Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Desfa-l si daca respecti codul culorilor,cositoreste firele rupte si trage cate un termocontractibil pe fiecare fir.

Evident,sper ca ai desfacut firele de la baterie DEJA!!!

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

post-77393-0-32592800-1393831049_thumb.jpgpost-77393-0-41367000-1393831058_thumb.jpgpost-77393-0-70254900-1393831061_thumb.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica clapeta de soc daca se inchide/deschide corespunzator.Dupa cum scrii tu,daca astupi admisia de aer complet(adica socul tras de tot-clapeta inchisa complet),porneste.Ori nu trage cablul socului clapeta cat trebuie,ori e uzata parghia/sistemul de actionare a clapetei din carburatoare.

Turatia cu socul tras la rece de 2-2500 e normala. Acum, eu mergand tot timpul cu a mea, inclusiv iarna daca nu-i zapada pe jos, am observat ceva: ca sa porneasca din prima, la rece, sub zero grade, trag socul si o accelerez cam jumatate din cursa, poate chiar mai mult. Dupa 4-5 rotiri ale motorului, dupa ce-si face compresia, o ia. Ai grija ca daca nu o ia de prima data, adica la prima apasare a demarorului, risti sa o ineci. Clapeta de soc la modelul nostru actioneaza doar un carburator. Si inca ceva: lasa ralantiul un pic mai mare, la 1600, cand e frig. O sa porneasca mai repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am desfăcut. Avea un fir ieşit, ce trebuia lipit. Nu ştiu însă ce e cu papucelul îngust pe care l-am gasit cam slobod; ar trebui să mă îngrijorez sau nu? Este montat pe firul alb-roşu.

 

attachicon.gif20140302_182854.jpgattachicon.gif20140302_172048.jpgattachicon.gif20140302_173325.jpg

 

Cu bine,

Cristi L.

Si la a mea e la fel.

Nu ai de ce sa-ti faci griji.

 

Din cate stiu eu de la un aprilia leonardo din 98 firul acela alb cu rosu liber este o masa la care se inchide circuitul atunci cand pui contactul. Daca de exemplu ai vrea sa pui un consumator legi pozitivul la borna de + de la baterie si negativul la papucul firului astuia cu alb si rosu si asa se inchide circuitul numai cand ai contactul pus.

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

 

Mersi de apreciere!

Cu placere, Cristi.

Am dat zilele trecute un search pe varul Goagal si gasisem poze cu Strada si cu fosta ta Pegaso GA...frumoase amandoua.

 

Ieri am fost liber si am dat din nou carburatoarele jos, ca tot imi curgeau dupa ce opream motorul si trebuia sa opresc robinetul.

Am desfacut toate jiglerele, inclusiv cele de aer (erau ambele la 3 1/2 ture), am dat plutitoarele jos, am suflat cu un furtun pe toate orificiile...se pare ca in carburatorul din dreapta aveam multa apa, fara mizerii.

Am vrut sa mut sigurantele de la acele de dozaj ale membranelor mai sus, dar surpriza: la cel din dreapta canalul 2 nu e pe rotund, ci este patratos si mai mic in diametru. Asa ca le-am lasat la mijloc, cum le-a pus fabricantul.

Am montat totul ca la carte si am eliminat scurgerile de benzina...

Alaltaieri am montat si cauciucurile de cross pe rotile cumparate, dar nu le montez pana nu ies la maidaneala, ca le tocesc prin oras...inca nu sunt sigur cum o sa-mi intre cauciucul spate la bascula (este 150) cu toate ca am masurat inainte toleranta pe cauciucul original (130) si mai am cam 3 cm in fiecare parte...

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna ca poti pune consumatori pe contact?

Cine stie mai exact, ca vreau sa-mi pun voltmetrul si priza de 12 V pe contact?

Da, asta inseamna. La Leonardo aveam 4 benzi de LED-uri conectate asa (+ la baterie, - la fir). Imi faceam griji ca se gaseste careva sa se joace pe la butoane si imi termina bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Leontiev

Exact, firul maro (care este sub varnis) trebuie lipit de contactul respectiv.

