiere, ia un Dominator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Cum am scris mai sus, miercuri la 21;00 eram la Constitutiei... am mai venit cu un tovaras.... si nimeni altcineva.... mai are rost sa intreb pe viitor daca ne vedem? foto: Astazi se tine intalnirea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut! Am incercat astazi sa pornesc motocicleta ( pegaso 98) si face ca toti draci. Porneste, dar merge intrerupt, la relanti st foarte putin si la un rateu mai serios moare. Tinuta in sarcina da rateuri. Dupa 3-4 minute de functionare la 2500-3500 de ture una dintre galerii se inrosise . N-am mai observat pana acum sa se incinga in halul asta. Motorul a stat toata iarna in garaj nepornit si fara baterie. Am pornit-o acum vreo 2 saptamanicu bateria veche, ajutata cu cabluri.A pornit relativ usor cu cabluri si benzina proaspata si a mers bine. Greseala pe care am facut-o e ca m-am jucatputin cu butonul de pornit oprit dand niste rateuri. M-am gandit la bujie, dar n-am dat-o inca jos. Sa ma astept la ceva mai rau sau am sanse sa scap doar cu o bujie noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Pentru calatorii cu precadere macadam,avem:Yamaha Tenere XT660Z(monopiston,deci ceva trepidatii oferite de motor),Honda Transalp(600,650,700 cm3,depinde de an,toate fiind in 2 cilindri in v,ca si la Varadero,deci fara trepidatii),Kawasaki KLR(E)500,650 si Honda Dominator 650.Astea au roata fata de 21,fiind ok pt macadam.Asa cum istoria ne-a aratat,ele devin usor instabile dupa 100 km/h.Atunci avem asa:Aprilia Pegaso 650,BMW F 650(si GS),Suzuki Freewind 650,Cagiva Canyion 500(mai sunt si alte modele,nu-mi vin toate in minte acum!).Astea au toate roata de fata de 19,deci o stabilitate sporita peste 100 km/h si sunt monopiston.Ca sa combini asfaltul cu macadamul,sunt mai ok,per total cele cu roata fata de 19,mai stabile.Daca vrei doar macadam,iti iei un hard enduro,care e destinat strict macadamului si are in jur de doar 100 de kile!!!Ca si brand,este o diferenta de la Honda la Aprilia(eu o compar cu ce am eu),din multe puncte de vedere.Oricum eu sunt fan Aprilica,asa ca parerea mea nu ar fi prea obiectiva.Eu spun sa iei imprumut oricare din cele enumerate mai sus si sa faci o tura combinata(asfalt si macadam)cu pasager.E cel mai bine sa tragi o concluzie asa. Sper ca te-a ajutat cumva cele scrise de mine.Cu stima,Cristi. Iti multumesc pentru raspunsul detaliat. Nu va fi pasager, cred. Pentru moment, ma gandesc sa pastrez Varadero, nu vad ca trebuie sa merg pe sosea, cu mai mult de 100 km/h. Interesant, nu m-as fi gandit ca la asta incurca roata de 21. Dar, BMW 800 GS nu are 21, oare? E o motocicleta dual-purpose... Da... M-am uitat si la KTM 690... Ma gandesc ca, pentru forestiere, nu prea mai conteaza trepidatiile de la piston... Hmmm... Vazusem in bikeshop.ro acea Aprilia Pegaso Tibet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biela Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salut! Am incercat astazi sa pornesc motocicleta ( pegaso 98) si face ca toti draci. Porneste, dar merge intrerupt, la relanti st foarte putin si la un rateu mai serios moare. Tinuta in sarcina da rateuri. Dupa 3-4 minute de functionare la 2500-3500 de ture una dintre galerii se inrosise . N-am mai observat pana acum sa se incinga in halul asta. Motorul a stat toata iarna in garaj nepornit si fara baterie. Am pornit-o acum vreo 2 saptamanicu bateria veche, ajutata cu cabluri.A pornit relativ usor cu cabluri si benzina proaspata si a mers bine. Greseala pe care am facut-o e ca m-am jucatputin cu butonul de pornit oprit dand niste rateuri. M-am gandit la bujie, dar n-am dat-o inca jos. Sa ma astept la ceva mai rau sau am sanse sa scap doar cu o bujie noua? s-ar putea sa scapi usor, goleste carburatoarele vezi sa nu ai apa in ele, fenomene asemanatoare mi s-au intamplat cand am trecut robinetul pe rezerva si a tras apa,le-am dat drumul la suruburile de golire pana a iesit apa dupa care si-a revenit Cum se comporta