GUSA IULIAN Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 MERCI CRISTI .SARITOR CA DEOBICEI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Salutare, Uite ca se apropie primavara... si m-am decis sa scot aprilica din hibernare! Dar inainte de plimbare tre sa o ducem si pe la service M-am decis sa schimb raportul la pinioane.. si anume sa schimb pinionul de la roata de pe spate cu unul cu 3... 4 dinti mai mic. Din ce am citit eu pe net ar trebuii sa reduca turatia motorului la 130Km/h de la vreo 5200 cat e acum pana pe la vreo 4200. Ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Intradevar voi pierde din acceleratie... dar nu cred ca in treptele inferioare va fi o diferenta ametitoare... si... la o adica... o dau jos sa impinga ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Dap. M.am gandit... eu trebuie sa schimb kitul de kant... asa ca il voi comanda direct la dimensiune. Despre ingineri... nu pot sa zic decat ca ai dreptate si ca ramane de vazut cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) am zis si eu sa ma apuc sa ii fac cate ceva aprilicii, sa o pot scoate curand la plimbare, ca deja cred ca nu mai stiu sa merg. i-am incarcat bateria si am pus-o, a mers. am scos-o afara din grota, i-am desfacut surubul cu imbus de sub radiator, am asteptat sa se scurga, s-a scurs. am scos scutul, apoi am desfiletat si acolo, am lasat sa se scurga uleiul, s-a scurs. i-am scos apoi filtrul de ulei, am pus altul nou, am inchis. i-am pus ulei, poate putin peste max. la benzina nu am umblat deloc, e tot aia de vreo doo luni, cred. dar nu e multa. ma rog, ideea e ca nu porneste. o fi de la bujie? pe aia nu stiu cum sa o verific. sau sa ii mai fac ceva sa vad daca o merge? si: am schimbat bine uleiul sau am omis ceva? edit: am bagat, momentan, motul 10w40 5100. mi-a zis nenea de la service-ul la care am fost sa incarc bateria ca nu e foarte bun uleiul 5100 si sa nu il tin mai mult de 3000 km. Editat Februarie 7, 2013 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 16 cu 44 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Poate 17 cu 47 . Editat Februarie 7, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut ca Motul-ul e ulei de 300 de km?Poate Mobil-ul! Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara! Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet? La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"? :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Nu am numarat dintii de pe pinionul mic insa am citit ca modelul meu are standard 16 cu 47 si ca modele mai noi ar avea 15 cu ceva si ca nu merge pus mai mare de 16... xcum ar fi... nu vreau sa schimb nimic la pinionul mic pt a nu deregla turometrul. Voi schimba doar pinionul pe spate fata de original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Ai tras socul?Invarte bateria cum trebuie?Spune-i mecanicului tau ca,daca Motul 5100 nu e ulei bun,sa-ti dea de floarea soarelui si soia(dar s-o ia lent,sa nu i se faca rau!)!Cum plm,a putut spune ca Motul-ul e ulei de 3000 de km?Poate Mobil-ul!Sau poate are el ceva ulei mai ieftin,noname si vrea sa te incalte cu el! Bujia e in partea dreapta a motorului,cum stai calare pe el.Scoti pipa bujiei,iei cheia de bujii(18 mm) si defiletezi si scoti bujia afara! Apropos:tu ai pornit benzina de la robinet? La ce service ai fost si cum il cheama pe "mecanic"? nu am tras socul sper ca asta sa fie, mersi! ma duc maine si sper sa fie asta! de altfel suna ok, ca si ultima oara cand am folosit-o. nu am un mecanic anume, doar am fost la el, ca am gasit service-ul si l-am rugat sa-mi incarce bateria, ceea ce a si facut. a zis ca au mai fost motociclete cu motul 5100 si s-au facut praf cu el. eu oricum luasem asta din toamna, ca asa am citit prin arhiva de aici. si un prieten cu bmw650gs mi-a zis la fel, ca o sa fie bun. mecanicul zicea tot de ceva ulei pe care tocmai il incarcase intr-un enduro care statea pe butuc. tot ceva de la motul 10w40, dar scria altceva deasupra. benzina e pornita, am si inchis robinetul si dat drumul din nou, in caz de. dar chiar de soc uitasem! sper sa fie asta, maine dimineata ma duc si testez. dar ma duc cu tot cu echipament si acte, ca daca porneste, o iau pana intr-un poligon ceva, sa exersez. deci: service-ul nu stiu ce nume are. e urmatoarea statie de la regionala spre marasti. fix inainte de statie e o strada si fix inainte de strada e service-ul. mi-au zis de asemenea ca daca am ceva prieten care vrea sa cumpere moto, au ei o aprilica pegaso 650 din 2001 cu 1400 de euro, cu electromotorul schimbat. asta mi-a zis seful. mi-a zis ca electromotorul crapa