MARE ATENTIE

trebuie sa desfaci si placuta aia alba cu multa grija.

asta pentru ca sunt niste placute (contactori) cu arc si bila.

daca incerci sa lipesti asa, plasticul alb se va inmuia, arcul impinge in soclul metalic (cel pe care faci lipitura) si se departeaza de contactor.

asta inseamna contact fara putere... mai exact scantei si incingerea contactului respectiv (ceea ce oricum s-a intamplat acolo).

de asta s-a si dezlipit firul respectiv.

contactul electric nu a fost ferm.... si s-a incins.

firul s-a dezlipit, dar si placuta de metal s-a afundat in plasticul alb.

pentru ca sa poti repara cum trebuie este necesar ca pe metalul respectiv sa nu actioneze arcul si bila pentru ca asta duce o si mai mare afundare a lamelei metalice.

Stiu ca suna absolut dubios ce am scris mai sus, dar cand vei desface vei intelege imediat despre ce e vorba.

Recomand ca sa ai grija sa nu pierzi nimic cand scoti piesa alba.

Cu ocazia asta vezi si in ce stare sunt contactele electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

il cumpar eu.

iar cand o sa-mi spui pretul o sa-ti spun "aaa, asa nu-l mai cumpar".

 

frate, n-o sa pricep niciodata logica pt care cineva poate pune un anunt de vanzare FARA PRET. de parca pt 90% din vanzatori pretul n-ar reprezenta primul criteriu.

de parca pt 99.99% din vanzatori pretul, daca nu primul criteriu, reprezinta macar UN criteriu (ok, nu se uita prima data la pret dar in final tot o sa-l intereseze).

o fi vreo tactica SF de marketing?

scz de offtopic...

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

Editat de vali1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe de o parte ai dreptate.....dar pe cealalta nu.Si iti spun si de ce.

Daca personal ai fi curios de ce anume vinde omu si la ce pret, nu ar fi fost un deranj sa arunci un ochi pe pagina cealalta si ai fi vazut ca este un link pus cu anuntul.Si .....tadadam....ai fi aflat si pretul si cum arata produsul.Corect?

Dar cum totdeauna trebuie sa fie cineva pe sistem sa aduca critici...ce sa mai zic?

Un lucru sigur mi se pare corect si anume:

Sunt 1000 de anunturi...ok.Le citesti pe toate[daca iti permite timpul]...ok.Dar daca chiar nu te intereseaza un anunt anume,treci peste.Oare de ce trebuie sa se ajunga la discutii inutile si sa bagi bete in roate omului,care din anumite motive incearca sa-si vanda produsul.

Sau sa inteleg ca l-ai contactat pe P.M. inainte de a scrie randurile de mai sus si nu ti-a raspuns? Ma indoiesc.

Sanatate si asfalt uscat! :peace:

:mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.



In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa povestea Pegasus73.

Toti avem cate o poveste de amor cu mobrele noastre..

Bine ca ai dat detalii, ca mai aveati putin si va trage-ati de par :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pt. enemy2day - Vand Aprilia Pegaso 650 din 1999, stare f.buna, chit lant 2500 km, carburatoare curatate si sincronizate, placute frana 95%, anvelope 75%, regulator tensiune nou, furtun retur ulei nou, cric central, filtru aer nou, bujie noua, itp 02.2016 .Defecte - lipseste senzorul de la frana de mana . Foarte important, nu are defecte ascunse. Pret 1350 E. 0744304589-

Ai dreptate ca foarte mult conteaza pretul la un motor, dar dupa mine mai mult conteaza calitatea motorului(tot ea este aceea care face pretul),iar acele detalii de regula le discuti la telefon sau la fata locului dupa proba mult asteptata de cel interesat.

Imi face placere sa ascult parerile voastre, nu ma supar chiar daca unele sunt bune iar altele mai putin bune.

Leontiev , nu vand nimic separat de pe motor, in mod sigur cel care-l va achizitiona o sa aiba nevoie de el.

 

In speranta ca nu va voi plictisi(sau deranja)am sa va spun o mica povestioara despre aceasta minunata motocicleta , care va ramane oricum in inima mea.