pegaso cu pasager si bagaje? Sta comod pasagerul pe ea sau e prea inghesuita pt ca mi se pare un pic cam scurta. Dar pe un forestier poate si cu ceva noroi? pegaso din 98 cel putin e foarte generos si comod pentru pasager,de fapt a si fost un criteriu important in alegerea lui,pasager pana-n 50 nu prea-l simte,(eu am 100 cu ciorapi)si cara bine,pacat ca cutiile originale sunt mult prea mici pentru ce poate duce...in schimb daca vrei sa mergi cu pasager nu recomand dominatorul, n-am avut loc suficient( eu 100 ea 70) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Am rezolvat-o! Era oxidata fisa de la bujie. Urat mai facea... Multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Ia uitati aici ceva molto bello : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Ia uitati aici ceva molto bello : Vrei sa o vinzi sau sa cumperi? Si eu sunt interesat de modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 greutatea totala 2 pasageri + bagaje ar fi la ceva 170kg. Cauciucuri ma gindeam la niste Mitas E09, ca si drum de urmat in afara de asfalt ceva de genul Azuga-Sacele peste munte (aka trans-Baicului) Chiar, a facut cineva traseul asta, e OK? Oricum, exclus moto gen Dominator, DR 650, LC4, etc.. prea "enduro", Pt asa ceva am deja una, acum imi trebuie ceva care sa tina si la sosea la un 100km/h constatnt, sa ofere protectie la vint, sa duca si bagaje si sa fie comoda si pt pasager la stat 5-6 ore doar cu pauze de "boscheti". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 greutatea totala 2 pasageri + bagaje ar fi la ceva 170kg. Cauciucuri ma gindeam la niste Mitas E09, ca si drum de urmat in afara de asfalt ceva de genul Azuga-Sacele peste munte (aka trans-Baicului) Chiar, a facut cineva traseul asta, e OK? Oricum, exclus moto gen Dominator, DR 650, LC4, etc.. prea "enduro", Pt asa ceva am deja una, acum imi trebuie ceva care sa tina si la sosea la un 100km/h constatnt, sa ofere protectie la vint, sa duca si bagaje si sa fie comoda si pt pasager la stat 5-6 ore doar cu pauze de "boscheti". Azuga-Sacele e un fel de "autostrada forestiera" adica e un traseu foarte bun. Am mers, anul trecut ce e drept,cu 80 -100 km/h. Have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 greutatea totala 2 pasageri + bagaje ar fi la ceva 170kg. Cauciucuri ma gindeam la niste Mitas E09, ca si drum de urmat in afara de asfalt ceva de genul Azuga-Sacele peste munte (aka trans-Baicului) Chiar, a facut cineva traseul asta, e OK? Oricum, exclus moto gen Dominator, DR 650, LC4, etc.. prea "enduro", Pt asa ceva am deja una, acum imi trebuie ceva care sa tina si la sosea la un 100km/h constatnt, sa ofere protectie la vint, sa duca si bagaje si sa fie comoda si pt pasager la stat 5-6 ore doar cu pauze de "boscheti". Aprilia Pegaso intampina si depaseste cerintele tale (cu parbriz touring). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blackangel666 Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Ia uitati aici ceva molto bello : Da! Sunt foarte misto modelele astea dar ma intreb daca sunt un pic altfel sub sa sau doar aspectul e de ele. Gasisem una pe bikeshop adusa din afara cu vreo 2500euro si vreo 7000km de baleam la monitor. intre timp am gasit ceva pe youtube foarte funny legat de pegaso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Acum ceva timp cauta cineva pe aici conducta frana spate. Am eu una de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 (editat) Caut o furca fata, in stare buna cu jambe bune. Aprilia Pegaso 650 MX 1996 ( upside down 40mm ) Am vrut sa-mi schimb simeringurile la a mea si.......... cand am vzt ce jambe uzate am si abrazive pe ici pe colo..............am zis lasa. Deci baieti daca aveti jambe sau o furca in stare buna...............sunt interesat. Editat Iulie 24, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutare oameni buni ! Un prieten cu o Aprilia Pegaso se confrunta cu urmatoarea problema: in momentul cand accelereaza mai puternic fie ca se afla in sarcina, fie ca sta