Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari cristi, din pacate abia azi am ajuns la cj inplicit si in fata calculatorului, referitor la mobra de inprumut iti pot da aprilica mea veche tot cube merge perfect da tre doua telescoape fata ca-s indoite rau (nu ma-m mai ocupat de ele),si in cea ce priveste weekendul a fost foarte tare am avut parte de asfalt am stat si cu cortul ne-am balacit si la felix am fost partas la parada care a paralizat circulatia in oradea am luat-o si pe off road prin apuseni deci ce sa zic, a f|ost beton. :10: daca primesc pozele voi posta cite ceva nu de alta da sat-i mai fac un pic in ;ciuda;. pacat ca am fost doar doua mobre, da eu sint obisnuit ;cu mergem multi da ajungem unul;, asta este, da vorba aia vara-i lunga si abia a inceput. noah salutari si toata cele bune :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am si eu o intrebare. Cum procedez cu unsul lantului? Inteleg ca ar trebui uns la fiecare 500 km. Iau spray din ala special de la Kronaumoto? Mi se pare cam scumput - vreo 50 lei. Vad ca au si un "ansamblu" format dintr-o perie si un ulei, care costa cam 70 lei. Voi cum procedati?

Ce varianta are cel mai bun raport calitate/ pret? Pot sa fac singur operatiunea asta?

Nu e cumva asemanator cu ungerea lantului de la bicla?

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca la carte: degresat, curatat, uns. La fiecare 500 Km (sau cat scrie in carte). Cum fac eu: il ung cu spray cand mi se pare ca trebuie si il curat/degresez cand am timp si imi aduc aminte sau atunci cand trebuie...sau cand am de lucrat pe la roata spate...

Pentru uns folosesc Castrol Chain Lube ( http://www.thevisorshop.com/acatalog/chain_lube_racing.jpg ) , iar pentru curatat/degresat orice spray ptr curatat franele (cel mai ieftin).

 

Daca ai cric central poti face lejer treaba, daca nu, e mai complicat dar se poate face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajustat cineva ralanti-ul?

 

In manual scrie ca se face scurt 10 secunde pe mufa de service, la 2 pini, clipeste indicatorul de bord dupa care se poate ajusta din rozeta aia de ralanti. Am incercat asa, dar nu a clipit nimic pe bord, n-a intrat in "service mode" cum zic aia. Totusi am invartit de rozeta aia si am marit un pic ralanti-ul ca era prea jos si mi se oprea. Acuma merge perfect, dar consuma cam cu 1L/100 in plus, cu toate ca ralanti-ul e ca in carte, pe la 1350 rpm.

 

Deci cum se face exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat Repsol din asta: http://consumabile.bepagroup.ro/produse-de-intretinere/repsol-repsol-chain-lube

 

Nu am cric central asa ca, pana ma organizez, o sa ma chinui putin - vad eu cum fac.

 

Merci.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa te invete baiatu' ca pegaso e si usurel: apleci motoreta pe partea cu cricul cat sa ii ridici roata din spate, moment in care (tu sau un prieten daca nu te descurci singur) bagi o bucata de scandura sub bascula (in partea opusa cricului logic) cat sa tina roata un pic sus. Eu bagam un scaunel, venea la fix. MARE GRIJA! LANTUL NU SE CURATA CU MOTORUL PORNIT! IN NICI O VITEZA! MOTORUL OPRIT, MOBRA PE NEUTRU! si invarti roata. Si asa daca iti prinzi dejtele doare, dar daca le prinzi cand cureti cu motorul pornit, risti sa ramai fara dejte! (am vazut o gramada de poze pe net)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?.

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

minunat... toata lumea se pricepe sa unga lantzu.... cu ralantiu nu stie nimeni?

 

@razvan_smart: daca te referi la freeweel, e acelasi cu cel de pe BMW, iar la modelele pe carburatie se potriveste si pinionul. La astea pe injectie nu stiu, dar e posibil sa mearga cel de f650GS, oricum pinionul ăla e destul de scump...

 

Am niste PDF-uri cu piesele OEM (codurile de service), alea te pot ajuta sa cauti prin site-uri



cum kktu draqu se ataseaza un PDF pe porcaria asta? ca ma gandesc sa le pun aici, poate mai trebuie cuiva...