Am gasit anuntul pe un site de moto, am sunat, am vorbit cate si mai cate despre motor,(posesorul era un tip super de treaba din Oradea, de etnie maghiara-abia rupea romaneste-dar extrem de civilizat si dispus sa-mi dea toate detaliile necesare). Impreuna cu bunul meu prieten Lucian(biker cu experienta multa-si el posesor acum de Pegaso), am pornit pe 03.12.2011 spre Oradea, cu masina mea pt. a lua motorul. Ajunsi la domiciliul vanzatorului,acesta a facut o (cofa), dupa care a scos motorul si sincer va spun am fost placut impresionat la prima vedere. Am incercat sa-l pornim...dar stupoare...acesta se incapatana sa ne faca placerea de a-l auzi torcand. Urmeaza inspectia cuvenita, sch.bujia,etc....trec vreo 2 ore (timp in care -l intrebasem daca are benzina in rezervor, acesta uitandu-se si confirmand acest lucru). Desfacem jumatate din moto, doar doar o porni. Nimic. Apelam la un cunoscut al sau(mecanic la un servis moto) si dupa aprox. 1 ora soseste . Om cu mai multa experienta, asculta ce-i spunem, , da o cheie, asculta din nou , se uita in rezervor si ne spune sa mergem sa cumparam benzina pt.ca motorul porneste numai daca are (benzina). Alimentam, dam cheie si surpriza....porneste frumusetea....toarce ca un motan langa soba bunicii.

Bucurie mare, dam o tura fiecare, batem palma si plecam sa facem actele. Acolo alta asteptare, destul de mult a durat...aprox. 1,5 ore.(tocmai atunci avea omul de munca). In sfarsit cand ne vedem cu actele ok, ne luam ramas bun si purcedem la lungul drum spre casa(Rm.Valcea- 500 km). Era ora 15.00 cand am iesit din Oradea, am facut plinul la masina si la motor, eu merg cu auto iar Lucian cu Aprilica, urmand sa ne schimbam din cand in cand. Nici nu plecasem bine cand constatam ca incepe sa ploua marunt, era un trafic infernal si frig cat cuprinde. Dupa cum stiti in Decembrie nu circula prea multi motociclisti, de aceea la primul filtru de politie suntem trasi pe dreapta, mai stam si acolo aprox 15 min., ca sa explicam ce cautam noi din Valcea sa cumparam moto tocmai de la Oradea, etc....documente, toate cele...Pornim din nou la drum, se intunecase bine, ploaia se transformase in burnita, numai bine de mers cu moto. Dupa aprox 100 km Lucian opreste , era inghetat tun. Ii propun lui Lucian sa punem moto in masina pt. a ne deplasa mai confortabil tinand cont de frig si burnita. Imi spune ca un adevarat motociclist nu cedeaza in fata unor lucruri marunte. Facem schimbul. Urc , acelasi trafic , timp, dupa 100 km opresc, eram inghetat tot. Si tot asa , mai cu un ceai fierbinte la un peco, mai o cafeluta, am ajuns la Rm. Valcea pe la 2 dimineata, Am parcat motorul, l-am dus pe Lucian acasa, dimineata la 6.00 urmand sa plece la serviciu si am intrat si eu sub paturica . Pe la 11 m-am trezit,(era afara un soare de toata frumusetea), am sunat ceva prieteni sa vina sa-mi vada mandretea de motor si uite aceasta este mica povestioara a lui Pegasus pe care acum am sa-l dau cu multa placere, gandindu-ma ca va fi ingrijit cel putin la fel de bine ca la mine.

In speranta ca ati avut rabdarea sa cititi pana la capat mica povestioara a lui Pegasus, va multumesc tuturor si astept cu mare placere sa citesc si eu povestea motocicletei voastre.