pe loc, mobra scoate fum negru si da rateuri pe toba. Mobra porneste fara probleme, sta la relanti si alte necazuri nu are. Omul a verificat carburatorul (nivelul) si este ok. Bujia a fost schimbata si ea. Va rog sa-l ajutati cu niste sfaturi in privinta asta. Poate cineva s-a intalnit cu o problema asemanatoare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorixu' Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Salutare oameni buni ! Un prieten cu o Aprilia Pegaso se confrunta cu urmatoarea problema: in momentul cand accelereaza mai puternic fie ca se afla in sarcina, fie ca sta pe loc, mobra scoate fum negru si da rateuri pe toba. Mobra porneste fara probleme, sta la relanti si alte necazuri nu are. Omul a verificat carburatorul (nivelul) si este ok. Bujia a fost schimbata si ea. Va rog sa-l ajutati cu niste sfaturi in privinta asta. Poate cineva s-a intalnit cu o problema asemanatoare. Multumesc. Amestec prea bogat,trbuie reglate carburatoarele,merge prea multa benzina si nu reuseste sa o arda pe toata.Din aceasta cauza scoate fum negru si da rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Buna dimineata! A incercat cineva sa puna xenon pe Pegaso? Un prieten si-a dat jos xenoanele de pe masina ( opel corsa) si au ajuns la mine. Cand au fost date jos mergeau, cu mentiunea ca unul dintre ele avea un contact slab si cateodata nu se aprindea. Poate fi montat xenon-ul pe farul original? Nu am mai umblat pana acum cu instalatii de xenon, dar presupun ca nu e cine stie ce inginerie montajul. Problema e ca as vrea sa stiu daca merge, pentru a evita problemele ulterioare ( baterii futute, relee arse, etc). Nu vreau xenon pentru ca e cool, doar ca vreau sa vad mai bine. Cu becuri clasice e destul de slaba lumina cu toate ca sticla de la far e ok si nici oglinda nu e matuita. O sa incerc ca pun si niste poze cu instalatia.. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diddi Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Se poate monta fara probleme, am eu montat un H4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Revin: - Stie careva in bucuresti un service/ vulcanizare care echilibreaza roti moto? La mine s-a dus "greutatea" pe fata si vobleaza la viteza constanta de 30-40 km/h. Sau daca are alcineva alte idei de ce se intampla chesta asta? Nu se intampla la Aprilia ci la Moto Guzzi care e un street (daca are vreo legatura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zitex Postat Iulie 27, 2012 Share Postat Iulie 27, 2012 Salut stie careva unde gasesc o pereche de Hand Guards pentru pegaso? ca din dezmembrari merge cam greu... inca nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iulie 29, 2012 Share Postat Iulie 29, 2012 Revin: - Stie careva in bucuresti un service/ vulcanizare care echilibreaza roti moto? La mine s-a dus "greutatea" pe fata si vobleaza la viteza constanta de 30-40 km/h. Sau daca are alcineva alte idei de ce se intampla chesta asta? Nu se intampla la Aprilia ci la Moto Guzzi care e un street (daca are vreo legatura). Eu am facut echilibraj la Chemtraders, Popesti Leordeni, la iesirea spre Oltenita 44° 22.044' N 26° 11.212' E Cred ca au un magazin si pe Str Sergent Nitu Ion, nu stiu daca fac si echilibrare pentru moto la aceasta locatie. Mai au cei de la SAMA SERICE scule pentru echilibrare, dar nu stiu la care dintre locatii http://www.samaservice.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fratzioru Postat Iulie 30, 2012 Share Postat Iulie 30, 2012 Eu am facut echilibraj la Chemtraders, Popesti Leordeni, la iesirea spre Oltenita 44° 22.044' N 26° 11.212' E Cred ca au un magazin si pe Str Sergent Nitu Ion, nu stiu daca fac si echilibrare pentru moto la aceasta locatie. Mai au cei de la SAMA SERICE scule pentru echilibrare, dar nu stiu la care dintre locatii http://www.samaservice.ro/ Merci. Am fost la samaservice pe Iuliu Maniu. Concluzia e ca tre' sa imi schimb cauciucurile pentru ca sunt imbatranite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.