jupanu77 Postat Ianuarie 17, 2013 Share Postat Ianuarie 17, 2013 Merci. Din pacate, nu e al meu, dar seamana. Poza e luata de pe net, pt ca cea reala e prea mare si nu pot sa o pun, sau nu stiu cum. O atasez acum pe cea reala, care mi se pare oricum frumoasa... Nu stiu cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Merci mult pentru ajutor. Asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 A fost a lui @bigfoot . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Ianuarie 18, 2013 Share Postat Ianuarie 18, 2013 Merci mult pentru ajutor.Asta e...Aprilia mea.jpg Salut Marius! Imi e dor de Apriliaaaa meeeaaa! ( bine fosta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Ianuarie 19, 2013 Share Postat Ianuarie 19, 2013 A fost a lui @bigfoot . Asa e... Salut Marius! Imi e dor de Apriliaaaa meeeaaa! ( bine fosta ) Salut. Poti sa o vezi cand vrei... O sa fie bine ingrijita, promit... chiar daca nu prea ma pricep sunt plin de bune intentii... cred ca asta conteaza pana la urma... Cu adevarat faina.A ramas in familie! Asa trebuie sa fie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Ianuarie 22, 2013 Share Postat Ianuarie 22, 2013 Salut ma poate ajuta si pe mine cineva cu codul(sau de unde pot achizitiona)- pentru placute frana spate Aprilia pegaso 1997 ML.nu am desfacut sa vad cum arata sa-mi dau seama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Revin cu intrebarea pentru placute spate ,poate ma ajuta cineva -cei de pe Louis si Kronaumoto nu au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Revin cu intrebarea pentru placute spate ,poate ma ajuta cineva -cei de pe Louis si Kronaumoto nu au. In 3-5 zile, 160 de lei, la Romimoto, Cluj. http://www.romimoto-piese.ro/category/10702020000/vehicle/31488/article/150204?show=gallery Le trimite cu ramburs oriunde in tara...dar pt mai multe detalii contacteaza'l pe Romi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Ianuarie 23, 2013 Share Postat Ianuarie 23, 2013 Are cineva de vanzare suporti de prindere pentru genti laterale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adys28st Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Va multumesc,o sa i-au legatura cu cei de la Romimoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Salut baieti. Mult'ani pt anul asta! Care mai e treaba pe aici? Bune, frumoase? Bun. Deci, caut sa cumpar cat una alta la mobra. La sfarsitul sezonului (norocul meu) m-a lasat amortizorul spate de pe bascula. Are cineva idee de vreo unu ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 (editat) @adi fykus e posibil sa aiba pentru modelul tau ('92-95) . Tat da anunturi aici .Ia legatura cu el . Editat Ianuarie 24, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Cine are nevoie de piese gasiti aici la cele mai bune preturi /index.php?/topic/675023-dezmembrez-aprilia-pegaso-650-2003/ 0762658777 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 vad ca sintem citiva posesori de aprilici pe aici prin cluj, poate ne intilnim pe la o bere pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Pai e ceva normal sa miroasa a benzina joja? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 (editat) Nu e normal,dar am observat treaba asta la mai multe motoare din generatiile mai vechi(de masina si de motociclete)in decursul a vreo 20 si ceva de ani.Am intrebat si eu in dreapta-stanga si am primit raspunsul acesta,ca,dupa ce ai incalzit motorul si rulezi deja,benzina dispare.Chiar asa si a fost.Pateam chestia asta doar in sezonul rece.APA sa nu fie in ulei,ca benzina dispare de acolo. Apoi ce pretentii pot sa ai de la un motor din generatiile astea,ca doar nu-s nici noi,nici top of the range?Foarte multe comentarii legate de acest propulsor(Rotax)se rezuma la faptul ca-s antice,vechi si de demult!Chestia asta cu benzina am patit-o si la motorul Rotax din 1993 si ulterior dupa ce am schimbat cu un motor Rotax din 1995!Se spune ca motoarele din 1995 in sus puse pe BMW F650 sunt cele mai fiabile din gama Rotax.Aceleasi motoare s-au pus si pe Apriliile Pegaso MX si ML din 1995-1996.Avand ambele motoare in folosinta,pot spune ca cel de 1995-1996 este cu adevarat foarte fiabil,cu exceptia bendixului.In rest un sezon si ceva nu am facut absolut nimic la motorul acesta! Concluzionez spunand ca singura problema comuna cu motorul din 1992-1994(cel de pe Aprilicile Pegaso GA),a fost chestia asta cu benzina! Adevarat referitor la modelul 1996. Cand aveam Yamaha Xt 660 Z Tenere(noua), aveam tot timpul cu mine 500ml de ulei, era ceva normal, firesc sa consume ulei, mai ales ca eu merg o leaca mai sportiv. Domne la Aprilia asta Pegaso 650 1996 pe care am cumparat-o la mana a 4-a sau 5-a in RO, nu am avut aceasta " problema" sau " dilema " uleiului, nici macar atunci cand am parlit ambreiajul pe Tabla Butii. In oras sau pe autostrada( 1sg data am mers pe autostrada cu ea ) la un 120 - 180(ma mai plictiseam) iarasi nu a consumat gram de ulei si sincer