Apropos de maghiari.Sa nu credeti tot ce se spune la tv sau altundeva pana nu constatati pe pielea voastra.Atentie faceti diferenta intre politicieni maghiari si cetateni -romani de nationalitate maghiara .Va spune un roman casatorit cu o unguroaica , cu socrii maghiari-romani , care a lucrat prin ardeal , printre unguri , vro 5 ani. Deasemenea luati in calcul maghiarii -secui , care sunt blamati chiar si de ceilalti maghiari pt extremismul lor.Deasemenea considerati ca PONTA e roman dar tot nu ne-a facut bine asa ca ......

terminand cu aceasta apreciere cred ca ar fi un lucru bun sa ne spunem toti povestea APRILICII noastre..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea mea: in anul 2012 in 26 iunie am luat o decizie radicala: MA LAS DE TIGARI , asta dupa o betie crunta, amestecata , si un rau insuportabil ce a tinut vreo trei zile .Fumam intre 1.5 si 2 pachete pe zi .De teama , trebuie sa recunosc , zilele de nefumat s-au inmultit astfel dupa o luna simteam ca trebuie sa fac ceva .Pe langa asta seful meu , pasionat moto , parca tot ma incanta cu descoperirile sale despre ce voia sa-si cumpere de pe moto.it , sau mobile.de , intretinand astfel focul ce ardea mocnit in mine de cand am renuntat la mobra de la scoala pionierilor , de mult....Nu am stat pe gand si intamplator sau nu intalnindu-ma cu un prieten , intructor moto si auto , m-am incris la scoala...am terminat si pe 02.12.2012 am luat examenul...

Acum aparea problema , ce moto sa imi iau si de cati bani?echipament imi luasem pentru ca intre timp seful avea motor si eu m-am ocupat de achizitionarea consumabilelor , a bagajelor etc .si astfel am beneficiat de ceva reduceri pe care le-am utilizat in scop propriu , normal nu .

Dupa ce am trecut prin faza NX 650 , KLE 500 , xt 600 , am gasit de cuviinta sa aleg pegaso 650, in ciuda spuselor unor " cunoscatori", Cei drept ar respectat parerea unui mecanic moto cu care am facut scoala si care mi-a spus ca daca vrea o motocicleta va lua Pegaso 650 fara ezitare...a trecut timpul si am ales .Localitatea Vulcan langa Brasov . Aprilia visinie , acte Italia ,porneste , top case , pret bun .am stabilit intalnirea .A trebuit sa coordonez cu venirea unui echipaj de-al meu de la Alba care foloseau o camioneta , eu am plecat de la Campina si ne-am intalnit,

SURPRIZA : omul muncii nu era in tara ,am contactat un prieten , motoreta nu pornea , si pana la urma am zic ca o iau si asa , arata destul de bine inclusiv motorul dar , SURPRIZA : nu gasesc actele...Am plecat cu coada intre picioare si cu regretul ca nu imi indeplinesc un vis am convietuit pana luni 29.07.2013 cand ,uitandu-ma la alta Aprilica , la indemnul unui coleg am sunat...La celalat capat era un om absolut normal care mia spus " te dai cu ea cate ore vrei si daca iti convine o iei" , am acte de italia si iti explic cum facem , am stabilit ora spunandu-mi sa il astept daca ajung mai devreme chiar daca tatal sau e acasa ar fi normal sa vorbesc doar cu el..

Am ajuns , a iesit afara un domn care m-a intrebat ce caut in fata casei lui , ..i-am spus , m-a invitat in garaj , mi-a aratat mobra , actele , a pornit-o si mi-a oferit-o la plimbare dar am refuzat deoarece , Emil , vanzatorul , nu era inca acasa ..Dupa ce am ascultat sunetul ei , am simtit emotia ca poate fi a mea , ca pot intra in randul celor care se simt mai liberi pe doua roti ...in fine dupa cateva sfaturi tehnice-acest om era inginer auto - a venit Emil , am scos-o din garaj si am probat-o.

.SURPRIZA m-am intrebat ce dracu" am avut de mi-am dorit o mobra asa de grea , murdara , cu furca plangand a ulei si , si ...dar bucuria ce o aveam nu s-a comparat cu nimic , era a mea , am dat banii , am luat actele si mobra , ne-am strans mana si am plecat la Campina

Aveam motor , eram Eu cu visul de ani implinit , am reusit , ....