usor la aprilia si costa vreo 3-400 de euro sa-l inlocuiesti, asta deja il are inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Multi incepatori pe aici care nu citesc nici cele mai simple instructiuni de folosire a acestei motociclete . Cu cat numarul informatiilor este mai mare cu atat sunt mai putini cei care le exploateaza . Nici socul nu au habar ca trebuie tras la pornirea la rece . Editat Februarie 7, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) macar n-am tinut apasat contactul ca animalul pana sa-mi topeasca firele maine sper sa aud brumm. sa stiu ca merge. altfel, mai tre sa verific guma pe fata. cred ca o sa trebuiasca sa o schimb cat de curand. da, mersi remu, insa nu am mai folosit-o de mult si am fost concentrat fix pe schimbatul uleiului ca in manual. an honest mistake. Editat Februarie 7, 2013 de Old Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Hai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 pana la urma, socul era tras. nu a mers... vreau sa verific bujia, dar tre sa imi caut o cheie inainte. oricum, nu am mai avut ce sa fac, am avut noroc ca am ajuns la timp sa o bag la adapost, ca la cluj ninge ca-n iad deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) Inainte de a pune bujia, arde-o mai intai. Pune-o pe foc la aragaz si las-o vreo 5-6 minute. Dupa care scobeste cu un ac sau ceva ascutit interiorul, langa electrod. Editat Februarie 8, 2013 de motan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 As mentiona sa verifici distanta dintre electrod si varful bujii (sry dar nu stiu cum se cheama) ar trb sa fie cam 0.7 din cate tin eu minte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Salut,cine ma poate ajuta cu piesa asta .Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Contacteaza-l pe @adyfikus,s-ar putea sa aiba el. am vorbit cu el si astept s-o gasesca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 mersi de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aviatorul Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 salut aprilisti,salut cristi, va rog nu mai vorbiti de nisoare ca-s satul, azi am mers cu ea (mobra) si nu mai stiam de unde ma bate zapada din vazduh sau de pe parbriz, clar am facut " acupunctura oculara" si am fost ca si iepurasul de paste, ca daca am avut tupeul sa las viziera in jos nu mai vedeam de "ceata". SI CULMEA sa vezi pin la taietura turcului ma insotit un "coleg de soarta cu un bmw (moto), si tare m-am bucurat ca nu sint singura atractie a tirgului. da a fost fain (acum de acasa si de la caldurica cugetare). apropo i-ati spus baiatului cu cheia de bujie sa nu cumva sa isi cumpere din alea groase in carne ca nu ii intra pe chiuloasa? in alta ordine am eu un telescop spate cu reglaj intensitate. apai no asfalt uscat la toata lumea. ps cristi ce fac cu berea ca ingheata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Salut. Voi cand porniti motorul la pegaso (rece) este normal ca radiatorul sa fie cald ......se incalzeste o data cu motorul.....dupa cateva secundee el incepe sa se incalzeasca....nu ar trebui sa fie rece daca are termostat si sa se incalzeasca doar cand deschide termostatul...in rest functioneaza perfect dupa 80 se porneste termocupla........in mers pe cat trebuie sa stea apa?? daca merg cu viteza 1 sta apa pe 80 ....daca dau a 2 scade orice ar fi panta orice.....ceva normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Salut,cine ma poate ajuta cu piesa asta .Mersi Vezi, asta merge?! Daca e buna, da-mi un PM si ne intelegem la pret si conditiile de transport! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 (editat) La roata dintata de mai sus difera numarul de dinti de la o serie la alta . La seria GA are 55 , la MX (si posibil si la ML) are 61 . Deci atentie ! Editat Februarie 10, 2013 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 11, 2013 Share Postat Februarie 11, 2013 Roata dintata a plecat deja spre Dorel, si sper sa-i faca trebuinta! Daca nu s-o potrivi, o reprimesc fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi cube 3 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Salut...Am tot cerut ajutor la o aprilia ml in legatura cu detonarile la decelerare.....Am rezolvat problema......A citi pe aici pe topic paginile mai vechi si am gasit ceva despre o rezistenta undeva deasupra bateriei....a inlocuito pe cea veche de 4.5 k ohmi cu un de 10 k ohmi si s-a rezolvat ....am luat motorul de la cineva care aduce din italia motoare si am inteles ca acolo se modifica aceasta rezistenta pentru noxe... multumesc mult////!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.