ma asteptam sa consume. Tot respectul pt ROTAXUL acela. Singura problema, consumul de benzina cam mare, in rest => iti trebuie talent sa o strici (cred). Cat timp intretii un fier asa cum trebuie, nu are motive sa te lase in drum. Editat Ianuarie 30, 2013 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut baieti. Aveti idee de anvelope noi sau SH pt aprilia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Bai...voi cititi ce scrieti ? Cum pana corbului sa spui ca iti intra benzina in baia de ulei, dar si mai grav...cum sa ti se para normal acest lucru ? Si ca balciu sau mai bine spus, caterinca sa fie completa... ia lamuriti'ma, pe unde Dumnezo' va ajunge voua, astia cu Aprilia, benzina in carter ? Se inunda pistonu' si va curege pe langa segmenti ? SI mai apoi...se evapora sau se consuma odata cu uleiul ? Miroase a benzina dupa Aprilia ? da rateuri pe decelerare ? UGEREA se face cu BENZINA ? Sau te pomeni ca Aprilia are pompa de benzina cu cama, actionata de arborele cotit si s'o fi spart membrana de la poma de benzina ... Te doare mintea ce ineptii ... -- Io am crezut pana acum ca Aprilia e un motor nereusit, dar se pare ca problemele MAJORE le au unii rideri, si nu motocicleta in sine... ( Strict cu referire la Csitistrt ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Este adevarat ce spune @cristisrtrt . Multi posesori de Aprilii Pegaso 650 (italieni , englezi , finlandezi) recomanda ca atunci cand motocicleta nu este folosita mai mult timp (3-5 saptamani) sa se treaca robinetul de benzina pe OFF deoarece apar infiltratii de benzina in ulei . Pe unde ? nu stiu nici eu ca nu au explicat . Asa este motorul asta : are calitati dar si mici defecte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Acum, din mica mea experienta...problema e de la cuiul ponton, nu de la alte forte pagane care , se pare, ca n'au de'a face cu motorul in 4T. P.S Grav...sa aveti la dispozitie atatea sute de pagini in toata lumea asta virtuala, sa aveti la dispozitie parerea a zeci de mecanici moto in toata tara asta ( care, in mare parte vorbesc limba romana ), si totusi...sa nu aveti habar o iota de motorul pe care'l aveti sub craci. @cristianstrt...este total ''pe langa'' in ceea ce inseamna tehnica si principiul de functionare la un motor. Cristian... iti meriti soarta, sincer iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut yzule, mai nu am stabilit odata ca netu zice si ca-i alba si ca-i neagra ? ce draq mai uitate si tu pe discovery ca le nimeresc mai bine, si cind nu, treci repede pe animal planet sau cartoon la alegere , salutari si toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Toate bune si frumoase, cu exceptia faptului ca NU as vrea sa am soarta lui Cristi...asta e clar ! In rest, raman totusi la parerea ca Aprilia nu e chiar asa de rea pe cat se spune, problema fiind totusi , in mare parte la rider. Ca nu'si citeste cu atentie user manual'ul. Cat despre PONTON, asa e, imi cer scuze...m'am gandit la pontou si am scris ponton. Se mai intampla ... Ce e de laudat totusi, e ca voi nu sunteti infumurati ca posesorii de BMW. Bravo voua ! Editat Ianuarie 31, 2013 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 N;ai inteles nimic, se pare, din postarile mele. Am sa sintetizez : voi, ceva , faceti gresit. Ce anume ? Am sa ma documentez, si am sa postez concluziile pe care le trag..cele tehnice doar. Spor ! P.S. Incerc sa va ajut...chiar daca postarile mele, sunt uneori mai acide sau subiective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Eu as avea o ipoteza pentru benzina in ulei... In carburi aveti un plutitor care in partea de sus are un ac conic. Plutitorul ala sta in camera de nivel constant. Cand nivelul la gaz scade in camera de nivel constant, plutitorul coboara o data cu nivelul si implicit o data cu el si acul ala conic. Acuma, cand coboara, mai vine gaz din rezevor. Cand nivelul creste, acul ala obtureaa orificiul pe unde vine gazul si novelul ramane iar la o valoare maxima in camera de nivel constant. In timp, acul ala se uzeaza si nu mai inchide perfect, si banuiesc eu ca incepe sa curga gaz. Ala curge si apoi umpre carbu, si se scurge in motor. Trece pe dupa segmenti in baia de ulei. Ca sa verifici daca ai gaz in baia de ulei, scoti putin ulei si pui pe o sugativa. Daca ai benzina o sa iti dai seama. Treaba cu mirosul e relativa si tine mai mult de bunul simt al unora Daca intelegi ce vreau sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Acul respectiv se numeste cui pontou. Si arata cam asa : Pt a nu inchide, e suficient sa prinda mizerie...si DA, se duce benzenul in capul pistonului, apoi se scurge pe langa segmenti in carter. O solutie , pt defectul asta, e sa opresti benzina de fiecare data cand opresti motorul, de la robinetul de la rezervor ( daca exista asa ceva, evident ). Dar daca sunteti dibaci, explicati'mi cum dispare benzina din ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.