Multumesc lui Emil din Rasnov pentru corectitudinea afisata in tranzactie ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Si acuma o a-am,

Ma simt bine,

Cand sunt calare pe ea!" :moto:

Si nu mai e grea deloc ,e perfecta si dupa ce am plimbat-o chiar e buna , deci mecanicul avea drepate :" nu are o reputatie buna pentru ca pe o motocicleta buna , pe care nu o ai ,nu poti fi dacat invidios , E ieftina iar multi nu isi pot permite luxul sa le cada nasul , asta e aprilia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea mea: in anul 2012 in 26 iunie am luat o decizie radicala: MA LAS DE TIGARI , asta dupa o betie crunta, amestecata , si un rau insuportabil ce a tinut vreo trei zile .Fumam intre 1.5 si 2 pachete pe zi .De teama , trebuie sa recunosc , zilele de nefumat s-au inmultit astfel dupa o luna simteam ca trebuie sa fac ceva .Pe langa asta seful meu , pasionat moto , parca tot ma incanta cu descoperirile sale despre ce voia sa-si cumpere de pe moto.it , sau mobile.de , intretinand astfel focul ce ardea mocnit in mine de cand am renuntat la mobra de la scoala pionierilor , de mult....Nu am stat pe gand si intamplator sau nu intalnindu-ma cu un prieten , intructor moto si auto , m-am incris la scoala...am terminat si pe 02.12.2012 am luat examenul...

Acum aparea problema , ce moto sa imi iau si de cati bani?echipament imi luasem pentru ca intre timp seful avea motor si eu m-am ocupat de achizitionarea consumabilelor , a bagajelor etc .si astfel am beneficiat de ceva reduceri pe care le-am utilizat in scop propriu , normal nu .

Dupa ce am trecut prin faza NX 650 , KLE 500 , xt 600 , am gasit de cuviinta sa aleg pegaso 650, in ciuda spuselor unor " cunoscatori", Cei drept ar respectat parerea unui mecanic moto cu care am facut scoala si care mi-a spus ca daca vrea o motocicleta va lua Pegaso 650 fara ezitare...a trecut timpul si am ales .Localitatea Vulcan langa Brasov . Aprilia visinie , acte Italia ,porneste , top case , pret bun .am stabilit intalnirea .A trebuit sa coordonez cu venirea unui echipaj de-al meu de la Alba care foloseau o camioneta , eu am plecat de la Campina si ne-am intalnit,

SURPRIZA : omul muncii nu era in tara ,am contactat un prieten , motoreta nu pornea , si pana la urma am zic ca o iau si asa , arata destul de bine inclusiv motorul dar , SURPRIZA : nu gasesc actele...Am plecat cu coada intre picioare si cu regretul ca nu imi indeplinesc un vis am convietuit pana luni 29.07.2013 cand ,uitandu-ma la alta Aprilica , la indemnul unui coleg am sunat...La celalat capat era un om absolut normal care mia spus " te dai cu ea cate ore vrei si daca iti convine o iei" , am acte de italia si iti explic cum facem , am stabilit ora spunandu-mi sa il astept daca ajung mai devreme chiar daca tatal sau e acasa ar fi normal sa vorbesc doar cu el..

Am ajuns , a iesit afara un domn care m-a intrebat ce caut in fata casei lui , ..i-am spus , m-a invitat in garaj , mi-a aratat mobra , actele , a pornit-o si mi-a oferit-o la plimbare dar am refuzat deoarece , Emil , vanzatorul , nu era inca acasa ..Dupa ce am ascultat sunetul ei , am simtit emotia ca poate fi a mea , ca pot intra in randul celor care se simt mai liberi pe doua roti ...in fine dupa cateva sfaturi tehnice-acest om era inginer auto - a venit Emil , am scos-o din garaj si am probat-o.

.SURPRIZA m-am intrebat ce dracu" am avut de mi-am dorit o mobra asa de grea , murdara , cu furca plangand a ulei si , si ...dar bucuria ce o aveam nu s-a comparat cu nimic , era a mea , am dat banii , am luat actele si mobra , ne-am strans mana si am plecat la Campina

Aveam motor , eram Eu cu visul de ani implinit , am reusit , ....