Editat de Lupul Gri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?.

 

Multumesc,

da un mail cu piesele dorite aici: adyfikus@yahoo.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lupul Gri

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?258819-Pegaso-2001-650-i-e-How-to-adjust-idle-speed

 

ce model ai tu?

 

Vrea cineva un TDM 3vd pe un aprilica? Ma gandesc si la optiunea asta, pt ca am nevoie de o motoreta ceva mai mica vara asta.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc @banzay, am model 2001, aia zic ca nu tre sa intre in service mode, deci teoretic e ok

 

Sa mai fac un consum, sa vad cat mananca, ca de fapt de-aici a pornit treaba. La primul consum mi s-a parut ca a luat mai mult ca anu trecut si mi-era teama sa nu fie din cauza modificarii ralantiului, altceva nu i-am mai facut de anu trecut. De fapt i-am pus bujie iridium, dar aia ar trebui sa-i scada consumul, nu sa-l creasca....

 

zi-mi mai multe despre TDM, gen an si stare, stiu pe cineva care ar putea fi interesat... nu poti primi PM se pare :)

Editat de Lupul Gri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu cred ca bujiile iridium aduc cine stie ce plusuri, mai ales la motoarele astea mono, mai ales rotaxul de pe aprilica. Doar ca o schimbi ceva mai rar, asta e singurul plus in opinia mea. Mai citeam pe net ca oamenii preferau bujiile clasice pe GA (cum am avut s eu) si le schimbau in fiecare an la inceput de sezon. Acum, fiecare cum o simte.

 

Apropo, ce consum ai la IE? Mie pegaso-ul imi halea (parca) in jur de 7. TDM-ul consuma 5.5 % la drum lung pe autostrada (mers mai alert, dar decent), nici in oras nu ia mult, dar ma enerveaza mobilitatea limitata oarecum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@banzay: mi-a luat un 7 mixt, ma asteptam la 6 sau sub

 

@adi cube 3: putin probabil sa poti ajusta kilometrajul, el are de obicei o abatere de 10% din fabrica, la 110km/h indicati ai 100 reali. 5km indicati in plus la 300 mi se pare ok.



poti unge cablul, nush daca ajuta dar nici nu strica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ;) Eu mi-am schimbat bujia acum la inceput de sezon si am zis sa fac o incercare cu iridium. Pana acum sunt foarte multumit de ea. Motorasu porneste din prima la orice ora, pe orice vreme si nu mai chinui bateria asa de mult. investitia a fost considerabila fata de o bujie stock., 55lei fata de 14-15lei. Si ca sa fac o treaba buna pana la capat mi-am schimbat si releul de pornire dupa ce dadea semne de oboseala...si imi 'clancanea' la pornire. O investitie de 25lei pentru un aftermarket si vad ca tine momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la recomandarea lui Remu1 am fost la Marius (MaoSan) cu capra mea. Am nevoie de rulmentul de sens si roata libera (pinionul de sub volanta, care a facut sant in urma uzurii). Rulmentul am inteles ca-l gasesc la Dementor pt un anumit model de KTM. Dar pentru cealalta piesa, nu stiu unde sa caut. Aveti o recomandare?.

 

Multumesc,

Ce model de Aprilia ai ? Intreb asta pentru ca numarul de dinti al acelei roti este de 55 la seria GA si 61 la MX .Am mai scris despre aspectul asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

salut......oare se poate regla kilometrajul ca am impresia ca fura ceva kilometri inreghistreaza in plus.....cam la 300 km indica peste freo 5 km cred ca si viteza indicata la bord nu este cea reala.....oricum cauciucul pe fata verificat si corespunde cu cartea.....ce pot sa-i fac?

Cum eu am o corcitura de bmw cu furca de aprilia, pot spune ca de cand am pus furca asta, va pot garanta ca imi arata mai mult pe odo. Ultima comparatie a fost la un bmw 189 km si eu 190,3 cu setare la 0 din pompa. Cablul e nou, cauciucuri noi si aveam si lenjerie curata. Beats me

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...