Multumesc lui Emil din Rasnov pentru corectitudinea afisata in tranzactie ,

Frumos, emotionant, ca la prima dragoste....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat permis categoria A in Noiembrie 2012 pentru ca din 2005 am calarit o Gilera 125 (prin paduri,noroaie...) apoi un atv Linhai dupa care o Yamaha yz 125 . Vazandu ma cu permis am inceput sa caut bani si in acelasi timp si motor,iar in decembrie 2012 am gasit in Bucuresti o Suzuki Freewind si o Aprilia . Am ajuns am vazut-O,m-am indragostit la prima vedere si am luat-o fara sa ma mai duc sa vad Freewindul.IAR CU AJUTORUL VOSTRU am reusit sa trec peste mici hopuri. HAI ROMANIA!!! :mexicanwave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia este o moto care a dat nastere unei mari familii. :10:

:eek: cam asa se simt cei cu BMW

 

Frumos, emotionant, ca la prima dragoste....

E chiar prima mobra , recunosc ca a aparut cam tarziu dar , e bine asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei,voi ceilalti Aprilisti,unde va e povestea?Sau o fi data la secret...?!?

Pana acum am fost fidel marcii , Aprilia Leonardo 150, Aprilia Tuareg Wind 80 si bineinteles Pegaso.

Leonardo a fost primul prin vara lui 2010 .Pe Tuareg pusesem ochii inca de prin 2009 dar era o epava si dupa o incercare de reparatie nereusita (nu a mea:) ) a intrat si el in familie abia prin 2012. Neavand permis (nici 18 ani) umblau mai mult pe la tara ,desi cu intretinerea corespunzatoare, era o risipa pentru un Leonardo . Cand insfarsit am luat atestatul de legislatie , am facut cateva drumuri mai lungi (cam 160 km pe zi ) despre care pot sa spun ca au fost primele dati cand am trait sentimentul acesta greu de descris; esti pe cont propriu , tu si motorul(scuterul in cazul meu :) ) intr-o seara de august pe soseaua inca fierbine de la soare...

In iarna aceea am fost lovit de vestea ca nu se mai poate circula cu scuterele fara permis ,dar metodologia pentru obtinerea categoriei AM nu era gata nici 6 luni mai tarziu, asa ca iar am stat pe tusa pana pe la finalul verii lui 2013 cand fratele meu a luat B-ul. Atat a trebuit, hop pe Leonardo si direct la oras, acolo unde ii este locul.

Si acum motivul pentru care mi-am si facut cont pe motociclism: Pegaso.

Cu cateva zile inainte de a pleca vreo doua saptamani la mare, a aparut un anunt pe internet cu un pegaso de vanzare. Dupa cateva calcule cu fratemeu (din care reiesea ca scuterul+ o diferenta ar trebui sa fie de ajuns) am zis sa dam un telefon... Nimic promitator, numarul era al unui prieten care a spus ca ii va transmite oferta proprietarului si cam atat. Plecam la mare, gandul normal ca statea numai la Aprilica decrisa ca fiind neumblata de doua sezoane si tinuta in garaj. Dupa doua saptamani taare lungi am ajuns insfarsit acasa; cateva telefoane si a ramas ca in aceeasi zi mai pe seara aveam sa vedem insfarsit motorul.

Arata destul bine dar cand pornea era de 10 ori mai frumoasa. Am mers cu proprietarul, un om foarte de treaba si pasionat de domeniu, pe un drum forestier unde m-am urcat prima data pe un pegaso. Cat cuplu putea sa aiba fata de tuaregul de 80cc cu toate ca au cam aceeasi dimensiune... Ma indragostisem de un fier :)).

Intr-o saptamana ,dupa cateva drumuri pentru acte , m-am vazut singur cu motorul in fata blocului. In sfarsit era al meu !

Acum astept sa se deschida poligonul de examinare al politiei ca sa imi pot lua A2-ul si sa pot plimba fierul legal :D

Cam atat cu povestea mea, sper ca nu am plictisit.

Editat de Invatacelu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe aici ca unii si-au montat pe releul de incarcare un cooler de PC pentru racirea releului. O fi bine???N-o fi bine??? Voi ce spuneti?

tatal celui de la care am luat mobra mi-a spus acelas lucru , chiar a vrut sa imi dea un ventilator , dar, am uitat de el atunci ,,, deocamdata la mine nu a fost nevoie desi am circulat vara destul de mult.Intr-adevar e montat sub sa si se poate supraincalzi dar eu personal cu cunosc astfel de cazuri...insa un plus de aer rece nu strica asa ca daca poti monta e in regula .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...